Ben de steelseries mouse kullanıyorum 2. senesi, arkadaşın bahsettiği kauçuk haricinde bir problem yaşamadım. Çok da memnun bir şekilde kullanıyorum. Bir de steelseries arctis 5 kulaklığım var onun da 4. senesi halen sorunsuz bir şekilde kullanıyorum. Yorumlarda bir arkadaşın dediği gibi aksesuarlarını arattım bulamadım. Benim kulaklığın kafa bandı ve padleri deforme olmuştu. Servise mail attım. Temin edebilir misiniz? Ücreti nedir? diye. Aynı gün dönüş yapıldı ve ücretsiz olarak adresime gönderdiler. |
Mouseların Bukalemunu: SteelSeries Rival 5 (2. sayfa)





-
-
Yedek parça desteği sonunda Türkiye'ye gelmiş, vaktinde Arctis 3 kulaklığım küçücük bir dönüştürücü kablo hasar gördüğü için çöp olmuştu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Pweck5rival 100 almıştım 6 yıl oldu hala ilk günkü gibi, kozmetiğinden tut performansına kadar hiç sıkıntı yaşamadım.
Alıntıları GösterHocam rival100 gerçekten sorunsuz bir fare bende de var. Sorunsuz fareleri piyasadan kaldırdılar :D. Yeni ürünlerde planlı eskitme stratejisini uyguladıklarını düşünüyorum.
-
Ön sipariş özel hediyesi neymiş bilen var mı?
-
95-2005 yılları arasında önce amiga sonra pc ile oyun oynadığım yıllar sonrasında sağ bilek karpal tünel oldu.
Şahsi düşüncem, bilek koruyuculuğu için dikey ve ergonomik olması dışında mouse'un bi esprisi olduğunu düşünmüyorum.
Şimdiki gençler ve oyunları farklı tabii ama bilek sağlığına extra katkı sunmuyorsa hiç bir mouse 700 lira etmez benim gözümde. 3000 tl mi? Come on... Nerde old school oyuncular :)
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Su an kullandigim bütün ürünler SteelSeries, daha önce de aynı firmanın ürünlerini kullanıyordum.(kinzu'lar, kinzu v2'ler, 5hv2 gibi kulaklıkların olduğu dönemlerden beri) Son zamanlarda aldığım ürünlerde daha 2 yıl dolmadan bir mouse ve bir kulaklık çöp oldu. Fatura saklamak ve garantiye yollayıp beklemek gibi bir alışkanlığım olmadığı için dolapta öylece duruyorlar. Steelseries Türkiye ile iletişime geçtiğimde kendilerinden bir geri dönüş alamadım, SteelSeries global ile olan mail görüşmemde de sorunun fiziki bir tuşda olmasına rağmen saçma bir şekilde mouse'u resetlettirmeye çalıştılar. Kulaklığı zaten saymıyorum bile. Tekrar aynı firmadan bir ürün alır mıyım veya çevremdeki birilerine tavsiye eder miyim ASLA.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xzicdR -- 6 Haziran 2021; 1:32:43 > -
Merhabalar,
Ürünlerimizin 2 yıllık garanti süresi vardır. Bizimle turkiye@steelseries.com adresi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
Sevgiler. -
Yeni Nesil Golden Micro IP54 Düğmeler, hangi firmanın kullanılan switchler?
-
Steel Series kulaklığım kendi kendine çatladığın da Steel Series RMA Türkiye'ye hizmet vermeyi kabul etmedi.
Steel Series Türkiye de kullanıcı hatası demişti.
-
Konuya yazmışlar çabuk bozuluyor diye rival 300 skazler gitti diye 650 aldım , skazleri değiştirsem beraber bir 6 yılımız daha olacak :
-
Avuç içi mouse m vardı. Bozuldu ve garantiye gönderdim. ücret iadesi çıkardılar. değişim istedim, hiçbir şekilde yapmayacaklarını söylediler. tüketici hakem heyetine başvurdum. Değişim kararı çıktı ve şu zaman ürününüzü birebir değiştireceğiz dediler. Tam 8 ay geçti ve hiçbir şekilde ürün gelmedi. En son istemediğim kullanamayacağımı söylediğim rival 3 ile değşim yaptılar ve dediğim gibi de kullanamıyorum. mouse çok alçak. sürekli pad ile temasını kesiyorum, mouse u istemsizce havaya kaldırıyorum. SteelSeries ürünü alacaksanız. Bozulunca direk çöpe atmak için alın.
