< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Monster Ücreti Mukabilinde Dandik Ekran Takıyor ! (3. sayfa)
-
-
Peki..
Konu sahibi’nin önce kullandığı panel emsal teşkil ediyor, konu sahibi bu önemli görerek satın almış olması bu panel değerlerinden aynısı ya da daha iyisi olması gerektiğini gösteriyormuş.
ChatGPT üzerinden biraz derinlemesine sorgu yaptım, umarım konu sahibin işine yarayan bir sonuca ulaşır
Eğer bir kullanıcının serviste değiştirilen paneli eski panelden düşük teknik değerlere sahipse, bu durum Türk Tüketici Hukuku kapsamında ayıplı mal olarak değerlendirilebilir. Bu tür durumlarda, tüketici çeşitli haklara sahiptir. İşte ilgili kanun maddeleri ve emsal Yargıtay kararları:
### İlgili Kanun Maddeleri
1. **Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun (6502 Sayılı Kanun)**:
- **Madde 8 - Ayıplı Mal**: Malın, ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda, internet portalında veya reklam ve ilanlarında yer alan niteliklerine aykırı olması, satıcı tarafından bildirilen veya teknik düzenlemesinde tespit edilen niteliğe aykırı olması, kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan ya da ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içermesi.
- **Madde 11 - Seçimlik Haklar**: Ayıplı mal teslim edilen tüketici, malın değiştirilmesini, bedel indirimini, ücretsiz onarımı veya sözleşmeden dönerek bedel iadesini talep edebilir.
- **Madde 12 - Gizli Ayıp**: Gizli ayıplar, malın tesliminden sonra ortaya çıkan ve normal bir gözle muayene sırasında fark edilmeyen ayıplar olarak tanımlanır. Tüketici, gizli ayıp nedeniyle ayıbın ortaya çıkmasından itibaren iki yıl içinde seçimlik haklarını kullanabilir.
### Emsal Yargıtay Kararları
4. **Yargıtay 4. Hukuk Dairesi, 21.09.2006 T., Esas: 2005/10201, Karar: 2006/9437**:
- Davacı, satın aldığı aracın gizli ayıplı olduğunu ve bu nedenle sözleşmeden dönmek istediğini belirtmiştir. Mahkeme, aracın gizli ayıplı olduğuna ve tüketicinin bu nedenle bedel iadesi talep edebileceğine karar vermiştir [oai_citation:4,gizli ayıp yargıtay kararları arşivleri - Büken Hukuk & Danışmanlık](https://buken.av.tr/etiket/gizli-ayip-yargitay-kararlari/).
Bu kararlar ve kanun maddeleri ışığında, kullanıcının takılan panelin eskiye göre düşük teknik değerlere sahip olması, ayıplı mal veya gizli ayıp olarak değerlendirilebilir. Kullanıcı, bu durumda ürünün değiştirilmesini, bedel iadesini veya ücretsiz onarımını talep etme hakkına sahiptir. Tüketici Hakem Heyeti'ne veya Tüketici Mahkemesi'ne başvurarak haklarını arayabilir.
https://www.panelook.com/B173HAN04.9_AUO_17.3_LCM_parameter_49890.html
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 20 Temmuz 2024; 10:21:27 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhaba forumdaş geçmiş olsun,
Ayıplı hizmet her türlü. Her türlü davası kazanılır. İfşalaman efsane olmuş. (Bu arada Nit değil de 100 sRGB'den 45 NTSC beni üzerdi.)
Süreçleri çok hızlandırmak istiyosan doğrudan Monster'ın CEO'su İlhan Yılmaz Bey'e bir maille durumu anlat. Yeni bir bilgisayar bile yollayabilirler.
-
Bu işten nasıl kurtulacağız o zaman? Tonla para veriyoruz yinede kaliteli mal alamıyoruz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu tür oyunları bir apple birde yanılmıyorsam razer yapmıyor. Yani apple'ın globaldeki cihazı atıyorum air pro neyse avrupa ya da bizim gibi ülkelerde de aynı, keza razer'ın da öyle. Ama hp asus msi bunlar sıkıntı. Hele asus çok çakal, ips level diyor ekran ips değil, ama bunu ips diye pazarlıyorlar. Birde kağıt üstünde de hile hurda devam.
-
Forumda her yere reklam veren monster firması 2 gündür niye gelip şu konuya bir cevap vermiyor?
-
Geçen yıl fiyatı uygun ve servisi iyi diye T7 20.4 aldım ve gel gelelim üstüne bi tık daha koyup daha kaliteli cihaz almak lazımmış.
Öncelikle sitelerinde bir süre sonra driver güncellemeyi bırakıyorlar. Malesef bazıları cihaza özel olduğundan gidip üretici sitesinden bulamıyorsun. Bios güncelleme diye bir şey yok. Çoğu ilk çıktığı gibi kalıyor.
Malzeme kalitesi evlere şenlik bayağı düşük kalite. Usb girişleri sakızdan çıkan soketlerle yapılmış. Bir taraf bayağı içeride, kasanın diğer yanındakiler dışarıda.
