Şimdi Ara

nakil için randevu vermediler bir hafta oldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
284
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • telekom yetkilisi var mı yardımcı olacak ? 2-3 haftadır internetsizim. nakil talebimi bir hafta önce aldırdım ses soluk yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Hocam bende 27 sinde talep verdim 7 si sabah mesaj attılar kurulcak diye, öğleden sonra aradılar yok efendim yarın gelicez diye tamm hadi olabilir dedik 8 inde gelmedikleri gibi bir bilgilendirmede yapmadılar. Bugün 9 u oldu 14 gün oldu talep geçtiğim btk ya yazdım yahu bunlardan sebeple ben fesih hakkım varsa kullanmak istiyorum diye. Eğer fesih hakkım varsa hemen kaçıcam turk telekomdan.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Corona süreci sebebiyle süreçler uzamaktadır. Biraz daha sabırlı olalım.
  • 8. gün ses soluk yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 9.gün sokağa çıkma da geldi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 10. gün ses seda yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynı durumdayım, yardımcı olacak kimse varsa çok iyi olur. Bu zamanda internetimizi taşıyamıyoruz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Trakula kullanıcısına yanıt
    evden çalışmak zorunda kaldım bir de bu durum devam ederse parasına bakmadan taahütü ödeyip başka bir iss ye geçmeyi planlıyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kendinemezun kullanıcısına yanıt
    Hocam vardır bir çaresi bu sitede çok yardımcı olan hocalarımız var, ben inanıyorum çözülecek durumumuz.
  • Abiler corona döneminde kisa surede internet baglatmis bir kardesiniz olarak çözümü söylüyorum

    Ümit Önal (@umitonaltr) adlı kişiye göz at:
    x (formerly twitter)
    Ümit Önal (@umitonaltr) on X
    https://twitter.com/umitonaltr?s=09

    Bu abimiz türktelekom ceosu bu abimizin twitinin altina sorununuzu yazin sonra sizi tt musteri hizmetleri bize numaranizi atin diycek ve sizi aricaklar maduriyetinizin yüksek oldugunu surekli hatta baglanmakta sorun yasadiginizi vs anlatin en kisa sureye randevu alacaksiniz sorunu cozerseniz bi ref linkim var ona uye olunda benide mutlu edin hayirli geceler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 13.gün değişen bir şey yok sadece evime dsl naklini yaptılat

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 14 gün değien bir şey yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Abi sen tt ceosuna mesaj attin mi cozmediler mi ona ragmen

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kapsonlukotceket kullanıcısına yanıt
    çözülmedi aynen üst üste buraya yazdığım gibi yazdım floodladım sadece arayıp yoğunlul var falan dendi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 16 gündür nakil gerçekleşmedi devamke taahüt bittiği gün başka iss @turktelekom

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,
    Ben 22. günde çözüme ulaştım 3 defa randevu verdi ve gelmediler. Ekipler yarı yarıya çalışıyormuşlar, 1 hafta atıyorum 10 kişi çalışıyor 10 kişi yatıyor diğer hafta dönüyorlarmış. Durum budur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 17. gün değişen bisey yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 18. gün durum aynı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 19 gün oldu günden güne burayı upluyacağım böyle bir rezillik yok mobil internet almaktan 30 liralık fatura 200 ü geçti

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.