|
NASA ve Boeing, yeni bir uçak tasarımı üzerinde çalışıyor
-
-
Albatroslar (kuş) böyledir.
Upuzun, dar kanatları var, havada bir planör (motorsuz hava aracı) gibi süzülerek uçarlar. Neredeyse hiç kanat çırpmazlar.
-
Bir şey dikkatimi çekti. Kanatların en uç kısmında, eskiden olmayan ama şu an tüm ticari uçaklarda olan kıvrım yok. Kanatta oluşan dalgalanmayı önleyip havanın daha stabil arkaya akmasını sağlıyordu galiba. Bunda yok, niye?
Bir de bu teknolojik fikirlerin belirli süreçlerden geçtikten sonra uygulanmasını mantıklı bulmakla beraber know-how kısmında elbette bir fikri mülkiyet olsa da bu tüm insanlığa sunulacak bir konu ise mantıken ve samimi olarak bunu açıklamaları gerekir. Tıpkı Volvo'nun icatlarını herkesin kullanımına açması gibi...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
Alttaki ikinci kanat kısmı belki köşedeki kıvrımın görevini de yerine getiriyordur, yeterli stabiliteyi bu kanat veriyor ise uçları iptal etmişlerdir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Üşengeç yani size bu şarkıyı armağan ediyorum
Volkan KonakyoutubeMimoza Albümü(2009) İlk Klibi Kanala Abone olmak için; http://bit.ly/VolkanKonakAbone http://facebook.com/volkankonak http://twitter.com/volkankonak http://instagram.com/volkankonakofficial Şarkı Sözleri; Göklerde kartal gibiydim, Kanatlarımdan vuruldum, Mor çiçekli dal gibiydin, Bahar vaktinde kırıldın, Mor çiçekli dal gibiydin, Bahar vaktinde kırıldın.. Yar olmadı bana devir Her günüm bir başka zehir Mapushanelerde demir Parmaklıklara sarıldım.. Mapushanelerde demir Parmaklıklara sarıldım.. Kimseye soramadım.. Doyunca saramadığım görmeden duramadığım.. nazlı yarimden ayrıldım. görmeden duramadığım nazlı yarimden ayrıldım.. Yar olmadı bana devir Her günüm bir başka zehir Mapushanelerde demir Parmaklıklara sarıldım.. Mapushanelerde demir Parmaklıklara sarıldım.. Ekmeğim bahtımdan katı Bahtım düşmanımdan kötü Böyle kepaze hayatı Sürüklemekten yoruldum Böyle kepaze hayatı Sürüklemekten yoruldum Yar olmadı bana devir Her günüm bir başka zehir Mapushanelerde demir Parmaklıklara sarıldım Mapushanelerde demir Parmaklıklara sarıldım..https://www.youtube.com/watch?v=UnBsG22QgfA -
itme kuvvetini azaltıp yakıt tasarrufu yapmaya çalışacak olmak, boeing'in ve özellikle de b737 max'in ruhuna aykırı. hedef "Gliding flight" tekniğini kullanmak ise bambaşka bir uçak modeli ortaya çıkacak demektir. bir iki kaza ile bunu da başaramamaları için hiç bir sebep yok. yalnız çok rüzgarlı havalarda, yengeç stili inişi (yengeçleme) o uçakla zor yaparlar gibi geliyor bana. değil pilot, otomatik pilot bile o uçağı zapt edemez. ama nasa bu, yapar mı? neden olmasın, bir şey yapar.
-
Çok teşekkür ediyorum, muhteşem şarkı.
Benden de bu gelsin:
-
Asla ama asla güvenlik sistemlerini geliştirmesinler ama olur mu(?) İnsan canı havayolları için son derece önemsiz bir konu. Bugün ki teknoloji ile uçak kazalarında ölümler sıfıra indirelebilir. Çeşitli gönüllü projeler internette var bunun için. Uçak düşme şansı çok düşük olsa bile çok seyahat eden biriyseniz hayatınızda bir kere kazaya denk gelmeniz, ölüm için yeterlidir. Düşen uçak bir mezardır.
-
Uçaklar zaten güvenli. Düşüş anında kurtulma senaryoları yerine uçağı hiç düşmeyecek şekilde tasarlamak daha mantıklıdır. Yapılan kazaların neredeyse hepsi (bunun da büyük kısmı iniş kalkış sırasında) ihmal ve insan hatasından kaynaklanmaktadır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X