Şimdi Ara

N11 en iyi fiyat garantisi kampanyası (1173. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23.676
Cevap
115
Favori
822.990
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
91 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11711172117311741175
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • steinbeck0635 kullanıcısına yanıt
    n11 ve müşteri memnuniyeti




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alitaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: ByLabTek

    quote:

    Orijinalden alıntı: tncyoo

    Ben bu kadar cibilliyetsiz bir firma göndermedim. Başvurum eksiksiz herşey doğru ama 15 gündür atmadıkları takla yalan dolan kalmadı resmen rezalet iş inada bindi. Philips blender almıştım ürün farkı 10 TL 8 gün sonra ürün en iyi fiyat garanti kapsamı dışında dediler. Allahtan ekran görüntülerini almıştım gönderdim telefonla kayıt açtım, uzun süre dönmediler telefon edince kayıt açtık döneceğiz dediler 7 gün daha oyaladılar. Dün sosyal medyada yazdım durumu sabah hiçbirşey olmamış gibi arayıp çek tanımlandı dediler. Ben böyle adice bir yaklaşımı hiçbir firmadan görmedim. Hadi ben ekran görüntüsü aldım bu sayede aldım hakkımı olmayanların resmen kuponların üstüne yatıyorlar kınıyorum.

    bu neyin kini arkadaş.
    ben şahsen basvurularımı yaparken fazladan ekran görüntülerinide ekledim ve 20 kadar basvurumun hiçbirine en iyi fiyat garantisinde degildir şeklinde cevap almadım. evet red cevabı aldıklarım ve eksik tanımlananlar oldu onuda tekrar basvuru kısmından itiraz yaparak hepsinde istedigimi aldım. sonuçta basvuruları inceleyenlerde insan ve hiçbirinin artniyetli oldugunu düşünmüyorum. çünkü ikinci itirazda hatalarından herseferinde döndüler. sendede öyle olmuş hata yapmışlar ve hatalarından dönmüşler bunun için n11'e ve çalışanlarına hakaret etmen hiç hoş degildir.

    benim itirazıma bile olumsuz cevap verdiler. ekran görüntüsü olmasına rağmen 550 lira çekimi eksik yükledirler. başvurmadığım yer kalmadı. bana n11 çalışanını savunma ! al oku :

    http://www.sikayetvar.com/arama/



    Senin niye zoruna gitti ByLabtek 15 gün uğraşıp aldıktan sonra adamlara süper çalışıyorlar teşekkür ederim yazsam mutlu mu olacaktın? Aç bak kampanya şartlarına kaç günde cevap vereceklerini yazmışlar. Madem savunuyorsun önce red cevabı verip sonra ekran görüntüsünü gönderip sosyal medyaya yazınca tıpış tıpış yola girerken işlerini düzgün mü yapmış oluyorlar senin niye zoruna gitti?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tncyoo -- 9 Ocak 2014; 14:25:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tncyoo

    Senin niye zoruna gitti ByLabtek 15 gün uğraşıp aldıktan sonra adamlara süper çalışıyorlar teşekkür ederim yazsam mutlu mu olacaktın? Aç bak kampanya şartlarına kaç günde cevap vereceklerini yazmışlar. Madem savunuyorsun önce red cevabı verip sonra ekran görüntüsünü gönderip sosyal medyaya yazınca tıpış tıpış yola girerken işlerini düzgün mü yapmış oluyorlar senin niye zoruna gitti?

    ben sana yazmadım onları, yanlış anlamışsın hocam :)

    ben de n11 i eleştirdim orada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alitaro

    evet beyler sonunda n11 bunu da yaptı !

    ilk başvurumda ekran görüntüsü göndermek zorunda olduğumu söylediler. göz göre göre bu yalanı da söylediler. bu kadar da kıvırılmaz ki ayıp be.

    acil kampanya şartlarının linkine ya da ekran görüntüsüne ihtiyacım var arkadaşlar. internette çok aradım ama bulamadım. sitelerinde de kaldırmışlar. yardımcı olursanız çok sevinirim. 550 lira çekimin üzerine yatmaya çalışıyorlar !

    ACİL kampanya linki ya da ekran görüntüsü lazım arkadaşlar.

    acayip hırs yaptım adamlar göz göre göre yalan söylüyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzzd

    n11 ve müşteri memnuniyeti

    n11 müşteri hizmetlerinden aldığım standart cevapla haklısınız valla..

    sanalpazardan alışverişimde en son, kargo ücretsizken.. satıcı alıcı ödemeli göndermişti.. 1 kez sanalpazara yazdım.. 20 TL hediye çeki yüklediler altlimitsiz..

    GG da bir kez %5 çekim satıcı yüzünden yanmıştı.. %7 vermişlerdi zamanında..






