Şimdi Ara

Nanokatalog isimli firmayı Cimer'e şikayet ettim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
3.331
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu siteden uzak durulması gerektiğini maalesef ödeme yaptıktan sonra anladım.20 gündür ödemesini yapıp iptal ettiğim ürünün tedarik edilmemesi ve bunun üzerine siparişi iptal etmem beni aşırı derecede öfkelendirdi.Bunun üzerine utanmadan bana ödemeniz 10 iş günü yani 2 hafta sonra hesabınıza yansır dediler.Bende sizi gerekli yerlere sikayet edeceğim deyip kapattım konuyu.Az önce CİMER üzerinden ticaret bakanlıgına sikayet yazdım.Umarım dikkate alırlar.Size tavsiyem bu sıteyle sorun yaşayan herkez benim gibi sikayet etsin muhakkak sonuç alınır.Sikayetimi aşağıda paylasıyorum isteyen aynısını kopyalayıp CİMER üzerinden veya e-devlet üzerinden ticaret bakanlıgına dogrudan iletebilirler.Saygılar


    www.nanokatalog.com isimli site ellerinde olmayan ürün veya ürünleri satıyor.Ürünlerin müşterilere teslimat süresini 5-7 gün olarak belirtiyorlar.Bu tamamen aldatmaca.2 ay sonunda bile ürününü alamayaıp para iadesi isteyen müşteriler dahi paralarını geri alamamaktadır.Haklarında çok sayıda şikayet mevcuttur.Bir firma elinde olmayan ürünü satıyorsa bu zaten kanuna ayıkırıdır ve derhal gereken cezai yaptırımlar uygulanmalıdır.Ben ve benim gibi parasını geri alamayan mağdur vatandaşlar forum vb alış veriş sitelerinde yüzlerce şikayet konusu açarak yardım talep etmektedir.Yukarıda ismini vermiş oldugum bahse konu firma ile ilgili sikayet konularını vereceğim web adresi üzerinden detaylı olarak inceleyebilirsiniz.Gereğinin yapılmasını arz ederim..


    www.sikayetvar.com
    Nano Katalog - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/nano-katalog



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi briidget1988 -- 15 Mart 2019; 4:49:44 >







  • buna ragmen hala ve hala insanlara nanokatalog dan ürün önerenler oluyor. Konu sahibinin nanokatalogdan da haberide olmuyor, her konuda uyarmaktan yoruldum, ucuz diye oneriliyor ama boyle yahnisi bir baska oluyor.
    Ben sorun yasamadim cunku alisveris yapmadim. Turkiyede satis yapacaksiniz fakat Turkiye ici garantiniz olmayacak. Ne anladik biz o isten.
  • buna ragmen hala ve hala insanlara nanokatalog dan ürün önerenler oluyor. Konu sahibinin nanokatalogdan da haberide olmuyor, her konuda uyarmaktan yoruldum, ucuz diye oneriliyor ama boyle yahnisi bir baska oluyor.
    Ben sorun yasamadim cunku alisveris yapmadim. Turkiyede satis yapacaksiniz fakat Turkiye ici garantiniz olmayacak. Ne anladik biz o isten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir kere alışveriş yapmıştım sıvı soğutma için. Yani ucuz ve daha iyi model diye gittim bide yerlerine karmakarışık birlokasyondalar. Pişman oldum ama o kadar gitmişken satın aldım.

    Aynı modelin iki ayrı büyüklükte türü varmış, Sıvı soğutmanın radyatörü daha büyük gözüküyordu fotoğrafta. Ama gittiğimde heryerde satılan versiyonu olduğunu gördüm. Yani o kadar gittik dedim ya o sebeple tamam dedim aldım. Sorun çıkmadı o cihazdan da çıksa napardık pek emin değilim yazdıklarınızdan yola çıkarak.

    (Gördüğüm kadarıyla herhangi bir semtteki bilgisayarcı gibi iş yapılıyordu yani esnaf denebilir) iyi kötü kendinize göre yorumlayabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alioreh kullanıcısına yanıt
    Biz ne diyoruz sen ne diyorsun yani bi senin yorumun eksikti zaten.
  • Nanokatalog isimli firmayı Cimer'e şikayet ettim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: briidget1988

    Biz ne diyoruz sen ne diyorsun yani bi senin yorumun eksikti zaten.
    Konuyla ilgili firmadaki tecrubemi paylastim. Yorum gelmesini istemiyorsan konu acma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece bu firma için değil, elinde stok bulundurmayıp sipariş üzerine ürün getiren tüm firmalar için bu tarz sıkıntılarla karşılaşmıyor değilim. Ben şahsen bir ürün satın alırken satıcı firmanın illa mağazası olması gerektiğine inanmıyorum fakat sattığı üründen elinde muhakkak stok bulundurması gerektiğine inanıyorum. Kaldı ki elektronik oarça, aldığında da kutu içerisinden arızalı çıkabilir. Böyle bir durumda da elinde stok olan firma hemen birebir değişim yapabilmeli, beni bu tarz bir işlem için tekrar bekletmemeli.
    Kısacası, yurt dışındaki fiyatın üzerine belli bir kar marjı ekleyip sitene olta atar gibi ürün açarsan bu gibi durumlarda böyle patlarsın.
  • Ben de bu siteden 2-3 parça ürün sipariş ettim. Şuana kadar hepsi elime ulaştı. En son piyasa fiyatının 200 TL aşağısına, 2 yıl garantili,faturalı M2 SSD sipariş ettim. 3 iş gününde teslim edildi.

