Şimdi Ara

Motorola Atrix (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
699
Cevap
14
Favori
79.510
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ürün Imei numarası 35549. Garanti belgesi numarası 116475 Belge izin tarihi 07.09.2012
    Geçerlilik tarihi 07.09.2012
    Model: Atrix MB860
    Alt model: Murq5-3334411A11



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tyardim -- 3 Ekim 2012; 22:59:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tyardim

    Ürün Imei numarası 355500......... Garanti belgesi numarası 116475 Belge izin tarihi 07.09.2012
    Geçerlilik tarihi 07.09.2012
    Model: Atrix MB860
    Alt model: Murq5-3334411A11


    Sizden ricam cihazla ilgili şikayetinizi hepsi burada ya bildirmeniz. Bende yarın IMEI nosunu kontrol edip size bilgi vereceğim.
    tskler,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dynex -- 3 Ekim 2012; 22:49:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dynex

    quote:

    Orijinalden alıntı: tyardim

    Ürün Imei numarası 35550.......49. Garanti belgesi numarası 116475 Belge izin tarihi 07.09.2012
    Geçerlilik tarihi 07.09.2012
    Model: Atrix MB860
    Alt model: Murq5-3334411A11


    Sizden ricam cihazla ilgili şikayetinizi hepsi burada ya bildirmeniz. Bende yarın IMEI nosunu kontrol edip size bilgi vereceğim.
    tskler,


    Kusura bakmayın. sizden ricam telefonunuza ait IMEI nosunu bu şekilde paylaşmayın. Benim hatam PM olarak istemeliydim. Ben mesajlarımı editliyorum IMEI gözükmememsi için. Lütfen sizde yapınız. Kimse zan altında kalmasın
  • Dynex,

    Ben bir sıkıntı yaşadım ve bunu bu forumda paylaştım. Tespitlerim yanlış olabilir. Ama sizin bunun neden kaynaklanmış olabileceğini bize açıklanmanız gerekirken bizi sorguluyorsunuz ? Ayrıca atrix almayın demiyorum. Aksine alın diyorum. Mükemmel bir telefon. Halen içim gidiyor. Şu açılmama sorununu yaşamasaydım zaten iade etmeyecektim. Galiba biz meramızı anlatamıyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tyardim

    Dynex,

    Ben bir sıkıntı yaşadım ve bunu bu forumda paylaştım. Tespitlerim yanlış olabilir. Ama sizin bunun neden kaynaklanmış olabileceğini bize açıklanmanız gerekirken bizi sorguluyorsunuz ? Ayrıca atrix almayın demiyorum. Aksine alın diyorum. Mükemmel bir telefon. Halen içim gidiyor. Şu açılmama sorununu yaşamasaydım zaten iade etmeyecektim. Galiba biz meramızı anlatamıyoruz.

    Sayın tyardım,

    Lütfen yanlış anlamayın .Benim de burada temsil ettiğim kurum adına sizi sorgulamaya niyetim ve haddim olamaz. Samimiyetinize sığınarak bahsetmiş olduğunuz fotoğraf örneğinin şahsi olarak bende oluşturduğu şaşkınlık ifademin sert anlaşılmış olmasına sebep vermiş olabilir.

    Tskler,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dynex

    quote:

    Orijinalden alıntı: dundar19

    quote:

    Orijinalden alıntı: c.ozan

    arkadaşlar daha refurbish kavramının ne olduğunu anlamadan yaftalamaya ne kadar meraklısınız. reforbih işlemi fabrikada yapılır ve milletin iddia ettiği gibi vidadan ekrandaki tozdan anlaşılamaz, cihaz size gönderilmeden önce tamamen sıfır hale getirilir. ha forumda bir arkadaşa jelatini sökülmüş bir cihaz denk gelmiş o tamamen hb nin iade aldığı cihazı müşteriye tekrar itelemesinin ayıbı reforbis olduğunun kanıtı değil. ayrıca yurtdışında bu şekilde satılan cihazların kutularında çoğunlukla da barkod kısımlarının üzerinde refurbished olduğu yazar. benim aldığım cihaz henüz elime ulaşmadı ama forumda yazılan şartların hiç biri cihazların refurbished olduğunun kanıtı değil

    arkadaşım sen bu siteyi ziyaret ettinmi ??

    http://www.brightmobil.com/


    yazdıkların türkiye dışında 100% gecerlidir ama bizim firmaları baglamaz

    Sayın dundar19,

    bir brightstar yetkilisi olarakhttp://www.brightmobil.com/ hakkında size bilgi vermek istiyorum.Öncelikle bu e-ticaret sitesi hem swap(kullanılmamış ürün) hem de refurbish (onarılmış-tamir görmüş) ürünleri satan Brightstar Türkiye'ye bağlı bir web sitesidir. Brightstar Turkiye hem Vodafonun resmi cihaz distribütoru hemde Teknosa, Medimarkt, hepsi burada gibi firmalara orijinal 0 cihaz ithal eden bir distribütör firmadır.Benzer firmalar KVK,Mobiltel vs. dir.Brightstar ın bu firmalardan farkı merkezinin ABD de olması ve turkiye dahil 50den fazla ülkede faliyet göstermesidir.

    Ek olarak http://www.brightmobil.com/ sitesinden satışı gerçekleşen her refurbish ürünün üzerine ürünün refurbish olduğuna dair bir etiket yapıştırılmaktadır.Tıpkı yukarıda c.ozan beyfendinin verdiği örnek gibi.

    Lütfen yaptığınız yorumun forumdaki diğer kullanıcıları yanıltmaması adına firmamızla temasa geçip yorumda bulunmanızı rica ederiz.

    Anlayışınız için teşekkürler,

    Saygılarımla,


    yetkili firmanın temsilcisi olarak sorulara ve sorunlara cevap vermeniz cok güzel.

    Ben cihazı hemen iade ettim zaten ne vidasına baktım nede başka bir yerine, her ne kadar meslegimiz elektronik olsada telefon işinden pek anlamam zaten ..ama baktıgım bir yer vardı sikayetvar sitesine baktım. tavsiye ederim sizde bakın ilgili sitenin firma bazlı oldugunu yıllar önce test etmeme ragmen tüketicilerin yazılarına görmekte yeterli oluyor bazen .işte link; http://www.sikayetvar.com/firma/detay/16457

    yıllarca tüketici konularında firmalarla mücadele ettim cok tecrübelerim vardır . ürün almaktan ziyade firma ve servis hizmeti almak 1.tercihimdir.kullanıcıya zorluk degil kolaylık cıkarmak için ugraşan firmalar varken işimizi ilk başdan yokuşa sürelim degilmi .

    bu görüşler benim kişisel düşüncelerimdir .kimseye al alma tavsiyesi niteliginde degildir .telefon firmalarını tanımam benim hepsine aynı mesafedeyim @dundar19 adını bilenler tanıyanlar vardır elbet benim hobim uydu dunyasıdır bunuda uydu aleminde olanlar bilirler ...

    size ve firmanıza hayırlı satışlar dileriz .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dundar19

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dynex

    quote:

    Orijinalden alıntı: dundar19

    quote:

