Şimdi Ara

MURAT GÜNAK VW'DEN AYRILDI!!!GOLF 6 SİLVA'YA EMANET!!! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
1.882
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: emrew

    1,6tdi motor koysun ne sekıl yabarsa yapsın yıne bırıncılıgı alacaktır

    Ben de tahminimi söyleyeyim

    90 Hp ile birincilik falan alamaz.1.6 dizel rakipleri 110-120 hp

    şuan satılan opel astra 1.3 cdti 90 hp 6 ileri.

    senelik vergiden de kurtarıyor.









    TAMAM,GOLF TDI YERİNE G.P. ALIRIZ O ZAMAN..AYRICA 1,6 TDI 90 HP OLMAYABİLİRMİŞ..100 HPNİN ÜSTÜNDE BEKLİYORLAR..SADECE DUYUM..KAYNAK SAĞLAM SAYILIR AMA....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CX2


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: emrew

    1,6tdi motor koysun ne sekıl yabarsa yapsın yıne bırıncılıgı alacaktır

    Ben de tahminimi söyleyeyim

    90 Hp ile birincilik falan alamaz.1.6 dizel rakipleri 110-120 hp

    şuan satılan opel astra 1.3 cdti 90 hp 6 ileri.

    senelik vergiden de kurtarıyor.









    TAMAM,GOLF TDI YERİNE G.P. ALIRIZ O ZAMAN..AYRICA 1,6 TDI 90 HP OLMAYABİLİRMİŞ..100 HPNİN ÜSTÜNDE BEKLİYORLAR..SADECE DUYUM..KAYNAK SAĞLAM SAYILIR AMA....



    GP de alabilirsin.(küçük araba düşünüyorsan)

    dünyada tek olmazsın merak etme.

    duyduğun kaynak fos.

    autobild daha geçen ay açıkladı.90 hp.

    ayrıca 100 olsa ne yazar.

    dediğim gibi rakipleri 110-120 hp olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 24 Ocak 2007; 17:57:37 >




  • bu adam ntv de vw de ne yaptığını anlatmıştı. kendisi tasarlamıyor. tasarım ekibinin başı. kararları o veriyor.
    bir sürü tasarımcı var. murat günak geliyor. şu sınıf bir araba tasarlamamız isteniyor, şu özellikleri olacak, bu sınırları olacak falan şirketin beklentilerini anlatıyor. bir sürü tasarımcının her biri bir araba tasarlıyor. günak bunlardan bir kaçını seçiyor. bundan sonra tüm ekip bu seçilenler üzerinde çalışmaya başlıyor. bu aşamadan sonra 1 tanesi seçiliyor ve tüm ekip o tek tasarımın üzerinde çalışıyor. kimisi farları genişletiyor, kimisi jantları vs. her aşamada kararı günak veriyor. yani aslında kendi başına tasarladığı bişey yok. ekip tasarlıyor günak seçiyor, karar veriyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: emrew

    1,6tdi motor koysun ne sekıl yabarsa yapsın yıne bırıncılıgı alacaktır

    Ben de tahminimi söyleyeyim

    90 Hp ile birincilik falan alamaz.1.6 dizel rakipleri 110-120 hp

    şuan satılan opel astra 1.3 cdti 90 hp 6 ileri.

    senelik vergiden de kurtarıyor.










    TAMAM,GOLF TDI YERİNE G.P. ALIRIZ O ZAMAN..AYRICA 1,6 TDI 90 HP OLMAYABİLİRMİŞ..100 HPNİN ÜSTÜNDE BEKLİYORLAR..SADECE DUYUM..KAYNAK SAĞLAM SAYILIR AMA....



    GP de alabilirsin.(küçük araba düşünüyorsan)

    dünyada tek olmazsın merak etme.

    duyduğun kaynak fos.

    autobild daha geçen ay açıkladı.90 hp.

    ayrıca 100 olsa ne yazar.

    dediğim gibi rakipleri 110-120 hp olacak.


    Akıncl şuan ki 1.4 tdi den 80 hp çıkarıolar zaten. 1.6 sı en aşşağı 100hp olur tahminim.