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi steinbeck0635 -- 9 Ocak 2014; 14:33:20 >




  • hepinizin allah yardımcısı olsun umarım herkesin istedigi kupon tanımlanır ne diyim.
    yani bu konuda satıcnın ayartıldıgını da gördüm, alınan ürünlerin yerine komisyon harici para transferini de gördüm, fiyat farkı alabilmek için sahte site açıldıgını da gördüm(bu işlere karışmayanlar üzerine alınmasın). ve tüm bu olanları n11 gördügü halde kampanyada ısrar edip devam ettirdigi için hep taktir ettim kendilerini. kimseyi kırmak istemem kırdımsa affola...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: steinbeck0635

    quote:

    Orijinalden alıntı: uzzd

    n11 ve müşteri memnuniyeti

    n11 müşteri hizmetlerinden aldığım standart cevapla haklısınız valla..

    sanalpazardan alışverişimde en son, kargo ücretsizken.. satıcı alıcı ödemeli göndermişti.. 1 kez sanalpazara yazdım.. 20 TL hediye çeki yüklediler altlimitsiz..

    GG da bir kez %5 çekim satıcı yüzünden yanmıştı.. %7 vermişlerdi zamanında..





    Satıcı yüzünden benimde 400TL lik çek yandı. Tamam satıcı suçlu ama en azından madur etme 400TL değilde 200TL çek ver yok. Direk olmaz. Çeklerim kullanıp bittikten sonra.

    https://www.n11.com/hesabim/uyelik-iptali




  • toplamda 3 başvurum oldu 3 üde ihtiyacım olan aletlerdi, 820 tl harcadım karşılığında 1700 tl kupon kazandım, n11 i takdir etmek gerek bence.
  • Arkadaslar basvurum sırasında siparis numarami yanlis yazmisim, bu sebeple cek yuklemediler. Simdide yazdigim tum mesajlara standart cevaplar veriyorlar. Bu sekilde basina olay gelen oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://www.n11.com/tabu-junior-P15290843 Arkadaşlar bu ürünün ekran görüntüsü olan var mı? ..... Müşteri hizmetleri en iyi fiyat garantisinde değil diyor.He bende öpülmek için sizden pahalı alıp, 10 dk sonra ucuz bulduğum yerin ekran görüntüsünü zevk için attım.
  • Abi kampanya ilk zamanlar gerçekten iyi idi sonradan resmen çamur a yattılar. Dükkanları dizginliceklerine müşterileri dizginlemeye çalıştılar. Kaç binlerden nerelere geldi en iyi fiyatlı ürünler.. Başlarda 2 gün bile geçmeden onay geliyordu sonradan çirkefleşmeye başayınca millet zorunlu olarak ekran görüntüsü koymaya başladı. Konunun ortalarında millet ekran görüntüsü almayı soruyordu bilmeyen insan olabilir tabiki ama N11 resmen insanları uğraştırmak için elinden geleni arkasına koymadı. En başlarda rahatça yüklenen çekler şimdi kavga dövüş isteniyor. Yukarda mesajımda da belirtmiştim 91 TL lik çekim 13-14 gün oldu yatmadı 112 TL lik çekim 9 gün oldu yatmadı 319 TL lik ürünüm e fiyat farkı başvuma cevap bile vermeye tenezzül etmemişler daha bugun öğlen zar zor onay aldırdım bakalım hesaba yükleyecekleri meçhul, daha yüklenmeyi bekleyen 228 tl lik çek var oda muallakta yatcakmı demeye başladım. İnanın n11 cidden copy-paste yaparak işin içinden sıyrılıyor. Yeterince şikayet var a kayıt açılmış bende 2 adet şikayet açarak destek verdim sosyal medya da da okuduğum şikayetler benimde yaşağığım şikayetler acaba sorun kimde n11 de mi müşteride mi . Yani kim kimi savunur bilmem ama af edersiniz de verdiği çeki insanın burnundan fitil fitil getirerek misli misli çıkartarak veriyor hatta çoğuna vermiyor. Kimisi çalışan onlarda normal insan demiş ama kusura bakmayın da işini yapanda 1 ay önceki insanlardı 1 ayda çalışma şartları değişcek değil baştan savma olmayacak sonuçta herkez para verip birşeyler alıyor bedavadan dağıtmıyor!! N11 ile bağım gün geçtikçe azalmakta nerde ilk açılıştaki n11 nerde ilk kampanyalar.. Çeklerim umarım sorunsuz gelir , benim gibi mağdur olan arkadaşlarada Allah kolaylık ve Kocaman bir sabır versin Buradan N11 e de Kocaman bi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34hayrettin

    Arkadaslar basvurum sırasında siparis numarami yanlis yazmisim, bu sebeple cek yuklemediler. Simdide yazdigim tum mesajlara standart cevaplar veriyorlar. Bu sekilde basina olay gelen oldu mu?