    Orijinalden alıntı: c.ozan

    arkadaşlar daha refurbish kavramının ne olduğunu anlamadan yaftalamaya ne kadar meraklısınız. reforbih işlemi fabrikada yapılır ve milletin iddia ettiği gibi vidadan ekrandaki tozdan anlaşılamaz, cihaz size gönderilmeden önce tamamen sıfır hale getirilir. ha forumda bir arkadaşa jelatini sökülmüş bir cihaz denk gelmiş o tamamen hb nin iade aldığı cihazı müşteriye tekrar itelemesinin ayıbı reforbis olduğunun kanıtı değil. ayrıca yurtdışında bu şekilde satılan cihazların kutularında çoğunlukla da barkod kısımlarının üzerinde refurbished olduğu yazar. benim aldığım cihaz henüz elime ulaşmadı ama forumda yazılan şartların hiç biri cihazların refurbished olduğunun kanıtı değil

    arkadaşım sen bu siteyi ziyaret ettinmi ??

    http://www.brightmobil.com/


    yazdıkların türkiye dışında 100% gecerlidir ama bizim firmaları baglamaz

    Sayın dundar19,

    bir brightstar yetkilisi olarakhttp://www.brightmobil.com/ hakkında size bilgi vermek istiyorum.Öncelikle bu e-ticaret sitesi hem swap(kullanılmamış ürün) hem de refurbish (onarılmış-tamir görmüş) ürünleri satan Brightstar Türkiye'ye bağlı bir web sitesidir. Brightstar Turkiye hem Vodafonun resmi cihaz distribütoru hemde Teknosa, Medimarkt, hepsi burada gibi firmalara orijinal 0 cihaz ithal eden bir distribütör firmadır.Benzer firmalar KVK,Mobiltel vs. dir.Brightstar ın bu firmalardan farkı merkezinin ABD de olması ve turkiye dahil 50den fazla ülkede faliyet göstermesidir.

    Ek olarak http://www.brightmobil.com/ sitesinden satışı gerçekleşen her refurbish ürünün üzerine ürünün refurbish olduğuna dair bir etiket yapıştırılmaktadır.Tıpkı yukarıda c.ozan beyfendinin verdiği örnek gibi.

    Lütfen yaptığınız yorumun forumdaki diğer kullanıcıları yanıltmaması adına firmamızla temasa geçip yorumda bulunmanızı rica ederiz.

    Anlayışınız için teşekkürler,

    Saygılarımla,


    yetkili firmanın temsilcisi olarak sorulara ve sorunlara cevap vermeniz cok güzel.

    Ben cihazı hemen iade ettim zaten ne vidasına baktım nede başka bir yerine, her ne kadar meslegimiz elektronik olsada telefon işinden pek anlamam zaten ..ama baktıgım bir yer vardı sikayetvar sitesine baktım. tavsiye ederim sizde bakın ilgili sitenin firma bazlı oldugunu yıllar önce test etmeme ragmen tüketicilerin yazılarına görmekte yeterli oluyor bazen .işte link; http://www.sikayetvar.com/firma/detay/16457

    yıllarca tüketici konularında firmalarla mücadele ettim cok tecrübelerim vardır . ürün almaktan ziyade firma ve servis hizmeti almak 1.tercihimdir.kullanıcıya zorluk degil kolaylık cıkarmak için ugraşan firmalar varken işimizi ilk başdan yokuşa sürelim degilmi .

    bu görüşler benim kişisel düşüncelerimdir .kimseye al alma tavsiyesi niteliginde degildir .telefon firmalarını tanımam benim hepsine aynı mesafedeyim @dundar19 adını bilenler tanıyanlar vardır elbet benim hobim uydu dunyasıdır bunuda uydu aleminde olanlar bilirler ...

    size ve firmanıza hayırlı satışlar dileriz .



    Bence insan tam aksine sikayetvar.com'a değil, eline geçen telefonun vidalarına bakmalı.
    Ben sikayetvar.com'u tek bir amaçla kullanıyorum, ismini duymadığım bir firma olursa, gerçekten piyasada böyle bir firma var mı diye test etmek için. Hakkında şikayet yoksa, o firmadan ya da siteden alışveriş yapmıyorum, çünkü anlıyorum ki kimse o firmadan ürün almamış.

    Neyse, hemen alıp iade etmeniz için size başka telefon markaları ve servis örnekleri vermek istiyorum:

    iPhone:
    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/16457
    Samsung:
    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/16457
    HTC:
    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/16457
    Genpa:
    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/16457
    KVK:
    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/16457
    Teleservice:
    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/16457

    Sizce sikayetvarcom'a bakarak alınabilecek herhangi bir marka var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tyardim

    ........

    Sonuç:

    1- Yaşanan büyük hayal kırılığı. Bundan sonra hepsiburada gibi mesafeli satış yapan firmaların hiçbirinden güvenip değerli bir eşya alınamayağı, bu ülkede satış yapan adı ne kadar büyük olursa olsun hiçbir firmaya güven duyulmayağı düşüncesi,
    2-HB den telefon mu alınır diyen eşrafın dırdırıyla double hale gelen sinir.


    Şimdi Dynex bize açıklamalar yapıyor. Sağ olsun onun ve firmasının burada açıklama yapması ne kadar iyiniyetli olduklarını ve bize yardımcı olmaya çalıştığını gösteriyor. Ancak bizim yaşadıklarımızı değiştirmiyor. Diyelim ki ben yalan söylüyorum. Forumlarda bu konuda yazı yazan herkes mi yalan söylüyor ? Bu sıkıntının hb nin yaptığı indirimden sonra gönderilen telefonlarda yaşanması tamamen bir tesadüf mü? Yetmez hepsiburadanın atrix için satışa çıkardığı motorola work play ürünün yorumlar ve tartışma altı başlıklarında “dock geldi kavye gelmedi, klavye geldi fare geldi dock gelmedi” yorumları da mı yalan ?

    Dynex istediği kadar açıklama yapabilir ancak orta zekaya sahip ben için her şey açık bir şekilde ortada.

    Bu telefon değişir, parası ödenir, tamir edilir hiç önemli değil. Ancak yaşadıklarımızın oluşturduğu, özellikle kimseye güven duyulmayacağı travması kalıcı olacaktır.

    Daha fazla sinirlerimi ve sinirlerinizi atrixlemeden herkese saygılar sevgiler ve dahi iyi geceler diyorum. Sinirle bir solukta yazdığım yazıdaki imla ve yazım hatları için özür dilerim. Tecrübe tecrübedir.

    Aldığınız bir ürün ilk defa mı çabucak arızalandı da bu kadar duygusal mesele haline getirdiniz?
    Size gelen cihaz arızalı çıkmışsa değişir, tamir edilir v.s. bundan dolayı yok "güvensizlik", yok "travma hissi", yok melankoli, bunlar da nedir böyle?
    Bu kimseye güvenilmez laflarını, garantide sorun yaşarsanız o zaman söylemeniz bir anlam ifade eder. Şu an ortada fol yok yumurta yok.
    Eğer hiç sorun çıkmayacak olsaydı, garanti denilen kavrama ne gerek vardı ki o zaman?
    Sonuçta altı üstü teknolojik bir ürün, verirsiniz değiştirirler olur biter. Siteden bir form dolduruyorsunuz, sonra verdikleri numara ile kargo da bedava zaten. Çok özür dilerim ama "giren-çıkan" satıcı firmaya yani. Bu şekilde arızalı çıkan topu topu 20 TL'lik bir ürünü (ışıklı duş başlığı) daha önce değiştirdim, ikinciye arızalı çıkınca da iade ettim. Ürün bana ilk gönderilmesinden sonra 3 kere daha bedavaya kargo edilmiş oldu. Sizce bu üründen firma kar edebilmiş midir? Bu olumlu şeyleri kimse de çıkıp buralara yazmaz nedense .
    Ha, garanti konusunda yan çizerlerse o zaman gelin hep beraber kapılarına dayanalım..