    Edifier ses sistemi almıştım, o yurtdışından geldiği için 2 hafta beklemiştim ama o da sorunsuz teslim edildi. Paketleme vs. çok iyiydi.
  • Ben de 2 sene önce geç geleceğini bilerek 2 adet RX 480 aldım bu siteden. Tahmin ettiğim gibi teslimat süresini 1 hafta geçtikten sonra geldi. Fakat süreçte adamlarla konuşurken her türlü konuda yardımcı oldular ve ürün geciktiği için almak istediğim fanı yanında hediye olarak ücretsiz yolladılar.

    Ayrıca kargolama ve paketlemedeki özenleri de çoğu firmadan çok daha iyiydi. Bence acelesi olmayanlar için hala tercih edilebilir. Acelen varsa zaten 3-5 fazla verir elden alırsın
  • bende 1 haftadır paramı alamıyorum önumuzdeki hafta paranız yatar dediler.Maalesef sitenin göruntüsüne aldandım.Araştırnca yüzlerce sikayet konusu gördüm meğer ben yalnız değilmişim.Ama söyledğinize katılıyorum bir firma elinde olmayan ürünü satamaz eğer satıyorsa bu yasak ve ceza alması gerek.Ayrıca insanları 5-7 gün süre vererek kandırıyorlar.Sikayetvar sitesınde bir sürü sikayet konuları mevcut.Forumlarda da öyle.Bende sizin sikayet mailinizin aynısını gönderiyorum.Umarım bu firma ceza alır ve kapatılır.Bu tarz insanları kandıran siteler için doğru verilmiş bir karar olur.
  • nanokatolog dan zamanın da 350 tl ye bir sıvı soğutma siparişi verdim sipariş bana yaklaşık 50 gün de ulaştı bu süreçte defalarca aradım yolda geliyor gümrükte sorun çıktı haftaya haftaya diye oyaladılar bu süreçte dolar yükselip ürünün fiyatı 450 tl civarlarına geldiği için iptal etmeyip bekledim sonunda ürün geldi ürünü açtım ürünün radyatörün de su kanallarından birinde bir darbe vardı ezikti baya ve üzeri mavi bir keçeli kalem ile işaretlenmişti ürün daha önce açılmış buradan belliydi neyse dedim çalışıyorsa uraşmim zaten gelmiş 50 günde taktım ürünü ilk etapta fanı bozuktu ve fanın dan traktör motoru gibi ses geliyordu ona da eyvallah dedim konuşurum bir fan yollarlar heralde iade etmim dedim o geceyi atlattık sabah bilgisayarı çalıştırdım bu sefer pompadan da ses geliyordu bir tür cızırtı falan gibi en sonun da aradım ve ürünün durumunu anlattım yollayın bakalım dediler yolladım ürünü bir kaç gün sonra aradılar evet biraz ses var gibi dediler tamda kabul etmiyolar arızalı olduğunu dedim değişim yapın yok dediler bunu yurt dışına yollayacağız bakılacak ürün ne zaman geri döner belli değil isterseniz para iadesi yapalım dediler ben aldım 350 tl ürünün güncel fiyatı 450 tl çok açık caydırma politikası izliyorlar iade etmem için dedim lanet olsun tamam verin paramı ve geri ödemeyi de eksik yaptılar 7 tl kargo parası ve 10 tl taksit vade farkımı geri ödemediler toplamda 17 tl de oradan çaldılar aradım dediler geri ödicez falan ödenmedi uraşmadım bende dolandırıcı bunlar belli

    sonuç ürünü ihtiyaçtan almıştım koca 2 ayım çöp oldu bu dönemde dolar yükseldi ve 300-350 tl olan sıvı soğutmalar 450-500 tl lere dayandı ve pahalıya almak zorunda kaldım üstüne birde 17 tl mi çaldılar


    not : bu arada bilmeyen yoktur diye tahmin ediyorum bu firma ürünleri kendisi ithal ediyor yani buradan aldığınız ürünler garantisiz arızalanan ürünler çöp olacak muhtemelen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brawilyon -- 16 Mart 2019; 3:52:4 >