-
Evet 2 yıllık garanti süresinde aldığınız ürün 140 liraysa 1 senenin sonunda ürününüz bozulduğunda ürünün fiyatı 600 lira olduğunda size ücret iadesi yapmaya çalışan, hiçbir şekilde ürün değişimi yapmayan. Tüketici hakem heyetine başvurup haklı çıktığınızda da ürününüzü muadil veya üst modeli ile değiştirmeyip. Ellerindeki en ucuz ürünü zorla size veren bir garanti şekli var. Distribütör firmanın dediğine göre bu durum onlarla alakalı değil, direk steelseries ile alakalı bir durummuş. Sakın ola steelseries ürünleri almayın, gidin ASUS alın.
-
Logitechi örnek alsınlar. Bu gün bana 1.400 tl lik Logitech RMA tarafından yeni maus teslim edildi.
Logitech G502 Proteus Spectrum Gaming yerine Pazartesi Günü G502 Lightspeed Wireless Gaming Mouse Hollanda'dan kargoya verildi. Salı Günü gümrüğe geldi çarşamba akşamı gümrükten çıktı ve biraz önce teslim aldım. Bendeki G502'nin başparmak kısmındaki kauçuk erimişti Firma 3 ay görüşmeden sonra o ürün stokta yok dedi ve Hero yerine Light Speed Maus'u gönderdi. Bendeki ürünü kırmamı veya geri göndermemi de istemediler.
Kutu hiç açılmamış sıfır gibi görünüyor. Sanırım Refurbished falan değil çok güzel.
Resimler:
-
Hayırlı olsun. SteelSeries hayatım boyunca bir daha asla almam. Benden mouse u bırak, mouse un kutusuna kadar, hatta yanında hediye mouse pad aldıysam onu dahi göndermemi istediler. Yoksa garanti kapsamında sayılmaz dediler. 1-2 sene önce aldığın mouse pad i eskidi diye atar insan, hele hele kutusunu işim kalmadı yer kaplayacak diye atar. Allahtan dolapta duruyordu.
Verdiğin örnek gayet cuk diye oturmuş anlatmak istediğime. SteelSeries dışında her türlü markanın garantisinden memnun kalırlar. SteelSeries alıp kesinlikle paranızı çöpe atmayın.
ASUS - Logitech - hatta Philips alın. 3 sene kullandığım tıraş makinasını şarjı az gidiyor diye gönderdim, adamlar yeni çıkmış ürünü gönderdiler ve benden diğer ürünün hiçbir parçasını istemediler. Gönderdikleri tıraş makinesinin 4 çeşidi vardı. En az başlıklı olanı da gönderebilirlerdi. En çok başlıklı olan modeli gönderdiler. Dünya markası işte böyle müşteri memnuniyeti ile oluyorlar. Bu steelseries Türkleri insan yerine koymadığını resmi internet sitesine girdiğiniz de bile anlıyorsunuz. Kesinlikle uzak durun bu markadan.
-
Logitech bana istese Benim eski mausun 1 üst modeli olan Yeni mausun 1 alt modeli olan G502 Hero Kablolu gönderebilirdi arada %50 den fazla fiyat farkı vardı.
Steel Series Türkiye'ye RMA desteği de vermiyor.
-
Kesinlikle uzak durulması gereken bir marka SteelSeries. Müşteri odaklı değil İnsanları sömürme odaklı bir marka.
-
mouse dediğin çöptür. kişi yeteneği kendisinde saklıdır. 5 liralık mouse ile lol avrupa şampiyonasına çıkmışlığım vardır.
-
Merhabalar,
Size yardımcı olabilmemiz için bizlerle mail üzerinden iletişim kurabilirsiniz. Mail adresimiz turkiye@steelseries.com 'dur.
Sevgiler.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X