Şimdi Ara

N11 de satılan sahte rayban gözlük (Orjinal ürüne %100 destekmiş,peh!)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
1
Favori
8.950
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar 2016 yılında N11'den okyanusshop adlı mağazadan orjinal rayban diye sahte bir güneş gözlüğü satılmış şahsıma,gözlüğü düşürmem sonucu tamir için götürdüğümde gözlüğün sahte olduğunu öğrendim. Bu durumu N11 ile paylaştım ve para iadesi istedim. Sonuç olarak N11 para iadesi yapmaya yanaşmadı ve mağazayla çözmemi istediler sorunu. Ben mağazadan almak istesem N11'den niye alışveriş yapayım,sen sağlayacı(aracı) firma değil misin ? Sitende Orjinal ürüne %100 destek yazmıyor musun ? Müşterini korumaktan bu denli mi acizsin,yoksa müşterilerin parasını alana kadar mı her şey ? Bundan sonra kendi adıma yapabileceğim tek şey sizden alışveriş yapmamak olacak!

    N11'in bu tutumundan sonra tüketici hakem heyetine gitmeye karar verdim.Size bu hususta bir kaç sorum olacak arkadaşlar

    1) Tüketici hakem heyetine dilekçe ile beraber eklemem gereken yönetmelik ya da belgeler var mı ?

    2) Tüketici hakem heyeti dilekçeyi ne zaman sonuca bağlar ?







  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpmirza

    Muhtemelen yardımcı olmayacaksınız. İnsanları umutlandırmaktan başka bir şey değil bi de hani görün bakın ilgiliyiz hesabı...

    Alıntıları Göster
    Önceden çok yazıştık,konuştuk... Kesinlikle çözüm odaklı değiller,malı almışsın,orjinal çıkmadıysa banane gibi tavırları var tabi bu kadar açık değil yumuşatarak söyleniyor bunlar yinede hatalarından dönüp iyi niyetli bir adım atarlarsa buradan yazacağım.
    Sahte,replika ürün satan firmalar faturada genelde sadece "güneş gözlüğü" yazar.
    Ürün orjinalse faturada "Rayban RB3025 112/19 55" gibi yazar.
    Firma ürün adını faturada yazmıyorsa o ürün sahtedir.
    Okyanusshop zaten sahte satıyordu.Eskiden konusu vardı.İzmirde mağazaları var.Adı optikland.
    Hem tüketici hakem heyetine sikayet edin hem de fatura ile maliyeye fatura düzeninden ihbar bildiriminde bulunun.
    N11'deki orjinal ürüne %100 destek olayı ise sitede %100 orjinal ürünler satılıyor demek değil.
    N11'de sahte rayban satılıyorsa,marka sahibi yani rayban,n11e sahte ürün satan mağazayı bildirecek.N11 de hakkında bildirim yapılan mağazadaki rayban ürünlerinin listelemesini kaldıracak.Olay bundan ibaret.Müşterinin sahte demesi değil marka,patent sahibinin sahte demesi gerekiyor.
  • hocam ürünün linkini faturasını fotosunu gönderin büyük ihtimalle lehinize çıkar sonuç. Bu ülkede orijinal satılan ürün yok zaten bütün firmalar sahtekar geçen haberi çıkmıştı saat ve saat bile sahe ürün satıyormuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhequel

    hocam ürünün linkini faturasını fotosunu gönderin büyük ihtimalle lehinize çıkar sonuç. Bu ülkede orijinal satılan ürün yok zaten bütün firmalar sahtekar geçen haberi çıkmıştı saat ve saat bile sahe ürün satıyormuş
    Valla haklısınız hocam büyük firma diye güvendiğimiz yerlerde bile saçma sapan ürünler satılıyor. Bir de müşterinin arkasında durmuyorlar ya fitil oluyorum iyice. İnşallah lehimize sonuçlanır :)
  • Daha yeni sipariş verdim gözlük, yapma hocam
  • Nyanko Sensei kullanıcısına yanıt
    Yüzde 90 sahte tüm ürünler hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nyanko Sensei

    Daha yeni sipariş verdim gözlük, yapma hocam
    Siparişi iptal edebiliyosan et bence hiç riske girme
  • Yapmayın yav.

    Trendyoldaki fiyatıyla aynıydı ama
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nyanko Sensei

    Yapmayın yav.

    Trendyoldaki fiyatıyla aynıydı ama
    Trendyol'un avantajixten geri ödemesi de daha fazla ;)
  • Merhaba ernestitoo

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba ernestitoo

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
    Muhtemelen yardımcı olmayacaksınız. İnsanları umutlandırmaktan başka bir şey değil bi de hani görün bakın ilgiliyiz hesabı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba ernestitoo

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
    İrtibat bilgilerini vereyim vermesine de , zaten önceden defalarca görüştük,hatta müşteri hizmetlerinizin suratıma telefon kapatmışlığı bile var,sağ olun öyle de ilgili bir firmasınız ! Ayrıca gerçek niyetiniz mağduriyetimi gidermek değilse hiç boştan yere 1 saniyemi bile çalmayın! Göz göre göre sahte ürün satılmasına vesile olup,sonra da müşteriye ne yaparsan yap beni alakadar etmez denilmez,eğer bunun bilincindeyseniz, buyrun çözün bu sorunu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpmirza

    Muhtemelen yardımcı olmayacaksınız. İnsanları umutlandırmaktan başka bir şey değil bi de hani görün bakın ilgiliyiz hesabı...

