Şimdi Ara

N11 den tv satınalırken 1 kez daha düşünün (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
3.197
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Murat_çavuş kullanıcısına yanıt
    Hepsi burada.com Türkiye de en ahlaklı ticaret yapan sitelerin başında geliyor.defalarca urun iade ettim kullanıp.durumunuza üzüldüm.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha oncede soyledigim gibi hepsiburada.com dan satinalmadigima pisman oldum umarim bu konuyu okuyan arkadaslar artik n11.com dan tv alirken bu durumu goz onunde bulundururlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hepsiburada.com ile n11.com zaten kıyaslanmaz. Birisinde (HB) ürünü aldığınız şirket belli, iade edeceğiniz de belli.

    Ancak diğerinde (n11) kimden ürün aldığınız belli değil. Allah'ın barzoları dükkan açıp ürün satıyor, size de onlar denk gelebiliyor. Bu yüzden n11.com ile hepsiburada.com'u bırakın kıyaslamayı aynı cümle içinde bile kullanmamak gerekir.
  • Hb bu konuda iyi fakat kullanılmış iade edilmiş ürün yeni müşterilere gönderiliyor olabilir olasılığıda var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ''.Bugün tekrar n11.com da canlı destek hattına durumu anlattıgımda ise elektronik kategorisindeki tüm ürünlerin ambalajı açıldığı anda iadesi mümkün olmadığını öğrendim''

    Böyle birşey yok, internetten alınan elektronik ürünlerde kayıtsız şartsız 15 gün içinde iade hakkı mevcut. Satıcı, servise tutanak tutturabilir ona birşey diyemem ama kesinlikle iade edebilirdiniz. Bende n11'den tv aldım ve 15 gün içinde iade ettim.
  • n11.com bu şekilde bilgi veriyorsa iş yaptığı ülkedeki yasal düzenlemeleri ya bilmiyor yada müşteriyi yanlış yönlendirip mağaza lehine dümen çeviriyor. Her iki durumda da n11.com'dan uzak durmak gerektiği ortaya çıkıyor.
  • Murat_çavuş kullanıcısına yanıt
    uslubum biraz sert ve alaycı olabilir kusuruma bakma özür dilerim ama sen cidden ya sen bu işleri bilmiyosun yada paran çok :) Sence LG türkiye veya bölgenize bakan yetkili servis bi kağıt imzalatmak için adam göndermekmi hoşuna gider yada 1 saat uğraşıp tv kurdurtmakmı? Tabiki Lg tv yi sizin kurmanıza müsade edecektir. aksi bişeyde zaten sorumluluk kabul etmiyecektir.. şikayet sitelerinde sizin gibi çok arkadaşın mailleri ile dolu herkes şikayet ediyor. Ben sizin bbilinçli bi tüketici gibi davranmanızı önerdim o kadar.

    Çok güzel bir kaç değiş vardır. Ucuz etin yahnisi olmaz veya Ben ucuz mala para verecek kadar zengin değilim gibilerinden :) Siz dua edin kutunun içinden meyve sebze çıkmamış.İnternetten televizyon değil elektronik hiç bir şeyin alınması yanlısı değilim. Madem paranız var ve harcamak istiyosunuz gidin bir mağzaya karşınıza alın tv yi öyle seçin.
    Ben anabayii den alınmadıktan sonra hiçbir tv nin orjinal olduğuna inanmıyorum. Yada bir yerinde arızalar olduğuna inanıyorum.bu benim düşüncem illaki işini iyi yapan mağzalar vardır.

    Şunu düşünün türkiyenin en büyük toptancı mağzasında 2000 tl olan LG tv neden internette 1.500 tl. Toptancı mağzadan daha çok sipariş verecek hali yok LG ye :) ya vergiden kaçıyor ki mümkünatı yok. yada stok fazlası 2. kalite ürünler :)

    Bne sizi genede tüketici heyetine başvurmanızı öneriyorum.böylelerine hiç değilse ders vermiş olursun . bi dahaki alışverişlerinde dikkatli olur ve müşterisine sahip çıkarlar..




  • Hocam bu satıcılar dükkan kirası vermiyor,eleman çalıştırıp sigorta maaş vermiyor vs. vs. liste uzar gider anlayacağınız bu satıcılar sipariş üzerine stoktan kargo ile yaparlar.Bu tür alışverişlerde mesafeli satış sözleşmesi vardır. Tteknosa , vatan bilgisayar , bimeks veya diğer mağazalarda satılan ürün ile bu ürünün hiç bir farkı yok.Yani orjinal aynı fabrikada üretilmiş ürünler.Benim sorunum LG ile değil satıcı ve N11 ile.

    İade etmek istediğimde en yakın LG servisine gittiğimde oradaki yetkili servis raporuna gerek kalmadığını belirtmişti.
    Son olarak bugün Lg servisinden elemanlar geldi kurulumu yaptılar ve bana bu tv nin 24 saat izlendiğini söylediler bende kendilerine ürünü kendim açıp denediğimi belirttim ve garantiyi etkileyecek bir durum olup olmadığı sordum sıkıntı olmaz dediler.

    Anlayacağınız satıcı arkadaş ürünü geri almamak için binbirtürlü bahane uydurmaya çalışıyor eğer vaktim olsaydı uğraşır 1 ayda tüketici hakem heyeti ile olayı çözerim ama uğraşmak istemiyorum açıkcası sonra gereksiz yere sinir stres oluyor.
    Durumu burada paylaşıyorum eminin bir çok n11.com dan tv almayı düşünen arkadaş tv bölümüne baktığında bu konuyu görecektir ve ona göre n11 den tv alışverişi yapacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Murat_çavuş

    Satıcının tüm ilanları;

    ALMILA


    Bu arada ben satıcının ALMİLA olduğunu bilmiyodum.direk dank etti kafam.hocam yanlış anlama da arkadaşlar biraz haklı.sen sonuna kadar haklısın diycek lafım yok.ben de tam 1 hafta önce n11 den tv aldım.o zamanlar almila yeni dükkan açmıştı.bi baktım tek bi yorum yok.ve piyasadan en az 250 tl ucuza satıyo.açıkçası güvenemedm daha ucuza mal edebiliyo almama rağmen.çok fazla net alışverişi yaparım n11 deki bütün dükkanları bilirim,siz direk açıklamaları düzgün olmayan daha yorumu bile bulunmayan satıcıdan almışsınız.ben adını söylemiycem ama benim aldığım mağaza 18 yoruma sahipti.inanmazsınız ürün katgoyla elime ulaşana kadar 3 defa telden aradılar.zaten abm de bir mağaza sanırım.maalesef n11 gg gibi sitelerde güvenilir gibi hanzo satıcılar da oluyo.önemli olan güvenilirleri seçmek.bu yüzden bu sitelerde para havuzu sistemi var...saygılar.lütfen kırılmayın derdinizi paylaşıyoruz.zor bi durum.ayrıca dipnot belirtiyim keşke ne olursa olsun karşı yarafa koz vermeseydiniz açmasaydınız kutuyu.bunu en basit alıcı bile bilir.zaten servisin bi b.k yaptığı yok.amaç literatür...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur_bee


    quote:

    Orijinalden alıntı: Murat_çavuş

    Satıcının tüm ilanları;

    ALMILA


    Bu arada ben satıcının ALMİLA olduğunu bilmiyodum.direk dank etti kafam.hocam yanlış anlama da arkadaşlar biraz haklı.sen sonuna kadar haklısın diycek lafım yok.ben de tam 1 hafta önce n11 den tv aldım.o zamanlar almila yeni dükkan açmıştı.bi baktım tek bi yorum yok.ve piyasadan en az 250 tl ucuza satıyo.açıkçası güvenemedm daha ucuza mal edebiliyo almama rağmen.çok fazla net alışverişi yaparım n11 deki bütün dükkanları bilirim,siz direk açıklamaları düzgün olmayan daha yorumu bile bulunmayan satıcıdan almışsınız.ben adını söylemiycem ama benim aldığım mağaza 18 yoruma sahipti.inanmazsınız ürün katgoyla elime ulaşana kadar 3 defa telden aradılar.zaten abm de bir mağaza sanırım.maalesef n11 gg gibi sitelerde güvenilir gibi hanzo satıcılar da oluyo.önemli olan güvenilirleri seçmek.bu yüzden bu sitelerde para havuzu sistemi var...saygılar.lütfen kırılmayın derdinizi paylaşıyoruz.zor bi durum.ayrıca dipnot belirtiyim keşke ne olursa olsun karşı yarafa koz vermeseydiniz açmasaydınız kutuyu.bunu en basit alıcı bile bilir.zaten servisin bi b.k yaptığı yok.amaç literatür...

    Yok hocam yanlış anlama felan ürün ucuz olunca kampanyada olunca nasılsa ucuza mal ediyorum daha önceki telefon alışverişleri gibi sıkıntı olmaz herhalde n11 de düşüncesiyle sipariş etmiştim.Bu bana ders oldu zaten birdaha bu tarz ürünleri alırken n11.com u tercih etmeyeceğim.Satıcının sipariş ettiğim üründe 7 tane olumlu yorumu vardı açıkcası diğer ürünlerine hiç bakmadım hemen siparişe geçmiştim.




  • Yaklaşık 3 gün önce n11.com üzerinden TV alıp iade etmiş biri olarak, size sorun çıkaran tamamen satıcının kendisi. Geçen hafta sipariş ettiğim TV geldi, kurulumunu yaptırdım sonra baktım ki ilanda belirtilen özellikler TV'de yok. İade talebi oluşturdum satıcı firma yetkilisi beni doğrudan telefonumdan aradı. Gayet kibar bir şekilde haklı olduğumu üreten firma tarafından yanlış bilgilendirildiklerini iade işlemi için UPS kargodan talep oluşturacağı bilgisini verdi. Cumartesi günü kargo gelip TV'yi aldı. Bu gün baktım iade işlemim onaylanmış, param iade eilmiş hatta alırken kullandığım hediye çeki bile hediye edilmişti.

    Sözün kısası asıl önemli olan satıcının iyi niyetli olup olmadığı. Benim şansıma gayet ilgili biri denk geldi ve sorunum hemen çözüldü.
  • Hocam gecmis olsun oncelikle.davalar cok uzun aurecegi ve sonuclanana kadar maddi kulfeti size yukleneceginden zannediyorum bu yola girmeyeceksiniz.kesinlikle kuralina uyhun iade yapilmaliydi.fakat burda ilginc detay suki iade edilen mali bazi saticilar tekrar paketleyip sifir gibi baska musteri satiyorlar.buda kotu bir durum sifir bekleyen alici icin. o mali iade alip acildigi icin daha uygun bir fiyattan satip,sizinde gonlunuzu alip orta yolu bulabilirlerdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • peki ürünü beğenmedim geri gönderdin sen satıcı olsan ne yaparsın?

    ürün ayıplı değil ki satıcı bunu geri versin

    açık kutuyu kime satacak. birde üstüne kargo parası verdi.

    siz bu işleri çocuk oyunu sanıyorsunuz . o dükkan sahibi siz olsanız ne yapardınız bir düşünün.

    bu kanun insanları oluşabilecek tehlikelerden korumak için yapıldı keyfi işler için değil

    ben bir ürün alacaksam teknomarkete giderim bakarım . sonra internetten sipariş veririm

    gelen üründe çizik vs birşey olur o ayrı konu...
  • acemix kullanıcısına yanıt
    Satıcı sözleşmeyi kabul ediyor.Daha sonra bu sözleşmeye uymuyor ?Sizce tüketicimi haksız oluyor ?

    Madde 8

    MADDE 8 – CAYMA HAKKI 
    Alıcı’nın hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 7 (yedi) gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkının var olduğunu ve cayma bildiriminin Satıcı’ya ulaşması tarihinden itibaren Satıcı’nın malı geri alacağını Satıcı taahhüt eder.


    http://www.n11.com/genel/mesafeli-satis-sozlesmesi-66119


    Bu satıcı işine gelmiyorsa e-ticaret yapmayacak

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acemix

    peki ürünü beğenmedim geri gönderdin sen satıcı olsan ne yaparsın?

