Şimdi Ara

MT 25 alan yok mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
13.785
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam,

    Yamaha MT serisinin aklıma ve gönlüme en uyan tip olduğuna karar verdim. Ancak sıfırları oldukça
    pahalı. Unutmadan ilk motorum olacak. O yüzden 125 lik lemi başlasam bilemedim. Ayrıca sadece
    motor la da masraf bitmiyor, giysisi, ilave ekipmanları, trafik sigortası vesaire daha bayaa masraf
    edilecek. Bundan önce CBR 125 düşünüyordum, ama MT serisi çok daha güzel.

    Tavsiyeler, yorumlar lütfen...
    Saygılar.



  • Butcenizi soylememissiniz hocam ve tek etken tabiki butce degil araba kullaniyor musunuz ve trafiktr bisiklet yada scooter kullandinizmi daha once eger kullandiysaniz 250 olabilir kullanmadiysaniz 250 likle neden baslanmaz yazip youtubeden izleyebilirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alibulut42

    Butcenizi soylememissiniz hocam ve tek etken tabiki butce degil araba kullaniyor musunuz ve trafiktr bisiklet yada scooter kullandinizmi daha once eger kullandiysaniz 250 olabilir kullanmadiysaniz 250 likle neden baslanmaz yazip youtubeden izleyebilirsiniz
    Su soğutmalı, ön-arka disk, 36 beygir, dik oturuş şahsen benim aradığım tüm özelliklere sahip mt 25. Maddi durumumu ayarlarsam da almak istediğim bir model. 250liklerin hepsi 15 liradan başlıyor. Sigorta, plaka, ekipman vs derken 20 lirayı bulur. Bu durum sadece mt25'e özgü değil diğer 250 liklerde hemen hemen aynı fiyatlarda. Bu rakamlara çıkabiliyorsanız alınabilecek 2 motordan bi tanesi.. Diğeride inazuma.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4everr

    Su soğutmalı, ön-arka disk, 36 beygir, dik oturuş şahsen benim aradığım tüm özelliklere sahip mt 25. Maddi durumumu ayarlarsam da almak istediğim bir model. 250liklerin hepsi 15 liradan başlıyor. Sigorta, plaka, ekipman vs derken 20 lirayı bulur. Bu durum sadece mt25'e özgü değil diğer 250 liklerde hemen hemen aynı fiyatlarda. Bu rakamlara çıkabiliyorsanız alınabilecek 2 motordan bi tanesi.. Diğeride inazuma.

    Alıntıları Göster
    Mt-125 kullanıcısı olarak bir kaç yorum yapabilirim...

    Benim düşüncem sınıfının tartışmasız en kaliteli motorudur. 125'lik bile 15 bg'dir ki coğu 200'lük motorla kapışabilir. Yakıt tüketimi zorlasan 2.0'ı geçmiyor bile.

    Yeni başlayan için gayet idealdir, hem seri hem de atak bir motordur. 250 cc 36 bg imiş, yeni başlayan için tehlikeli olabilir gibi duruyor.

    125 ilk başta çok güzel geliyor, ama motor bir tık daha istiyor gibi. Senin tercihin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arnc

    Mt-125 kullanıcısı olarak bir kaç yorum yapabilirim...

    Benim düşüncem sınıfının tartışmasız en kaliteli motorudur. 125'lik bile 15 bg'dir ki coğu 200'lük motorla kapışabilir. Yakıt tüketimi zorlasan 2.0'ı geçmiyor bile.

    Yeni başlayan için gayet idealdir, hem seri hem de atak bir motordur. 250 cc 36 bg imiş, yeni başlayan için tehlikeli olabilir gibi duruyor.

    125 ilk başta çok güzel geliyor, ama motor bir tık daha istiyor gibi. Senin tercihin..