  • ya 100 hp olsa ne olur 120 olsa ne olur sız hıc dızel arac surmedınızmı

    bızde bı sırketın arabası vardı hyundai 80 beygır1,5 araba resmen ucuyordu bızım arac1,6 benzınlı ınanın yanına bıle yaklasamaz

    yanı beygıir onemlı dııl onemlı olan yakıt ve vergı avantajı
    quote:

    Orjinalden alıntı: Loop


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: emrew

    1,6tdi motor koysun ne sekıl yabarsa yapsın yıne bırıncılıgı alacaktır

    Ben de tahminimi söyleyeyim

    90 Hp ile birincilik falan alamaz.1.6 dizel rakipleri 110-120 hp

    şuan satılan opel astra 1.3 cdti 90 hp 6 ileri.

    senelik vergiden de kurtarıyor.










    TAMAM,GOLF TDI YERİNE G.P. ALIRIZ O ZAMAN..AYRICA 1,6 TDI 90 HP OLMAYABİLİRMİŞ..100 HPNİN ÜSTÜNDE BEKLİYORLAR..SADECE DUYUM..KAYNAK SAĞLAM SAYILIR AMA....



    GP de alabilirsin.(küçük araba düşünüyorsan)

    dünyada tek olmazsın merak etme.

    duyduğun kaynak fos.

    autobild daha geçen ay açıkladı.90 hp.

    ayrıca 100 olsa ne yazar.

    dediğim gibi rakipleri 110-120 hp olacak.


    Akıncl şuan ki 1.4 tdi den 80 hp çıkarıolar zaten. 1.6 sı en aşşağı 100hp olur tahminim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Loop


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: emrew

    1,6tdi motor koysun ne sekıl yabarsa yapsın yıne bırıncılıgı alacaktır

    Ben de tahminimi söyleyeyim

    90 Hp ile birincilik falan alamaz.1.6 dizel rakipleri 110-120 hp

    şuan satılan opel astra 1.3 cdti 90 hp 6 ileri.

    senelik vergiden de kurtarıyor.










    TAMAM,GOLF TDI YERİNE G.P. ALIRIZ O ZAMAN..AYRICA 1,6 TDI 90 HP OLMAYABİLİRMİŞ..100 HPNİN ÜSTÜNDE BEKLİYORLAR..SADECE DUYUM..KAYNAK SAĞLAM SAYILIR AMA....



    GP de alabilirsin.(küçük araba düşünüyorsan)

    dünyada tek olmazsın merak etme.

    duyduğun kaynak fos.

    autobild daha geçen ay açıkladı.90 hp.

    ayrıca 100 olsa ne yazar.

    dediğim gibi rakipleri 110-120 hp olacak.


    Akıncl şuan ki 1.4 tdi den 80 hp çıkarıyolar zaten. 1.6 sı en aşşağı 100hp olur tahminim.


    1.4 pompa -meme ile ne alakası var.bu motor yeni common-rail olacak.

    beygir tahminine gerek yok.

    autobild ,vw den aldığı bilgiye göre 90 Hp olarak açıkladı.

    rakipleri aynı fiyata daha performanslı ve daha az yakan araçlar sunar ise 90 ile 110 elbet fark eder.

    olay yeni golf başarılı olabilicek mi

    bence astra ve focus un gerisinde kalmaya devam eder.

    çünkü gereksiz pahalı.

    vw bu fiyat stratejisinde ısrar etmez diye düşünüyorum ama artık golf sınıf lideri falan değil.

    benim görüşüm budur.

    herkese iyi akşamlar....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 24 Ocak 2007; 18:43:42 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Loop


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: emrew

    1,6tdi motor koysun ne sekıl yabarsa yapsın yıne bırıncılıgı alacaktır

    Ben de tahminimi söyleyeyim

    90 Hp ile birincilik falan alamaz.1.6 dizel rakipleri 110-120 hp

    şuan satılan opel astra 1.3 cdti 90 hp 6 ileri.

    senelik vergiden de kurtarıyor.










    TAMAM,GOLF TDI YERİNE G.P. ALIRIZ O ZAMAN..AYRICA 1,6 TDI 90 HP OLMAYABİLİRMİŞ..100 HPNİN ÜSTÜNDE BEKLİYORLAR..SADECE DUYUM..KAYNAK SAĞLAM SAYILIR AMA....



    GP de alabilirsin.(küçük araba düşünüyorsan)

    dünyada tek olmazsın merak etme.

    duyduğun kaynak fos.

    autobild daha geçen ay açıkladı.90 hp.

    ayrıca 100 olsa ne yazar.

    dediğim gibi rakipleri 110-120 hp olacak.


