Şimdi Ara

MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
197
Cevap
5
Favori
9.061
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bakalım, eğer vakit yaratabilirsem bir şeyler karalarım tabii.
  • Uzun zaman sonra ilk kez bir oyuna hypelandım nedense. Direk gözü kapalı geçtim ön siparişi Epic'den, fiyatıda çok güzel. Fakat tek sebep bu değil bu oyun baya ses getirecek bence. Souls-like özlemi ile yanıp tutuşuyorum zaten.

    MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esoterickk -- 16 Haziran 2020; 1:53:8 >




  • Oyun bizi alıp götürecek belli ki. :)

  • ya ben trailerdan çok etkilenmiştim ama gameplay den sonra bu oyunun patlayabileceğini düşünüyorum.
  • console-master kullanıcısına yanıt
    Yüksek beklentiye girmeden oynamak lazım, minicik bir ekip yapıyor. Oynanışta biraz kütüklük var, kılıcı savurması vs. yavan ama bence yine de yapılan iş takdir edilesi, çok kötü bir oyun olsa bile sırf adamlara destek olmak adına aldım.
  • Daha önceki gifler ne ve şimdi şu gameplay ne! Yazık valla baya kalite düşmüş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müthiş, üstelik bir de Demon's Souls da geliyor. Yaşadık...
  • Bu arada onaylandı, oyunda 4 farklı kabuk mevcut, başka bir değişle 4 sınıf.
  • Sanırım öldükten sonra kabuğa geri dönünce tekrar diriliyorsun Sekiro'daki gibi. Oyun çok çakma o bariz. Ama Daymare'de bir avuç Re fanının eseriydi ve çok sevmiştim. Belki bu oyun da güzel çıkar. Souls tarzı keşfe dayalı bol loot olan oyunları seviyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evo_4 E kullanıcısına yanıt
    Hocam oyun dünyasında esinlenme oldukça doğal, eğer yapımcı firma hakkını verirse ortaya harika eserler çıkıyor. Misal Lords Of The Fallen Ve Surge yapımcıları çok koyu From Software hayranıdır. Surge'nin bazı mekanikleri keşke SoulsBorne serisinde de olsa demiştim. Misal öldügümüz zaman, yerden kaybettiğimiz tecrübe puanlarını almak için bize kısıtlı süre tanımaları. Düşmanın zayıf bölgesini seçebilme gibi mekanikler oldukça yaratıcı ve bu türe yakışmıştı. Mortal Shell de tıpkı Surge gibi bu türü seven azınlık oyuncu kitlesini tatmin edeceğini düşünüyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Surge benim için efsanedir. Plus ile bedava diye oynamış, ikincisi için gün saymıştım. Bakalım bu oyun Surge kadar kaliteli olabilecek mi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The First 16 Minutes of the Mortal Shell Demo



  • Oyunun betası Epic Games Store'da herkese açık hale geldi, boyutu 6.2 GB.
  • Boyle bir turu oyun dunyasina kazandirdigi icin fromsoftware'e ne kadar tesekkur etsek azdir. Kopyalari bile fena durmuyor.
  • Bayıldım, her şeyi o kadar başarılı kotarmışlar ki, adeta From Software'in elinden çıkmış bir oyun gibi hissettiriyor.

    Oyundaki karakterimiz tek bir özelliği olan boş bir kabuktan ibaret. O tek özelliği de sertleşme. Bu bir nevi kalkan görevini üstleniyor, doğru zamanda sertleştiğiniz zaman darbeleri emiyorsunuz. Diğer kabukları bulduğunuzda da bu sertleşme özelliği kullanılabiliyor.

    Dört ana kabuktan Harros ve Tiel betada oynanabiliyor. Harros, klasik Knight sınıfının özelliklerine sahip, her konuda dengeli bir stat dağılımı var. Tiel ise Dark Souls'daki Thief ve Bandit sınıfları ile çok benzer bir yapıda, yüksek stamina ve hızlı bir karakter. Ben Tiel'i daha çok sevdim, bu tarz oyunlarda hep dexterity odaklı oynadığım için bana daha yakın hissettirdi. Her kabuğun kendine özel bir eşyası var ve bu sayede kabuklar arası anlık geçiş yapılabiliyor, ama eşya sınırsız değil bu yüzden de gerektiğinde kullanmak lazım. Ayrıca taş mezarlıklar var, orada da kabuklar arası geçiş mümkün kılınmış.

    Sınıflar üç farklı stata sahip; Durability, Stamina ve Resolve.

    Durability, dayanıklılık, sağlık yapısını gösteriyor.
    Stamina, bildiğimiz stamina barı, Dark Souls'da Endurance olarak geçiyordu.
    Resolve, bir çeşit mana barı diyebiliriz, buradaki önemli olan kısım da bu stat.

