Şimdi Ara

Nedir şu 0-100km/h takıntısı??? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
4.327
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    Bizim millet aracı sadece 0-100 makinesi olarak görüyor.Mesela bir araç almaya karar verdi ilk sorusu : ''0'dan 100'e kaç saniyede çıkıyor?'' oluyor.

    Forumda Gt86 ve Brz'yi yerden yere vuruyorlar.Neymiş 0-100 km/s hızlanması 7.6 saniye alıyormuş...yok m3'le kıyasla, yok siroccoR ile kıyasla , s2000 kıyasla vs. vs. yok o buna tur bindirir.Yok o bunu geçer bak videosuymuş geçiyor işte dandik araba gibi yorumlar yapılıyor...

    İlk önce insan araştırır bu araba ne amaçla yapılmış?Neden yapılmış?Hangi mühendislik aşamalarından sonra ortaya çıkmış biraz araştırır.Hiç olmadı sloganına bakıp ''Saf sürüş zevki'' hııı demekki bu aracın olayı başka diyebilmeli...Ama yok

    Asıl demek istediğim , aracın sürüş dinamiklerine,yol tutmasına , sürerken aldığınız zevke , o devirleri yükseltirken motorun çıkartığı sese biraz daha saygılı davranmamız lazım.Ben kendi aracımı alırkende 0-100 15saniye alınmaz şeklinde yorumlar yapıldı.Ama hiç kimsede kriterlerin neler ?aracı ne için alıyorsun?Bir araçtan beklentileriniz neler?diye soran olmadı...

    Bana göre bunlar hep saçmalık. Ya arabayla ralli yapmıcaksın aileni taşıcaksın. Ne gereği var bu kadar ani hızlanmalara falan. Zaten bazı bayanları araba tutuyor eğer böyle sri kalkışlarda olursa heralde ailkemiz kullandığımız araca binmez..

    Yani kısacası arabaya nasıl iyi davranırsak o arabada servis bakımı geldiğinde bize o kadar iyi davranır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: formex


    Yani kısacası arabaya nasıl iyi davranırsak o arabada servis bakımı geldiğinde bize o kadar iyi davranır.

    GT86 gibi bir aracın farkı burada ortaya çıkıyor 0-100 8saniye olabilir ama abandığın zaman 2 gün sonra kırılacak bir araba değil.
  • bence önemli yani 0-100 değil ama motor performansı önemli keyif almak için, 1.4 turbo benzinli aracımızın aynısının 1.3 dizeline bindim 1 gram zevk almadım hayattan arabadan soğudum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    0-100 hızlanmasını 15 snde tamamlayan araçla , 0-100 hızlanmasını 9 snde tamamlayan iki aracın vereceği zevki aynı kefeye mi koymamız gerekiyor yani ?

    Öyleyse sizi 0-100 hızlanmasını 14,5 snde tamamlayan opel astra 1.3 cdti aracı, klimayı 4. veya 5. kademede açıp dik bir rampada kaldırmaya davet ediyorum...

    Akabinde sinir krizi geçirmezseniz bu konuyu tekrar değerlendirirsiniz...

    O motorla dik rampada Klima açıkken yokuş kalktığına şükreder artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Ben de sana diyorum ki klima açık ve araç yüklüyken rampada kaldırmakta zorlandığın araçla nasıl sürüş keyfi alabildin ?

    Bunun keyifli yanı neresidir yani...

    Hala astra üzerinden gidiyosun. Ben sana 0-100 hızlanması hemen hemen aynı olan başka bir aracı örnek verdim. Tek gayesi ekonomi olan 1245 cc araçtan tabiki keyif alamazsın ki konuylada hiç alakası yok

    Yuh be arada 5 sn var senin hemen hemen aynı anlayışın 5 sn mi bu arada arkadaşın verdiği örnek doğrudur marka olarak bakma 0-100 u kötü olan araç çoğu zaman sürücüsünü zorlayan yoran zor durumlara sokabilen araçtır sırf muhalefet olmak için bişeyler yazmayin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni sattığım eski aracım 0-100 9,6sn
    Ablamın bir yaşına bile girmemiş arabası 0-100 13,7sn

    İkisinin arasında ki fark sayısal olarak az görünsede bana göre cok fazla kullanınca anlıyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    0-100 hızlanmasını 15 snde tamamlayan araçla , 0-100 hızlanmasını 9 snde tamamlayan iki aracın vereceği zevki aynı kefeye mi koymamız gerekiyor yani ?

