Şimdi Ara

MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
197
Cevap
5
Favori
9.061
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sunum Mortal Shell'den ziyade Dark Souls reklamı gibiydi, dillerinden oyunun ismi düşmedi neredeyse hepsinden ilham almışlar. DS'ye göre daha hızlı bir yapısı var gerçi, daha önce de dikkatimi çekmişti biraz HnS gibi de gözüküyor. Bu türün sevenleri için kesinlikle oynanması gereken bir oyun olacak gibi bence, üstelik çıkış tarihi olarak Q3 dediler, 3 Temmuz'da bir beta süreci varmış, Ağustos-Eylül gibi çıkacak sanırım ama Ağustos'da çıkar diye tahmin ediyorum zira Eylül'de Cyberpunk var, arada kaynamak istemeyeceklerdir.
  • Düşmanlar ve tasarımlar harika olmuş. Son fragmanda kafayı yedim.
  • Oyun, Epic Store'da 49 tl'den ön siparişe açıldı. Bakalım PSN'de kaçtan çıkacak.
  • Mortal Shell - New Class Trailer | Summer of Gaming 2020



  • melkor23 kullanıcısına yanıt
    Fiyat mükemmel. PSN de en az 249₺ olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen şahane bir fiyat.

    Bu arada oyunda ilginç bir mekanik var. Hadern adındaki boss'lardan biri sürekli oyuncuyu takip ediyormuş. Kaç kare karşılaşılıyor belirtmemişler ama oyun boyunca aynı oyuncu gibi kendisini geliştirerek karşımıza çıkmaya devam edecekmiş.
  • MORTAL SHELL | PlayStation 4 (18 Ağustos 2020)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jetsons -- 14 Haziran 2020; 3:22:34 >
  • Fiyat süper aldım.
  • 10 Minutes of Mortal Shell Gameplay NEW CLASS "Tiel"



  • Melkor23 hocam oyunun 10 Dakikalık yeni gameplay'i yayınlandı. Oyun beklediğiniz gibi mi yada hoşunuza gittimi ?
    Cevabınız için şimdiden teşekkürler. :)
  • Beklentimi fazla fazla karşılıyor, zaten yapan ekip de küçük bu şartlar da bence şahane iş çıkarmışlar. Üstelik sadece Dark Souls mekaniğini alıp, onun üzerine kopya bir oyun yapmamışlar, güzel fikirler var. Mesela kabuk fikri bir hayli orijinal, bulduğun kabukların özelliklerine sahip oluyorsun. Videoda gördüğümüz kabuk köleden hallice bir karakterdi mesela, ileride çok daha güçlü, yetenekli kabuklar da bulunabiliyordur diye tahmin ediyorum. Ek olarak element saldırıları gibi bazı yetenekler, oyuna HnS havası da katmış bunu da çok beğendim. Ne kadar uzun ve geniş bir oyun onu merak ediyorum şimdilik, kısa ise bile en azından NG+ gibi bir imkan sunarlar umarım.
  • Bende tam onu diyecektim. Demon Souls mekaniklerinden fazlasını da eklemişler gibi geldi. Kendine has bir mekaniğini de harmanlanmış hoşuma gitti gerçekten. Dediğiniz gibi ilerleyen bölümlerde daha güçlü, daha yetenekli kabuklarda bulunabileceğini düşünüyorum. :)

    Evet o zaten bir tık daha sevememe sebep oldu diyebilirim HnS havası ve Oyunun atmosferi hiç sırıtmıyor. Oyun üzerinde yoğun bir çalışma olduğunu düşünüyorum geliştiren ekip ne kadar küçük olsa da ortaya sundukları şey 3. parti bazı oyunlara taş çıkartacak cinsten duruyor.

    Kıymetli yorumunuz için teşekkür ederim. :)
  • Oyunun süresi yaklaşık 20 saatmiş ama nasıl oynadığınız ile alakalı olarak (keşif vs.) süre neredeyse iki katına çıkabilirmiş. Ayrıca NG+ da olacağı belirtildi.
    Twitch
    Fextralife - Twitch
    https://www.twitch.tv/fextralife


    Kanalında yapımcı ile soru cevap yayını varmış, yeni gördüm birçok bilgi paylaşmışlar, detayları düşer yakında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melkor23 -- 14 Haziran 2020; 17:31:43 >




  • ya oyunda karakter çok yavaş. Ana karakterin elindeki kılıç aşırı büyük hadi ondan derim de düşmanlarda yavaş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melkor23

    Aynen şahane bir fiyat.

