Şimdi Ara

Mouseların Bukalemunu: SteelSeries Rival 5 (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
77
Cevap
0
Favori
13.154
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bende rival 600 var antalyada evimde kullanıyorum, mouse sol sağ ağırlık kapaklarındakı yapışkan akıyor kullanılamaz hale geliyor. tavsiye etmiyorum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Esnaf_TV

    evet 2 yıllık garantisi var biliyorum 3 tane steelseries mause um var. onre rival 650 bozuldu simdi rival 710 um bozuldu . steelseries ten ne zaman bozulcak allah bilir. once servisie sonra satın aldıgımız yere kargolattırıp duruyorsunuz. perişan ettiriyorsunuz. mause ların omurleri 1 yıl. 1 yılda yeni mause goturuyor 2 yıl . 2 yıldan sonra urunler bozulsa dahi cöp artık.benim gibi herkes steelseries mause larından yana dertli.



    Alıntıları Göster

    4 yıldır rival 110 kullanıyorum problem yaşamadım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Giacchino

    4 yıldır rival 110 kullanıyorum problem yaşamadım.



    Alıntıları Göster

    oooo ozaman arkadaşda bozulmuyorsa steelseries problemsizdir. bunca yukarda yazan insanlar iftira atıyorlar.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Esnaf_TV

    oooo ozaman arkadaşda bozulmuyorsa steelseries problemsizdir. bunca yukarda yazan insanlar iftira atıyorlar.



    Alıntıları Göster
    Ben siz yalan söylüyorsunuz demedim. Siz mouseların ömrünün 1 yıl olduğunu iddia etmişsiniz bende buna cevap vermek istedim. Sizin kullandığınız modellerden kat kat düşük giriş seviyesi bir modeli kullanıyorum ve bir problem yaşamadım. Ben "tüm steelseries cihazları sorunsuzdur" demedim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Gereksiz pahalısınız.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Afachan -- 14 Temmuz 2021; 13:24:25 >
  • Al benden de o kadar. Rival 110 modelini almıştım inanın 3 ay olmadan arızalandı. Garantiye gönderdim stok olmadığından dolayı ürün değişimi yapamadılar ve ücret iadesi yaptılar. O ara pandemiden dolayı ürünlerin fiyatı arttığı için ortada kaldım. O yüzden ağızlarıyla kuş da tutsalar ürünlerini almam.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozr2pkr

    Al benden de o kadar. Rival 110 modelini almıştım inanın 3 ay olmadan arızalandı. Garantiye gönderdim stok olmadığından dolayı ürün değişimi yapamadılar ve ücret iadesi yaptılar. O ara pandemiden dolayı ürünlerin fiyatı arttığı için ortada kaldım. O yüzden ağızlarıyla kuş da tutsalar ürünlerini almam.

    aynen herkesin başına gelen durum bu. stok olmadıgı icin yenisinide vermiyorlar. direk ortada kalıyorsunuz.

  • Tamam TR vermiyor ama Steel Series RMA da TR ye destek vermiyor.

    Kırılan Steel Series Arctis 7 7kulaklık 2 bin tl çöpe gitti. Adamlar sizin ülkenize destek vermiyoruz dediler.

    Logitech ise hem destek verdi hemde değerinin 3-4 kat daha yüksek mauss gönderdi.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    Tamam TR vermiyor ama Steel Series RMA da TR ye destek vermiyor.

    Kırılan Steel Series Arctis 7 7kulaklık 2 bin tl çöpe gitti. Adamlar sizin ülkenize destek vermiyoruz dediler.

    Logitech ise hem destek verdi hemde değerinin 3-4 kat daha yüksek mauss gönderdi.

    arkadaş desteği neden vermiyor ya? teknik servisi var? kurumsal firmalardan satışıda var faturalı garantili. eee destek neden yok ? benimde artics pro wirelless kulaklıgım vardı suanki guncel fiyati 4000 tl. hangi parcasını almak istesem tr ye destek yok. ozaman disbiritorude kapatsın gitsin abi. valla aldım yeni hyperx kablosuz miss gibi. wirelles pro dan da cok daha iyi.

  • Benim daha önce dediğim gibi Bana ülkenize destek yok dediler.

    Logitech ise üretimi durmuş 3 yıl önce aldığım G502 Proteus Spectrum Maus'un kauçuğu eridiği için bana ortalama 1.300 tl değerin de G502 Lightspeed gönderdi. Bana istese hiç göndermez veya HERO kablolu gönderebilirdi.

    Şimdi ne oldu artık ben Steel Series artık almayı düşünmüyorum. Bir sonraki kulaklık alırsam mesela Logitech alacağım Steel Series destek verene kadar da almayı planlamıyorum.


    Logitech belki bana 2-3 katı pahalı maus gönderdi ama beni kazandı belki ben önümüzdeki yıl işçin de 10 bin tl değerin de logitech ürünü alacağım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Steelseries_Türkiye

    Merhabalar,
    Size yardımcı olabilmemiz için bizlerle mail üzerinden iletişim kurabilirsiniz. Mail adresimiz turkiye@steelseries.com 'dur.
    Sevgiler.

    Mail attım fakat hiçbir geri dönüş olmadı.

  • Kötüleme gibi bir maksatım yok, giriş seviyesi bir mouse için bu gibi şeylerle uğraşmak istemedim. Ama merak edersen eğer 4 aylık SS sensei ten mouse'umu şu an scroll tuşunun saçmalaması nedeni ile garantiye yolladım.

  • Mouse ları güzel ama gerçekten dayanıksız. bu konuda zowie dan daha iyisini görmedim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soul4p -- 26 Temmuz 2021; 14:56:49 >
  • 80 milyon tıklama ömrü varsa 10 sene birebir değişim garantisi verin, alalım. Yoksa kazık.

    G300s kullanıyorum 3 yıldır, günde 10 saat aktif kullanımın var minimum, grafik ve 3d tasarım yaptığım için 2-3 saniyede bir tık yapıyorum gün boyu. Canavar gibi mouse, ilk günkü gibi çalışıyor, zoom in ve out'u da çok sık kullanırım ve o da ilk günkü gibi. Bu kadar uzun ömürlü mouse bulmak zor gerçekten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi losthero15 -- 27 Temmuz 2021; 3:24:21 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • thehawk kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,
    Öncelikle yaşadığınız sorun için üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Konu ile ilgili turkiye@steelseries.com adresine mail atarsanız sizlere yedek yan panel gönderimi sağlamak isteriz.

    Sevgiler.
  • VULKAR V kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,
    Maalesef bizlere mail ulaşmış olarak görünmüyor, tekrardan kontrol ederek mail atabilir misiniz?

    Sevgiler.
  • Steelseries_Türkiye S kullanıcısına yanıt

    ilginiz için teşekkürler, mail gönderdim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Steelseries_Türkiye

    Merhabalar,
    Maalesef bizlere mail ulaşmış olarak görünmüyor, tekrardan kontrol ederek mail atabilir misiniz?

    Sevgiler.

    Belirttiğiniz adrese ( turkiye@steelseries.com ) tekrar mail gönderdim.


    İyi çalışmalar.

  • Logitech gibi tekerlek sağ ve sol tık özelliğini bir eklemediler şu farelere. Rival 5 cidden güzel bir fare ama sırf o özellik olmadığından alasım gelmiyor.

  • her tarafına neon takılmış kuş serisini anımsatıyor cafcaflı


    Mouseların Bukalemunu: SteelSeries Rival 5



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 4 Ağustos 2021; 11:28:22 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.