Şimdi Ara

Mortal Kombat 1 {PC ANA KONU} {Çıktı/2023} (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
154
Cevap
17
Favori
6.707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • premium alanlar için oyun bugün Türkiye saati ile kaçta oynanmaya başlanacak ?


    Not: Bu arada dün mk1 resmi twitter sayfasında attıkları yazıda oyunda ilk etapta crossplay olmasada, ilerleyen günlerde ekleyeceklerini yazmışlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kadir59 -- 14 Eylül 2023; 12:5:3 >
  • Spoiler,

    mesajı görmek için tıklayın.
    https://www.youtube.com/watch?v=wgj-7ga7u1A






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skyline94 -- 18 Eylül 2023; 14:38:52 >
  • İlk incelemeler yüksek puan vermiş oyuna.;)

  • Kadir59 kullanıcısına yanıt

    Akşam 20:00 ila 21:00 gibi

  • Yav arkadaş şuraya cutscenes atmayın yahu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunun optimizasyonu nasıl arkadaşlar. Forumlarda Stuttering ve yine Ara sahne Fatality, Fatal Blow'ların 30 fps olduğu söyleniyor. Yani MK 11 gibi..

  • Şimdilik berbat bir halde ve bug dolu. Sağlam bir kaç tane update şart

  • Ben Laptop Rtx 3070 ile oynuyorum. Ultra ayarlarda ve 1440P`de hiçbir sorun yaşamadım. Oyun yağ gibi akıyor. Hiçbir takılma, yavaşlama...vs yaşamadım. Ama forumlardan okuduğuma göre sorun yaşayanlar da varmış epeyce.

  • 2060'da sizce 60 FPS oynayabilir miyim? DLSS açık bir şekilde?


    Edit: Arkadaşlar ben hiç optimizasyon sorunu yaşamadım vallah. Girdim oyuna Shader'ları yükledim ki kesin yükleyin. Heh bir de nvidia kartınız varsa son güncellemeyi temiz kurum olarak kesin yapın. Onun dışında, Ultra grafiklerde DLSS Quality olarak 60 FPS sabit aldım. Gram takılma vs olmadı.


    Sistemim


    RTX 2060

    Ryzen 5 3600

    16 GB RAM

    SDD.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tfn123 -- 14 Eylül 2023; 23:6:10 >
  • Hareket sonrası RT'ye basıyorum şarj atak yapmıyor. Rt ile olan easy fatality'de yapmıyor anlamadım gitti. Pratik modunda hareketleri ekrana ekleyemiyoruz zaten baya canımı sıktı bu olay.


    11 de diyelim üçgene bastıktan sonra rb yapıyorduk bunda ikisine aynı basmak gerekiyormuş ondan olmuyormuş.


    Scorpion'u berbat etmişler dedim sonra bir combo guide izledim düşüncem tam tersi değişti gayet güzel ve eğlenceli olmuş. Adamı havada dövüyoruz resmen. 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sen Aydınlatırsın Geceyi -- 15 Eylül 2023; 4:19:54 >
  • 3070 ve 12400f ile baya takılmalar yaşıyorum , driver güncel , sorunu anlayamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş niye 60fps kilitli yav. 7900xt ile kasıyormuş gibi gözüküyor fps kilidinden dolayı.

  • Ethan-Winters kullanıcısına yanıt

    Oyun 60 fps bile olsa kasıyor gibi zaten akıcılık yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mk1 twitter sayfası pc de sorunlar var yazmış, geçici çözüm için oyunu baştan açın diyorlar. Çözmeye çalışıyoruz yazmışlar, herkeste aynı sorunlar.

  • Spoiler,

    mesajı görmek için tıklayın.
    Arkadaşlar hikaye sonunda kahraman seç ekranındakiler titan mı hepsi? Yoksa normal karakterler mi? Yani shang tsung var orada shao khan falan var onlarda titan ama iyi titan mı?
  • Bugün başlaması gerekmiyor muydu PC için? Hala açılmamış


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kheldar kullanıcısına yanıt

    Bugün saat 20:00 açılacak

  • Playstation da dün 00:00 da açıldı standart

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunda sinematikler,fatal blow, fatalitiyler,invasion modu, kuleler ve menü kısımlarında 30 fps sınırı var.Bunu 60 fps yapmak için resmi olmayan mod yapılmış merak adenler video açıklama kısmında inidirip bakabilir, sadece sinematik kısmı hala 30 fps çalışıyor.


    ermacceryoutube
    UNOFFICIAL MK1 60 FPS patch, removes 30 FPS cap from most of the game but has some issues. https://github.com/ermaccer/MK160FPSPatch Unfortunately, the thing that would benefit the most (cinematics), can't be really uncapped. Since the game uses 30/60hz materials for certain things, some elements might be broken during previously capped sections such as character faces or eyes. While all fatal blows, fatalities and intros will run at 60 fps, their animations seem to be recorded at 30 fps without interpolation. This was also the case with some MK11 animations (Scorpion's fire turbine intro is 30 fps for example). Materials issue was also present when playing as other characters in Krypt, this is not something I can fix on my own. 60 FPS might be implemented properly by QLOC/NRS in the near future, enjoy for now. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Links ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Patreon https://www.patreon.com/ermaccer Website https://ermaccer.github.io/
    https://www.youtube.com/watch?v=3wBk2euEs0Q
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.