  • Bu firmadan ben de ürün almıştım. Bu site insanların yasal hakkını çiğniyor. Şöyle söyleyeyim, ürün size ulaşmadan 14 gün olan iade veya değişim hakkınız ön sipariş ürünlerde devreye giriyor. Ön sipariş ürünleri genellikle 20 güne teslim ediliyor. Ürün size gelene kadar iade için talep oluşturacaksınız bir baktnız o tuş sürenin geçtiğini belirtiyor. Kesinlikle bu firmaya güvenmeyin. Fiyatlar ucuz olabilir ama alacağınız ürün garantisiz olacak. Ayrıca bu site yerine amazon.de veya amazon.com üzerinen almak daha mantıklı gibi. Çünkü karşınızda gerçekten ilgili müşteri hizmetleri oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DangerousRabbit -- 16 Mart 2019; 19:13:9 >
  • Nanokatalog dan ucuz diye ssd almıştım
    Aldıktan sonra yorumlara bakmak geldi aklıma ürünlerin yurt dışından sipariş üzerine getirdiklerini öğrendim.Sorun yaşamamak adına aldıktan 3 saat sonra hizmeti iptal ettim
    iptalin onaylanması 2 gün sürdü tam 10 iş günü doldurunca iade yapıyorlar hafta sonunu saymıyorlar yani iade yapmaları ortalama 15 gün alıyor.

    Ürünler yurt dışından geldiği için garanti muamma ama fiyatları ucuz şahsen aciliyeti olmayan ve fazla garantilik işi olmayan ürünleri 200-300 tl ucuzsa alırım.

    Ama gidip hiç bir şekilde harddisk gibi ürünler almam
  • Zamanında bunlar gibi Almanya'dan ürün getirip çok sattım bunlarda Almanya'dan getiriyor ürünleri , sanırım bir adamları var yada kamyoncu tirci ile anlaşmışlar siparişleri toplu getirmeye çalışıyorlar 1 ay bekletip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buradan ürün alacağınıza gidin, Amazon'dan gümrük vergisiyle birlikte ürün alın. Aşağı yukarı aynı şey. Hiç olmazsa aldıklarınızın akıbeti Allah'a emanet olmaz.
  • burada alışveriş yapıp sorun yaşamayanların yorumlarını görüyorum, şirket sorunsuzmuş algısı yaratıyorsunuz.
    arkadaşlar, şunu unutmayın, bir şirketin kalitesi sorun yaşamadığınız alışverişte değil, sorun yaşadığınız alışverişte belli olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alioreh kullanıcısına yanıt
    iyi de kardes, birincisi sen ellerinde olan bir mali almaya gitmissin.. ikincisi aldigin ürün daha bozulmamis..

    iki konuda da tecrüben yok; aldigin ürün daha bozulmamis, siparis üzerine ürün almamissin. haksiz miyim?

    burda bizim iyi yada kötü diye yorumlayabilecegimiz bir durumun yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mukarnas

    iyi de kardes, birincisi sen ellerinde olan bir mali almaya gitmissin.. ikincisi aldigin ürün daha bozulmamis..

    iki konuda da tecrüben yok; aldigin ürün daha bozulmamis, siparis üzerine ürün almamissin. haksiz miyim?

    burda bizim iyi yada kötü diye yorumlayabilecegimiz bir durumun yok.
    Kurumun nasıl işlediğine dair fikir verici bir yazıyı yorumlayamıyorsan o senin yorumlamama isteğindendir muhtemelen.

    İlla burda sızlanmamız veya övüp göklere çıkarmamız gerekmiyor bir kurumu, alışverişin olduysa anlat alakan yoksa yorum at forum mekaniği bu.
  • Alioreh kullanıcısına yanıt
    kurumun nasil isledigini zaten biliyorduk zahmet etmissin, iyi olmus yazdigin tesekkür ederiz ama söyledigim konulari öncelikle tecrübe ettiginde tekrar konusuruz. Benim forum hafizam iyidir hatirlarim, hatirlatirim. Önemli olan sorun yasadiginda sana nasil yaklastiklari.. Gördüklerim ve okuduklarima binaen konusuyorum. Nasil yorumlarsaniz demissin, böyle yorumluyorum. Nasil anlarsan artik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mukarnas

    kurumun nasil isledigini zaten biliyorduk zahmet etmissin, iyi olmus yazdigin tesekkür ederiz ama söyledigim konulari öncelikle tecrübe ettiginde tekrar konusuruz. Benim forum hafizam iyidir hatirlarim, hatirlatirim. Önemli olan sorun yasadiginda sana nasil yaklastiklari.. Gördüklerim ve okuduklarima binaen konusuyorum. Nasil yorumlarsaniz demissin, böyle yorumluyorum. Nasil anlarsan artik.
    Bir sorunun olduğu belli, takıl kafana göre sıkıntı yok
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.