Şimdi Ara

MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
197
Cevap
5
Favori
9.061
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KABUKLAR VE YETENEKLERİ


    Harros, the Vassal

    MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020)

    Durability (Sağlık): 5/10
    Stamina (Hareket imkanı): 5/10
    Resolve (Yetenekleri kullanabilme): 5/10 (4 Bar)

    MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020)


    Tiel, the Acolyte

    MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020)

    Durability: 3/10
    Stamina: 10/10
    Resolve: 2/10 (2 Bar)

    MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020)


    Solomon, the Scholar

    MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020)

    Durability: 7/10
    Stamina: 5/10
    Resolve: 10/10 (5 Bar)

    MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020)


    Eredrim, the Venerable

    MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020)

    Durability: 10/10
    Stamina: 3/10
    Resolve: 3/10 (3 Bars)

    MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020)




  • arkadaşlar oyunu hiç kabuk kullanmadan bitirmek ne derece mümkün

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ottomanson kullanıcısına yanıt
    İşkence olacağı kesin ama bitirilir muhtemelen, geçenlerde bununla alakalı bir yarışma bile gördüm.

    Company of Championstwitter
    Company of Champions
    https://twitter.com/CompanyofChamps/status/1296070503275339776



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melkor23 -- 21 Ağustos 2020; 21:46:3 >




  • Bu oyun için PC tarafında başlık açılmamış sanırım. Epic games 49₺ önsipariş fiyatını kaçırdım şimdi fiyat yükselmiş. Diğer yandan Epic'te achievement trophy olayı yok değil mi? Ps4'te oynamak daha mantıklı olacak öyleyse yine.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bölüm dizaynları çok karmaşık olmuş. Bir kaç kez kayboldum. Üstüne her köşe başında tinerciler gibi saldırmayı bekleyen agresif düşmanlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ottomanson

    arkadaşlar oyunu hiç kabuk kullanmadan bitirmek ne derece mümkün
    Sen yaparsın bence platin var ise sonunda senden kaçmaz.
  • MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020)


    Keşke bu türden daha çok oyun çıksa, bir iki güne bitecek. :/

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fast travel açmak oldukça meşakkatli olmuş, ancak mekanların yapısı gerçekten insanı yoran cinsten, o yüzden de Tar ve Glimps farmı yapıp, fast travel'ı aktifleştirdim, bir hayli rahatlattı. Fakat bunu yaparken Tiel ve Hammer and Chisel'i de tamamen geliştirmiş oldum, bu esnada da oyunun bence ufak bir eksisi ortaya çıktı. İki boss kesebildim şimdiye kadar ve oyunun geri kalan kısmında Tiel karakteri ile Hammer silahını kullanmak için bir teşvik kalmadı. Karakter ve silah gelişimine sınır koymalarından ötürü, oyun İster istemez farklı karakterlerle oynamaya itiyor biraz, bu kararları pek hoşuma gitmedi.

    Boss'lardan düşen Gland'lar oyunun dünyasını değiştiriyor ve The Mist her yeri sarıyor. Bu da hem düşmanların değişmesine hem de bazı mini boss'ların tekrar ortaya çıkmasını sağlıyor. Bu mekaniği gerçekten sevdim, akıllıca ve oynanışa artı değer katmış.

    Fallgrim'de kamp kurmuş bir npc'ye denk geldim, önce fare eti sonra içki istedi, ardından da arkadaş olduk ve beraber şarkı söyledik. Meğer gizli sonmuş, sanırım kötü de bir son zira her yeri Ghoul'lar çevreliyor.




  • Solomon, the Scholar+ Hammer And Chisel
    Bu Shell ve silahın tüm geliştirmelerini alırsanız, oldukça güçlü bir build yaparsınız. Oyunu rahatlıkla bitirirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 saat dayanabildim.

    From software'in değerini anlamak için bir bakıp çıkılabilir. Souls sistemini adam gibi becerebilen, üzerine bir şey katabilen ve sizi üzmeyecek oyunlar şunlar, Nioh, Surge 1,2
    Salt and sanctuary, blasphemous.