    Akıncl şuan ki 1.4 tdi den 80 hp çıkarıolar zaten. 1.6 sı en aşşağı 100hp olur tahminim.



    OLSUN 1.6 TDI 120 HP ÇIKSA BİLE BEN 6 İLERİ ŞANZIMANLI BİR CORSA CDTİ VEYA G.P ALACAĞIM..




  • Akincl,

    Peki bu adamlar 1.4 den abartı verim alıp 140 hp lik motor yapmış adamlar. Bişiy bildikleri vardır derim ben.

    Belki de önce 1.6lt 90 hp yi çıkarıp, sonradan 100-110 hp lik modellerini getirebilirler.

    1.9 tdi de olduğu gibi. 105 hp liği de var. 160 hp liği de ( ibiza cupradaki motor)
  • Avrupada bizim gibi yüksek güçlü araç çılgınlığı yok. Golfün benzinli 1,4 75 BG versiyonları bile satılıyor. Yüksek güç arzusu Türkiye'de fazla. Bundan dolayı mesela Focus'un 90 bg versiyonu Türkiye'de yok. Aynı motorlu C4 ve 307 var. Ama 110 bg versiyon daha çok satıyor. O açıdan Doğuş'un ne yapacağı belli olmaz. 1,6 dizel getirse bile 90 bg olabilir de, rekabete girmek isterse 110 veya 100 bg olabilir de.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Woodpecker

    Avrupada bizim gibi yüksek güçlü araç çılgınlığı yok. Golfün benzinli 1,4 75 BG versiyonları bile satılıyor. Yüksek güç arzusu Türkiye'de fazla. Bundan dolayı mesela Focus'un 90 bg versiyonu Türkiye'de yok. Aynı motorlu C4 ve 307 var. Ama 110 bg versiyon daha çok satıyor. O açıdan Doğuş'un ne yapacağı belli olmaz. 1,6 dizel getirse bile 90 bg olabilir de, rekabete girmek isterse 110 veya 100 bg olabilir de.


    BARİZ VAR..AMA FUSİON VE FİESTA DA..AMA G.P. VEYA CORSA 1.3 90 HP GİBİ RAKİPLERİ VARKEN FAZLA SATILMIYOR..AYNI MOTORU KULLANAN 207 VE C3 DE AYNI ŞEKİLDE..
    BU ARADA 90 LIKTAN BAŞKA ÇIKMAYACAKMIŞ..VW OTURMUŞ AUTOBİLDE AÇIKLAMA YAPMIŞ..SADECE 1.6 TDI 90 HP ÇIKACAKMIŞ..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CX2


    quote:

    Orjinalden alıntı: Woodpecker

    Avrupada bizim gibi yüksek güçlü araç çılgınlığı yok. Golfün benzinli 1,4 75 BG versiyonları bile satılıyor. Yüksek güç arzusu Türkiye'de fazla. Bundan dolayı mesela Focus'un 90 bg versiyonu Türkiye'de yok. Aynı motorlu C4 ve 307 var. Ama 110 bg versiyon daha çok satıyor. O açıdan Doğuş'un ne yapacağı belli olmaz. 1,6 dizel getirse bile 90 bg olabilir de, rekabete girmek isterse 110 veya 100 bg olabilir de.


    BARİZ VAR..AMA FUSİON VE FİESTA DA..AMA G.P. VEYA CORSA 1.3 90 HP GİBİ RAKİPLERİ VARKEN FAZLA SATILMIYOR..AYNI MOTORU KULLANAN 207 VE C3 DE AYNI ŞEKİLDE..
    BU ARADA 90 LIKTAN BAŞKA ÇIKMAYACAKMIŞ..VW OTURMUŞ AUTOBİLDE AÇIKLAMA YAPMIŞ..SADECE 1.6 TDI 90 HP ÇIKACAKMIŞ..


