Şimdi Ara

Msi laptop servis aşaması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
1
Favori
476
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba 31.12.2015 tarihinde vatan computer mağazasından 4490 tl ye msi ge 72 6qc modelini almış bulunmaktayım. Laptop 10 ocakta Kuala Lumpurda kullanmaya başladım. Açılıştan itibaren rahatsız edici bir cızırtı sesi baya duyuluyor ( hatta pc sesini dahi bastırıyor). Fps te ani düşüş yaşıyorum. Oyun oynarken bşr anda fps kayba uğruyor. Her neyse gittim k.lumpurdaki msi satan mağazaya. O da laotpp değişmeli dedi. Soğutma sistemi ve anakartında sorunu var dedi. 8 ay sonra tr ye döndüm. Kutusu aksesuarı hepsi beraber iadesi için vatana servise yollamaları üzerine teslim ettim. Hatta vatan comp teslim ettiğim kişi sorunumu doğruladı ve servise gitmesi gerekiyor dedi. 20 gün sonra msi servis yetkilisi beni aradı soğutma sistemi komple değişti. Fps için anakart işlemci ve e. Kartı bakılacak dedi.İade ve değişiklik için 6 ay süresi geçtiğimi söyledi. Sorunum şu : baştan beri alınan laptop sorunlu ve bna söyledikleri dışında başka şeyler değişmiş. Neden iade veya değişim yapılmıyor ? 24 ay garantili deniliyor. Malezyada olsun başka ülkelerde 1 yıl içeresinde alınan tüm cihazlar sorunu çoksa para iadesi anında yapıldığını biliyorum. Cızırtımla alakalı bir şey demedi ve bu hafta içeresinde teslim olacak dendi. Bir ses yok hala. 4 gündür bekliyorum. Sizce ne yapmalıyım ? Şuanda 24 gün oldu. 1 hafta sonra 21 iş günü olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • egecano kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Türkiyede ayıplı mal süresi 6 aydır. Diğer ülkelerdeki süre burası için bağlayıcı değildir.
    Bu süre sonunda servisler tamir edilebilen ürünü tamir eder. Edilemeyen ürün değişir.
    Toplam tamir süresi 20 iş günüdür. Bu süre dolar ve ürün tamir edilip kargolanmamış olursa,
    tüketicinin para iadesi, malın değişimi, veya muadili(aynısı yoksa bir üst model verilir) isteme hakkı doğar.
    Bu yazdıklarıma göre iş günü dolarsa, istediğin seçeneği kullanırsın. Dolmadan yollarlarsa tamir edip , maalesef
    kullanmaya devam etmek zorundasın.
  • Bugün aradım ne oldu ne ettiler cızırtı sorunumla alakalı özellikle şarjsız kullanımda açılıştan itibaren baya yoğun rahatsız edici şekilde.Sorun değil detip geçiyorlar. Daha detaylı benchmark testine bakılacakmış fps vs vs diyip durdu. İnanın şu cızırtıdan dolayı paramla rezil oluyorum.Bilgisayar sesi 100 deyken dahi cızırtı sesi aşıyor. Msi ürünlerini beğeniyoeum lakin servisi beğenmiyprum. Çarşamba günü 20 iş günü süresi dolacak.Eğer çarşambaya kadar gelip tam olarak giderilmemişse ne yapmalıyım ? Aldığım laptop şuan bütün vatan mağazalarında 6124 tl olarak satışta. Ben 4500 e aldım.Yurt dışındaki msi servisleri bile buradakinden 10 kat daha iyi.( 7-15 gün içinde hemem düzeltiyorlar)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • drk_m kullanıcısına yanıt
    Vatan computera veediğim günden itibaren 20 iş g0nü doldu. İade için gereken başvuru dilekçemi yazdım. Pazartesi cevap gelir gelemzse tekrar vataan uğrayacağım. Bu konuda ne yapacağım ? Hem vatan hem servispoint bu konuda hatalılar. Apple samsung sony gibi firmalar 10 iş günü içinde hallediyorlar.( parça getirme süresi uzarsa haber veriyorlar) hatta 10 iş günü geçtimi geçici model telefon veya laptop vermişlerdi. Yardımcı olun tüketici haklarına kadar yolu var bu işin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • egecano kullanıcısına yanıt
    Vatan computere verdiğinde başlamaz süre, yetkili servis kargodan aldığında başlar.
