Şimdi Ara

Motorola SB6120 Tek Kanal Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.229
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar motorola sb6120 modemim tek kanal bağlantı kuruyor. Bu yüzden internetim 50mb olmasına rağmen 10mb kullanabiliyorum. Nitro hizmetini aktif ettiğimde ise ancak 30mb'e çıkabiliyor. Gelen ekipler çok cahil bir türlü çözemediler. Bu problemi daha önce yaşayan ve çözenler olmuş. Bilenler çözümü paylaşabilirler mi?
     Motorola SB6120 Tek Kanal Problemi







  • quote:

    Orijinalden alıntı: RealGangsta

    Merhaba arkadaşlar motorola sb6120 modemim tek kanal bağlantı kuruyor. Bu yüzden internetim 50mb olmasına rağmen 10mb kullanabiliyorum. Nitro hizmetini aktif ettiğimde ise ancak 30mb'e çıkabiliyor. Gelen ekipler çok cahil bir türlü çözemediler. Bu problemi daha önce yaşayan ve çözenler olmuş. Bilenler çözümü paylaşabilirler mi?
     Motorola SB6120 Tek Kanal Problemi

    Sorununuzun aynısını yaşadım ve sonunda çözüldü. Hiç müşteri hizmetlileri ile uğraşmayın direkt destek@uydunet.net adresine mail atın. Maile de şöyle yazın.

    "Modemim wide band da online olamıyor. Yani 4 kanallı olan modem tek kanallı olarak bağlanıyor. Bu nedenle de özellikle Nitro hizmetinizden verim alamıyorum". Ekte tam ekran hız testi ekran görüntüsü de gönderirseniz sorununuz kısa sürede çözülecektir.

    Edit: Motorola sorunları gördüğüm kadarıyla artmaya başladı. Sorun %90 merkez kaynaklı diye tahmin ediyorum. Gelen ekipler ise dandik modemlerini pazarlamak için aş gibi Motorola modemlere hemen bozuk damgası vuruyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pulluk -- 16 Mart 2015; 8:41:05 >




  • Çok teşekkür ederim, problemim dediğiniz şekilde çözüldü:) Hala teknik ekip motorolaya suç atıyor, motorola uydunet'e suç atıyor. Ama merkez sorunumu uzaktan çözdü demekki modemle hiç bir alakası yokmuş:)
  • Rica ederim. Sorununuzun çözüldüğüne sevindim. Adamların tek derdi kendi dandik modemlerini satmaya çalışmak ve Motorola'ya çamur atmak. Benzer sorun yaşayanlarda bu tek kanal sorununun modem, sokak yada bina şebekesi ile değil tamamen merkezle alakalı olduğunu ve müşteri hizmetleri ile hiç uğraşmamaları gerektiğini bir kez daha hatırlatırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pulluk -- 17 Mart 2015; 15:53:49 >
  • Aynı problem bende de vardı söylediğiniz gibi mail attim 100mbit canavar gibi çalışıyor artık.
    Vermiş olduğunuz bilgi için çok teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.