Şimdi Ara

Neato Robot Süpürgeler Hakkında Herşey ! (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
417
Cevap
19
Favori
34.882
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • robot satışı devam ed,yor mu ürünleri görmek istiyorum
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Merhaba, Neato D 80 robotumun bataryası artık dolmuyor. Yeni batarya için benimle iletişime geçerseniz sevinirim. İşlerinizde kolaylıklar.
  • ozlemguven O kullanıcısına yanıt
    Merhaba sayın Güven,
    Bu ayın ortalarında yeni Neato bataryalarımız stoklarımızda olacak, size bilgi vereceğiz.
    Saygılarımızla,
  • Şimdi size bu markayı neden almamanız gerektiğine dair bir yazı yazacağım.

    Benim Botvac D80 model bir robotum var. Bu robotu Tecnotoys adlı bir satıcıdan aldım. Hatta satıcının gerçek adı Çağatay. Dİkkat edin diye yazıyorum.

    Benim cihazım 7 Ekim 2017 tarihinde arızalandı. Ben de satıcı ile irtibata geçtim. Güncellemeye çalışın dedi, denedik ama olmadı. Sonra kargoyu ödeyerek cihazı satıcıya yolladım 1 hafta sonra bana mesaj attı ve dedi ki Neaoto ürünü kullanıcı hatalı bulmuş, tamir için $120, değişim için $190 istiyorlar. İtiraz ettim, dedim dava ederim bir süre sonra bu da ben siz mağdur olmayın diye kendi cebimden ödeyip değiştirdim dedi. (20 TL kargo parasını ödemeyen adam $190'ı kendi ödemiş, yersen.) Ve yeni ürünü benim gönderdiğim eski kutuya koyup bana gönderdiler, kargo parasını bana ödeterek.

    Bu rezaletin ilk kısmıydı, adamın beni dolandırmaya çalıştığını düşünüyorum, itiraz ederse elimde Whatsapp yazışmaları var, buraya da ekleyebilirim.

    Gelelim ikinci kısmına.

    Lanet olası robot 20 Ocakta yine bozuldu.

    Ben de bu defa Neato ile doğrudan iletişime geçtim çünkü Çağatay adlı satıcının beni dolandırmak istediğini düşündüm.

    Neyse Neato bana bataryayı söktürdü, deneme yaptırdı falan dedi ki yeni batarya gönderelim onunla deneyin. Tamam dedim. Tam 2 buçuk ay sürdü bataryanın gelmesi!Geldi, çalışmadı yine, bu defa da bize gönderin dediler, tam 1 haftadır da adres bekliyorum elemanlardan.

    Yani 3 aydır robotu kullanamıyorum, kargosunu ben ödeyerek göndereceğim ama gönderecek yer bulamıyorum.

    Bakalım oraya gönderdiğimde ne olacak o da belirsiz.

    Aklınız varsa Türkiye'de resmi garantisi olan bir marka alırsınız.




  • Merhaba,

    Öncelikle geçmiş olsun.
    D80'in arızası ve ekranda verdiği error mesajı nedir?
    Teşekkür ederiz.
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Hocam çok teşekkür ederim.

    Robot ekranda hata mesajı vermiyor, bataryayı bir türlü dolduramıyor.
    Komşunun şarj istasyonu ve yeni batarya ile denedim hep minimumda kalıyor ve bitiyor bir süre sonra.
  • Merhaba,

    Bu genelde batarya sıcaklığını ölçen thermistör arızasıdır.
    Bataryayı gereğinden fazla sıcak veya soğuk okuyup şarjı keser, çok rastlanan bir arıza değildir.
    Anakartınızın değişmesini önereceklerdir.
    Cihazınız garanti kapsamında değilse 200-250USD civasında ikinci el anakart bulabilirsiniz.
    Takması çok zahmetlidir ve ince el işçiliği gerektirir.
    Neato'lar kart haricinde başka arıza vermezler genellikle.
    Saygılarımızla,
  • Hocam cevap için cok teşekkürler. Ürün garanti kapsamında. İnşallah tamirle uğraşmaz yenisini gönderirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gümrük kısmına dikkatinizi çekerim.
    Umarım takılmaz ve ciddi bedeller ödemezsiniz.
    Kolay gelsin.
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Ürün garanti kapsamında değişse bile gümrük vergisi mi ödemem gerekecek?
  • Gümrükler bedelsiz hediye/değişim ürün girişini kabul etmiyorlar genelde.
    Ama yine de bir sormanızı tavsiye ederiz.

    31.12.2016 tarihinde yayınlanan 2016/9616 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile posta veya hızlı kargo işlemlerinde gümrük vergisi muafiyeti sınırının 75 eurodan 30 euroya indirildi. Yapılan düzenleme 15 Ocak 2017 tarihi itibari ile yürürlüğe girdi.