    ürün ayıplı değil ki satıcı bunu geri versin

    açık kutuyu kime satacak. birde üstüne kargo parası verdi.

    siz bu işleri çocuk oyunu sanıyorsunuz . o dükkan sahibi siz olsanız ne yapardınız bir düşünün.

    bu kanun insanları oluşabilecek tehlikelerden korumak için yapıldı keyfi işler için değil

    ben bir ürün alacaksam teknomarkete giderim bakarım . sonra internetten sipariş veririm

    gelen üründe çizik vs birşey olur o ayrı konu...



    Urunu begenmedim onceden gidip urunu baska bir magazada inceleyip gormem saticiyi alakadar etmez.

    Satici sanal ortamda satisi yapmadan once bu konu gibi iade/değişim konularini yasayacagini bilerek urun satisini yapar.

    Bu urunu bana bu fiyat ve sozlesme ile satiyorsa kurallarida kabul etmis sayilir iade degisim sonrasi o tv urunun ne olacagi aliciyi ilgilendirmez.
    Kanun nizam bu sekilde.
    Dilerim sizde bu tarz bir sorun yasarsiniz ve nasil bir durum anlarsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Murat_çavuş -- 16 Aralık 2014; 15:56:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gold da bana boyle bi kazik atmisti,kullanilmis bozuk urun yolladi iki kere geri yolladim onlarda geri yolladi,kargo parasinida bana odettiler,ugrasamadim urunu cope attim,en iyisi hb, keske emin oldugunuz bi urun alsaydiniz sorunsuz urunu iade etmek satici icinde kotu,kime satacak o urunu bana,,,sanirim hb.de acilmis urunu almiyor,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Televizyonun nesini beğenmedin mrk ettim ips panel olmadığını almadan önce netten bakmadın mi fark ordan kaynaklanıyor 620v ile tunerle alakası yok ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 25 liralık ürün alırken iade ederken 16 lira kargo parası istediler başka bir kargo firması ile daha ucuza yolladım yollamasına ama iade talebim red edildi..n11 com dan hiç bişey alınmaz gerçektende mağdur ediyor..bu konuda en iyisi hepsiburada koşulsuz iade kabul ediyor hızlıal da öyle bu iki site haricinde hepsi boş beleş firmalar..3 kuruş fazla verin sorun yaşamayın
  • n11 çıktığından beri hiç mağdur olmadığım gibi her aldığım ürünü piyasadan daha ucuza malettim.

    ayakkabı iade etmiyorsunuz tv iade ediyorsunuz.

    açık kutu ürün gönderdiklerinde bin tane küfürü ediyorsunuz ama

    tv yi açtım beğenmedim .telefonu açtım beğenmedim

    gidin teknosaya telefonu tv yi açın sonra geri verin bakalım nolcak

    42 inç piyasadaki en ucuz tv yi alın sonra böle burda karalama kampanyası.

    başkada diyecek birşeyim yok. diğer firmalarda mesut mutlu alışveriş yapın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acemix -- 16 Aralık 2014; 17:23:52 >
  • acemix kullanıcısına yanıt
    Tv alisverisini sanalmagaza dan yaptiginiz vakit iade hakki var lakin normal magazadan satinalindigi zaman iade hakki yok yani iade edilebilecek urunler listesine girmiyor sadece degisim oluyor.

    Benim burada anlatmak istedigim saticinin yanlis tavri,n11 in degisim iade talebimde yanlis yonlendirme-bilgilendirme ve daha sonrasi ben karismam ne halin varsa gor seklinde yaklasim tarzini burada anlatmakti.

    Evet uygun fiyatli 42' lg tv aldim lakin ayni fiyata ve hatta daha uyguna ben siparis ettikten sonra baska sitelerde urunu buldum.
    Eger ayakkabi vb. bir urun olsaydi aldigim urun elbet iade etmezdim ayni durum kozmetik acidan ve ilk kullanicinin onemli oldugu cep telefonu gibi.
    Bu urun tv iadesinde hic bir sorun yoktur tekrar satilir ilerleyen zamanlarda az karla satisini yine yaparlardi.Ama satici duz mantikla hareket ettigi icin ben sattim gerisine karismam demesi nasil bir satici oldugunu gosterir.
    Iade etme sebebi samsung marka tv almayi dusundum ama iste duzgun bir esnafa denk gelmedigimiz icin bu urunu kullanacagiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Murat_çavuş -- 16 Aralık 2014; 18:43:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.