Fanlar ıslık çalıyor. Ekran panelde input lag var. Batarya zaten yok gibi bir şey su gibi gidiyor.
Kronik sorunlu SSD Modeli denk geldi. Markası crucial.
Gibi gibi şeyler. Bir daha düzgün bir şey alcam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
çünkü bu konu çok büyük sükse yaratmadı markayı ciddi anlamda etkileyen bir şey olmadığı için 1-2 tabiri caizse cılız ses firmaya bir şey yapamaz... forum olarak bu konudan bir sürür kişi muzdarip olacak ki toplu halde şikayet edildiğinde işte o zaman sağlam geri dönüş alacaksınız hocam, yoksa tek başınıza topluğun getireceği ses kadar sağlam olmayacak sizin çabanız...
-
Benim bir tanıdığım da bu markayla büyük sorunlar yaşayıp pişman olmuştu. Tam Türk esnaf tipi kafasıyla yönetiliyorlar sanırım.
-
Önceden clevo kasa mı yoksa tongfang kasa mı olduğu anlaşılıyordu. Misal kapakta yeşil 2 çizgi varsa ve klavyedeki harfler sol yukarda ise clevo diyorduk,
Tongfang olduğunu anlamak için, kapakta yeşil çizgi yoksa klavyedeki harfler ortadaysa tongfang,
Steelseries klavye kullanıyorsa MSI kasa diyorduk.
Şimdi Hangisi tong hangisi clevo olduğu anlaşılmıyor. Tong gözüküp, clevo olan çok fazla kasa var. En iyi kasa MSI sonra tong idi. Fakat kasa dışında iç donanımı iyi değil, asıl olay iç donanım'a bile bakmadan, Clevo'yu görünce kaçıyorduk.
Genel olarak sadece monstr değil, Başka şirketlerin (sadece teknolojik değil) Türkiyeye nerdeyse getirdiği her ürün dandik.
Ben türkiyeden pre seviyesinde olduğunu bildiğim markaların bile ürünlerini alırken, beklentimi en düşük seviyede tutarak alıyorum, çünkü biliyorum ki, Benim elimde olan ürün, teşhir ürünüyle eşdeğer kalitede olacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Arkadaşa destek mesajı.
Monster denen markanın aslında ne olduğunu yıllardır uzun uzun yazdım forumda, birazcık bu işlerle işi olan olayı hemen anlar zaten. Üst bir modeli bile kötü çünkü kendisi üretici değil çinden toplama bu hemen belli oluyor.
Türk firmalarına para kaptırmayın üretim yok, al sat üzerine markayı bas.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ya aşırı iş bilmez kişiler ya da resmen aptal yerine koymuşlar. Monster markasından soğudum.
-
Öncelikle desteğiniz ve ilginiz için hepinize tesekkur ederim forumdaslar. Sikayetvar sonrası daha teknik ve profesyonel bir dille konuşan bir müşteri temsilcisi dönüş yaptı ve bunun üzerine 20 temmuz cumartesi günü tekrar monster yetkili servisine yaptiklari hatanin duzeltilmesi icin gönderimini yaptım.
Boyle bir durumda yapılması gereken:
1- Ayni ozellikte bir panel takılması
2- Stokta yoksa - aldığınız herhangi bir ürünün belli bir sure yedek parçaları yetkili servisinde bulundurmak zorunda - ücretsiz ya da müşteri kabul ederse ek ücret ödeyerek daha üst bir modelinin takilmasinin teklif edilmesiydi.
ve Monster hic birini yapmadı...
Gelişmelerden sizi haberdar edeceğim, hepiniz esen kalın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aslında monster'ın deneyim merkezi işte mağazaları falan var oralarda baya ilgililer. Ben zamanında pusat gamepad çıktığında kampanyası vardı sevgililer günü dolayısıyla 749 lira mıydı neydi 2 tane pusat pro gamepad. Tanesi de 499 muydu neydi dedim ben denemem lazım bakayım ona göre alayım. Kocaman set yapmışlar işte ekran şu bu herşey açık oyunlar fifa forza vs alayı var. Forza de denediğimde deadzone rahatsız etmedi dedim alayım ama 499 lira çok yani, biraz çingen pazarlığı gibi oldu ama dedim 2 li 749 ise tanesi 375 olsun alayım. Öyle bir işte üstü geldi yetkilisi geldi tamam dedi olsun aldık. Ama tabi şimdi teknik servis kısmında millet bekliyordu. Ürününü alan için ayrı alan yapmışlar deneme noktası gibi falan takıp deniyorsunuz falan. Ha orada sorun çıkarsa ne oluyor tabi bilmiyorum. Sizde kargoyla bu işler acaba hangi servisine gidiyor ? ana merkeze mi ? yoksa size en yakın mağazalardan birine mi ? sizin durumda mutlaka takip edelim gerekirse baktınız durum kötü ilgi gene yok işte veya ekran takıldı ama daha dandik ekran takıldı vs. direkt thh. Hatta Adem Helvacı abimize yazarız o da ilgilenir sorun bir şekilde çözülür.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X