    Vatanla görüş, kargoyu hangi tarihde almış servis öğren. O tarihden itibaren 20 iş günü geçerlidir.
  • drk_m kullanıcısına yanıt
    Saçmalık şurda. Sen laptobu veriyorsun servise 9 gün sonra varıyor.Yani vatan kargpya geç verdi anlaşılan. Avcılardan şişliye mesafe de. Servis point 29 unda teslim aldık dedi. Vatanda sözleşmede bize verildikten 48 saat içeresinde servise varmış olur diyor. Gecikmeden biz sorumlu değiliz diyor. Burada gecikme değilde vatanın geç vermiş olması bnm sorunum değil. Diyelim telefon verdiniz. 15 gün sonra servise vermek üzere kargoya veriyorlar.ve 16 gğn sonra servşste işlem başlıyor. Ne yapardınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egecano -- 15 Ekim 2016; 0:17:08 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • egecano kullanıcısına yanıt
    Yapabileceğin birşey yok maalesef.
    En güzeli doğrudan servise yollamak, vatan vb. firmaları aradan çıkarmak.
    Faturası(1 nüshası mutlaka sende bulunsun) ile servise direk yollarsan, en kısa sürede ulaştığından emin olursun.
  • drk_m kullanıcısına yanıt
    Artık vatan gibi tedarikçi firmadan ürün göndermem ve oradan ürün almamam gerektiğini anladım. Şu ana kadar toplam 8 ürün aldım. 8 ürün de servise gitti. Ama laptoptaki gibi gecikme hiçbirinde olmadı. Ama sattıkları her ürün bozuk çıkar mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • egecano kullanıcısına yanıt
    Sende bir şanssızlık var galiba.
    Bende genelde vatandan alıyorum (fiyat genelde uygun oluyor) ihtiyacım olam teknolojik aletleri.
    Daha hiç sorun yaşamadım Allah'a şükür.
    İnşallah bundan sonra şansın yaver gider.
  • drk_m kullanıcısına yanıt
    İnşallah ama vatandan almicam. Kulaklık telefon bundam önceki dizüstü soğutucu oyun kolu aldım. Çoğu iade edildi soiutucu için üçlü kablo lazım 2 usb yi bir mikro usbye bağlayan aparat. Onu nerden bulabilirim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • egecano kullanıcısına yanıt
    Valla öyle bir aparat varmı bilemiyorum.
    usb to micro usb var ama 2x usb to micro usb hiç duyup görmedim.
    Teknoloji marketleri bir dolaş, varsa öyle bir dönüştürücü elbet birisinde bulursun.
  • drk_m kullanıcısına yanıt
    Orada yok. Ürün zalmsn nc bişiydi 4 usb 2.0 girişi var soğutucuda 200 lira vermiştim soğutucıya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • egecano kullanıcısına yanıt
    O zaman zalman TC distribütörüne ulaşıp oaradan sorgula.
    Dsitribütör ürünün parçalarını , o ürünün yasal ömrü boyunca temin etmek zorunda.
  • drk_m kullanıcısına yanıt
    Evet arkadaşlar uzun çabadan sonra ürünümü teslim aldım. Ne yazıkki iade etmediler. Yenisini verdiler. Yeni üründe cızırtı ısınma problemi yok. Şunu öğrendim : İstanbulda oturan arkadaşlarımız eğer msi kullanıp servislik sorunu olursa servise gidşn ilk tercihim. Sizlere nazikçe yardımcı oluyorlar.Sorun ne kadar vatanda olsa da illallah dedirtiyorlar. Konuyu fazla uzatmadım sorunu olmayan laptop verdiler. Ama şunu soracam : sizlerin fan çalışma hızınız nasıl ? Turboda çok ses çıkarıypr mı ? Ve sizinkiler kaç rpm de çalışıyor ? Bnmkisi turbosuz 3300 rpm sol fan çalılıyor. Turboda 5800 rpm iki fan çalışıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.