Şimdi Ara

Hat aramaya kapandı, Türk Telekom sorunu çözemiyor..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
15.899
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ekim ayında faturasız Turk Telekom abonesi oldum.
    Kaım ayında faturalı tarifeye döndüm. 1 hafta kadar her şey normaldi. Sonra hat aramaya kapatıldı (internet ve SMSe de kapandı, sadece aranabiliyorum) . Borç falan yok, zaten daha fatura gelmedi. Aramaya basınca hattınız kapalı diyor sonra ödeme kısmına aktarıyor orada da borcunuz yoktur diyor.

    Neyse gittiik geldik evrak eksikmiş sistemde öyle yazıyormuş. Ama eksik bir evrak yok. Külliyen yalan...

    Aynı evrakları verdik yeniden sözleşme imzaladık. 3 gün geçti hat hala kapalı. MHni arıyorum hattınızı BTK kapadı diyorlar. Yalan söylemeyin BTK kapasa Turkcell hattımı da kapardı diyorum. Mırın kırın ediyorlar.
    Bu kadar dandik bir operatör olamaz herhalde. Nereden bulaştıysam. Bu sefer de bu olsun demiştim..

    Daha önce başına aynısı gelen var mı . Çözüm için benim yapabileceğim bir şey var mı ?

    Hiç beklemeyeyim doğrudan Turkcell e mi geçeyim.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Türk Telekom Hattınız Aramalara Kapalı ise İşte Yapmanız Gerekenler

    Değerli müşterimiz, "hattınız aramalara kapalıdır türk telekom" ya da "türk telekom hattınız aramalara kapalıdır" gibi mesajlar alıyorsanız, hattınız aramalara kapatılmış olabilir. Bu sorunu çözmek için şu adımları takip edebilirsiniz:

    • Türk Telekom Müşteri Hizmetlerini arayarak hattınızı aramalara açtırma talebinde bulunabilirsiniz.
    • Türk Telekom'un online işlemler merkezinden hattınızı aramalara açabilirsiniz.
    • Türk Telekom bayilerine giderek yardım alabilirsiniz.

    Hattınızın kapatılmasının nedeni otomatik ödeme talimatının iptal edilmesi veya faturanızın ödenmemesi gibi bir sorun olabilir. Bu durumda, sorunu çözmek için faturalarınızı kontrol etmeli ve gerekli ödemeleri yapmalısınız.

    Bazı durumlarda, hattınızın aramalara kapatılmasının nedeni "hattını aramaya actirdiktan sonra pakete kayit talebinizi tekrar iletebilirsiniz. b001" mesajında belirtildiği gibi paket kaydı ile ilgili olabilir. Bu durumda, pakete kaydolduktan sonra hattınızı aramaya açtırabilirsiniz.

    Türk Telekom'un yanı sıra, Turkcell hattınız aramalara kapalıysa da benzer adımları takip edebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • BTK ya yaz çözsünler...
  • BTK bu işi çözer. Haksız bir şekilde hattım kapatıldı yazarsanız devreye girerler ve operatörün çözmesini isterler.

    https://sikayet.btk.gov.tr
  • Turkiyede kullanılacak tek operatör turkcell aslındada işte.
  • AMC kullanıcısına yanıt
    O kadar para vereceğime ölürüm daha iyi kazıklanmak hoşuma gitmiyor.
    Allah'a şükür Türk Telekom çok güzel çekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Pahalı değilki tabi bana göre.
  • AMC kullanıcısına yanıt
    1000 dakika 1000 sms 8 gb 29 TL yiyorsa bu paketi Türkcell'de alın bırakın Allah aşkına Türkcell'i savunmayı şehir merkezinde savunulacak tarafı yok.
    Ben kazıklanmayı sevmiyorum.1 trilyon param olsun fark etmez.
    Türkcell yıllardan beri insanları kazıklıyor açık ve net herkes bunu görüyor.
    +13 bin çekim noktası ile evimde Türk Telekom Full çekmeye başladı neden türkcell'de durayım ki geçende 240 TL ödedim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Türk telekom altyapı problemi
    4 gün önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NitroNos

    1000 dakika 1000 sms 8 gb 29 TL yiyorsa bu paketi Türkcell'de alın bırakın Allah aşkına Türkcell'i savunmayı şehir merkezinde savunulacak tarafı yok.
    Ben kazıklanmayı sevmiyorum.1 trilyon param olsun fark etmez.
    Türkcell yıllardan beri insanları kazıklıyor açık ve net herkes bunu görüyor.
    +13 bin çekim noktası ile evimde Türk Telekom Full çekmeye başladı neden türkcell'de durayım ki geçende 240 TL ödedim.



    Turk Telekomun sahibisiniz galiba. Lütfen sorunumu da çözer misiniz ?

    8. şeref günü doldu. Hattım tek yönlü kısıtlandı. Evrak eksik dediler, eksik yoktu. Yine de verdik yeni sözleşme imzaladık. 24 saate açılır dediler, açılmadı. Gittik bayiiye bir de fırça yedik. MH ni aradık arıza kaydı oluşturduk. Onlar da 24 saate açılır dedi, açılmadı tekrar aradık yok 24-48 saat arası yanlış anlamışsınız dediler. 48 saat doldu tamam 48 ama bazen de 72 saate kadar uzayabilir dediler. 72 saat bitti. Söyleyecek şeyleri kalmadı , beklemeye devam edin diyorlar.
    BTKya şikayet ettim, onlar da TTa bildirmiş. Turk telekom zaten biliyor, sorun neyse çözemiyor. Turkcell pahalı mahalı ama böyle aptallıkları yok. Hattın hep açık olduğuna eminsin. Bu arada hizmet vermedikleri süre için fatura işlemeye devam ediyor.




  • Son 1 senedir bu olay var galiba.

    Çünkü Ocak/2016'da Türk Telekom'a geçirdiğim hat için "eksik evraktan dolayı şu tarihte hattınız kapanacaktır." şeklinde sms geldi.

    SMS gelir gelmez numaramı Turkcell'e geri taşıdım.
  • x-rayted kullanıcısına yanıt
    Aynı sorunu Türkcell ile Vodafone'de yaşadım fakst BTK bildirdiğimde düzeltmişlerdi.
    Ben firmayı savunmam en iyi hizmeti uygun fiyata yane F/P kim veriyorsa ona geçerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 8. günün sonunda bu akşam hat aktiflendi. Şimdilik devam edeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • x-rayted kullanıcısına yanıt
    Bayi seni ne hakla fırçalıyor la
    Şikayet et bayiyi sende olanları anlat
    Ceza yesin bahsettiğin kişiyi direk belirt
    sorun çözülmüş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.