    Fiesta satmıyor mu

    2006 satışlarına bakmanı tavsiye ederim




  • daha ne kalitesi bekliyorsun
    ..... mundar dermiş
    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    belki kalite artar
    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2

    VW'NİN YÖNETİMLE SÜREKLİ SORUNLU OLAN CEO'SU BERND PİCHETSREİDER'İN YERİNE AUDİ'DEN ATANAN VW'NİN YENİ CEO'SU MARTİN WİNTERKORN İLK OLARAK MURAT GÜNAK'I VW GROUP TASARIM BAŞKANLIĞINDAN ALMIŞ..YERİNE 146,156,C SERİSİ,206 VE YENİ LEON GİBİ BAŞARILARA İMZA ATAN WALTER DA SİLVA'YI GETİRMİŞ..VE WALTER DA SİLVA'DAN 6. NESİL GOLF,PASSAT VE SCİROCCO'NUN(IROC) 0'DAN TASARLANMASINI İSTEMİŞ..VE BU EMİRLE WALTER DA SİLVA ÇALIŞMALARA BAŞLAMIŞ..YANİ BEKLEDİĞİMİZ GOLF 6 İNTERNETTEN BULDUĞUMUZ RESİMLERDEKİ GİBİ OLMAYACAK..BİLGİLERİNİZE..






  • En az %50si şirket aracı..

    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    Fiesta satmıyor mu

    2006 satışlarına bakmanı tavsiye ederim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hasanyuceer

    En az %50si şirket aracı..

    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    Fiesta satmıyor mu

    2006 satışlarına bakmanı tavsiye ederim



    arkadaş avrupadan bahsetmiş yukardaki verilerde de Punto dan sonra Fiesta geliyor
  • Pardon dikkatli okumamşm
    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: hasanyuceer

    En az %50si şirket aracı..

    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    Fiesta satmıyor mu

    2006 satışlarına bakmanı tavsiye ederim



    arkadaş avrupadan bahsetmiş yukardaki verilerde de Punto dan sonra Fiesta geliyor




  • burda yanlış verdiğin bir bilgi var walter da silva 206 modelini tasarlamamıştır bu tasarım MURAT GÜNAK'a aittir dostum...

    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2

    VW'NİN YÖNETİMLE SÜREKLİ SORUNLU OLAN CEO'SU BERND PİCHETSREİDER'İN YERİNE AUDİ'DEN ATANAN VW'NİN YENİ CEO'SU MARTİN WİNTERKORN İLK OLARAK MURAT GÜNAK'I VW GROUP TASARIM BAŞKANLIĞINDAN ALMIŞ..YERİNE 146,156,C SERİSİ,206 VE YENİ LEON GİBİ BAŞARILARA İMZA ATAN WALTER DA SİLVA'YI GETİRMİŞ..VE WALTER DA SİLVA'DAN 6. NESİL GOLF,PASSAT VE SCİROCCO'NUN(IROC) 0'DAN TASARLANMASINI İSTEMİŞ..VE BU EMİRLE WALTER DA SİLVA ÇALIŞMALARA BAŞLAMIŞ..YANİ BEKLEDİĞİMİZ GOLF 6 İNTERNETTEN BULDUĞUMUZ RESİMLERDEKİ GİBİ OLMAYACAK..BİLGİLERİNİZE..
  • yalnız şöyle bir durumda var. vw nin en önemli pazarı almanya'da dağ yok. dümdüz ülke. hollanda'da belçikada falan dağ yok yokuş yok. güçlü motor aramamaları normal. bu açıklamayı bizzat bir almandan duymuştum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Woodpecker

    Avrupada bizim gibi yüksek güçlü araç çılgınlığı yok. Golfün benzinli 1,4 75 BG versiyonları bile satılıyor. Yüksek güç arzusu Türkiye'de fazla. Bundan dolayı mesela Focus'un 90 bg versiyonu Türkiye'de yok. Aynı motorlu C4 ve 307 var. Ama 110 bg versiyon daha çok satıyor. O açıdan Doğuş'un ne yapacağı belli olmaz. 1,6 dizel getirse bile 90 bg olabilir de, rekabete girmek isterse 110 veya 100 bg olabilir de.
  • fiyatina göre daha kaliteli malzeme kullanabilir diye düsünüyorum örneğin bir focus gibi ?? yanlis anlama ic plastik malzemesi olarak diyorum sadece yürüyen ve motor sessizlik acisindan demiyorum..suanki golfe göre focusu daha iyi gib benim fikrim i...

    quote:

