Şimdi Ara

MSI ÖLÜ PİXEL SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar kliksadan yeni msi laptop aldım ve üründe sıkışmış pixel olarak adlandırılan yeşil renkli bozuk bir pixel çıktı.Ölü değilmiş galiba sıkışmış pixel diyorlar.Düzelme imkanı var falan diye okudum.
    Garantiyi aradığımda garanti kapsamında paneli değiştirebileceklerini söylediler, fakat ben göndermek istemiyorum 20-30 gün sürer diye.Sizce ne yapmalıyım çok da göze batmıyor yeşil renkli, siyah ekranda belli oluyor bir tane.
    Kliksa'ya göndersem iade kabul ederler mi?



  • up
  • İlk 6 ay kapsamında kullanıcı hatası olmayan ürünlerde meydana gelen sıkıntılar ve meydana gelmiş ancak sonradan farkedilenler için DOA kapsamında değişim, iade veya para iadesi söz konusudur. Satın aldığınız yer ile temasa geçerek istediğiniz herhangi bir seçenek ile başvurun. Ancak firmanın koşullarına göre bu değişim işlemi için ürünler servise de gönderilebilinir/gönderilmeye de bilinir. Bazen işlem hızlandırılması için veya müşteri memnuniyeti için firmalar direk değişim yapıyorlar.

    Ayrıca şunu da belirtmekte fayda var eğer satın aldığınız ürün 7 günü geçmediyse direk koşulsuz iade hakkınız da var (internet aracılığı ile alınan ürünler için).

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben gönderdim aynı sorundan dolayı hafta sonu dahil 6 gün içinde geldi
  • Şunu da belirteyim,ürünü kutusuyla ve eksiksiz gönderin belki değişim onayı alır dediler geri geldiğinde kutu bantlardan dolayı soyulmuş ve çantası eksikti hemen msi aradım çantayı göndermemişsiniz dedim çanta gelmedi dediler, hemen kargoya gittim durumu sordum bana kargo teslim belgesini gösterdi ve iki paketin ulaştırıldığını söyledi tekrar msi aradım ben 2 paket kargolamıştım şuanda kargodayım kargoyu teslim alan kişinin adını söyledim onunla görüşüyormuşum zaten ve adam 2 pakedi aldığına dair imza atmış buna rağmen ısrarla ben almadım diyor daha sonra da ben yine de size çanta yollayacağım dedi fazla üstelemedim ertesi gün çanta geldi ve defolu çanta yollamışlar fermuarları kopuk bir tane omuzluk kolu eksikti daha sonra tekrar arayıp en yetkili kişiyle görüşmek istediğimi belirttim durumu izah ettim çantayı geri yolla abi ben ilgileneceğim dedi ertesi gün de yeni çantam geldi ama hoş bir durum değildi msi yakışmıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Canakyildiz

    Şunu da belirteyim,ürünü kutusuyla ve eksiksiz gönderin belki değişim onayı alır dediler geri geldiğinde kutu bantlardan dolayı soyulmuş ve çantası eksikti hemen msi aradım çantayı göndermemişsiniz dedim çanta gelmedi dediler, hemen kargoya gittim durumu sordum bana kargo teslim belgesini gösterdi ve iki paketin ulaştırıldığını söyledi tekrar msi aradım ben 2 paket kargolamıştım şuanda kargodayım kargoyu teslim alan kişinin adını söyledim onunla görüşüyormuşum zaten ve adam 2 pakedi aldığına dair imza atmış buna rağmen ısrarla ben almadım diyor daha sonra da ben yine de size çanta yollayacağım dedi fazla üstelemedim ertesi gün çanta geldi ve defolu çanta yollamışlar fermuarları kopuk bir tane omuzluk kolu eksikti daha sonra tekrar arayıp en yetkili kişiyle görüşmek istediğimi belirttim durumu izah ettim çantayı geri yolla abi ben ilgileneceğim dedi ertesi gün de yeni çantam geldi ama hoş bir durum değildi msi yakışmıyor.