    Alıntıları Göster
    Kesinlikle 125'lik ile başla hem fiyatı daha uygun hemde 250'lik çok gelir 250'ye vereceğin farkı ekipmana ver neden diye sorasan mt 125'liği dahi hızlı bir motor 140 civarlarına çıkıyor arabada 140 ile kaza yaparsan kurtulursun ama motorda imkanı yok kurtulamazsın ikinci sebep olarak ne kadar iyi kullanırsan kullan Türkiye trafiğinde motoru insan yerine koymuyorlar neredeyse her gün önüme ya araç fırlıyor ya da iki araç arasında sıkışma tehlikesi yaşıyorum bu yüzden en az 800 liralık kask al ceket,eldiven,dizlik al ve her daim tak toplam 3 bin liraya kadar çıkar gibi geliyor kaliteli alırsın (sonuna kadar hakeder) son uyarımı yapayım önce güvenlik sonra motor .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr light

    Kesinlikle 125'lik ile başla hem fiyatı daha uygun hemde 250'lik çok gelir 250'ye vereceğin farkı ekipmana ver neden diye sorasan mt 125'liği dahi hızlı bir motor 140 civarlarına çıkıyor arabada 140 ile kaza yaparsan kurtulursun ama motorda imkanı yok kurtulamazsın ikinci sebep olarak ne kadar iyi kullanırsan kullan Türkiye trafiğinde motoru insan yerine koymuyorlar neredeyse her gün önüme ya araç fırlıyor ya da iki araç arasında sıkışma tehlikesi yaşıyorum bu yüzden en az 800 liralık kask al ceket,eldiven,dizlik al ve her daim tak toplam 3 bin liraya kadar çıkar gibi geliyor kaliteli alırsın (sonuna kadar hakeder) son uyarımı yapayım önce güvenlik sonra motor .

    Alıntıları Göster
    Öncelikle cevaplar için teşekkür ederim. Herkes kadar bisiklet sürmüşlüğüm var, ancak motor işi çok yeni benim için.
    Kursla beraber başladı diyebilirim. Ehliyet kursundaki ybr ler ile. Benimde en başından beri düşüncem 125 lik ama çevre
    çok küçük diye diretiyor. Yazdıklarınız ve netteki araştırmalarım sonucu büyük ihtimalle 125 lik olacak ama MT 125 ikinci
    el aldığınız paraya inazuma da alabiliyorsunuz hem de 250 lik. Ekipman konusunu imkanlar elverdiğince iyisinden almaya
    çalıaşcağım. bahara kadar zaman verdim kendime o zamana kadar araştırmaya devam.

    Teşekkürler.




  • Hocam mt25 tutmadı 125 daha iyi diyorlar ben demiyorum bathur1 diye bir kanal sahibi youtubeda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuwaTr

    Hocam mt25 tutmadı 125 daha iyi diyorlar ben demiyorum bathur1 diye bir kanal sahibi youtubeda.
    MT25'in kafa tasarımı gerçekten berbat olmuş.
    MT07 düşünüyorum ben açıkçası.
    Bütçeyi zorlayacağız bakalım.
  • Adamlar ilginç bir şekilde mt125 i kaliteli sayılabilecek lastiklerle verirken mt25 te tamamen cop olan irc lastik veriyor. Mt25 aldıktan sonra lastik masrafı da yapılacak bu irc ler özellikle tr yollarında cok güvensizler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuwaTr

    Hocam mt25 tutmadı 125 daha iyi diyorlar ben demiyorum bathur1 diye bir kanal sahibi youtubeda.

    bizim milletimiz bir alem yahu

    kardeş motor ne zaman çıktıda tutulmadı motorlar yavaş yavaş geliyor öyle pat diye herkes alırmı daha motor çıkalı 2 hafta olmamış dediği şeye bak
  • arnc kullanıcısına yanıt
    Mt-125 e o kadar para hayatta verimez. Alıcan 250 lik bi 5 yıl kullanıcan. Sonra geç 600 e
  • Bayide inceledim motoru gayet sik duruyor. Beyaz mavi olan daha belli ediyo hatlarini ve kendini. Ustunde irc lastik gelmesi cok kotu ayrica masraf demek. Oturus diger naked modellere gore dik genel olarak ben begendim.
  • Bende bi mt25 kullanıcısı olarak kesinlikle tavsiye ederim

    Mt25 bence iyibir başlangıç motorudur çok uzun süre götürür fakat gerekli eğitimin alınmasını 100% tavsiye ederim çünkü elinizin altındaki güçlü bir makine süper hızlanması var, gaz kolunu çevirdiğin anda arka tekerden süper hızlı cevap alırsın eğitim ile anca bu gücü kontrol altına alabilirsin ve bu gücü tanıyabilirsin
    Mt125 e o fiyat olmaz aga olmaz