    Orjinalden alıntı: skyclad

    daha ne kalitesi bekliyorsun
    ..... mundar dermiş
    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber

    belki kalite artar
    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2

    VW'NİN YÖNETİMLE SÜREKLİ SORUNLU OLAN CEO'SU BERND PİCHETSREİDER'İN YERİNE AUDİ'DEN ATANAN VW'NİN YENİ CEO'SU MARTİN WİNTERKORN İLK OLARAK MURAT GÜNAK'I VW GROUP TASARIM BAŞKANLIĞINDAN ALMIŞ..YERİNE 146,156,C SERİSİ,206 VE YENİ LEON GİBİ BAŞARILARA İMZA ATAN WALTER DA SİLVA'YI GETİRMİŞ..VE WALTER DA SİLVA'DAN 6. NESİL GOLF,PASSAT VE SCİROCCO'NUN(IROC) 0'DAN TASARLANMASINI İSTEMİŞ..VE BU EMİRLE WALTER DA SİLVA ÇALIŞMALARA BAŞLAMIŞ..YANİ BEKLEDİĞİMİZ GOLF 6 İNTERNETTEN BULDUĞUMUZ RESİMLERDEKİ GİBİ OLMAYACAK..BİLGİLERİNİZE..








  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    burda yanlış verdiğin bir bilgi var walter da silva 206 modelini tasarlamamıştır bu tasarım MURAT GÜNAK'a aittir dostum...

    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2

    VW'NİN YÖNETİMLE SÜREKLİ SORUNLU OLAN CEO'SU BERND PİCHETSREİDER'İN YERİNE AUDİ'DEN ATANAN VW'NİN YENİ CEO'SU MARTİN WİNTERKORN İLK OLARAK MURAT GÜNAK'I VW GROUP TASARIM BAŞKANLIĞINDAN ALMIŞ..YERİNE 146,156,C SERİSİ,206 VE YENİ LEON GİBİ BAŞARILARA İMZA ATAN WALTER DA SİLVA'YI GETİRMİŞ..VE WALTER DA SİLVA'DAN 6. NESİL GOLF,PASSAT VE SCİROCCO'NUN(IROC) 0'DAN TASARLANMASINI İSTEMİŞ..VE BU EMİRLE WALTER DA SİLVA ÇALIŞMALARA BAŞLAMIŞ..YANİ BEKLEDİĞİMİZ GOLF 6 İNTERNETTEN BULDUĞUMUZ RESİMLERDEKİ GİBİ OLMAYACAK..BİLGİLERİNİZE..





    PARDON..BEN YAZDIĞIM İÇİN ORAYA KARIŞMIŞ 206..ÇOK PARDON..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: CX2


    quote:

    Orjinalden alıntı: Woodpecker

    Avrupada bizim gibi yüksek güçlü araç çılgınlığı yok. Golfün benzinli 1,4 75 BG versiyonları bile satılıyor. Yüksek güç arzusu Türkiye'de fazla. Bundan dolayı mesela Focus'un 90 bg versiyonu Türkiye'de yok. Aynı motorlu C4 ve 307 var. Ama 110 bg versiyon daha çok satıyor. O açıdan Doğuş'un ne yapacağı belli olmaz. 1,6 dizel getirse bile 90 bg olabilir de, rekabete girmek isterse 110 veya 100 bg olabilir de.


    BARİZ VAR..AMA FUSİON VE FİESTA DA..AMA G.P. VEYA CORSA 1.3 90 HP GİBİ RAKİPLERİ VARKEN FAZLA SATILMIYOR..AYNI MOTORU KULLANAN 207 VE C3 DE AYNI ŞEKİLDE..
    BU ARADA 90 LIKTAN BAŞKA ÇIKMAYACAKMIŞ..VW OTURMUŞ AUTOBİLDE AÇIKLAMA YAPMIŞ..SADECE 1.6 TDI 90 HP ÇIKACAKMIŞ..


    Fiesta satmıyor mu

    2006 satışlarına bakmanı tavsiye ederim



    ASİLX..BEN SATILMIYOR DEMİYORUM...TABİ Kİ DE SATILIYOR..O ANLAMDA SÖYLEMEDİM..HANİ 1.3 90LIK DİZEL G.P. DURURKEN 1.6 TDI(90 LIK) HERHANGİ BİR VW MODELİNİ ALMA CÜMLESİNE BİR CEVAPTI..(UFAK BİR ESPRİYDİ YANİ..TEŞBİH DE SAYILIR AMA KUSURA BAKMA GÜLÜCÜK KOYMAMIŞIM..)
    AYRICA ESPRİSİNE SÖYLEDİĞİM İÇİN HERHANGİ BİR KITA VEYA ÜLKEDEKİ FİESTA SATIŞALRINI DA GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURMADIM..




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.