Monster Ücreti Mukabilinde Dandik Ekran Takıyor ! (2. sayfa)
-
-
Ohooo bunlar ufak çaplı çakallıklar işte. HP özelinde birde size bilgi de vereyim hp'in globalde sattığı cihazlar arasında dahi fark var. Birebir aynı seri aynı model kodu herşeyi aynı cihaz almanya da farklı burada farklı. Niye farklı ? almanyadakinde daha iyi panel var daha güzel markalı ssd ve bellek var buraya gelende daha dandik panel daha dandik ssd ve ram çıkabiliyor. Birde bunlar gizler işte hwinfo gibi şeylerde görünmez ki tüketici kıllanmasın.
-
Neden zaten Monster alıyorsunuz aklım almıyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aynı leptobun panelleri farklı olabiliyor. tr ye özel bir durum değil. fiyata yansıyor zaten örn lenovo legion 2,5k ekranlı 1600 euroysa 1080p düz renkleri kötü olanı 1300 oluyor. tr de fiyata yansımıyorsa bilemem.
-
Buradaki sıkıntı ürün özelliklerinde yazan spesifikasyon olarak %100 sRGB ekran iken gerçekte başka (%45 NTSC) ekran çıkması. Yani sahtekarlık söz konusu HP olayında. False advertising diyerek de yumuşatabilirsiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 19 Temmuz 2024; 14:27:40 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hp laptobun paneli kırılmıştı. Panel + bağlantı elemanları değişecek diye 2.500 bin istediler.
Aynı boe paneli marketistan adlı firmadan 800 liraya aldım ve taktım. Toplam 15 dakika sürdü.
Garanti dışı laptop işlemleri ciddi fahiş ve kalitesiz oluyor. Monstera özel değil maalesef bu durum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Monsterın teknik desteği var ağğğbi yerli ağğbi ben MSI Katanalara - asus rog strix laptoplara para kaptrımam abi monster kral ağğbi :D
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GenqhisKhaan89 -- 19 Temmuz 2024; 15:0:0 > -
Monsterin servisi mükemmel değil elbette de hangisi kusursuz ki. Asus servislerini de biliyoruz, sanki Türk tuketicisine kusursuz bir deneyim yaşatan firma varmis gibi monster alınır mı deniyor. O alınmaz bu alınmaz ne alıcazşikayet etmek en kolayi, çözüme öneriye gelince kimse yok. HP aldım patladı, Casper yanından geçme, Asus müşteri düşmanı, Msi umursamaz napcaz laptop mu toplucaz
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A.J. Pacino -- 19 Temmuz 2024; 15:23:21 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir kere laptop aldım daha da bu tür bir cihaz asla almam; ekran kartı daima 95- 97 derecelerde geziniyordu, en sonunda anakartı yaktı. Garantiye gönderdikten sonra geri gelince satıp kurtuldum. Benim aldığım dönemlerde Monster'ın servisi çok ilgiliydi, ne yapalım yozlaşmayan şey yok bu ülkede. Benim tavsiyem sürekli seyahat halinde birisiyseniz, steam deck + macbook alın kurtulun bu saçmalıktan. Harcadığınız paraya değsin en azından. Monster, hp, casper, msi, asus vs. hiçbirisine tek kuruş para harcamayın.
-
HP in urunlerine teshirde TeknoSA da bir bakayim dedim seri sekilde aralarinda 8 bit deghil 6 bit panelli bile gordum! Soluk ve kumlu IPS gorunumu ile belli ediyordu.Tek tuk te degil neredeyse hepsi boyle ...
HP kasitli cogu vasat arada tek tuk serpistiriyordur akli sira harmanlama ama denize bir damla iyi katmissin da ne yazar ...
-
İşyerinde 4 5 kiişiye 3 4 ay önce monster oyun bilgisayarı aldırdım. Ben ne bk yedim bilmiyorum. Herkes cok övmüştü. Bu sekilde tüketiciye aptal yerine koyan firma tercih edilmemeli. Bir daha asla
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
linkedin'de firmayı,sahibini...vs etiketleyip yazarsanız sanki şikayetvardan daha etkili oluyor artık :)
-
Nasıl olsa anlamaz mantığıyla elde olan parçayı takmışlar. Cihazlardaki şu ekran değişim sorunu halen devam ediyor demek ki,
ilk ekranı bozunca bir daha aynı kalitede bulmak aşırı zor. Aynı kalitede yedek parçayı bulundurmak normalde o firmanın sorumluluğu.