    Resolve sağlık barının üzerinde kutucuk şeklinde duran başka bir bar, düşmana saldırdıkça da doluyor. Bunu kullanan iki özellik var, birincisi riposte ikincisi silahın özel saldırısı.

    Özel saldırı R1-L1'e aynı anda basınca aktifleşiyor.

    Riposte ise Souls'lardan hatırlayanlar olur, kalkanı doğru zamanda kaldırıp düşmanı engelleyerek yapılan bir saldırı. Ancak bu oyunda kalkan yok onun yerine Tarnished Seal diye bir eşyamız var. Bu, parlak, ışık yayan bir cisim. Resolve barınız dolu ise Tarnished Seal ile riposte yapabiliyorsunuz. Bu kadar basit bir hareketin oyundaki önemi ise her riposte size sağlık olarak geri dönüyor. Çünkü oyunda Dark Souls'lardaki Estus Flask tarzı sabit bir sağlık veren eşya yok, etraftan bulduğunuz bazı yenilebilir şeyler sağlık veriyor ama riposte en önemli sağlık kazanma özelliği olarak oyuna entegre edilmiş.

    Mesela, Harros'un Resolve statı 5, bu sayede 4 tane Resolve barı var. Tiel'in ise statı 3 ve sadece 2 tane Resolve barı var.

    Oyunda bir kere ölme hakkınız var, onda da kabuktan dışarı atılıyorsunuz ama tekrar girdiğinizde sağlık barınız tam dolu bir şekilde devam ediyorsunuz. Ayrıca Tainted Nektar diye bir eşya mevcut, örneğin sağlık barınız çok düşük ve bu eşyayı kullanarak otomatik olarak kabuktan çıkıp, tekrar girebiliyorsunuz. Bu sayede de sağlık barınız yenileniyor.

    Moonshine adında, Resolve veren eşyalar var. Bu sayede düşmana vurmadan direk Resolve barını doldurabiliyorsunuz.

    Sağlığa, stamina'ya ekstra buff veren eşyalar da var.

    Karakter geliştirmelerini Genessa adında bir hanımefendi yapıyor. Kendileri bu geliştirmeleri yapmak için sizden iki şey talep ediyor, Tar ve Glimpse. Tar, her düşmandan elde edilebiliyorken, Glimpse çok güçlü düşmanlardan ya da boss'lardan elde ediliyor. Bunu Sekiro'daki Coin ve Prayer Beads gibi düşünebilirsiniz. Kullandığınızda Tar ve Glimpse veren eşyalar da yer alıyor. Ayrıca silah ve Tarnished Seal geliştirmeleri de var ama sanırım onların gereksinimleri farklı, betada göremedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melkor23 -- 5 Temmuz 2020; 12:37:42 >




  • oyunu 15 kişilik ekip yapmış doğrusa helal olsun
  • İki kere bitirdim betayı, beklentimi kesinlikle aştı. İkinci oynamada fark ettim, kabukların mezarının olduğu yerde, o kabuğa ait silah da duruyormuş yanında, ilk sefer gözümden kaçmış. Tiel'in asıl silahı çekiç ve zehirli hançer. Bloodborne'da çift el hançer vardı, mekanikleri ona çok benziyor.

    Beta süresince denk geldiğim tek oyun içi hata da bir mob'un boss dövüşü esnasında alana girmesi oldu. Mob'lar Dark Souls'daki gibi bir süre sonra peşinizi bırakmıyor, inatla takip ediyorlar, ama boss ile mücadeleye dahil olacağını da düşünmemiştim.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: melkor23

    İki kere bitirdim betayı, beklentimi kesinlikle aştı. İkinci oynamada fark ettim, kabukların mezarının olduğu yerde, o kabuğa ait silah da duruyormuş yanında, ilk sefer gözümden kaçmış. Tiel'in asıl silahı çekiç ve zehirli hançer. Bloodborne'da çift el hançer vardı, mekanikleri ona çok benziyor.

    Beta süresince denk geldiğim tek oyun içi hata da bir mob'un boss dövüşü esnasında alana girmesi oldu. Mob'lar Dark Souls'daki gibi bir süre sonra peşinizi bırakmıyor, inatla takip ediyorlar, ama boss ile mücadeleye dahil olacağını da düşünmemiştim.

    bloodborne dan sonra hiçbir soulsborne veya benzer oyunları sevemedim. ne dark souls ne surge veya diğerleri. bu oyunu çok merak ediyorum o yüzden. umarım lovecraftvari bir atmosferi vardır.




  • 18 Ağustos kavuşuyoruz bu güzelliğe.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dictattor -- 5 Ağustos 2020; 16:14:3 >
  • Dictattor kullanıcısına yanıt
    MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020)

    Yapımcı firmaya söylemek istediğim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.