    Sonrasında 'Brightstar konuyla ilgileniyor demek ki iyi niyetliler' dedikten sonra Hepsiburada.com'daki olumsuz yorumları örnek vererek 'bunlar da mı yalan' demişsiniz. Zaten hepsiburada.com'un kendisi Dock aparatı konusunda yapılan tüm olumsuz yorumları gizlemeyip yayınlamış, o zaman kötü niyetli olarak kim kalıyor? Bence kötü niyetli olanlar telefonu yok yere fotoğraf çekip sonra iade edenler. Sonra gözden kaçıp başkasının eline geçiyor telefon. Sakınan göze budak gelir misali o da belki sizi buluyor.

    Böyle şey olur mu? Evet olur. Benim daha önce çalıştığım firmada, yanımda çalışan çocuklar defalarca uyardığımız halde bizim depoya gelen iade ürünleri, kontrol edilmeden yanlışlıkla satış rafına koydukları için ciddi sorunlar yaşamıştık. İstemediğim halde kendi başıma geldi yani.
    Herkes keyfine göre ürün iade edince böyle sıkıntılar olabiliyor. Mesela burada foruma bir tanesi yazmış, 'iadeden elimde kalan HDMI kablosu...' diye. İadeyi alan da bunu farketmeyip başkasına ürünü gönderince kıyamet kopabiliyor tabi.

    Güzel şeylere zor ulaşılırmış, bence siz de sonunda tertemiz çalışan telefonunuza kavuşacaksınız. Burada yapılan "refurbished" tartışmaları da gereksiz yere ekstradan sinirinizi bozmuş ve olaya taraflı bakmanıza sebep olmuş sanırım.

    Bu da daha önce de linkini verdiğim, benim elime geçen telefonun unboxing videosu:http://www.youtube.com/watch?v=QU4u31QFJk4
    Bu videoda jelatinine bakarak cihazın yanında gelen Dock'u kullanılmış zannedip, sonra nasıl mor olduğumu izleyebilirsiniz.

    Altta linkini verdiğim videoda ise söylediğinizin aksine, açılıp kapanabilen poşetlere konmuş aksesuarları olan, yabancı bir Motorola ATRIX unboxing videosu var. Üstelik Mayıs 2011 tarihli! Eminim başka videolar da vardır! Kısa yoldan dakika 2'ye bakın. Benim videodaki kulaklık poşeti ile birebir aynı...
    http://www.youtube.com/watch?v=J90t7EF8TYc&feature=related

    Bir de bahsettiğiniz NFS oyunu ROM'a gömülü, Motorola dışında kimsenin yüklemesi değil. Gelecek olan telefonda da aynı oyunu göreceksiniz, bende de var. Bütün telefonlara herkes hababam aynı versiyon NFS'yi yüklemiş olamaz herhalde . Sorun şu ki SD kart, paket içeriğinde yok. Bu, ya bir hata, ya da belki de Sd kart'ı takınca direk NFS lisansımız olacak (henüz SD-kart takıp denemedim, bilmiyorum).

    Sorununuzun çözülmesi dileklerimle, iyi günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enteran -- 4 Ekim 2012; 2:58:21 >




  • Benim brightmobil veya hepsişburada.com ile hiçbir bağım yok. Ürün'ü HB'den sipariş verdim ve Pazartesi elime geçti. Yıllardır elektronik işiyle uğraşıyorum ve bu ürünün kullanılmış olduğuna dair herhangi bir iz ile karşılaşmadım. Ürün %100 sıfır. 4 gündür kullanıyorum ve yazılımda da bir sorunla karşılaşmadım. Bir arkadaş ürünün fotosunu koy demiş ancak fotoğraf koymayı bilmiyorum. Hem fotoğraf koysam da emin olun 2. el yada sıfır olduğunu fotoğrafla anlayamazsınız. Elinize alıp incelemeniz gerekir. Bana gelen ürün el değmemiş bir ürün. Saygılar!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enteran

    quote:

    Orijinalden alıntı: dundar19

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dynex

    quote:

    Orijinalden alıntı: dundar19

    quote:

    Orijinalden alıntı: c.ozan

    arkadaşlar daha refurbish kavramının ne olduğunu anlamadan yaftalamaya ne kadar meraklısınız. reforbih işlemi fabrikada yapılır ve milletin iddia ettiği gibi vidadan ekrandaki tozdan anlaşılamaz, cihaz size gönderilmeden önce tamamen sıfır hale getirilir. ha forumda bir arkadaşa jelatini sökülmüş bir cihaz denk gelmiş o tamamen hb nin iade aldığı cihazı müşteriye tekrar itelemesinin ayıbı reforbis olduğunun kanıtı değil. ayrıca yurtdışında bu şekilde satılan cihazların kutularında çoğunlukla da barkod kısımlarının üzerinde refurbished olduğu yazar. benim aldığım cihaz henüz elime ulaşmadı ama forumda yazılan şartların hiç biri cihazların refurbished olduğunun kanıtı değil

    arkadaşım sen bu siteyi ziyaret ettinmi ??

    http://www.brightmobil.com/


    yazdıkların türkiye dışında 100% gecerlidir ama bizim firmaları baglamaz

    Sayın dundar19,

    bir brightstar yetkilisi olarakhttp://www.brightmobil.com/ hakkında size bilgi vermek istiyorum.Öncelikle bu e-ticaret sitesi hem swap(kullanılmamış ürün) hem de refurbish (onarılmış-tamir görmüş) ürünleri satan Brightstar Türkiye'ye bağlı bir web sitesidir. Brightstar Turkiye hem Vodafonun resmi cihaz distribütoru hemde Teknosa, Medimarkt, hepsi burada gibi firmalara orijinal 0 cihaz ithal eden bir distribütör firmadır.Benzer firmalar KVK,Mobiltel vs. dir.Brightstar ın bu firmalardan farkı merkezinin ABD de olması ve turkiye dahil 50den fazla ülkede faliyet göstermesidir.

    Ek olarak http://www.brightmobil.com/ sitesinden satışı gerçekleşen her refurbish ürünün üzerine ürünün refurbish olduğuna dair bir etiket yapıştırılmaktadır.Tıpkı yukarıda c.ozan beyfendinin verdiği örnek gibi.

    Lütfen yaptığınız yorumun forumdaki diğer kullanıcıları yanıltmaması adına firmamızla temasa geçip yorumda bulunmanızı rica ederiz.

    Anlayışınız için teşekkürler,

    Saygılarımla,


    yetkili firmanın temsilcisi olarak sorulara ve sorunlara cevap vermeniz cok güzel.

