arkadaşalr merhaba. 90 modelskoda favorit aracımın yağına antfriz karışıyordu. conta yaktı diye conta değişti ve üst kapak taşlandı. ancak sonuç değişmedi. bunun sebebi ne olabilir ? blok mu çatlak ya da gömleklerde m bir problem var? eğer blokta çatlak varsa aliminyum blok kaynak olur mu ? ban maliyeti ne olur acaba
silindir kapak contası yanmıştır
conta değiştiği halde antifiriz kaçırıyorsa büyük ihtimal blok çatlatmıştır. aliminyum bloklar kaynak olurlar ancak kaynak yerine daha değişik çözümleri var.
kapak çatlak olamazmı?? sulu gömlekse contası yırtık olamazmı?vs......
du hast ne gibi değişik çözümler mesela?
DAHA ÖNCELERİ SU KULLANIMINA BAĞLI OLARAK MOTOR BLOĞUNUN İÇİ KOROZYON YAPMIŞ. GÖMLEKERDE DÜZGÜN TEMİZLENMEDEN YERLEŞTİRİLMİŞ VE ALTLARINDA KOROZYON KALMIŞ. BLOKTA ÇATLAK BULAMADI USTA. GALİBA GÖMLEK ALTLARINDAN KAÇIRIYOR. UMARIM ÖYLEDİR ...
inş gömlektendir. değişik yöntemler biraz değişik :) arabanın markasına göre blok çatlak olayına müdahale söz konusu. aynı şekilde çatlaktan dolayı yağ kaçırma mevzuda geçerlidir.
favoritte durum nasıl bilmiyorum ama vw de kanalların içinde boru koyarak çatlaklar peyderpey gideriliyor
skoda favorit motorunun silidir gömleklerinin aldın gömlek şimleri vardır şimler zamanla kandini bozduğu için motor yağına su karışır çözüm ise piston gömlek fln komple çıkarılacak alttaki şimler değişecek motor aynı şekilde toplanabilirse toplanacak
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme