Şimdi Ara

Ne Yapmalıyım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
596
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İnernet hızı ve kopma ile ilgili problem yaşıyorum ve neyapacağımı bilmiyorum yaklaşık 10 gündür ttnet müşteri hizmetleri ile iletişim haldeyim ama internetimin hızlanması gerekirken daha çok yavaşladı
    Ayın 20 'si olması lazım tam olarak hatırlamıyorum ama o zamanlar internetim 1,70mb/s di ve sürekli kopma problemleri yaşıyordum ve ttnet müşteri hizmetlerini aradım arza nın giderildiğini söylediler haklıydılar çünkü internetim kopmuyordu ama kaş yapayım derken göz çıkardılar ve internetim 1mb/s in altına düştü. (8'mb/s ye kadar net limitsiz paketini kullanıyorum minimum internetin 1 mb/s olması gerek)
    Yaklaşık 9 gündürde internet hızım ile uğraşıyorum ama daha bir sonuç alamadım sizce ne yapmalıyım problemin altyapıdan kaynaklı olduğunu ve fiber kabloların geleceği vakit düzeleceğini söylediler (bulunduğum bölgeye bildiğim kadarıyla 1 yıldır fiber gelecek) tarih istediğimde de müdürlüğe gitmem gerektiğini söylediler. bende bugün müdürlüğe gitmeye karar verdim açık olup olmadığından emin olmadığım için türk telekomu aradım (444 0 375 e ulaşamıyorum) onlarda bana müdürlüğün kapalı veya açık olması hakkında bir bilgilerinin olmadıklarını söylediler bende açıktır düşüncesiyle gün içindeki planlarımı iptal ettim ve müdürlüğe gittim kapalıydı ve geri dönmek zorunda kaldım ve ttnet desteğe bu olayı not olarak bıraktım ( DAHA GERİ DÖNÜŞ YAPILMADI )

    Şimdiki İnternet hızım
     Ne Yapmalıyım



    En Düşük
     Ne Yapmalıyım


    Birde size bir soru sormak istiyorum hattım kaç mb/s internet kaldırır ?
     Ne Yapmalıyım







  • geçmiş olsun bro ^_^
  • Hocam hat zayıflama değerleriniz çok yüksek tabi kopar bi baktırın kablolara falan bir sorun olsa gerek bu kadar yüksek olması normal değil
  • Peki şahsi olarak mı baktırmam gerek yoksa ttnet den mi bakmaları gerek bildiğim kadarıyla evdeki iç hatlar yenilenmişti ? ( max 1-2 yıl önce)
    Birde Hat Değerlernin iyi olup olmadığını nasıl anlıcam anlatabilirmisiniz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi manester123 -- 1 Mayıs 2012; 22:31:27 >
  • Modülünüzü sadece adsl2+ olarak seçip bir de öyle durumunu birdirirseniz sevinirim. Adsl menüsünden yapılıyor diye tahmin ediyorum.
    Şu an için hattınız en fazla 1 mbps civarı destekler sanırım (Galiba g.dmt için max değerdi bu). Gerçekten kötü bir altyapınız var gibi görünüyor. Telefon çalışmıyor yada konuşurken hışırtı yapıyor deyip size yeni hat çekmeleri için uğraşabilirsiniz.
    Ayrıca santrale gidip ordaki birinden yardım isteyin. Sizin portu değiştirmeleri gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PaNoZ -- 1 Mayıs 2012; 22:34:34 >
  • Yaptım
     Ne Yapmalıyım


    Pek büyük bir fark olmadı ama gene daha iyi. Onlar bana sadece fiber kablolar gelecek ve internetiniz düzelecek dediler peki şuan onlar yeni kablo çekmek zorundalarmı ? sonuçta anlaşmaya uymuyorlar ?

    (Cevaplarınız İçin teşekküre ederim hat değerlerinin düşük olup olmadığını ve max nedakar internet gelir bunları nasıl hessaplıyorsunuz ? )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi manester123 -- 1 Mayıs 2012; 22:55:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manester123

    Yaptım
     Ne Yapmalıyım


    Pek büyük bir fark olmadı ama gene daha iyi. Onlar bana sadece fiber kablolar gelecek ve internetiniz düzelecek dediler peki şuan onlar yeni kablo çekmek zorundalarmı ? sonuçta anlaşmaya uymuyorlar ?

    (Cevaplarınız İçin teşekküre ederim hat değerlerinin düşük olup olmadığını ve max nedakar internet gelir bunları nasıl hessaplıyorsunuz ? )

    Aşağıdaki tablodan bakabilirsiniz.
     Ne Yapmalıyım




  • Yardımlarınız için çok teşekkür ederim yarın için olan planlarımı iptal ettim ve ttnet müdürlüğüne bir kere daha gideceğim bir gelişme olursa eklemeye çalışırım

    Not1 : Tamam müdürlüğe gittim ilk başta pek sıcak kanlı değildiler ama problemi görünce çok iyi davrandılar öğleden sonra eve geleceklerini söylediler kısacası müşteri hizmetlerinden kat kat daha iyi hizmet veriyorlar(fiber konusunda haklıylarmış bulunduğum bölge fiber için pilot bölge seçilmiş ama kesin bir tarih veremediler daha bilmiyorum ama hat iyileştirmesi yapacaklar galba)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi manester123 -- 2 Mayıs 2012; 12:17:54 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.