    Ben cihazı hemen iade ettim zaten ne vidasına baktım nede başka bir yerine, her ne kadar meslegimiz elektronik olsada telefon işinden pek anlamam zaten ..ama baktıgım bir yer vardı sikayetvar sitesine baktım. tavsiye ederim sizde bakın ilgili sitenin firma bazlı oldugunu yıllar önce test etmeme ragmen tüketicilerin yazılarına görmekte yeterli oluyor bazen .işte link; http://www.sikayetvar.com/firma/detay/16457

    yıllarca tüketici konularında firmalarla mücadele ettim cok tecrübelerim vardır . ürün almaktan ziyade firma ve servis hizmeti almak 1.tercihimdir.kullanıcıya zorluk degil kolaylık cıkarmak için ugraşan firmalar varken işimizi ilk başdan yokuşa sürelim degilmi .

    bu görüşler benim kişisel düşüncelerimdir .kimseye al alma tavsiyesi niteliginde degildir .telefon firmalarını tanımam benim hepsine aynı mesafedeyim @dundar19 adını bilenler tanıyanlar vardır elbet benim hobim uydu dunyasıdır bunuda uydu aleminde olanlar bilirler ...

    size ve firmanıza hayırlı satışlar dileriz .



    Bence insan tam aksine sikayetvar.com'a değil, eline geçen telefonun vidalarına bakmalı.
    Ben sikayetvar.com'u tek bir amaçla kullanıyorum, ismini duymadığım bir firma olursa, gerçekten piyasada böyle bir firma var mı diye test etmek için. Hakkında şikayet yoksa, o firmadan ya da siteden alışveriş yapmıyorum, çünkü anlıyorum ki kimse o firmadan ürün almamış.

    Neyse, hemen alıp iade etmeniz için size başka telefon markaları ve servis örnekleri vermek istiyorum:

    iPhone:
    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/16457
    Samsung:
    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/16457
    HTC:
    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/16457
    Genpa:
    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/16457
    KVK:
    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/16457
    Teleservice:
    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/16457

    Sizce sikayetvarcom'a bakarak alınabilecek herhangi bir marka var mı?

    Alıntıları Göster
    quote:


    Bence insan tam aksine sikayetvar.com'a değil, eline geçen telefonun vidalarına bakmalı.
    Ben sikayetvar.com'u tek bir amaçla kullanıyorum, ismini duymadığım bir firma olursa, gerçekten piyasada böyle bir firma var mı diye test etmek için. Hakkında şikayet yoksa, o firmadan ya da siteden alışveriş yapmıyorum, çünkü anlıyorum ki kimse o firmadan ürün almamış.

    Neyse, hemen alıp iade etmeniz için size başka telefon markaları ve servis örnekleri vermek istiyorum:

    iPhone:
    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/16457
    Samsung:
    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/16457
    HTC:
    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/16457
    Genpa:
    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/16457
    KVK:
    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/16457
    Teleservice:
    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/16457

    Sizce sikayetvarcom'a bakarak alınabilecek herhangi bir marka var mı?


    arekadaşım herhalde cok acelen vardı verdigin tüm linler sizin firmanın sayfasına cıkıyor .

    sayfadada 28 e yakın sorun var 1 tane cevap verilmiş .verilen cevabın sorusuda bu;

    Brightstar TELEKOMÜNİKASYON 58 Gündür Telefonum Hala Serviste!
    Fatih K. | 13 Aralık 2011 14:32

    Kahramanmaraş gezgin er iletişimden 14 ekim de aldığım telefon 2 saat içinde bozuldu. Yetkili servise gönderildi. Ama hala gelmedi. 58 gündür telefonsuzum ve şikayetçiyim.

    imei no: 356 652 044 816 807

    Çevremdekilerden emanet telefon almaktan bıktım. 30 iş gününü de doldurdu. Değişim istiyorum. Tüketici heyetine de başvuracağım. Yeter artık, her gün cep bayiini aramaktan sıkıldım. Artık cümle kuramıyorum.
    Benzer Şikayetim Var


    Okunma : 168
    Takip Et
    Şikayet ile ilgili Görüşmeler

    İlgili şikayetin çözüldüğü şikayetçi tarafından bildirilmiştir.
    21 Aralık 2011
    21:24:19
    **********************************************************************************
    vidalara bakmak telefonu incelemek benim adıma boş işler vidaya bakacak kişi servis elemanıdır .türkiyede servis süresi 30 gündür .15 günü gececek arızalarda kullanım için ürün temin edilmesi zorunluydu ama bu sürelerde indirildi belki bilmeyenler vardır yazalım yeni yönetmenlik bu şekilde;


    Tüm ürünler için 30 iş günü olan azami tamir süresinde de değişiklik yapıldı. Malın tamir süresi, otomobil, kamyonet ve traktörün dışında dışında diğer ürünlerde 20 iş gününe düşürüldü.

    Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkün olacak.

    Bir ürünün arızasının 15 iş gününde giderilmemesi halinde, ürün tamir edilinceye kadar muadil bir ürünün tüketiciye verilmesine yönelik süre de 15 iş gününden 10 iş gününe indirildi.
    **********************************************************************************

    gelelim asıl konumuza herkesin kararına saygılıyız isteyen alır kullanır istemeyenlerde benim gibi iade ederler sizle uzun uzun tartışmaya girmek istemem .

    arıza yapmayan elektronik cihaz olmaz. heleki telefon gibi mobil cihazlarda hiç mümkün degildir..tabiki arıza olacak garantide bunun için veriliyor .sorun servis hizmetinin ne kalitede verildigidir.

    yanlış anlama olmasın diger servisler super falanda demedim ben. al birini vur ötekine telefon servislerin en kralı bile sıvı teması ve düşme sonucu darbe beylik laflarını cok severler vede sık sık kullanırlar .

    herkes aldıgı ürünü güle güle kullansın .




  • Brighstar kadar nalet bi distr. Yok cihazlara teleservice bakiyodu. Bu cihaz icin soylemiyorm ama arkadasimin vodafone 945i bozuk olmasina ragmen ki ben kullanmamama ragmen bana gosterdi hatayi en az 2-3 kez ayni problemden gonderdi ve problemini cozmeden yazilim atip gonderdiler. Bnce servis saglayicilarini deistirsinler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dynex


    Sayın tyardim,

    Bize herhangi bir ithamda bulunmadan önce belirtmek istediğim bir konu var. Firmamız Motorola türkiye ofisinin faliyetlerini durdurma kararından sonra hali hazırda resmi distribütörü olduğu diğer markalar gibi Motorola markasıyla ilgili Türkiyedeki son kullanıcılara sunabileceği "o ürün" fırsatı yakalamış ve bunu değerlendirmiştir.
    Öncelikli olarak cihazların türkiye ye ithlatı eylül ayında gerçekleşmiş olup elektronik marketlerden gelen talep üzerine bir miktar daha ithalata karar vermiştir.

    şunu da belirtmek isterizki firmamız daha önce Motorola Atrix markalı ürünü hiç ithal etmemiş olup, bu tarihten önce ithal edilen ürünler şuan isimlerini etik olarak paylaşamayacağım türkiyedeki resmi veya gayriresmi firmalar tarafından ithla edilip sizlere sunulmuştur. Bunun dışında cihazların tümü hemen hemen her mesajımda belirttiğim üzere Honk Kongdan geldiği için, üzülerek belirtmek isterim ki, trabzonspor formalı /armalı bir kişinin fotoğrafını cihazda gördüğünüzü söylemeniz benim ve bu işe emek veren diğer çalışma arkadaşlarım tarafından kabul edilemez.

