< Bu konunun sahibi melkor23 iken melkor23 tarafına aktarılmıştır -- Ağu 7 2020 10:06PM > |
Bildirim
< Bu konunun sahibi melkor23 iken melkor23 tarafına aktarılmıştır -- Ağu 7 2020 10:06PM > |
Kimsenin kimseyi kandırdığı yok herkes kendi parasını verip oynuyor.
Size göre para israfı olabilir. Oynamazsınız olur biter. Kişisel yorumlara saygım var, herkesin kendi yorumu parasını verip oynuyor fakat kimse kendini kandırmasın... diyerek oyunu beğenen,seven kitleye sataşmış oluyorsunuz. |
.
|
Ufak bir inceleme yazayım. Oyunu almayı düşünenlere yardımcı olabilir.
Oyunda toplam 4 Shell(Kabuk) ve 5 Silah bulunuyor. Oyunda can veya stamina arttırma gibi klasik geliştirmeler yok. Onun yerine kabukları ve silahları geliştiriyoruz. Her kabuğun kendine özgü özellikleri var. Parry Reposted gibi klasik DS serilerinden bildiğimiz özellikler var. Şimdi gelelim bu oyunu diğerlerinden ayıran şeylere. En önemli fark sertleşme dediğimiz olay. Düşman tam saldıracakken hasar almamızı engelleyen geçici bir hale bürünüyoruz. Düşman da bürünebiliyor. Bir diğer özellik ise tıpkı Sekiro'da olduğu gibi Farm yapmanın genel olarak çok büyük bir işe yaramaması. Düşmanlar hantal olanlar ve hızlı olanlar olarak ikiye ayrılmış. Oyun tıpkı labirent gibi birbirine bağlanan haritalardan ibaret. Küçük kısayollar aracılığıyla diğer bölgelere geçiş yapabiliyoruz. İlk bölgeler tasarım olarak çok bişey göstermede, ilerledikçe harika mekan tasarımlarıyla karşılaşıyoruz. Boss dövüşleri oldukça heyecanlı. Sesleri çok iyi kullanmışlar, oldukça tekinsiz hissettiriyor. Ng+ mevcut, vuruş hissi oldukça tatminkar. Oynanış ise Hellblade ve Surge'nin karışımı gibi olmuş. 10/8 veriyorum, cesur ve başarılı bir deneme olmuş.Bu türü seven hiç düşünmeden alsın. Genel olarak çok olumlu yorumlar aldılar. Mutlaka devam oyunları gelecektir. |
Geliştirme de 15 kişi çalışıyor, daha çılgın. Bir bina dolusu eleman toplayıp dandik oyun çıkaran firmalara ders gibi herifler. Oturuğ düzgün tasarım, konsept denk getirebiliyorsan 15 kişi de yeter. Discord'larına baktım yakında bir beta olacakmış https://www.mortalshell.com/ siteyi takip edelim.
Şu sahne de sattı bana oyunu. Two Thrones'daki Dark Prince gibi dışarı attığın bir ruh var, müdehale ediyor Gameplay'e, ölürsen cesedine ulaşıp kaldırabiliyor. |
ben oyunu beğendim ve para israfı olarak görmüyorum..
|
Zevkler ve renkler tartışmasına girme niyetim yok ama Mortal Shell, 1 saat dayanamadım denilecek bir yapım kesinlikle değil. Bir kere mekanik Souls türü ile birebir aynı, bu bile mekaniğin hayranı insanlar için fazla fazla yeterli bir sebep. Şunu da çok net söyleyebilirim, Mortal Shell, Nioh'dan Surge'den çok daha fazla Dark Souls. Bu kadar iyi kullanan üçüncü oyun da Lords of the Fallen, diğerleri yine ilk üçe giremezler. Ki Nioh, direkt Souls türüne ait bir oyun da değil, o daha çok Onimusha, Ghost of Tsushima, Ninja Gaiden gibi kısmen H&S türüne kayıyor.
Mortal Shell'deki mekanların tasarım kalitesini tartışabiliriz ama yapısını tartışmak abesle iştigal, zira yapısal olarak yine Dark Souls ve türevlerinden çok farklı değil. Evet, insanı yoran yerler var, mesela Eternal Narthex gerçekten bezdiren cinsten bir bölge ama türevlerinde olduğu gibi bir noktadan sonra kestirmeler açarak işi kolaylaştırıyorsunuz. Açık konuşmak gerekirse 2B piksel görsellerle bu türde bir oyun çıkarmak artık şu devirde olmaması gereken bir şey, çünkü o yapıda oyunun sunacakları çok sınırlı kalıyor, bilhassa animasyonlar konusunda! Salt and Sanctuary'nin üzerine çıkabilen bir oyun da görmedik üstelik, bu bile işin geldiği noktayı açıkça gösteriyor. Eğer imkanlar 3B'ye yetiyorsa, Mortal Shell, Ashen, Sinner, Shattered gibi örneklerin çoğalmasını fazlasıyla yeğlerim. |
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dictattor -- 2 Nisan 2020; 20:7:54 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|