Şimdi Ara

Müşteri temsilcileri kabalığı, bilgisizliği ve port sorunsalı..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
516
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,


    Turk.net'in internetin den uzun süredir faydalanmaktayım ve bir çok kişiye tavsiye ederek türk.net'e geçirdim arkadaşlarımı müşterilerimi. Dün itibariyle çalıştığım firmanında taahhüt bitince turk.net geçiş sagladım. Ama referans olupta geçirdiğime pişman oldum. Başvuru yaptığım tarihten 1 ay sonra geçiş gerçekleşti. Statik ip başvurusu yaparken 4.5 tl fiyat vermişlerdi. Statik ip aktif olmamış. Bugün yeniden başvuru yaptığımda 12 tl fiyat verildi. Geçici olarak dinamik ipden kullanayım dedim. Ama firmanın dinamik ipden port yönlendirmeyi desteklemediğini 4-5 müşteri temsilcisiyle kavga ettikten sonra öğrenebildim. Müşteri hizmetlerindeki arkadaşlardan bilgi almaya çalışıyoruz doğru düzgün bilgi vermiyorlar. Mantıklı açıklama yapıp temsilcinin üstüne gidincede telefonu yüzüne kapatıyorlar.. Firmada 3 tane sunucu olduğunu ve işlerimin 2 günden beri port yönlendirmelerini yapamadığımdan ve ip sabit olmadığından sıkıntı yasadıgımı belirttim ama hiç tatmin edici sonuç yada harekette bulunulmadı.







  • Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Sorununuzla elimden geldiği kadarıyla ben ilgilenmek ve size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı yaşadığınız sorununuzla birlikte PM üzerinden iletir misiniz?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.