Bundan 10 gün öncesinde başka yere taşınmam dolayısıyla int nakil işlemi başlattım.Nakil tamamlandı fakat int hizmeti alamıyorum.İşim gereği int kullanmam gerekiyor fakat açtığım taleplere dönüş yok.Yardım talep ediyorum
Merhaba, oluşturduğunuz arıza kaydını PM üzerinden iletmeniz durumunda kontrol ederek yardımcı olacağım.
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
Bnada bir geri dönüş sağlasanız bugün hani netim bağlanıcaktı.
bigcrysis93B
kullanıcısına yanıt
Merhaba, telefon nakil işlemlerinizin tamamlanması için bugüne randevu oluşturulmuştur. Yerleşik operatör saha ekipleri bağlantıları yaptıktan sonra arkadaşlarım bilgi verecektir.
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
Daha neyi bekliyoruz.Ben bu işten sıkıldım artık bu nakil işi bitsin artık.
bigcrysis93B
kullanıcısına yanıt
Merhaba, bu konuda arkadaşlarımızdan bilgi talep ettim. Güncel bilgi aldığımda sizinle paylaşacağım.
Benim durumla ilgili en kısa zamanda dönüş yapılırsa sevinirim
Türknet hatanın benden kaynaklandıgını söylüyor fakat dsl ışığı yanmakta ve hat değerlerim offline gözüküyor buna rağmen hatayı benden arıyor ben bu kadar sancılı bir süreç görmedim
enesemre1996E
kullanıcısına yanıt
Allah sabır versin sanada.
Allah sabır verdi de tükeniyo yakın zamanda iptal edicem böyle giderse
enesemre1996E
kullanıcısına yanıt
Merhaba, arızanız yerleşik operatör saha ekiplerinin yaptığı kontrol sonrasında iç tesisat kaynaklı sorun olarak tespit edilerek kaydınız kapatılmıştır. İç tesisatı kontrol ettikten sonra DSL ışığı yanmıyor statüsünde yeni destek kaydı açabilir misiniz?
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
Sayın Türknet dsl ışığım yanıyor iç tesisatla alakalı problem diyorsa ekip yollıycaz dediler gelsinler baksınlar problem varsa parası neyse vericem halletsinler destek kaydı da açamıyorum yol gösterin açıtım
Bende de dsl ışığım yanıyor. Modemde herşey normal görünüyor fakat 2 gündür internete giremiyorum. 14 Temmuz da nakil işlemi başlattım geri dönüş yapmadılar. Nakil işlemi nedeni ile de destek kaydı açamıyorum. Gerçi forumda internet olmaması nedeni ile destek kaydı açıp geri dönüş alamayan bir çok arkadaş varken açsamda bir şey değişmeyecekti diye düşünüyorumç
enesemre1996E
kullanıcısına yanıt
Merhaba, teknik & destek - yardım merkezi - arıza - internet - arıza sorgulama - adımlarını takip ederek arıza kaydınızı oluşturabilirsiniz.
mehmetyavuz670M
kullanıcısına yanıt
Merhaba, yaşanan kesinti nakil sürecinden kaynaklı olabilir. Kontrol edebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
Türknetten şimdi mesaj geldi. Sözde telefonla aranmışım ve konuşmamıza istinaden iptal başvurumu geri çekmişim. Bu ne demek oluyor? Bakın çok uzatılırsa tüketici haklarına gideceğim. Lütfen aboneliğimi iptal edin !!!!
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
Anlamıyorsunuz galina arıza kaydı oluşturamıyorum altyapı nedeniyle ilgileniyoruz diyo otomatik kaç oldu yine aynı şeyi söylüyosunuz bizde salak değiliz biliyoruz heralde oluşturmayı
mehmetyavuz670M
kullanıcısına yanıt
Merhaba, hizmetiniz 17.07.2020 tarihinde iptal edilmiştir. İyi günler dilerim.
enesemre1996E
kullanıcısına yanıt
Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme