Şimdi Ara

Nakil İşlemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bundan 10 gün öncesinde başka yere taşınmam dolayısıyla int nakil işlemi başlattım.Nakil tamamlandı fakat int hizmeti alamıyorum.İşim gereği int kullanmam gerekiyor fakat açtığım taleplere dönüş yok.Yardım talep ediyorum



  • Merhaba, oluşturduğunuz arıza kaydını PM üzerinden iletmeniz durumunda kontrol ederek yardımcı olacağım.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bnada bir geri dönüş sağlasanız bugün hani netim bağlanıcaktı.
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, telefon nakil işlemlerinizin tamamlanması için bugüne randevu oluşturulmuştur. Yerleşik operatör saha ekipleri bağlantıları yaptıktan sonra arkadaşlarım bilgi verecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Daha neyi bekliyoruz.Ben bu işten sıkıldım artık bu nakil işi bitsin artık.
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu konuda arkadaşlarımızdan bilgi talep ettim. Güncel bilgi aldığımda sizinle paylaşacağım.
  • Benim durumla ilgili en kısa zamanda dönüş yapılırsa sevinirim
  • Türknet hatanın benden kaynaklandıgını söylüyor fakat dsl ışığı yanmakta ve hat değerlerim offline gözüküyor buna rağmen hatayı benden arıyor ben bu kadar sancılı bir süreç görmedim
  • enesemre1996 E kullanıcısına yanıt
    Allah sabır versin sanada.
  • Allah sabır verdi de tükeniyo yakın zamanda iptal edicem böyle giderse
  • enesemre1996 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanız yerleşik operatör saha ekiplerinin yaptığı kontrol sonrasında iç tesisat kaynaklı sorun olarak tespit edilerek kaydınız kapatılmıştır. İç tesisatı kontrol ettikten sonra DSL ışığı yanmıyor statüsünde yeni destek kaydı açabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Sayın Türknet dsl ışığım yanıyor iç tesisatla alakalı problem diyorsa ekip yollıycaz dediler gelsinler baksınlar problem varsa parası neyse vericem halletsinler destek kaydı da açamıyorum yol gösterin açıtım
  • Bende de dsl ışığım yanıyor. Modemde herşey normal görünüyor fakat 2 gündür internete giremiyorum. 14 Temmuz da nakil işlemi başlattım geri dönüş yapmadılar. Nakil işlemi nedeni ile de destek kaydı açamıyorum. Gerçi forumda internet olmaması nedeni ile destek kaydı açıp geri dönüş alamayan bir çok arkadaş varken açsamda bir şey değişmeyecekti diye düşünüyorumç
  • enesemre1996 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik & destek - yardım merkezi - arıza - internet - arıza sorgulama - adımlarını takip ederek arıza kaydınızı oluşturabilirsiniz.
  • mehmetyavuz670 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşanan kesinti nakil sürecinden kaynaklı olabilir. Kontrol edebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Türknetten şimdi mesaj geldi. Sözde telefonla aranmışım ve konuşmamıza istinaden iptal başvurumu geri çekmişim. Bu ne demek oluyor? Bakın çok uzatılırsa tüketici haklarına gideceğim. Lütfen aboneliğimi iptal edin !!!!
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Anlamıyorsunuz galina arıza kaydı oluşturamıyorum altyapı nedeniyle ilgileniyoruz diyo otomatik kaç oldu yine aynı şeyi söylüyosunuz bizde salak değiliz biliyoruz heralde oluşturmayı
  • mehmetyavuz670 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetiniz 17.07.2020 tarihinde iptal edilmiştir. İyi günler dilerim.
  • enesemre1996 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.