Şimdi Ara

Nedir Bu DOA kapsamı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
254
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar forumun değerli,muzip,sevecen,mizahşör üyeleri.

    Geçen gün Asus ZENFONE 3 LASER marka cihazimi kendi ellerimle Teleservice goturdüm. Cihazimda ölü piksel varmiş.. Daha öncede şarjdan gitmişti. Neysee

    Bugün Müşteri hizmetleriyle görüştüm. Cihazım henüz incelemedeymiş dahaca bişey yapmamişlar.. Müşteri hizmetlerine cihazin değişim olmasini istedim onlarda Doa kapsaminda değil dediler. 8 ay oldu alali..

    Bende buna itiraz ettim Sonuçda bu cihaz 2 sene garantili. Illa 6 ay icinde servise vermek mi lazim? Belki ilk başdan vardi ölü piksel ben şimdi farkettim.Böyle saçma şey mi olur..

    Size sormak istediğim bu doa kapsami hukuken var mi ,yoksa firmalarin sorumlulukdan kaçmak için kafadan salladiği bişey mi ?

    Hakkimi aramali miyim sonuna kadar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi __GeneraL__ -- 1 Kasım 2017; 16:24:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Hani kardeştik



    Kimse yorum atmamis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bu kaskonun kapsamı nasıl?
    2 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.