    Yine de siz kullanıcılara duyduğumuz saygı çerçevesinde gerçekleşebilecek tek olasılık bu ürünlerin bir şekilde motorola tarafından iade alınıp firmamıza tekrar iade edildiğidir (Honk Kong a bu ürünlerin nasıl iade edildiğini anlamasamda)

    Bizleri itham etmeden önce sizden ricam ise ürünün IMEI no ve garanti belgesininin bir resmini bizlerle paylaşmanızdır.

    saygılarımla,

    sayın yetkili
    bana gelen üründe sim kart takılan yerin yanındaki iki siyah vidanın boyalarındaki aşınma -içerisindeki metalik gri rengin gözükmesi- haricinde hiçbir sıkıntı yoktu
    cihazı iade mi edeyim değiştireyim mi diye uzun düşünceden sonra değişim istedim ve kargoya verdim.

    size sorum bu vidalardaki aşınma neden kaynaklanmıştır ?yani resmen bu vidalar açılmış. ekran jelatini üzerindeki şekiller biraz kopuklu idi ve dokununca döküldü bu baskıdan kaynaklanmış olabilir sorun değil.
    ama sorun şu ki; sıfır bir telefonun vidaları neden açılır?
    diyelimki bir başkası iade etti bu cihazı hiç mi kontrol edilmez iade alınan cihazlar yada neden tekrar kutusu ısıtmali jelatinle tekrar kaplanır?

    NOT: bu arada eğer iade edilmiş ürün satıyorlarsa yada refushbed ürün satılıyorsa
    ben hukuki yoldan hakkımı aramak istiyorum.
    sorumluluk her kimde ise

    internet sitesi sorumlu ise ben başvurayım

    sizde ise aldığım internet sitesi size başvursun

    motorola da ise siz motorolaya başvurun

    neden mi böyle düşünüyorum; bence sorun tek tük değil de ondan. 1 haftada değişik sitelerde benzer sorun dile getiren enaz 8-10 yorum okudum
    bence 8-10 kişi azımsanacak bir sayı değil heleki durumunu ifade etmeyen veya farkına varmayan bir o kadar kişi de olabilir. yani bir partide yaklaşık 20 tane sorunlu ürün varsa bu bence azımsanacak bir durum değil...işin içerisinde kasıt var gibi geliyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darbazdarbaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dynex


    Sayın tyardim,

    Bize herhangi bir ithamda bulunmadan önce belirtmek istediğim bir konu var. Firmamız Motorola türkiye ofisinin faliyetlerini durdurma kararından sonra hali hazırda resmi distribütörü olduğu diğer markalar gibi Motorola markasıyla ilgili Türkiyedeki son kullanıcılara sunabileceği "o ürün" fırsatı yakalamış ve bunu değerlendirmiştir.
    Öncelikli olarak cihazların türkiye ye ithlatı eylül ayında gerçekleşmiş olup elektronik marketlerden gelen talep üzerine bir miktar daha ithalata karar vermiştir.

    şunu da belirtmek isterizki firmamız daha önce Motorola Atrix markalı ürünü hiç ithal etmemiş olup, bu tarihten önce ithal edilen ürünler şuan isimlerini etik olarak paylaşamayacağım türkiyedeki resmi veya gayriresmi firmalar tarafından ithla edilip sizlere sunulmuştur. Bunun dışında cihazların tümü hemen hemen her mesajımda belirttiğim üzere Honk Kongdan geldiği için, üzülerek belirtmek isterim ki, trabzonspor formalı /armalı bir kişinin fotoğrafını cihazda gördüğünüzü söylemeniz benim ve bu işe emek veren diğer çalışma arkadaşlarım tarafından kabul edilemez.

    Yine de siz kullanıcılara duyduğumuz saygı çerçevesinde gerçekleşebilecek tek olasılık bu ürünlerin bir şekilde motorola tarafından iade alınıp firmamıza tekrar iade edildiğidir (Honk Kong a bu ürünlerin nasıl iade edildiğini anlamasamda)

    Bizleri itham etmeden önce sizden ricam ise ürünün IMEI no ve garanti belgesininin bir resmini bizlerle paylaşmanızdır.

    saygılarımla,

    sayın yetkili
    bana gelen üründe sim kart takılan yerin yanındaki iki siyah vidanın boyalarındaki aşınma -içerisindeki metalik gri rengin gözükmesi- haricinde hiçbir sıkıntı yoktu
    cihazı iade mi edeyim değiştireyim mi diye uzun düşünceden sonra değişim istedim ve kargoya verdim.

    size sorum bu vidalardaki aşınma neden kaynaklanmıştır ?yani resmen bu vidalar açılmış. ekran jelatini üzerindeki şekiller biraz kopuklu idi ve dokununca döküldü bu baskıdan kaynaklanmış olabilir sorun değil.
    ama sorun şu ki; sıfır bir telefonun vidaları neden açılır?
    diyelimki bir başkası iade etti bu cihazı hiç mi kontrol edilmez iade alınan cihazlar yada neden tekrar kutusu ısıtmali jelatinle tekrar kaplanır?

    NOT: bu arada eğer iade edilmiş ürün satıyorlarsa yada refushbed ürün satılıyorsa
    ben hukuki yoldan hakkımı aramak istiyorum.
    sorumluluk her kimde ise

    internet sitesi sorumlu ise ben başvurayım

    sizde ise aldığım internet sitesi size başvursun

    motorola da ise siz motorolaya başvurun

    neden mi böyle düşünüyorum; bence sorun tek tük değil de ondan. 1 haftada değişik sitelerde benzer sorun dile getiren enaz 8-10 yorum okudum
    bence 8-10 kişi azımsanacak bir sayı değil heleki durumunu ifade etmeyen veya farkına varmayan bir o kadar kişi de olabilir. yani bir partide yaklaşık 20 tane sorunlu ürün varsa bu bence azımsanacak bir durum değil...işin içerisinde kasıt var gibi geliyor


    Sayın darbazdarbaz,

    Tabiiki aldığınız ürünün ayıplı olduğu bir durumda her türlü yasal süreci yürütmek sizin hakkınız. Bahsetmiş olduğunuz sıkıntılara bizzat kendi kontrol ettiğim (rastgele) cihazlarda rastlamadığım için te, hem sizleri hemde satışı yapan e-ticaret sitesini zor durumda bırakmamak adına buradan cevap veremiyorum.

