Eylül 2012 gibi vatan bilgisayardan internet üzerinden sennheiser mx470 kulaklık aldım 1 hafta önce itibariyle sol kulaklıktan hiç ses vermemeye başladı. Forumda araştırdığım kadarıyla vatan bilgisayarda müşteri hizmetlerindekiler yardımcı oluyorlarmış. Ürünün ne faturası ne de garanti belgesi var ürün değişim yaparlar mı ? Eğer yapıyorlarsa nasıl bir yol takip etmeliyim ? İnternet üzerinden aldığımda vatancomputer.com üzerindeki hesabımdan ne zaman aldığımı öğrenebilir miyim ?
Fatura-belge yoksa zor gibi
Belki sistemden görebilirler dediğiniz gibi. Ama bunu da Vatan Bilgisayar'a sormanız gerekiyor, buradaki kişiler bilmezler.
Bostancı vatana gittim diğer kulaklıklarda sıkıntı olmuyormuş ama sennheiserde garanti belgesi isteniyormuş malesef elimde olmadığı için kulaklık şuan için çöp duruyor öyle dolapta :( ama başka bi mx470 garanti belgesi bulursam değiştirebilceklerini söyledi. Gitmeden hemen mağazadakilerden söküp başka vatan bilgisayarda değişim isteyecektimde iyiki şeytana uymadım :D :D
Uymayın hocam şeytana 2 kuruş için...
Kıyıda, köşede dursun, bakarsın eline bi yerden o belge geçer hocam bilemezsin...