    Öyleyse sizi 0-100 hızlanmasını 14,5 snde tamamlayan opel astra 1.3 cdti aracı, klimayı 4. veya 5. kademede açıp dik bir rampada kaldırmaya davet ediyorum...

    Akabinde sinir krizi geçirmezseniz bu konuyu tekrar değerlendirirsiniz...

    ben 5 kişi klima acık(1. sevıye 2. sevıye fark etmez aynı cekişten dusurur) full bagajla kalkıyorum araçta hıll holter var basıyorsun zaten geri kaydırmadan gidiyor sadece biraz fazla gaz istiyor boyle olaganustu durumlarda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    Bizim millet aracı sadece 0-100 makinesi olarak görüyor.Mesela bir araç almaya karar verdi ilk sorusu : ''0'dan 100'e kaç saniyede çıkıyor?'' oluyor.

    Forumda Gt86 ve Brz'yi yerden yere vuruyorlar.Neymiş 0-100 km/s hızlanması 7.6 saniye alıyormuş...yok m3'le kıyasla, yok siroccoR ile kıyasla , s2000 kıyasla vs. vs. yok o buna tur bindirir.Yok o bunu geçer bak videosuymuş geçiyor işte dandik araba gibi yorumlar yapılıyor...

    İlk önce insan araştırır bu araba ne amaçla yapılmış?Neden yapılmış?Hangi mühendislik aşamalarından sonra ortaya çıkmış biraz araştırır.Hiç olmadı sloganına bakıp ''Saf sürüş zevki'' hııı demekki bu aracın olayı başka diyebilmeli...Ama yok

    Asıl demek istediğim , aracın sürüş dinamiklerine,yol tutmasına , sürerken aldığınız zevke , o devirleri yükseltirken motorun çıkartığı sese biraz daha saygılı davranmamız lazım.Ben kendi aracımı alırkende 0-100 15saniye alınmaz şeklinde yorumlar yapıldı.Ama hiç kimsede kriterlerin neler ?aracı ne için alıyorsun?Bir araçtan beklentileriniz neler?diye soran olmadı...

    Yazdıklarınızın hiç birine hiç bir şekilde katılmıyorum. Ayrıca küçümsemenizde bir ayrı saçmalık.

    Herkesin kullanım tarzı vardır bu birinci etmen.


    2.si eğer 0-200 hızından bahsetseydiniz milyonda bir olarakda olsa katılırdım ama 0-100 = GÜVENLİK.

    Tek şeritli yollarda araç sollarken, yada ışıklarda yanlış yerde durdunuz şerit değiştirirken vb.. bunların hepsi 0-100 hızı yani "serilik" ile doğru orantılıdır.




  • 0-100 değilde aracın içini doldurduğumuzda gerekli tork ve deviri yakalamayadığımızda işte benim için gerçek takıntı olur.

    sağolsun nick ismimdeki araç 600 kglık yolcu ve kargo bütünlüğü nü küçük devirlerde bile 100 km saatin altına düşürmeden taşıyabilmekte üstelik yokuş larda bile

    ülkemizde çok dikkate alınmayan bir detay
  • Şimdi ben istanbulda oturuyorum.Burada ne GT-86 ile drift yapabileceğim yol var ne de 0-100 çok iyi olmasada 200lerde kesilmeyecek bir aracı kullanabileceğim boş yol.Doğal olarak istanbul gibi bir yerde yaşayan için araçtan alabileceği zevk 0dan kalkış alt devirlerde canlılık.Doğal olarak ben önem veriyorum.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.