Bildirim
MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020) (8. sayfa)
Milka MMMAX Oreo Tablet Çikolata 300 gr : Amazon.com.tr: Gıda Ürünleri
https://www.amazon.com.tr/dp/B0D6WV648N?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title
13 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
arkadaşlar oyunu hiç kabuk kullanmadan bitirmek ne derece mümkün
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
İşkence olacağı kesin ama bitirilir muhtemelen, geçenlerde bununla alakalı bir yarışma bile gördüm. Company of ChampionstwitterCompany of Championshttps://twitter.com/CompanyofChamps/status/1296070503275339776
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melkor23 -- 21 Ağustos 2020; 21:46:3 >
-
Bu oyun için PC tarafında başlık açılmamış sanırım. Epic games 49₺ önsipariş fiyatını kaçırdım şimdi fiyat yükselmiş. Diğer yandan Epic'te achievement trophy olayı yok değil mi? Ps4'te oynamak daha mantıklı olacak öyleyse yine.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bölüm dizaynları çok karmaşık olmuş. Bir kaç kez kayboldum. Üstüne her köşe başında tinerciler gibi saldırmayı bekleyen agresif düşmanlar.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Sen yaparsın bence platin var ise sonunda senden kaçmaz.quote:
Orijinalden alıntı: ottomanson
arkadaşlar oyunu hiç kabuk kullanmadan bitirmek ne derece mümkün -
-
Fast travel açmak oldukça meşakkatli olmuş, ancak mekanların yapısı gerçekten insanı yoran cinsten, o yüzden de Tar ve Glimps farmı yapıp, fast travel'ı aktifleştirdim, bir hayli rahatlattı. Fakat bunu yaparken Tiel ve Hammer and Chisel'i de tamamen geliştirmiş oldum, bu esnada da oyunun bence ufak bir eksisi ortaya çıktı. İki boss kesebildim şimdiye kadar ve oyunun geri kalan kısmında Tiel karakteri ile Hammer silahını kullanmak için bir teşvik kalmadı. Karakter ve silah gelişimine sınır koymalarından ötürü, oyun İster istemez farklı karakterlerle oynamaya itiyor biraz, bu kararları pek hoşuma gitmedi.
Boss'lardan düşen Gland'lar oyunun dünyasını değiştiriyor ve The Mist her yeri sarıyor. Bu da hem düşmanların değişmesine hem de bazı mini boss'ların tekrar ortaya çıkmasını sağlıyor. Bu mekaniği gerçekten sevdim, akıllıca ve oynanışa artı değer katmış.
Fallgrim'de kamp kurmuş bir npc'ye denk geldim, önce fare eti sonra içki istedi, ardından da arkadaş olduk ve beraber şarkı söyledik. Meğer gizli sonmuş, sanırım kötü de bir son zira her yeri Ghoul'lar çevreliyor.
-
Solomon, the Scholar+ Hammer And Chisel
Bu Shell ve silahın tüm geliştirmelerini alırsanız, oldukça güçlü bir build yaparsınız. Oyunu rahatlıkla bitirirsiniz.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
1 saat dayanabildim.
From software'in değerini anlamak için bir bakıp çıkılabilir. Souls sistemini adam gibi becerebilen, üzerine bir şey katabilen ve sizi üzmeyecek oyunlar şunlar, Nioh, Surge 1,2
Salt and sanctuary, blasphemous.
Mortal shell çok zorlama geliyor. Küçük bütçeleriyle dağlar çıkardık diye lanse ediliyor heryerde. Ama oynarken inanılmaz bir eksiklik hissediliyor. Keşke bu küçük bütçeyle şu emeği daha minimal grafikler ama daha zengin içerikli bir şey çıkarsalarmış. Bilmiyorum bana çok eksik geldi. Bir kere harita mantığı baştan sona yanlış. souls oyunlarında da evet labirent gibiydi.Ama mutlaka her bölümde sizi yönlendiren spesifik bir çevre tasarımı bulunurdu. Bloodborne mesela mekanlar birbirine çok benzer. Heryer gotik mimari sonuçta. Ama çevreyi iyi takip ederseniz mutlaka size tanıdık görselleri ezberlersiniz ve rahatça gezersiniz. Mortal shell bunu başaramamış. Her harita kopyala yapıştır. Tembel işi.