    Bu arada oyunda ilginç bir mekanik var. Hadern adındaki boss'lardan biri sürekli oyuncuyu takip ediyormuş. Kaç kare karşılaşılıyor belirtmemişler ama oyun boyunca aynı oyuncu gibi kendisini geliştirerek karşımıza çıkmaya devam edecekmiş.
    Tövbe estagfurullah bu nasıl boss mekaniği böyle
  • Mekanlar güzel olacağına benziyor. :)

  • -Tür olarak "derin aksiyon rol yapma oyunu" olarak geçiyor en azından ekip böyle isimlendirmiş
    -Kombat mekaniği strateji ve planlı oynama üzerine, hataya yer yok, klasik Souls mekaniği ile çok benzer yanlara sahip
    -Silahlara eklenti yapılabilen çeşitli elementler yer alıyor
    -Ortalama 20 saatlik bir oynanış sunuyor, bu süre oynama şekline göre biraz daha artış gösterebilir
    -NG+ var
    -Bunu daha önce belirtmiştim buraya da ekleyeyim, ölümsüz bir boss var ve o da sizin gibi sürekli gelişerek, karşınıza çıkıyor
    -Yoğun ve derin bir deneyim sunacak
    -Hikayeyi Souls oyunlarında olduğu gibi etraftaki npc'ler ile konuşarak öğreniyoruz
    -Ana karakter Dark Souls'lardaki Hollow'a benzeyen bir forma sahip ama bir çeşit ruh gibi ve algı yeteneği çok yüksek, bu yetenek sayesinde etrafta kabuklar buluyoruz
    -Bu kabukları aslında Iron Man kostümü gibi düşünebilirsiniz, içine girerek onun özelliklerini elde ediyorsunuz, oyunda kaç tane olduğu söylenmedi ama resmi sitesinde 4 kabuğun görseli mevcut, sayıları bu kadar olabilir
    -Kabuklar aynı zamanda oyunun sınıf sistemini de oluşturuyor
    -Her kabuğun kendine has bir oynanış mekaniği mevcut, o kabukla ne kadar çok vakit geçirirseniz o kadar hızlı geliştiriyorsunuz
    -Kabukların bir dayanma gücü var, eğer sağlık barı sıfıra inerse o kabuktan çıkıp asıl karakterinize geçiş yapmak zorunda kalıyorsunuz ama tekrar giriş yaptığınızda sağlık barınız yükseliyor
    -Souls oyunlarındaki Soul birimi gibi burada düşmanlardan Tar diye bir birim topluyoruz, tüm geliştirmeler bu Tar ile gerçekleşiyor
    -Karakter lavta çalabiliyor ve bu konuda da geliştirilebilecek yetenekler var
    -Her eşya familiarity özelliğine sahip, yani ne kadar çok kullanım o kadar ustalık demek
    -Mini harita ya da fast travel bulunmuyor
    -Kritik saldırılar karaktere sağlık olarak geri dönüyor
    -Oyunun dünyası atmosfer olarak Quake'den esinlenmiş
    -Çıkış tarihi 2020 3. çeyrek, 3 Temmuz'da da beta var. Temmuz sonu ya da Ağustos'da çıkar diye düşünüyorum, Eylül'e kalmaz bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melkor23 -- 15 Haziran 2020; 16:18:25 >




  • Bilgiler için teşekkürler hocam. :)
    Şimdi yukarıda ki yazılanlara bakacak olursa oyunu gerçekten istedikleri gibi evrildiğini düşünüyorum. Kafalarında ki şeyleri oyuna dökmeleri heyecan verici, Atmosferi ve oynanıştaki ağırlık güzel. Karakterin dövüş mekanik kısmında ki tokluk hissiyatı beni oyuna bağlamaya yetiyor diyebilirim. Çünkü kullandığı silah materyallerine bakılacak olursa gerçek hayatta ki gibi olsun istemişler olabilir.

    Ağustos/Eylül için çıkışı gayet yerinde bakalım daha ne gibi bilgiler gelecek. :)
  • melkor23 kullanıcısına yanıt
    Farklılıklar hoşuma gitti. Boss olayı da.
  • melkor23 kullanıcısına yanıt
    Hocam bu oyun için rehber size yakışır. :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.