    Ancak yine tekrar etmek isterim ki cihaz Motorola Honk Kong tarafından bizzat kontrol edilip firmamıza yollanmıştır. Bizde sizlerden aldığınmız bu geribidirimleri kendilerine iletiyoruz. Zira bu üründen tekrar ithal etmemizin kararı sizin vereceğiniz feedbacklere bağlı.

    tskler,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    Benim brightmobil veya hepsişburada.com ile hiçbir bağım yok. Ürün'ü HB'den sipariş verdim ve Pazartesi elime geçti. Yıllardır elektronik işiyle uğraşıyorum ve bu ürünün kullanılmış olduğuna dair herhangi bir iz ile karşılaşmadım. Ürün %100 sıfır. 4 gündür kullanıyorum ve yazılımda da bir sorunla karşılaşmadım. Bir arkadaş ürünün fotosunu koy demiş ancak fotoğraf koymayı bilmiyorum. Hem fotoğraf koysam da emin olun 2. el yada sıfır olduğunu fotoğrafla anlayamazsınız. Elinize alıp incelemeniz gerekir. Bana gelen ürün el değmemiş bir ürün. Saygılar!

    Yorumuna lafım yok ama yıllardır elektronik işiyle uğraşıp nasıl bir fotoğraf çekip yüklemeyi bilmezsin?Zaten fotoğrafla anlaşılmaz evet ama çok büyük çelişki olmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dundar19

    arekadaşım herhalde cok acelen vardı verdigin tüm linler sizin firmanın sayfasına cıkıyor .

    ......................

    vidalara bakmak telefonu incelemek benim adıma boş işler vidaya bakacak kişi servis elemanıdır .

    ........................


    Alıntıyı kısalttım.

    Ben kolaylık olsun diye kısayol vermiştim ama sitenin işleyişi farklıymış. Kısaca arama kriterlerini değiştirip aldığım sonuçların kısayolunu kopyaladım, ama arama kritelerini değiştirince sitenin başlık adresi değişmiyormuş, hepsinin aynı olduğuna da o an dikkat etmedim. Sayfa başlığının değişmesi için, her seferinde anasayfaya dönüp baştan arama yaptırmak gerekiyor, bu da uzun iş.
    Sonuçta farketmez, söylediğim firmalara ait veya başka firmalarla ilgili herkes arama yaptırabilir. Hazır arama şablonundaki kriterleri bu isimlerle değiştirdiğiniz zaman o firmalarda da aşırı derecede şikayet çıkıyor. İşin anafikri bu.

    Ayrıca ben her aldığın her ürünün vidasını falan incele demedim ki, ama bu konunun her tarafı bundan bahsediyor. İnsanlar arızalı olmayan ürünlerin her tarafını inceleyecek şekilde pimpiriklendi. Bir tanesi de sanki şikayetvar.com'a bakarak iade etmiş gibi anlaşılıyor yazdıklarından. Ben de diyorum ki, önünde fiziksel olarak duran ürünün çalışıyor mu, vidalarında falan bir kurcalama var mı, illa bakacaksan buna bak, başkasının şikayetiyle niye hareket edip sağlam ürünü iade ediyorsun? Lüzumsuz iadeler de sonuçta firmaları zor durumda bırakıyor. Tüketici hakları varsa, tüketici de bunu kendi faydasına ama lüzumu halinde kullanmalı, istismar etmemeli.

    Gelelim sona bıraktığım mevzuya:
    Ben (her normal insan gibi) iftiraya çok sinirlenirim.
    Birine çamur atmak niye bu kadar kolay geliyor kimilerine ?
    Sence ben bu firmayı övmek için taa 2007'de donanımhabere üye olup 5 yıl boyunca Brighstar'la ilgili hiçbirşey yazmayıp bu günü mü bekledim yani?

    Senin de acelen vardı demek ki ne üyelik tarihime ne de bugüne kadar ne yazıp çizdiğime hiç bakmadan sallamışsın.
    Bakman da gerekmiyor zaten değil mi, bakmadan yaftalamak çok daha kolay.
    Adaletli olmanın değil de birilerini tepelemenin prim yaptığı bir çağda bizim gibi yapıcı konuştun mu hemen yaftalanırsın zaten.
    Buna göre ürüne kötü diyenlerin ve şikayet edenlerin de hepsi karşı firmanın maaşlı elemanı demek ki, hele hele biraz olumlu yazan hiç kimse gerçek kullanıcı olamaz değil mi?
    Bu konunun gündemde olduğu ve Motorola telefon almaya niyetlendiğim Son 2-3 gün hariç 270 küsur mesajımda, hatta bütün internet aleminde Brightstar'la ilgili bir tek yazımı bul, ben de sana iFTiRACI değilsin diycem.
    Hadi ispatla iddianı, yoksa sıfatını kabul et

    Bütün iyi niyetimizle insanlara yardım etmeye ve aynı şekilde yardım almaya çalışıyoruz burda.
    Aldığım ürüne ait video bile koydum daha ne yapayım?
    Üstelik benim videoda da SIM kart yuvasında çizikler var, bunu niye yayınladım peki?

    Bir kaç mesaj önce de, telefonun sağ alt köşesinin benimkinde de 1 milim yukarı kalktığını yazdım ve 'telefonu Temmuzdan önce alanlarda böyle birşey var mı' diye de sordum. Sonuçta ben de olayın aslını anlamaya çalışıyorum, çünkü benim de iade sürem işliyor.
    Brightstar yetkilisi olduğunu söyleyen Dynex, 'telefonlar refurbished değil, eski model ve güncelleme almayacağı için indirimli' derken, ben o aynı mesajımda gözlemlerime dayanarak, özetle 'bunlar refurbished ama indirimli olduğu için sorun değil' dedim.
    İşte o mesajım:
    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=66509327

    Tüm bunları nasıl açıklayabilirsin?
    Gerek yok, "sizin firma" de geç git. O daha kolay.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enteran -- 4 Ekim 2012; 19:27:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enteran

    quote:

    Orijinalden alıntı: dundar19

    arekadaşım herhalde cok acelen vardı verdigin tüm linler sizin firmanın sayfasına cıkıyor .

    ......................

    vidalara bakmak telefonu incelemek benim adıma boş işler vidaya bakacak kişi servis elemanıdır .

    ........................


    Alıntıyı kısalttım.

    Ben kolaylık olsun diye kısayol vermiştim ama sitenin işleyişi farklıymış. Kısaca arama kriterlerini değiştirip aldığım sonuçların kısayolunu kopyaladım, ama arama kritelerini değiştirince sitenin başlık adresi değişmiyormuş, hepsinin aynı olduğuna da o an dikkat etmedim. Sayfa başlığının değişmesi için, her seferinde anasayfaya dönüp baştan arama yaptırmak gerekiyor, bu da uzun iş.
    Sonuçta farketmez, söylediğim firmalara ait veya başka firmalarla ilgili herkes arama yaptırabilir. Hazır arama şablonundaki kriterleri bu isimlerle değiştirdiğiniz zaman o firmalarda da aşırı derecede şikayet çıkıyor. İşin anafikri bu.

    Ayrıca ben her aldığın her ürünün vidasını falan incele demedim ki, ama bu konunun her tarafı bundan bahsediyor. İnsanlar arızalı olmayan ürünlerin her tarafını inceleyecek şekilde pimpiriklendi. Bir tanesi de sanki şikayetvar.com'a bakarak iade etmiş gibi anlaşılıyor yazdıklarından. Ben de diyorum ki, önünde fiziksel olarak duran ürünün çalışıyor mu, vidalarında falan bir kurcalama var mı, illa bakacaksan buna bak, başkasının şikayetiyle niye hareket edip sağlam ürünü iade ediyorsun? Lüzumsuz iadeler de sonuçta firmaları zor durumda bırakıyor. Tüketici hakları varsa, tüketici de bunu kendi faydasına ama lüzumu halinde kullanmalı, istismar etmemeli.