    Mortal shell çok zorlama geliyor. Küçük bütçeleriyle dağlar çıkardık diye lanse ediliyor heryerde. Ama oynarken inanılmaz bir eksiklik hissediliyor. Keşke bu küçük bütçeyle şu emeği daha minimal grafikler ama daha zengin içerikli bir şey çıkarsalarmış. Bilmiyorum bana çok eksik geldi. Bir kere harita mantığı baştan sona yanlış. souls oyunlarında da evet labirent gibiydi.Ama mutlaka her bölümde sizi yönlendiren spesifik bir çevre tasarımı bulunurdu. Bloodborne mesela mekanlar birbirine çok benzer. Heryer gotik mimari sonuçta. Ama çevreyi iyi takip ederseniz mutlaka size tanıdık görselleri ezberlersiniz ve rahatça gezersiniz. Mortal shell bunu başaramamış. Her harita kopyala yapıştır. Tembel işi.

    O kamera ile oyuna devam edemeyeceğim. Ama oynadığım ve izlediğim kadarıyla 10 üzerinden 3 çalışır. O da dark fantasy hastalığımdan :S




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dark-Samurai

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    1: Beğenmek zorunda değilim. 2: Beni burada bilen bilir soulsborne hastasıyım. her soulsborne oyununu defalarca bitirdim. (Online yardım almadan wikipedide gördüğün her bossu kestim. Bazılarını 50 defada indirmiş olabilirim :) ama bu yine tek başıma kesmediğim gerçeğini değiştirmez. ) From software ı yedim içtim anlayacağın, üstüne benzer sistemi kullanan irili ufaklı her yapımı denedim. Death gambitten tut hollow knight a, blasphemous'dan death cellere. Aklına ne gelirse. Aralarında yarım saatte de sildiğim var. günlerimi de verdiğim var.

    Şimdi sen bu oyunu 1 saat süresince gerçekten beceremediğimi, ve o yüzden karaladığımı düşünüyor musun?




  • kubillian kullanıcısına yanıt
    Katılıyorum. Madem bütçeniz ve az kişi tarafından yapılıyor; o zaman 2D oyun yapın olsun bitsin.
    10 yol önce çıkan Dark Souls her yönde daha üst seviyede.
    Para israfı maalesef bu oyun.
    Kimse kendini kandırmasın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OnLiNe MaNaGeR kullanıcısına yanıt
    Kimsenin kimseyi kandırdığı yok herkes kendi parasını verip oynuyor.
    Size göre para israfı olabilir. Oynamazsınız olur biter.
    Kişisel yorumlara saygım var, herkesin kendi yorumu parasını verip oynuyor fakat kimse kendini kandırmasın... diyerek oyunu beğenen,seven kitleye sataşmış oluyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JeaveN- -- 24 Ağustos 2020; 13:37:18 >
  • ben oyunu beğendim ve para israfı olarak görmüyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crypto81

    ben oyunu beğendim ve para israfı olarak görmüyorum..
  • Zevkler ve renkler tartışmasına girme niyetim yok ama Mortal Shell, 1 saat dayanamadım denilecek bir yapım kesinlikle değil. Bir kere mekanik Souls türü ile birebir aynı, bu bile mekaniğin hayranı insanlar için fazla fazla yeterli bir sebep. Şunu da çok net söyleyebilirim, Mortal Shell, Nioh'dan Surge'den çok daha fazla Dark Souls. Bu kadar iyi kullanan üçüncü oyun da Lords of the Fallen, diğerleri yine ilk üçe giremezler. Ki Nioh, direkt Souls türüne ait bir oyun da değil, o daha çok Onimusha, Ghost of Tsushima, Ninja Gaiden gibi kısmen H&S türüne kayıyor.