    Bu düzenleme ile bu vergi muafiyeti sınırı 30 euroya indiriliyor. Bu düzenleme ile birlikte 30 euro ile 1500 euro arasında gerçek kişilere gönderilen ticari mahiyet arz etmeyen gönderiler için ülkesine göre %18 ve %20 tek ve maktu gümrük vergisi tatbik edilmektedir.
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    İlginiz ve cevaplarınız için çok teşekkür ederim.
  • Kesinlikle katılıyorum. Neato Robotics iyi bir marka olmasına rağmen Türkiye'de alınmaz. Hepsirobot'tan almış olsaydınız da başınızı duvarlara vuracaktınız büyük ihtimalle. Umarım direkt destek işe yarar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    Merhaba,

    Bu genelde batarya sıcaklığını ölçen thermistör arızasıdır.
    Bataryayı gereğinden fazla sıcak veya soğuk okuyup şarjı keser, çok rastlanan bir arıza değildir.
    Anakartınızın değişmesini önereceklerdir.
    Cihazınız garanti kapsamında değilse 200-250USD civasında ikinci el anakart bulabilirsiniz.
    Takması çok zahmetlidir ve ince el işçiliği gerektirir.
    Neato'lar kart haricinde başka arıza vermezler genellikle.
    Saygılarımızla,
    merhaba;
    bende irobot roomba 530 un yanına harita özelliğini düğünerek ikinciel bir botvac 85 satın aldım. Satıcı batarya problemi olduğunu belirtti, ki dediği gibi batary artık ömrünü tamamlamış. Kaliteli sub c pillerde 12 adet seri bağlayarak yeni bataryayı yaptım. Ancak neato şarj etmiyor. "please open my dirt bin and push switch down to on" mesajı çıkıyor ancak switch zaten on konumunda.

    PC den Neatocontrol progrmaı ile bağlandım ve fuel gauge kısmı maalesef batarya dolu olsa da %19-20 lerde gösteriyor. Yani batarya full olduğunda bile 14.5 v civarında neato bunu anlatyamıyor.

    Neatocontrol programından fuel gauge u manual %100 yaptığımda robot temizliğini yapıyor ve batarya bitene kadar çalışıyor. Ancak dock a takıp şarja başladığımda full şarj yapmıyor.

    Dock u kontrol ettim sabit şarj voltajını veriyor.
    Pili kontrol ettim dolu ve bitene kadar çalışıyor(manuel olarak fanı çalıştırdım- voltaj yavaş yavaş düşüyor ve fan çalışıyor)

    Problem muhtemelen anakartta.
    Anakartı söktüm görsel kontrollerde yanık patlak birşey gözükmüyor. Botvac 85 de eskis erilere göre farklı bir şarj mekanizması var MAX17047 IC mevcut. Ve fuel gauge olayını bu IC ile hesaplıyor. Acaba bu IC arızalanmış olabilir mi. Maalesef SMD bile değil, QFN IC, benim yenisini alıp yenilemem imkansız. Siz bunu değiştirebilecek bir alt yapıya sahipmisiniz acaba ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qntrl -- 30 Haziran 2018; 23:44:49 >




  • Buarada roomba 530 canavar gibi temizlik yapıyor, bozulmuyor namussuz :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krubian

    Hocam çok teşekkür ederim.

    Robot ekranda hata mesajı vermiyor, bataryayı bir türlü dolduramıyor.
    Komşunun şarj istasyonu ve yeni batarya ile denedim hep minimumda kalıyor ve bitiyor bir süre sonra.
    neatocontrol programını indirin ve usb kablo ile bilgisayara bakıp değerleri kontrol etmenizi öneririm. Maalesef TR de neato zayıf, kendimiz halledeceğiz işlerimizi :) Destek gerekrise bende yardımcı olmaya çalışırım. Anakart değişiminden önce dock un sağlam olduğundan emin olmak gerekir. Eğer şarja başlıyor ve bataryayı dolduruyorsa ancak neato bunu anlamıyorsa MAX17047 entegresinin değişimi sonuç verebilir.
  • qntrl Q kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Maalesef bu konuda yardımcı olamıyoruz ancak bildiğimiz kadarı ile Neato ve diğer kaliteli robotlar bataryaların iç dirençlerini de ölçüyorlar ve buna göre şarj ediyorlar. Bu, orijinal olmayan batarya kullanımını engellemek için de kullanılıyor.
  • qntrl Q kullanıcısına yanıt
    Neaoto uzun uğraşlar sonucu cihazı yeniledi komple üstad, çok teşekkürler.
  • Biz bi şey yapmadık, iyi günlerde kullanınız.
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.