Şimdi Ara

N11 TELEFON İADE SKANDALI!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
632
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 14/04/2016 tarihinde ilovemobile mağazasından aldığım LG G3 32GB TR garantili cihaz aldım. 04/06/2016 tarihinde Eskişehir Hakan Elektronik teknik servisine ekranda sararma şikayetiyle teslim ettim.06/06/2016 tarihinde ise telefonum için değişim onayı verildi.Ardından LG'yi arayarak yeni telefon değil para iadesi istediğimi belirttim. Yeni tüketici kanununun 11.maddesinde malın ilk 6 ayında fabrikasyon hatası ile arızalanması durumunda değişim-para iadesi ve üst model ile değişim müşteri doğrultusunda yapılır denildiğinde para iadesi istedim.Stok olduğunda gönderim yapılacağını para iadesi yapamayacaklarını belirttiler. Şu an n11.com daki mağaza iade yapamayacağını belirtiyor.N11 ise servis raporu gerekir diyor. LG değişim onayına dair evrak gönderemeyeceğini belirtiyor.
    Ne yapmalıyım yol gösterin beyler...Görüş ve önerileriniz nedir?







  • Parasal limitin altındasınız Tüketici Hakem heyeti çözer sorununuzu..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.