Şimdi Ara

N11 ve Samsung Türkiye Tarafından Bir Mağduriyet Hikayesi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
380
Cevap
3
Favori
10.722
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • gunes13 G kullanıcısına yanıt

    Hocam yanlış anlamazsanız Firmada çalışan arkadaşın ismini kapatmışsınız. Neden acaba ? özel değilse söyleyin lütfen teşekkürler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şuan samsung shop aradım ürünün mavi olanının satışı yok dedi internetde de öyle ne zaman temin edeceksiniz dediğimde bilgimiz yok diye bir cevap aldım.

  • 34isttt 3 kullanıcısına yanıt
    Samsung müşteri hizmetleri N11'den daha kötü, hiçbirşey den haberleri yokmuş gibi sudan çıkmış balık gibi cevap veriyorlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar konunun daha çok dikkat çekmesi için twitterdan Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Komisyon Üyesi Adem Helvacı'yı etiketleyerek tweet attım. Sizden rica tweeti beğenerek ve altına Adem beyi etiketleyerek konudan haberdar etmeniz.

    Tweet linki


    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Divdigo kullanıcısına yanıt

    Ben hâla gunes13 isimli arkadaşımızın Samsung yetkilisinin ismini neden kapattığını anlam veremedim.? Olası bi olumsuz görüşmede bizimde kendimizi savunmamız amacıyla sizin bu isimli çalışanınız bize böyle söyledi buyurun kanıtı siz başka türlü söylüyorsunuz ( eğer söylerlerse tabii ki şu anlık böyle bir şey yok ) kendimizi savunabiliriz diye düşünüyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cosmopolice C kullanıcısına yanıt
    Hocam çalışanlarda verdikleri cevaplarla direkt markayı temsil ettiği için kapatması hakkında olumsuz düşünmüyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Cosmopolice C kullanıcısına yanıt

    Şirketlerin çalışanlara bazı durumlarda yaptırımlar uygulayabileceğini düşündüğüm için adını kapatmıştım arkadaşın ancak olası bir hak arama durumuna gelmeniz neticesinde görselin orjinalini seve seve sizinle ve diğer arkadaşlarla paylaşabilirim. O konuda bir kuşkunuz olmasın. Dilerseniz bana 7/24 ulaşabileceğiniz bir mail adresi ve telefon numarası da verebilirim özelden size. Mesaja da yazardım ama forum kurallarına aykırımı değil mi bilmiyorum.

  • gunes13 G kullanıcısına yanıt

    Tamam dostum kusura bakmayın biraz garibime gitti üzerini çizmeniz.Meslek icabı sanırım çok fazla didikliyorum bazı şeyleri eğer yanlış düşündürdüysem affola.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar merhaba,

    ben de cahillik ettim. üstelik çek mek banka kartı parapuan olmadan n11den sipariş ettim.

    kılıf ekran koruyucu geldi. Telefon en son 3 aralık kargolanır yazmışlar.

    Hepsiburadan keşke verseydim.

    Eşime sürpriz yapacağım diye düşünmüştüm. Sanırım göndermeyerek sürpriz yapacaklar.

    Son durum gecikenler için ?

    n11 yani mağdur ederse bir daha kuruşumu bu firmaya emanet etmem.

    Anakonuya yazmıştım.uyardılar. burada da mesaj dursun. İnşallah zamanında kargolanır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lord_of_lovers L kullanıcısına yanıt
    Şuanlık beklemedeyiz, twitterdan da şikayetimizi dile getiriyoruz. Sağolsun bazı arkadaşlar yasal haklarımız hakkında da çok güzel bilgilendirmeler yaptı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Avrim kullanıcısına yanıt

    Merhaba Avrim,

    Ekibimiz sizi bilgilendirmiştir.

    n11.com

  • 34isttt 3 kullanıcısına yanıt

    Merhaba 34isttt,

    Ekibimiz sizi bilgilendirmiştir.

    n11.com

  • lord_of_lovers L kullanıcısına yanıt

    Merhaba lord_of_lovers,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com

  • samsung aradı beni hakkaten müşteri hizmetleri n11 den daha rezil bir durumda ürünü bizden almadınız bizi ilgilendirmiyor N11 le iletişime geçin stok bilgisini bizden almadığınız dan veremiyoruz yahu dedim şuan telefon alıcağım sana soruyorum bu telefon ne zaman gelcek senden alıcam diyorum bilmiyorum bişey diyemem diyor şu rezil duruma bak mahkemeye verirsen de ver ne yapıyıma getirdi konuşma lafı. zaten bişey olmıcak ki der gibi. yazık be vallahi yazık. uluslar arası çalışan ana merkezleri var sa ing bir metin oluşturup atalım topluca arkadaşlar.

  • Arkadaşlar ben mağazaya hala satılan ürünün altına bu tarz yorum yaptım sizde oraya yazın mobilden yapılıyor bu genel soruları görme ve yazma. Bir çok kişi var belki yüzleri bulacak kadar cok... Ne kadar cok olursak sesimiz o kadar gür çıkar o kadar dikkate aliniriz.
    N11 ve Samsung Türkiye Tarafından Bir Mağduriyet Hikayesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 de tekrar aradım stok olmadığına dair bana belge verin dedim firma versin size diye söyledim. Öyle bişey yapamıyoruz dediler. Peki dedim firmaya hiç siz sormuyormusunuz bu stoktokta olmayan ürünü kardeşim nasıl satıyorsun sen beni madur ediyorsun bunu cevabını istiyorum dedim. başak bişey istemiyorum. stokta olmayan ürünü nasıl sattıryorsunuz siz ya

  • Bildi36 B kullanıcısına yanıt

    evet bende şikayet var yorumlarının altına yazdım. buraya yönlendirdim arkadaşları

  • Adamlar stok yok denilen ürünü yine satmaya başladı. @n11com da izliyor. Üstelik kendisine bu konuda bir çok şikayet gelmesine rağmen, mahkemede de çıkıp utanmadan biz arayıcız diye kendinizi bakalım nasıl savunacaksınız.

  • ben iletişim numaramı pm olarak n11e verdim.bu rezilliğin daniskasidir.Elinizde para var.2 rakip firma var.n11 ve hepsiburada.ikisinde de fiyat 6000 TL.
    siz n11i tercih ediyorsunuz.ve n11 ,bizi niye tercih ettin .ben senin paranı alıp, ürünü gondermeyib seni rezil ederim diyor.diğer taraftan hepsiburada ,rakip firma çatır çutur zamanında ,millete aynı fiyattan sattığını ürünü teslim ediyor. (n11 den çek mek parapuan yok)
    bu olay cozulmezse,bir daha alisveris yapmamamız gereken pazaryeri platformu belli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim hiç bir umudum kalmadı tek umudum hakem heyetinin tazminat talep etmesi ilgili firmadan ve tarafıma iletilmesi ki telefonu alabileyim. Olması gereken adalet de bu diye düşünüyorum neticede bu kayıtların hepsi elektronik olarak zaten mevcut zaten ses kayıtları var bir sürü insanın canını yaktılar öyle sağlam bir ceza vereceksin ki bunlar bunu yapmaya yeltenmemesi lazım ama adam kişi başı 3000 tl kar sağlayıpta sen ona 200 300 tl ceza verirsen adamın umurunda da olmaz bu durum devam eder.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.