Şimdi Ara

Türk Telekom arızayı onarmıyor ne yapabilirim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 45 günde arıza onarıldı ve nakil gerçekleştirildi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trolldetector -- 12 Eylül 2024; 23:35:30 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



  • yıllar önce de evin önünde havadan gelen kabloyu iş makinesi koparmıştı bildiğiniz kablo kopuk yerde toplanmış bir halde

    fotoğraflarını telekomun şikayet sayfasına yüklememize ve her gün aramamıza rağmen ve arıza ekipleri gelip durumu görüp kabloyu toplayıp yolun kenarına koymasına rağmen

    müşteri hizmetleri dalga geçer gibi ev içi ankastre sorunu denmiş siz kaynaklıymış deyip arızayı kapatıyordu ekipler asla gelip onarmıyordu aylarca beklemiştik.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba buradan kayıt açıp arızanın giderilmediğinden bahsedip gelecek olan cevabı paylaşır mısınız? Daha detaylı konusuruz.

    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet

  • Maalesef Türk Telekom saha ekibi işini yapmıyor. Bendede bir aydır internet yok büyükşehir merkezinde olmama rağmen hiç umurlarında olmuyor. Aynı binada bazı dairelerde var bazılarında yok. Müşteri hizmetleri ile görüştüm şikayet oluşturdum twitterdan yazdım btk ya şikayet oluşturdum saha ekibi bir defa bile gelip incelemedi.

    En fazla önem verdikleri twitter ordan yazınca göstermelik seni arıyorlar ve BTK ya şikayet oluşturmayı ihmal etme.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bendede arıza var bizim abonemiz değilsiniz diyip kapatıyorlar paranla hizmet bile alamıyorsun ama sorsan internet çok iyi türkiye süper ülke 5nci dünya ülkesi

  • ismail_63 İ kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom arızayı onarmıyor ne yapabilirim?


    Bence böyle başına buyruk hareket edebilmelerinin sebebi yukarıda. Cumhurbaşkanlığına bağlı hissenin büyük çoğunluğu. Kesinlikle siyaset yapmıyorum yanlış anlamayın.

  • ismail_63 İ kullanıcısına yanıt

    ayın 31'ine kadar bir süre verdiler süre ardından btk ve cimere de yazmayı düşünüyorum hocam


    siz şimdi nasıl bir yol izlemeyi düşünüyorsunuz

  • trolldetector kullanıcısına yanıt

    BTK şikayet açın orda şikayete geç cevap yazıyorlar ama daha ciddiye alıyorlar.

    Benim de 31 Ağustosa kadar ertelediler. Bu sefer son dediler ama çok umutlu değilim. Pazartesi Türk Telekom merkezine gittim. Kontrol ettiler sizin binada genel arıza yok dediler bunu yanlış açmışlar dediler genel arızayı sildik bireysel arıza ekibi gelip kontrol edecek dediler. Bekledim tabi ki de gelen yok bugün gittim bu sefer ekip ile ilgilenen bir müdür ile görüştüm.29 gündür internet yok ekip gelip bir defa bile kontrol etmedi dedim. Genel arıza vardır dedi. Yok dedim genel arıza yok pazartesi sildiler dedim bu sefer kontrol etti arıza kaydınız görünmüyor dedi. Ama ben telefon ile sorgulayınca görünüyor dedim. Neyse en son ikna oldu bireysel arıza ekibini aradı bugün kontrole gidin müşteriyi de bilgilendirin dedi. Eve döndüm bekledim bekledim tabi ki de yine gelen yok. Bu kadar rezil bir şirket görmedim yarın yine yanına gideceğim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismail_63 -- 28 Ağustos 2024; 19:39:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şunu ilave edeyim müşteri hizmetlerini çok arayıp rahatsız etmeyin. Bir kaç defa aradıktan sonra düşük puan verince artık sistem sizi müşteri hizmetlerine bağlamıyor. Rezillik diz boyu. Kendi altyapısı sorun yaşayınca daha ciddiye alınır diye düşünüyordum ama öyle değil onu anladım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ismail_63 İ kullanıcısına yanıt

    ne durumdasınız hocam

  • Perşembe sabah tekrar Türktelekom şubesine gittim orda ekip ile ilgilenen müdür ile tekrar görüştüm tekrar aradı gelecekler dedi. Perşembe günü öğleden sonra 1 aydır gelmesi için uğraştığım bireysel arıza ekibi en nihayetinde geldi. Kabloları elindeki alet ile inceledi daireye gelen sarı kablonun bir yerinde soyulma saptadı onu biraz gerdirdi ve internetim düzeldi.

    Müşteri hizmetleri ile o kadar konuştum onlara kaç defa dedim bireysel arıza ekibini yönlendirin bir baksın dedim ama maalesef yönlendiremediler. Genel arıza görünüyor bir şey yapamayız diyorlar. Genel arıza dedikleri şey ise binaya gelen sinyal düşük -35 filan geliyor. Sinyal ekiplerine bildirmişler sinyal ekibi bu değeri yükseltmek için uğraşacak ama istenilen düzeyde olmasa bile sinyal geliyor fakat sinyal düşük olduğu için müşteri hizmetleri bireysel arıza ekibini yönlendiremiyor.





  • ismail_63 İ kullanıcısına yanıt
    sizde fiber optik var sanırım

    bizim arıza da tahmin ettiğim gibi 31 ağustostan 30 eylüle attı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • @Green190309


    @sutlugahve


    @furkangunes04


    @Guest-FEC8BB1EA


    @Sucukluyumurta1


    teşekkür ederim ilginiz ve verdiğiniz bilgiler için


    sorun çözüldü il müdürlüğüne de gittik durumun gecikmenin sebebini açıkladılar yardımcı olmaya çalıştılar. sorunu çözmek farklı kanallardan şikayet de mantıklı ancak en etkili yol yetkili birini bulmak anladığım kadarıyla




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trolldetector -- 12 Eylül 2024; 23:34:21 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.