-
Zaten Clevo şirketi yapıyor elin Çinli firması... Asus Lenovo Msi dan şaşmam
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Clevo bile guncellemiyor artik yazilimlarini :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben yaygara koparacak bir durum göremedim.
OEM tedarikçisi sadece bir adet olmak zorunda değil.
Ayrıca Monster Oyun bilgisayarları ile bilinen bir firma,
Bu açıdan 30ms>>25ms’e düşmüş.
Probleminiz çözülmüş, ışık sızması giderilmiş, BOE display’lerde genellikle rastlanan bu sorun varsa firma OEM tedarikçisi değiştirmiştir.
72%NTSC olsaydı keşke takılan panel ama 45%NTSC paneller Thinkpad, HP Omen ve daha nice üretici tarafından kullanılır.
Ben Monster’in yaptığı bir haksızlık göremedim.repsonse time düşmüş aksine. İyi oyunlar.
Gelelim Factory Grade vs Service Grade konusuna,
Bu tedarik zincirinin işleyişi doğasıyla oluyor.
Örnek siz Çin’de bir üretici ile 3000adet Laptop ürettirmek için anlasiyorsunuz, anlaşma esnası da X firmasında stok hazır 10.000 adet panel oluyor ve size 3000 adet için ciddi bir indirim yapıyor.
6 ay sonra bir 3000adet daha üretim yaptırtıyorsunuz ve o esnada Y firması size daha uygun şartlarda geliyor.
Bir de Servislerin elinde yedek parça ihtiyacı doğuyor, bunları da Türkiye’de sattığınızı düşünürsek Türkiye’ye en ucuza getirenden tedarik ettiriyorsunuz.
Ama siz özellikle Grafik Laptop’u alsaydınız alırken de OLED Panel 100% SRGB 98%NTSC Gamut bilgileri 2000nits parlaklık garantisi verilseydi, muadil ürün olmadığı için haklı isyan edebilirdiniz.
Oyuncu gözüyle bakarsak Birinde kanlar daha aşırı kırmızı çıkar, diğerinde daha koyu kırmızı çıkar, ama tepkime süresi düşmüş.
Firma ne yapsın?
Bu kadar üst düzey OEM Level agreement olursa yılda 100.000adet yaptıran fabrika kapattıran dev firmalar ile nasıl rekabetçi fiyatla size sunacak ??
Hem ekranı süper olsun hem stok parça bulundursun, hem ucuza satsın hem donanımı süper olsun. Bu adamlar taş mı yiyecek ? Ya kendi ekranını üretecek (bambaşka bir Ar-Ge yatırım vs) ya da piyasadan uygun olanı takacak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 20 Temmuz 2024; 8:39:35 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Tüketici hakem heyetine şikayetinizi bildirip şikayetvar ve müşteri temsilcisine ilgilenilmediği için Tüketici Hakem Heyetine gerekli belgelerle şikayet etmiş bulunduğunuzu söyleyebilirsiniz. Ben faydasını başka firmada görmüştüm.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Komik duruma düşer, servis kaydı belli problem nedir ?
Sorun: Kullanici beyanı Işık sızması olduğunu ve rahatsız edici olduğunu söylüyor.
Urun: Gamer Laptop
Cozum:Ayni amaca hizmet eden muadili ile değişti.
gecmis olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben farklı firmada işe yaradığını gördüm. Öyle veya böyle ortada kayıp bir para var ve buna ses çıkarmazsa kullanıcılar, böyle devam eder. Adamlar apaçık şekilde daha kötü bir panel takmışlar. Servis kaydı vb belgelerle pekâlâ şikayet edilebilir. Hakem heyeti 3 aya çözdüğü için bunu firmaya bildirmek işin hızla çözülmesini sağlayacaktır.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
neye göre kötü panel ?
NTSC ve SRGB farklı renk gamutlari.
laptop oyun laptop’u
Response süresi daha kisa
kullanici şikayeti de bulunan backlight bleeding yok.
ben ortada net bir problem göremiyorum.
ortada sorun yok nasıl şikayet edeceksiniz ?
laptop satış sayfasindaki özelliklere baktım,
Ne renk gamutu ne de parlaklık ile ilgili bir bilgi yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 20 Temmuz 2024; 9:18:46 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X