    Mortal Shell'deki mekanların tasarım kalitesini tartışabiliriz ama yapısını tartışmak abesle iştigal, zira yapısal olarak yine Dark Souls ve türevlerinden çok farklı değil. Evet, insanı yoran yerler var, mesela Eternal Narthex gerçekten bezdiren cinsten bir bölge ama türevlerinde olduğu gibi bir noktadan sonra kestirmeler açarak işi kolaylaştırıyorsunuz. Açık konuşmak gerekirse 2B piksel görsellerle bu türde bir oyun çıkarmak artık şu devirde olmaması gereken bir şey, çünkü o yapıda oyunun sunacakları çok sınırlı kalıyor, bilhassa animasyonlar konusunda! Salt and Sanctuary'nin üzerine çıkabilen bir oyun da görmedik üstelik, bu bile işin geldiği noktayı açıkça gösteriyor. Eğer imkanlar 3B'ye yetiyorsa, Mortal Shell, Ashen, Sinner, Shattered gibi örneklerin çoğalmasını fazlasıyla yeğlerim.




  • Arkadaşlar bloodborne ve dark soulsun tüm oyunlarını ek paketleriyle bayıla bayıla oynadım. Nioh ve lords of the fallen oynadım ama bitirmedim sarmadı diğerleri gibi. Mortal shel bana hitap eder mi sizce? Oyunun süresi kısa diye duydum ama ne diyosunuz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackprague

    Arkadaşlar bloodborne ve dark soulsun tüm oyunlarını ek paketleriyle bayıla bayıla oynadım. Nioh ve lords of the fallen oynadım ama bitirmedim sarmadı diğerleri gibi. Mortal shel bana hitap eder mi sizce? Oyunun süresi kısa diye duydum ama ne diyosunuz?
    Merhaba, bende sizin gibi bloodborne ve darksouls oyunlarını oynadım. Sekiro ve Nioh serisini de bitirdim.
    Bu tarz seviyorsanız oynamanız gereken bir oyun diye düşünüyorum.
    Fiyatı uygun ve 12 13 saat gameplay bu fiyata bence yeterli.
  • MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020)


    An itibariyle bitirdim. Oyunda toplam 4 Boss, 4 Shell(Kabuk) ve 5 silah mevcut. Oyun 4 ana bölgeye ayrılmış. Bir tane merkez (Orman) ve 3 tane nesne almamız gereken bölüm seklinde. Bu 3 nesneyi alınca, ana Bossla karşılaşıyoruz. Oyunda can veya stamina arttırma gibi klasik geliştirmeler yok. Onun yerine, kabukları ve silahları geliştiriyoruz. Her kabuğun kendine özgü özellikleri var. Parry Reposted gibi klasik DS serilerinden bildiğimiz özellikler var. Şimdi gelelim bu oyunu diğerlerinden ayıran şeylere. En önemli fark sertleşme dediğimiz olay. Düşman tam saldıracakken, hasar almamızı engelleyen geçici bir hale bürünüyoruz. Bir diğer özellik ise tıpkı Sekiro'da olduğu gibi Farm yapmanın genel olarak çok büyük bir işe yaramaması. Düşmanlar hantal olanlar ve hızlı olanlar olarak ikiye ayrılmış. Oyun tıpkı labirent gibi birbirine bağlanan haritalardan ibaret. Küçük kısayollar aracılığıyla diğer bölgelere geçiş yapabiliyoruz. İlk bölgeler tasarım olarak çok bişey göstermede, ilerledikçe harika mekan tasarımlarıyla karşılaşıyoruz. Boss dövüşleri oldukça heyecanlı. Sesleri çok iyi kullanmışlar, oldukça tekinsiz hissettiriyor. Ng+ mevcut, vuruş hissi oldukça tatminkar. Oynanış ise Hellblade ve Surge'nin karışımı gibi olmuş. 10/8 veriyorum, cesur ve başarılı bir deneme olmuş. Bu türü seviyorsanız mutlaka deneyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sine-FİL -- 24 Ağustos 2020; 21:37:43 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.