    Alım yaptığın gün düzelttin mi hocam ? yoksa sonradanmı fark ettin ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aadolff

    quote:

    Orijinalden alıntı: 34hayrettin

    Arkadaslar basvurum sırasında siparis numarami yanlis yazmisim, bu sebeple cek yuklemediler. Simdide yazdigim tum mesajlara standart cevaplar veriyorlar. Bu sekilde basina olay gelen oldu mu?

    Alım yaptığın gün düzelttin mi hocam ? yoksa sonradanmı fark ettin ?

    Kupon yuklenmeyince soru sordum. Onlar cevap verince ortaya cikti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34hayrettin


    quote:

    Orijinalden alıntı: aadolff

    quote:

    Orijinalden alıntı: 34hayrettin

    Arkadaslar basvurum sırasında siparis numarami yanlis yazmisim, bu sebeple cek yuklemediler. Simdide yazdigim tum mesajlara standart cevaplar veriyorlar. Bu sekilde basina olay gelen oldu mu?

    Alım yaptığın gün düzelttin mi hocam ? yoksa sonradanmı fark ettin ?

    Kupon yuklenmeyince soru sordum. Onlar cevap verince ortaya cikti.

    Yapmayın ya keşke o gün olsa baskın çıkardınız fakat şu an olunca zaten çamura yatar oldu firma tümden yatar gibi hocam inadına lazım değilse ürünü iade etseniz. Üründe çok fiyat farkı varmıydı? Kullandınızmı iade süresi içindemi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aadolff

    quote:

    Orijinalden alıntı: 34hayrettin


    quote:

    Orijinalden alıntı: aadolff

    quote:

    Orijinalden alıntı: 34hayrettin

    Arkadaslar basvurum sırasında siparis numarami yanlis yazmisim, bu sebeple cek yuklemediler. Simdide yazdigim tum mesajlara standart cevaplar veriyorlar. Bu sekilde basina olay gelen oldu mu?

    Alım yaptığın gün düzelttin mi hocam ? yoksa sonradanmı fark ettin ?

    Kupon yuklenmeyince soru sordum. Onlar cevap verince ortaya cikti.

    Yapmayın ya keşke o gün olsa baskın çıkardınız fakat şu an olunca zaten çamura yatar oldu firma tümden yatar gibi hocam inadına lazım değilse ürünü iade etseniz. Üründe çok fiyat farkı varmıydı? Kullandınızmı iade süresi içindemi?

    7 gunu gecti. Fotoaksesuarin emolux filtrelerindendi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ACİL kampanya koşullarının linkine ya da ekran görüntüsüne ihtiyacım var.

    yok mu arkadaşlar kimsede
  • 34hayrettin 3 kullanıcısına yanıt
    Benimkine nazaran sizin çekinizi almanız daha kolay olması lazım,ben de sorun çıktı yılmadan telefon,mail şikayet kaydı oluşturma,şikayetva.c..m
    Yani ne bulduysam kullandım,bu yolları tabi birden fazla kullandım. 27. günün sonunda başarıya ulaştım.385 TL çek aldım.
    Benim sorunum:Başvuruyu site üzerinden değil,maille yapmıştı,2. başvurumdu ilkini maille yapmıştım.Sistemin değiştiğindne haberim yoktum.
    Adamlara zaten sorunu izah edene kadar göbeğim çatladı.İşin açıkçası umudu kesmiştim.Sorunu nereye bildiriyorsanız olabildiğince açıklayıcı bir şekilde dile getirin yazılı ve sözlü olsada.Bana göre asıl çeke onay veren kişi,olan biteni sonuna kadar okusa ve anlasa sorun 2 dk çözülecek.
    Telefonda konuştuğum kişiye artık rica ettim,onayı veren kişi siz ulaşın izah edin.Çünkü adam okumadan bir cümleyle red ediyor.
    Başvuru numarasının hatalı olması çok basit bir durum,aldığız ürün hesabınızda duruyor numarasıyla birlikte.
    Kesinlikle peşini bırakmayın.




  • Vanguard Çantanın satıcısı mail atmış gören var mı? Başka ürün alın gönderelim diyor?
  • Bende bisikleti alcaktım para denkleşmedi :)
    Kendim için yılın fırsatını kaçırdım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sunpa

    Vanguard Çantanın satıcısı mail atmış gören var mı? Başka ürün alın gönderelim diyor?

    Yine aldığınızdan daha kalitesiz, daha ucuz ürünü gönderelim demek istiyorlar. Adam da edep, haya gibi özellikler had safhada.
  • 
Sayfa: önceki 11711172117311741175
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.