    Gelelim sona bıraktığım mevzuya:
    Ben (her normal insan gibi) iftiraya çok sinirlenirim.
    Birine çamur atmak niye bu kadar kolay geliyor kimilerine ?
    Sence ben bu firmayı övmek için taa 2007'de donanımhabere üye olup 5 yıl boyunca Brighstar'la ilgili hiçbirşey yazmayıp bu günü mü bekledim yani?

    Senin de acelen vardı demek ki ne üyelik tarihime ne de bugüne kadar ne yazıp çizdiğime hiç bakmadan sallamışsın.
    Bakman da gerekmiyor zaten değil mi, bakmadan yaftalamak çok daha kolay.
    Adaletli olmanın değil de birilerini tepelemenin prim yaptığı bir çağda bizim gibi yapıcı konuştun mu hemen yaftalanırsın zaten.
    Buna göre ürüne kötü diyenlerin ve şikayet edenlerin de hepsi karşı firmanın maaşlı elemanı demek ki, hele hele biraz olumlu yazan hiç kimse gerçek kullanıcı olamaz değil mi?
    Bu konunun gündemde olduğu ve Motorola telefon almaya niyetlendiğim Son 2-3 gün hariç 270 küsur mesajımda, hatta bütün internet aleminde Brightstar'la ilgili bir tek yazımı bul, ben de sana iFTiRACI değilsin diycem.
    Hadi ispatla iddianı, yoksa sıfatını kabul et

    Bütün iyi niyetimizle insanlara yardım etmeye ve aynı şekilde yardım almaya çalışıyoruz burda.
    Aldığım ürüne ait video bile koydum daha ne yapayım?
    Üstelik benim videoda da SIM kart yuvasında çizikler var, bunu niye yayınladım peki?

    Bir kaç mesaj önce de, telefonun sağ alt köşesinin benimkinde de 1 milim yukarı kalktığını yazdım ve 'telefonu Temmuzdan önce alanlarda böyle birşey var mı' diye de sordum. Sonuçta ben de olayın aslını anlamaya çalışıyorum, çünkü benim de iade sürem işliyor.
    Brightstar yetkilisi olduğunu söyleyen Dynex, 'telefonlar refurbished değil, eski model ve güncelleme almayacağı için indirimli' derken, ben o aynı mesajımda gözlemlerime dayanarak, özetle 'bunlar refurbished ama indirimli olduğu için sorun değil' dedim.
    İşte o mesajım:
    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=66509327

    Tüm bunları nasıl açıklayabilirsin?
    Gerek yok, "sizin firma" de geç git. O daha kolay.


    Refurbished ürünlerin genellikle 7 günlük iade süresi içinde iade edilen ve fabrika bakımı yapıldıktan sonra satışa çıkarılan ürünler olduğunu, Amerika ve Avrupa da yaygın olarak uygulandığını, 0 üründen farkının fiyat düşüklüğü ve kutunun 0 ürün kutusundan farklılar olduğunu, bakım sonrası satışa sunulduğu için bazen 0 ürünlerden bile daha sağlık olabileceğini bugün yaptığım araştırmada öğrendim. Aslında bizdeki sıkıntı bilgi eksikliğinden kaynaklandı. Ürünlerinde sorun yaşamayan arkadaşlar güle güle kullansınlar. Onları kısakınıyorum. Görüntü gidip tekrar gelmediği ve telefon açılmadığı için ürünü bugün iade ettim. Şuan kara kara bire bir değişim istesem mi diye düşünüyorum. İade etmeyip kullanan, tüm özelliklerini (bilgisyar bağlantısı, dock uygulaması vb.) arkadaşların bilgi paylaşımı faydalı olacaktır.

    Şuana kadar başlık altında en tarafsız, sağduyulu ve yol gösterici yorumları enteran yaptı kendisine teşekkür ederim. Ancak unboxing videosunun yıldızının da Tarık olduğunu belirtmek isterim. Allah bağışlasın uzun ömür versin....




  • Ben Hepsiburadadan sipariş vermiştim ve bugün öğlen geldi.

    Açıkcası içime kurt düşmüştü konuyu okuyunca alır almaz titizlikle inceledim.

    Kutu içeriğindeki tüm ekipmanlar ve telefon poşet içinde ve açılmamıştı.

    Sonra elime alıp inceledim özellikle büyüteçle vidalarına baktım müdahale yok gibi görünüyor.

    HDMi çıkışına baktım hiç bir şey yok.

    Hdmi kablo haricinde herşey vardı Doc dahil.

    Birde hediye çeki kampanyası ile alabilseydim 570 liraya gelecekti...

    Hediye çeki ile alanlar turnayı gözünden vurdu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mls777

    hb'den dün elime ulaştı. 2 gündür kullanıyorum bir sıkıntı yok. ama yüklü programlarda kafama bir şey takıldı. ea-nfs oyunu yüklenmiş. fakat sd karta. sd kart yok ama herkes deki gibi? ne alaka dedim.

    nfs shift oyunu demo olarak telefona yüklü gelir. Beğenirseniz satın alabilirsiniz. zaten oyunun içinde satın alma diye karşınıza uyarı çıkar. Bu refurbished olduğunu göstermez. tüm atrixlerde durum budur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pharmaklas

    merhaba;

    cep telefonu kurcalarken indirilen uygulamalar arasında /digital, Zinio Reader, ZSProvider gibi programlar gördüm. Sanırım benimki de refurbished ama iade etmeyi şimdilik düşünmüyorum.

    telefonun içinde standart yüklü gelen uygulamalardır. TÜm atrixlerin içinde standart yüklü gelir. Bu cihazın refurbished olduğunu göstermez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tyardim

    Refurbished ürünlerin genellikle 7 günlük iade süresi içinde iade edilen ve fabrika bakımı yapıldıktan sonra satışa çıkarılan ürünler olduğunu, Amerika ve Avrupa da yaygın olarak uygulandığını, 0 üründen farkının fiyat düşüklüğü ve kutunun 0 ürün kutusundan farklılar olduğunu, bakım sonrası satışa sunulduğu için bazen 0 ürünlerden bile daha sağlık olabileceğini bugün yaptığım araştırmada öğrendim. Aslında bizdeki sıkıntı bilgi eksikliğinden kaynaklandı. Ürünlerinde sorun yaşamayan arkadaşlar güle güle kullansınlar. Onları kısakınıyorum. Görüntü gidip tekrar gelmediği ve telefon açılmadığı için ürünü bugün iade ettim. Şuan kara kara bire bir değişim istesem mi diye düşünüyorum. İade etmeyip kullanan, tüm özelliklerini (bilgisyar bağlantısı, dock uygulaması vb.) arkadaşların bilgi paylaşımı faydalı olacaktır.

    Şuana kadar başlık altında en tarafsız, sağduyulu ve yol gösterici yorumları enteran yaptı kendisine teşekkür ederim. Ancak unboxing videosunun yıldızının da Tarık olduğunu belirtmek isterim. Allah bağışlasın uzun ömür versin....

