Ne zaman vodafone müşteri hizmetlerini arasam sinir hastası oluyorum. Türkiye'deki açık ara en berbat müşteri hizmetleri. Aşağıdaki hatanın çözümü için dün müşteri hizmetlerini aradım. Beceriksiz müşteri hizmetleri bana "uygulamaya reset attım telefonu kapat 10 dk sonra aç" dedi. Yaptım işe yaramadı. Bugün tekrar aradım beni telefonda 6 dakika boyunca "ekranlarım açılmasını bekliyorum" diye bekleten beceriksiz müşteri hizmetleri bana hattı başka telefona takarak denememi söyledi. Yine işe yaramadı. Şimdi tekrar arasam çözüm bulabilecekler mi. Kesinlikle hayır. Yaşadığım sorunu internette aratınca başkalarının da yaşadığını gördüm. Sanki ilk defa başlarına geliyormuş gibi hiçbir işten anlamıyorlar. Sorun: Vodafone Yanıma uygulamasında Ayarlarda Veri İşleme İzinlerine tıklayınca ekranda çıkan hata. Önce PBM ve MCP'ye izin vermeniz gerekmektedir. Bu PBM ve MCP izni nedir, bu izni nasıl veririm, bilen yazsın. Forumda beceriksiz müşteri hizmetlerinden 10 kat daha bilgili insanlar çıkacağına eminim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Why Shy -- 9 Ocak 2025; 22:2:30 > |
Aptal müşteri hizmetleri hiçbir sorunu çözemiyor.
-
-
VD hizmetleri hep sıkıntılıdır. Taşırken bunu gözönünde bulundurmak lazım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yeni geçiş yaptınız sanırım ben de aynı sorunla karşılaştım ben de bu yolları izledim hiçbir şekilde çare olmadı ama kendiliğinden yani hat bir haftalık olduktan sonra işte hediye çarkı vesaire bunlar açıldı bekleyin bir haftalık olduğunuzda açılacaktır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Twitter'dan yazmayı deneyin isterseniz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yeni geçiş yaptığımı nerden çıkardın?
-
Ben yeni geçiş yaptım aynı sorunla karsilastim veri izni vs verin dedi.
Sende yeni geçiş yaptin sandim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ne yapmaya çalışıyordunuz da veri izni verin dedi ki ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hediye çarkını çevirmek istediğimizde veri işleme izni verin diyor. Veri işleme izni ayarına girince PBM ve MCP izinleri falan salakça bir şey yazıyor. Müşteri hizmetlerini arıyorsun bir mok bilmiyorlar.
-
Çark 2 gün sonra çevriliyor
İzin yazın 1000 e gönderin deneyin
Kabul etmez ise ıptal yazın 1000 e yollayın
Gelen mesajda tekrar açmak için şuraya mesaj atın yazar onu yollayın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yazılı olarak talepte bulanayım dedim orada da talepte buluna tıklayınca "beklenmedik hata oluştu" yazıyor. Neresinden tutarsan dökülüyor. Rezil firma.
-
Bugüne kadar her sorunumu btk üzerinden yazarak çözdüm , ne zaman MH ile görüşsem kayıt açtık deyip sonradan aradığımda kayıt açılmamış laflarını çok duymuştum, artık en ufak sorunda yazıyorum btk ya , 24 saatte Vodafone temsilcisi arayıp direk olayı çözüyor hiç sormuyor da ne oldu diye, direk müşteri memnuniyeti kapsamında diye cümleye başlayıp şu kadar iade yapıyorum diyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mantıklı bir de buna deneyelim.
-
BTK'ya nereden yazılıyor hocam link lütfen
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
www.turkiye.gov.trTüketici Şikayet Bildirim Sistemihttps://www.turkiye.gov.tr/btk-tuketici-sikayet-bildirim-sistemi-4764
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X