    Eğitim + full ekipman şart
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dalekfodder

    Bende bi mt25 kullanıcısı olarak kesinlikle tavsiye ederim

    Mt25 bence iyibir başlangıç motorudur çok uzun süre götürür fakat gerekli eğitimin alınmasını 100% tavsiye ederim çünkü elinizin altındaki güçlü bir makine süper hızlanması var, gaz kolunu çevirdiğin anda arka tekerden süper hızlı cevap alırsın eğitim ile anca bu gücü kontrol altına alabilirsin ve bu gücü tanıyabilirsin
    Mt125 e o fiyat olmaz aga olmaz

    Eğitim + full ekipman şart
    bende bir kullanıcısı olarak tavsiye ederim öyle söylendiği gibi psikopatlık çıkarmaz yeni başlayan birisi çok yaramazlık yapmadığı sürece sorunsuz kullanır. 125 liğe o parayı verme bencede çünkü 1 sene sonra sıkılacaksın ama mt25 den kolay kolay sıkılmazsın




  • Herkese bol selam,
    Konuyu açtıktan üç ay sonra MT-25 alarak konuyu noktaladım. Ekipmanlar da da mümkün olduğunca iyi markalar almaya çalıştım. Daha çok yeni tecrübelerimi ilgilenen arkadaşlar la paylaşırım.
    Saygılar.
  • MT-25 de yakıt sarfiyatı, ve trafik sigorta ücretleri ne durumda ? trafik sigortasında 125 motorlar 250 motor farkedermi
  • Hayirli olsun bende yeni basliyorum.Mt25 Ktm duke 250 ve Cbr 250 arasinda kaldim.Iclerinden sadece Mt25 bana cekici geldi.1 ay icinde bende birtane almayi planliyorum.Kullanim tecrubelerini paylasirsin umarim
  • Tekrar selam,
    Trafik sigortası acı ama 700 tl tuttu. 2000 cc arabamla aynı tuttu rezalet ama Naapalım ki mecburi. Ayrıca çok önemli bir uyarım daha olacak üzerindeki lastiklerle ıslak zeminde kesinlikle yola çıkmayın kuru zeminde de önünüzdeki araçla fren mesafenizi fazlasıyla koruyun zira çok çabuk kitleniyor lastik. Onun dışında motor süper tabii ilk bin km 5-6 bin deviri geçmiyoruz şu ana kadar ki en yüksek süratim 80 km havalar serin ve rüzgarlı biraz üşüyorsunuz ama yine de keyfi paha biçilmez
    Saygılar.
  • @cetvel
    Mt ile ktm duke ü karşılaştırabilirsiniz ama CBR farklı bi konsept. İlk iki araç naked diğeri supersport bi kere oturuş pozisyonları farklı. Ktm Yamaha dan 1500 2000 tl daha pahalı. Ktm duke 200 abs düşünebilirsin ya da MT 125 alıp ( üzerinde michelin lastik var ve motor Fransa yapımı yalnız 82 cm sele yüksekliği var boyun uzun olması lazım ) aradaki farkı sigorta telefon tutucu bluetooth kiti ekipman vb harcayabilirsin.
    Saygılar
  • Tesekkurler.Bu is sadece teknik degil ayni zamanda gonul isi.Ben bu motorlar arasinda Ktm lere marka ve gorunus olarak isinamadim.Mt25 altinda bir arac keyif vermez ve cabuk sıkılırım.Benim amacim surusumu ve teknigimi gelistirip daha buyuk motorlara gecmek.Mt25 tecrube kazanmak icin yeterli.250cc Altindaki motorlar bana guvenli gelmiyor.Gerektiginde gaza basmakta ve hizli sollamada hayat kurtarabilir.Kendinizi kontrol edebileceginizi dusunuyorsaniz ve eminseniz.250 cc ile baslamakta sakinca yok.Mt25 te abs olmasini isterdim.Fakat Abs siz bir motorla baslamanin frenlemeyi daha iyi ogrenmek icin vazgecilevilir oldugunu dusunuyorum
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.