    Alıntıları Göster
    Önceden çok yazıştık,konuştuk... Kesinlikle çözüm odaklı değiller,malı almışsın,orjinal çıkmadıysa banane gibi tavırları var tabi bu kadar açık değil yumuşatarak söyleniyor bunlar yinede hatalarından dönüp iyi niyetli bir adım atarlarsa buradan yazacağım.
  • n11 hep aynı şeyi yapıyor bende tartışmıştım bunlarla bu ürün orjinal mi diyorum bilemiyoruz biz diyor o zaman neden orjinal diye yazıyorsunuz sitenize 5 kuruş etmez n11.
  • BöcekBaşı kullanıcısına yanıt
    Hocam siz yine tartışa bilmişsiniz ben biraz itiraz edeyim dedim suratıma kapattılar, galiba elektrik alamadılar benden

    Ayrıca şunu da anlamıyorum sen müşteri odaklı olsan müşteriyi korumuş olsan, insanlar seni daha çok tercih edecek! Ama bunlar da biliyor işi ne kadar haksızlık yaparsa yapsınlar 3- 5 lira ucuz diye burayı tercih edecek bir kitle mevcut. Sırf bunu bildikleri için de mağdur müşteriyi umursamıyorlar. Müşteri olarak bilinçli tüketici olmakta fayda var. ( Bakın ben olamadım, benim gibi olmayın )
  • Geçmiş olsun üstadım. Valla gözlük gibi ürünlerde ki ben hem optik hem de güneş gözlüğümü dereceli kullanıyorum. Belli bir gözlükçüm var ondan alıyorum size tavsiyem sizin de böyle yapmanız. Gözlüğü alalı bir yıl olmadan götürdüm gözlükçüye dedim burun kısmında soyulmalar oldu. Hemen garanti kapsamında Rayban'ı üreten firmaya gönderdiler adamlar birebir aynı çerçeve ile değiştirdiler. Eski çerçeveyi de kırıp geri gönderdirler ki onarıma girmediği yeni çerçeve verdikleriniz göstermiş oldular. Siz de böyle yapın derim çünkü az uz paralar verilmiyor gözlüklere bakmayın siz ucuza satanlara Çin'e gidip geliyor alayı sırf orjinale yakın sahte marka üretenleri tespit edip onlardan bulk halde gözlük almak için. Düşünün adamlar buna erinmiyorlar. Neyse kıssadan hisse bu tarz şeylerde paraya kıymak lazım çünkü göz sağlığı çok önemli.




  • dostum link verde bizde sipariş edelim
  • Yok artık laa cidden üzüldüm bize sahte ürünler mi satıyorlar gerçi hiç gözlük saat almadım ama bundan sonra iki kere düşünmem lazım alırsam..
  • bu gözlüğü emin olduğunuz mağaza dışında bir yerden almayın , çok fazla sayıda sahtesi var
    yıllar önce güvenilir denilen bir mağazadan almıştım ,gören arkadaşların bir kısmı bu sahte dediği için bir sürü gözlükçüye gösterdim
    kimisi kesin orijinal dedi ,kimisi kesin sahte dedi

    yani bazı gözlükçüler bile tam anlayamıyor :)

    o gözlük hala duruyor ,geçtiğimiz yıllarda aklıma geldi ve rayban sitesinden soruguladığımda (seri no ya göre miydi tam hatırlamıyorum) orijinal çıktı ama bu gözlüğü kullanmak sağlığınıza zarar verir ,lütfen kullanmayın mesajı geldi :)
    camlar özelliğini kaybettiği için adamlarda haklı yani :)
  • Sahte,replika ürün satan firmalar faturada genelde sadece "güneş gözlüğü" yazar.
    Ürün orjinalse faturada "Rayban RB3025 112/19 55" gibi yazar.
    Firma ürün adını faturada yazmıyorsa o ürün sahtedir.
    Okyanusshop zaten sahte satıyordu.Eskiden konusu vardı.İzmirde mağazaları var.Adı optikland.
    Hem tüketici hakem heyetine sikayet edin hem de fatura ile maliyeye fatura düzeninden ihbar bildiriminde bulunun.
    N11'deki orjinal ürüne %100 destek olayı ise sitede %100 orjinal ürünler satılıyor demek değil.
    N11'de sahte rayban satılıyorsa,marka sahibi yani rayban,n11e sahte ürün satan mağazayı bildirecek.N11 de hakkında bildirim yapılan mağazadaki rayban ürünlerinin listelemesini kaldıracak.Olay bundan ibaret.Müşterinin sahte demesi değil marka,patent sahibinin sahte demesi gerekiyor.
  • x2yk X kullanıcısına yanıt
    Mağaza mantığı ile çalışan yerlerden almamak gerekiyormuş saati,gözlüğü.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.