    Ne diyebilirim ki, birisi yapmaya çalıştığımı anlamış ya o bana yeter. Başka birinin önceki ithamıyla ilgili bütün kızgınlığım geçti şu an.

    Eğer puan kampanyası dahilinde almışsanız birebir değişim seçeneği üzerinde durmanızı tavsiye ederim. Telefon, elimde olduğu için karşılaştırabildiğim HTC Evo 3D'nin nerdeyse yarı fiyatına, hız ve çözünürlük bakımından hemen hemen aynı deneyimi sunuyor. HTC Evo 3D'de sık sık dolan 1 GB'lık dahili depolamaya karşılık bundaki kullanıcıya bırakılan 11 GB'lık dahili depolamayı ikide bir temizlemek gerekmeyecek herhalde. Sense arayüzünü de yeterince kullandım sayılır. Bunun arayüzü Sense'e göre çok sade ama gerekirse bu durum, 1-2 $ lık bir launcher ile kolaylıkla çözülebilir.

    Bu telefonda da çok hoş ayrıntılar var gerçekten.
    Mesela kilit ekranından telefonu direk sessize alabilmek çok hoş bir fikir fikir. Eski TV'lerdeki gibi ekranın kapanması da güzel. Ama mesela kapanmadan önce HTC hafifçe kararırdı, bu ise direk kapanıyor, hoşuma gitmedi, bunu da ekranının açık kalma süresini biraz daha uzatarak çözdüm. Araken, karşı taraf telefonu açtığında titreme olayı HTC dışında hiçbirinde olmadığı gibi bunda da yok. Ses netliği HTC'ye göre güzel, power tuşunun yeri çok iyi, stok klavyesi HTC'ninkinden daha güzel, Wi-fi - Bluetooth - GPS - Senkronizasyon - Parlaklık açıp kapayan hazır widget, çeşitli menüler arasında animasyonlu geçişler, ekranın yan dönmesi bile animasyonlu, v.s v.s

    Artılarını daha sıralayabilirim ama güncelleme almayacak olması eksisi üzerinde biraz daha durmak istiyorum. Çünkü telefonun en büyük handikapı bence bu, geri kalan herşey gayet güzel...

    Bugün büyük oğlum Anafen'e devam ettiği için, Anafen'in yeni çıkan Android yazılımını Google Play'in web sayfası üzerinden (böylelikle tek merkezden tüm telefonlarıma yükleme yapabiliyorum) yüklemek istedim.
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.anafen.main&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwyLDEsImNvbS5hbmFmZW4ubWFpbiJd
    Ancak programın açıklamasında "Uygulama minimum Android 3.1 versiyonu olan tablet cihazlarda çalışır." diye yazıyor. Tablet olmayan HTC Evo 3D de dahil olmak üzere, hakikaten de diğer cihazlarım programla uyumlu görünüyor, bir tek Motorola programı kabul etmiyor. Sonuçta çocuk tabletten kullanacak ama yarın bu başıma sorun çıkartır mı diye de düşünmedim değil, bu noktada yine tek tatmin eden şey, bu performansa bu fiyat avantajı.
    İkinci dikkatimi çeken de, Tegra 2 ve Tegra 3 için optimize edilmiş olan Horn oyunun da muhtemelen Android sürümünden dolayı bu cihazı uyumsuz olarak görmesi. Diğer cihazlarım Adreno220 GPU'ya sahip sırasıyla Android 3.2 ve 4.0 olan cihazlar ve Tegra 2 olmadıklarından dolayı oyuna uyumlu değiller. Tek Tegra 2 cihazım da Android sürümünden kaybediyor. THD (Tegra HD) logolu oyunlardan da bir kaç tanesine baktım uyumlu olan görmedim. Böyle ne yapacağız bilmem.
    Aklımıza gelen çözüm belli: Rom atmak. Ama o zaman da büyük ihtimalle Webtop olayına elveda dememiz gerekecek, çünkü benim bildiğim Webtop yüklü olup da Android sürümü yüksek olan, yani yazılımıyla beraber port edebileceğimiz bir Motorola versiyonu yok. Tam da bilmiyorum yanıltmış olmayayım. Bildiğim şey ise, Google, zaten (saçma ama nedense) rakip gördüğü bu konuda destek vermiyor, önceki mesajlarımda bunu açıklamıştım. Kendi satın aldığı firmanın yazılımını neden rakip görüyor da onun yerine yazılıma birşeyler katıp geliştirmiyor, onu da anlamış değilim.

    Yani eğer Motorola veya Google, her ne ise, güncelleme konusunda güzel bir U dönüşü yapmazsa, "diğer uygulamalar mı, yoksa Webtop mı" diye bir tercih yapmamız gerekebilir.

    Bununla beraber telefonda kullanacağım en önemli programlarda bir sorun yok ama:

    Evernote
    Dropbox
    Opera Mobie Web Browser
    Splashtop Remote Desktop
    Swiftkey 3 Keyboard

    Şimdilik daha fazla bir şey yüklemedim. Telefonu biraz kasmak için indirimdeyken satın aldığım The Dark Knight Rises oyununu yüklüyorum şu an (1.8 GB)
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gameloft.android.ANMP.GloftKRHM&feature=order_history
    Şu an 10 mbit hızındaki yükleme esnasında, dahili depolama yoğun durumda olduğu için, büyük Evernote Widget'ının olduğu sayfaya geçerken hafifçe takılıyor. Launcherdan mı yoksa telefondan mı, yeni Launcher yükleyince anlarız. Telefon, internet ve PC'ye bağlanma gibi kullandığım diğer işlemlerde HTC Evo 3D'yi aratmayacak kadar seri ve sorunsuz, onu tekrar hatırlatayım.

    Size yapabileceğim en büyük iyilik şu olur: Buraya telefona yüklemeyi düşündüğünüz tüm uygulamaların linklerini içeren bir mesaj atarsanız, ben her linke tıklayıp telefona uyumlu olup olmadığını size söyleyebilirm.
    Böylece telefondaki eski Android sürümünün, en azından şu an itibariyle ne kadar sıkıntı çıkarabileceğini birlikte görmüş oluruz. Siz de telefonu ne yapacağınıza karar veririsiniz.

    Diğer konulardan da kısaca bahsedeyim;
    Telefonun pilini hiç durmadan ekran açık kullanımda 8-10 saat gidiyor gibi hesapladım. Bunu da toplam süreden durağan süreleri çıkartarak buldum. Bekleme süresi çok daha uzun yani. Henüz 2. döngünün içindeyim, sonuçlar net olmayabilir. HTC Evo 3D için bu süre sadece 6 saat idi.

    Bir de telefona kenarda duran 8 Gb SD-kart taktım, direk gördü. Ama şu gizemli NFS oyunu canlanmadı. Elimdeki Tabletin içinde gelen NFS Trial versiyonun sd kart dosyalarını bulup buna kopyalabilirsem bakalım, onu tam sürüm gibi gibi görecek mi??? Deneyene kadar kalsın bari. Olmadı indirime düşünce alırız bir NFS olur biter.

    Dock'a klavye mouse takıp denersem onu da yazarım.


    Bu arada, evet Tarığın her videosu olaydır. Bir ara küçüklüğünden itibaren en unutulmayan anları dizi halinde yayınlamayı düşünüyorum, ama iş güç fırsat olmuyor...




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.