O kamera ile oyuna devam edemeyeceğim. Ama oynadığım ve izlediğim kadarıyla 10 üzerinden 3 çalışır. O da dark fantasy hastalığımdan :S
-
1: Beğenmek zorunda değilim. 2: Beni burada bilen bilir soulsborne hastasıyım. her soulsborne oyununu defalarca bitirdim. (Online yardım almadan wikipedide gördüğün her bossu kestim. Bazılarını 50 defada indirmiş olabilirim :) ama bu yine tek başıma kesmediğim gerçeğini değiştirmez. ) From software ı yedim içtim anlayacağın, üstüne benzer sistemi kullanan irili ufaklı her yapımı denedim. Death gambitten tut hollow knight a, blasphemous'dan death cellere. Aklına ne gelirse. Aralarında yarım saatte de sildiğim var. günlerimi de verdiğim var.quote:
Orijinalden alıntı: Dark-Samurai
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster
Şimdi sen bu oyunu 1 saat süresince gerçekten beceremediğimi, ve o yüzden karaladığımı düşünüyor musun?
-
Katılıyorum. Madem bütçeniz ve az kişi tarafından yapılıyor; o zaman 2D oyun yapın olsun bitsin.
10 yol önce çıkan Dark Souls her yönde daha üst seviyede.
Para israfı maalesef bu oyun.
Kimse kendini kandırmasın...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kimsenin kimseyi kandırdığı yok herkes kendi parasını verip oynuyor.
Size göre para israfı olabilir. Oynamazsınız olur biter.
Kişisel yorumlara saygım var, herkesin kendi yorumu parasını verip oynuyor fakat kimse kendini kandırmasın... diyerek oyunu beğenen,seven kitleye sataşmış oluyorsunuz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JeaveN- -- 24 Ağustos 2020; 13:37:18 > -
ben oyunu beğendim ve para israfı olarak görmüyorum.. -
quote:
Orijinalden alıntı: crypto81
ben oyunu beğendim ve para israfı olarak görmüyorum.. -
Zevkler ve renkler tartışmasına girme niyetim yok ama Mortal Shell, 1 saat dayanamadım denilecek bir yapım kesinlikle değil. Bir kere mekanik Souls türü ile birebir aynı, bu bile mekaniğin hayranı insanlar için fazla fazla yeterli bir sebep. Şunu da çok net söyleyebilirim, Mortal Shell, Nioh'dan Surge'den çok daha fazla Dark Souls. Bu kadar iyi kullanan üçüncü oyun da Lords of the Fallen, diğerleri yine ilk üçe giremezler. Ki Nioh, direkt Souls türüne ait bir oyun da değil, o daha çok Onimusha, Ghost of Tsushima, Ninja Gaiden gibi kısmen H&S türüne kayıyor.
Mortal Shell'deki mekanların tasarım kalitesini tartışabiliriz ama yapısını tartışmak abesle iştigal, zira yapısal olarak yine Dark Souls ve türevlerinden çok farklı değil. Evet, insanı yoran yerler var, mesela Eternal Narthex gerçekten bezdiren cinsten bir bölge ama türevlerinde olduğu gibi bir noktadan sonra kestirmeler açarak işi kolaylaştırıyorsunuz. Açık konuşmak gerekirse 2B piksel görsellerle bu türde bir oyun çıkarmak artık şu devirde olmaması gereken bir şey, çünkü o yapıda oyunun sunacakları çok sınırlı kalıyor, bilhassa animasyonlar konusunda! Salt and Sanctuary'nin üzerine çıkabilen bir oyun da görmedik üstelik, bu bile işin geldiği noktayı açıkça gösteriyor. Eğer imkanlar 3B'ye yetiyorsa, Mortal Shell, Ashen, Sinner, Shattered gibi örneklerin çoğalmasını fazlasıyla yeğlerim.
-
Arkadaşlar bloodborne ve dark soulsun tüm oyunlarını ek paketleriyle bayıla bayıla oynadım. Nioh ve lords of the fallen oynadım ama bitirmedim sarmadı diğerleri gibi. Mortal shel bana hitap eder mi sizce? Oyunun süresi kısa diye duydum ama ne diyosunuz?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Merhaba, bende sizin gibi bloodborne ve darksouls oyunlarını oynadım. Sekiro ve Nioh serisini de bitirdim.quote:
Orijinalden alıntı: blackprague
Arkadaşlar bloodborne ve dark soulsun tüm oyunlarını ek paketleriyle bayıla bayıla oynadım. Nioh ve lords of the fallen oynadım ama bitirmedim sarmadı diğerleri gibi. Mortal shel bana hitap eder mi sizce? Oyunun süresi kısa diye duydum ama ne diyosunuz?
Bu tarz seviyorsanız oynamanız gereken bir oyun diye düşünüyorum.
Fiyatı uygun ve 12 13 saat gameplay bu fiyata bence yeterli. -
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X