Şimdi Ara

N11.com Profilo CM1000DTR 650 TL şaka gibi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
2
Favori
11.339
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim siparişde reddedildi.
  • Arkadaşlar, firmayı arıyorum siz haklısınız diyorlar, firmaya da dedim siz de söyleyin n11 sadece kendi ismini değil sizinkini de zedeliyor dedim. Tekrar görüşeceğiz n11 ile dedi. şikayetvar a da yazdım. Böyle sistem hatası olmaz. Adamlar 111 TL kuponları su gibi dağıttılar. Şimdi kendi hatalarından kaynaklanan 175 liralık indirimin üzerine yatmaya çalışıyorlar. Topu topu 30-35 kişi almış zaten. Sattığı malın arkasında duramayan firmaya koca bi
  • Siparişleri nasıl iptal ediyor bunlar.?Ödenen paralar ne olacak taksit taksit mi yatacak kartlara?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhanwolf

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1832169 şikayet burada...

    Şikayetinize çok ilginç bir şekilde cevap vermişler. Bunlar akıllanmalı, böyle bir ticaret anlayışı olamaz. Sen tut normal fiyatı yaz sonra indirimli diye ayarla sonrada iptal et. Fiyat hatalı desem değil , indirimine kadar hesaplamışsınız. Ürünü alanları mağdur etmeyin, yoksa satmayın arkadaş. Birinin bu satışlara dur demesi lazım.
  • Bundan sonra her indirimli üründe tereddüt mü etmek lazım yada kumar mı oynamak lazım gelir mi acaba diye...
  • Üzgünüz demiş şaka gibi :)) üzgün yada mutlu olman kimsenin umrunda değil,sorunu çöz!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ticaret bakanlığının bir web sitesi ve şikayet formu vardı direk oraya yazın. Yanıltıcı reklam tüketici kanununda büyük cezası olan birşey. İptal etme hakları falan yok. kaldı ki fiyatı doğru yazmışlar. alan arkadaşlar şikayetleribi yazsın nasılsa kaybedecekleri bişey yok.
  • Değerli Müşterimiz,

    Yaşanılan bu durumdan dolayı üzgünüz. Profilo CM1000DTR 7 Kg. Çamaşır Makinesi isimli ürünümüzün n11.com da satışı devam etmektedir.

    Birde satış devam ediyormuş sanki biz görmüyoruz verin aynı fiyattan o zaman satış olur
  • tüketici hakem heyeti için bilgileri doldurdum fakat mobil imzam olmadığı için elden vermem gerekecek, pek de çıkamıyorum o taraflara mobil veya e-imza kullanan arkadaşlar varsa tüketici hakem heyetine başvurabilirler. ürün resimlerini alta upload ediyorum.


     N11.com Profilo CM1000DTR 650 TL şaka gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilhanwolf -- 3 Haziran 2013; 17:46:19 >
  • Sabah alamadığım için baya canım sıkılmıştı ama bakıyorum alan arkadaşların siparişini iptal etmiş 3 kağıtçılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhanwolf

    tüketici hakem heyeti için bilgileri doldurdum fakat mobil imzam olmadığı için elden vermem gerekecek, pek de çıkamıyorum o taraflara mobil veya e-imza kullanan arkadaşlar varsa tüketici hakem heyetine başvurabilirler. ürün resimlerini alta upload ediyorum.


     N11.com Profilo CM1000DTR 650 TL şaka gibi

    Bende mobil imza var, formu doldurdum ancak bu sefer de "Mobil İmzalama işleminde bir hata meydana geldi" durumu oluşuyor.
    Yani herşey satıcının lehine :)




  • O zaman tek yol evi heyetlere yakın olan bir arkadaşın dilekçe vermesi... veya n11 ve firmayı telefonla maille sıkıştıracağız.
  • bakın arkadaşlar konu bu:

    http://forum.donanimhaber.com/m_75932641/tm.htm

    şikayet formu bu
    http://www.rok.org.tr/basvuru.asp


    İlgili şikayet maddeleri ise bunlar.

    http://www.rok.org.tr/urue.html#9_2
    http://www.rok.org.tr/urue.html#9_1

    çok ciddi bir kurumdur. Kanırtır.




  • Arkadaşlar siparişlerin reddedildiği nerede yazıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bende n11 den ilk açıldığı zaman kupon verdiği dönemde bulaşık makinesi almıştım.
    fiyat uygundu.
    ve 2 gün sonra bir baktım satış iptal edilmiş.

    aradım sistem hatası olmuş biten ürünü satmışız dediler.
    senmisin bunu diyen.
    tüketici kanunlarını inceledim.
    ve bildiyim her yoldan saldırdım.
    Facebook sayfalarına yazdım, mesaj attım.
    tweeter dan mesaj,
    sikayet var dan mesaj,
    hergün telefon ettim rahatsız ettim.
    tüketici heyetine dilekçe verdim.

    2 gün sonra n11 den aradı biradam müdürmüymüş neymiş.
    özür dileyip bana özel satış ve stok tanımladılar.
    1 adet stoklu ürünü açtıkları anda bana aldırttılar.

    dayanak noktam şuydu.
    tüketici kanununda geçen bir madde.
    satıcı vitrininde sergilediği ürünü satmaktan kaçınamaz.
    bir de
    stokta kalmadı tedarik edemedim diyemez
    öncelikle benzer veya üst modeli göndermeyi teklif etmesi lazım.
    bunları adama sayınca adam pes etti.

    uğraşacak arkadaşlara önerilerim bunlar.
    ben uğraştım ve çok ucuza satın aldığım ürünü gönderttirdim.

    Saygılarımla




  • bu n11 doğuşun değilmiydi? zannedersem öyleydi. adamlarda ticaret ahlakı diye birsey yokki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erol5622

    Arkadaşlar siparişlerin reddedildiği nerede yazıyor

    Resim koyuyorum hocam.

     N11.com Profilo CM1000DTR 650 TL şaka gibi
     N11.com Profilo CM1000DTR 650 TL şaka gibi




  • sioux arkadaşın verdiği rok.org.tr den de şikayet başvurus yaptım.Hayırlı olsun.
  • bizim 1 tl ye hali işine dönmüş bu
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.