Şimdi Ara

Nedir Bu Telekom'dan Çektiğimiz

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
495
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • zoom 5510 kullanmaktayım modem konsolunda bu değerler sürekli yükselmekte
    bu değerlerin anlamları tam olarak nedir sorun benden mi yoksa telekomdan mıdır ?

    OS : WinXP SP2 + Tüm Güncellemeler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ultrAslan -- 31 Ekim 2004, 8:42:10 >



  • Sorun telekomdan da olabilir. Ama ilk önce sen modeme gelen kablonu bir kontrol et. Eğer değiştirip deneme imkanın varsa değiştir. Kablonu kontrol ettikten sonra da sorun devam ederse telekom ile bir görüş. Portlarda bir sorun olabilir.
  • telekom bir çözüm bulamıyor değerleriniz çok iyi falan diyorlar
    apartmanın kablo tesisatınıda yenilemek yaş
  • 256 ya gectigim gun aynısı bende de olsu ama sonra duzelti. bekle duzelir bence!
  • uzun süredir bu böyle onlara kalsa sorun yok süpersin ...
  • hiç mi bilen veya karşılaşan yok
  • o değerler tamamen sana gelen hattın sorunlu olduğunu gösteriyor...
    parazit varmı yokmu onu kontrol ettirebilirsin en azından...
    telekoma (adsl değil 4440375e değil 112ye heralde tam hatırlamıyorum) hattım parazitli diye arıza kaydı bırak...
    eğer eve kadar sorunsuz geliyorsa bina içinde biryerde kablolarda sorun vardır...
    yoksa telefon kutusu ile bina arasında sorun olabilir...
    büyük ihtimalle bina içindedir(yani sorun sendedir) kablolarını yenilemeyi dene...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • benim bağlantımda yavaşladı aca türk telekom millete bizim hattımızı mı veriyor!
  • bu zamana kadar herşey denendi ankastrada problem war diyoruz anlamıyorlar normal dialup bağlantıda bile data kaybı oluyor direk kabloda çektik durum değişmedi kablo tesisatını içerden yenilemek biraz zor hatta imkansız
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.