    Hocam ürünü değiştirdiler mi ölü pixelden dolayı yoksa paneli mi değiştirdiler sizde?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemenxx

    Arkadaşlar kliksadan yeni msi laptop aldım ve üründe sıkışmış pixel olarak adlandırılan yeşil renkli bozuk bir pixel çıktı.Ölü değilmiş galiba sıkışmış pixel diyorlar.Düzelme imkanı var falan diye okudum.
    Garantiyi aradığımda garanti kapsamında paneli değiştirebileceklerini söylediler, fakat ben göndermek istemiyorum 20-30 gün sürer diye.Sizce ne yapmalıyım çok da göze batmıyor yeşil renkli, siyah ekranda belli oluyor bir tane.
    Kliksa'ya göndersem iade kabul ederler mi?

    Garanti kapsımında paneli değiştireceklerse hala neyi düşünüyorsun hocam? 20-30 gün sürmez ama hadi sürse bile sonuçta sıfır panel takacaklar. Dizüstünü Kliksa'ya götürürsen, teknik servis raporu olmadan birebir ürün değişimi yapmazlar. En temizi hiç vakit kaybetmeden dizüstünü teknik servise gönder.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2 Monitör çözünürlük sorunu
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SpecialForces

    quote:

    Orijinalden alıntı: egemenxx

    Arkadaşlar kliksadan yeni msi laptop aldım ve üründe sıkışmış pixel olarak adlandırılan yeşil renkli bozuk bir pixel çıktı.Ölü değilmiş galiba sıkışmış pixel diyorlar.Düzelme imkanı var falan diye okudum.
    Garantiyi aradığımda garanti kapsamında paneli değiştirebileceklerini söylediler, fakat ben göndermek istemiyorum 20-30 gün sürer diye.Sizce ne yapmalıyım çok da göze batmıyor yeşil renkli, siyah ekranda belli oluyor bir tane.
    Kliksa'ya göndersem iade kabul ederler mi?

    Garanti kapsımında paneli değiştireceklerse hala neyi düşünüyorsun hocam? 20-30 gün sürmez ama hadi sürse bile sonuçta sıfır panel takacaklar. Dizüstünü Kliksa'ya götürürsen, teknik servis raporu olmadan birebir ürün değişimi yapmazlar. En temizi hiç vakit kaybetmeden dizüstünü teknik servise gönder.

    Dün servise kendim götürdüm cihazı, panel değişimi yapılacak büyük ihtimalle.Yok hocam değiştirsinler ona eyvallah da 1 sene boyunca para biriktirip aldığım bir cihazın geldiği anda böyle bir sorun çıkartması biraz üzdü yani.O kadar heveslenmiştim.Neyse bakalım 10-15 gün içinde yaparlarsa iyi.




  • egemenxx kullanıcısına yanıt
    Ürün değişimi yapmıyor.
    Kendin nasıl götürdün ? Ben özellikle aradım ve mng kargoya güvenimin olmadığını elle getirip teslim etmek istediğimi söyledim bana yalnızca kargoyla gelen ürünleri kabul ediyoruz dediler.Açık adreslerini de hiç bir yerde bulamadım kargoya da özel bir numara verip gönderiyorsunuz bir adres belirtilmiyor sakata gelmiş olma hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Canakyildiz

    Ürün değişimi yapmıyor.
    Kendin nasıl götürdün ? Ben özellikle aradım ve mng kargoya güvenimin olmadığını elle getirip teslim etmek istediğimi söyledim bana yalnızca kargoyla gelen ürünleri kabul ediyoruz dediler.Açık adreslerini de hiç bir yerde bulamadım kargoya da özel bir numara verip gönderiyorsunuz bir adres belirtilmiyor sakata gelmiş olma hocam.

    Servis pointe götürdüm hocam mecidiyeköy'de.Msi'ın türkiyedeki yetkili servisi diye geçiyor.Kendi msi'ın web sitesinde yazıyor zaten numarası.Orayı aradım ben oradan getirin dediler mecidiyeköy tarafında.Sen yanlış kişiyle konuşmussundur belki de bilmiyorum.
    link




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.