Şimdi Ara

Aptal müşteri hizmetleri hiçbir sorunu çözemiyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
355
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ne zaman vodafone müşteri hizmetlerini arasam sinir hastası oluyorum. Türkiye'deki açık ara en berbat müşteri hizmetleri.

    Aşağıdaki hatanın çözümü için dün müşteri hizmetlerini aradım. Beceriksiz müşteri hizmetleri bana "uygulamaya reset attım telefonu kapat 10 dk sonra aç" dedi. Yaptım işe yaramadı. Bugün tekrar aradım beni telefonda 6 dakika boyunca "ekranlarım açılmasını bekliyorum" diye bekleten beceriksiz müşteri hizmetleri bana hattı başka telefona takarak denememi söyledi. Yine işe yaramadı. Şimdi tekrar arasam çözüm bulabilecekler mi. Kesinlikle hayır. Yaşadığım sorunu internette aratınca başkalarının da yaşadığını gördüm. Sanki ilk defa başlarına geliyormuş gibi hiçbir işten anlamıyorlar.


    Sorun: Vodafone Yanıma uygulamasında Ayarlarda Veri İşleme İzinlerine tıklayınca ekranda çıkan hata. Önce PBM ve MCP'ye izin vermeniz gerekmektedir. Bu PBM ve MCP izni nedir, bu izni nasıl veririm, bilen yazsın. Forumda beceriksiz müşteri hizmetlerinden 10 kat daha bilgili insanlar çıkacağına eminim.



    Aptal müşteri hizmetleri hiçbir sorunu çözemiyor.


    Aptal müşteri hizmetleri hiçbir sorunu çözemiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Why Shy -- 9 Ocak 2025; 22:2:30 >







  • VD hizmetleri hep sıkıntılıdır. Taşırken bunu gözönünde bulundurmak lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni geçiş yaptınız sanırım ben de aynı sorunla karşılaştım ben de bu yolları izledim hiçbir şekilde çare olmadı ama kendiliğinden yani hat bir haftalık olduktan sonra işte hediye çarkı vesaire bunlar açıldı bekleyin bir haftalık olduğunuzda açılacaktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Twitter'dan yazmayı deneyin isterseniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Gebeskeli G kullanıcısına yanıt

    Yeni geçiş yaptığımı nerden çıkardın?

  • Why Shy kullanıcısına yanıt

    Ben yeni geçiş yaptım aynı sorunla karsilastim veri izni vs verin dedi.


    Sende yeni geçiş yaptin sandim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gebeskeli G kullanıcısına yanıt

    ne yapmaya çalışıyordunuz da veri izni verin dedi ki ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Hediye çarkını çevirmek istediğimizde veri işleme izni verin diyor. Veri işleme izni ayarına girince PBM ve MCP izinleri falan salakça bir şey yazıyor. Müşteri hizmetlerini arıyorsun bir mok bilmiyorlar.

  • Why Shy kullanıcısına yanıt

    Çark 2 gün sonra çevriliyor

    İzin yazın 1000 e gönderin deneyin

    Kabul etmez ise ıptal yazın 1000 e yollayın

    Gelen mesajda tekrar açmak için şuraya mesaj atın yazar onu yollayın


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazılı olarak talepte bulanayım dedim orada da talepte buluna tıklayınca "beklenmedik hata oluştu" yazıyor. Neresinden tutarsan dökülüyor. Rezil firma.

    Aptal müşteri hizmetleri hiçbir sorunu çözemiyor.
  • Why Shy kullanıcısına yanıt

    Bugüne kadar her sorunumu btk üzerinden yazarak çözdüm , ne zaman MH ile görüşsem kayıt açtık deyip sonradan aradığımda kayıt açılmamış laflarını çok duymuştum, artık en ufak sorunda yazıyorum btk ya , 24 saatte Vodafone temsilcisi arayıp direk olayı çözüyor   hiç sormuyor da ne oldu diye, direk müşteri memnuniyeti kapsamında diye cümleye başlayıp şu kadar iade yapıyorum diyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wearesorryserver kullanıcısına yanıt

    Mantıklı bir de buna deneyelim.

  • wearesorryserver kullanıcısına yanıt

    BTK'ya nereden yazılıyor hocam link lütfen


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sparkplug S kullanıcısına yanıt
    Aptal müşteri hizmetleri hiçbir sorunu çözemiyor.
    Aptal müşteri hizmetleri hiçbir sorunu çözemiyor.www.turkiye.gov.tr
    Tüketici Şikayet Bildirim Sistemi
    https://www.turkiye.gov.tr/btk-tuketici-sikayet-bildirim-sistemi-4764

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.