Şimdi Ara

Need for speed Carbon (Nostalji içerir)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
2
Favori
3.308
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Oyun çıkalı ne çabuk geçti 11 yıl geçmiş....


    Need for speed Carbon (Nostalji içerir)

    Özlemişim oyunu



  • Serinin efsane döneminin efsane oyunlarından. 2003-2006 sonrası benim için nfs tam bir hayal kırıklığı olmuştu. Blackbox keşke tekrar EA bünyesine katılsa, o şahane nfslerin güncel hâlleri yapılsa. 11 yıldır adam gibi bir nfs çıkmadı.

    Çok şey istemiyorum. Bildiğimiz underground, most wanted & carbon (en azından biri) sadece gece-gündüz döngüsüyle hd remake yapılsın sevinçten ağlarım. Şu efsane oyunlara benzeyen, o altyapıyı biraz olsun kullanan yeni nfs gelsin benden mutlusu olmaz herhalde. Hele yapım konsept aşamsında oyunda olup sonradan silinen içerikler, özellikler, karakter ve ara sahneleri de eklerlerse var ya of diyorum. Bu dönemin hatta nfsnin hemen hemen tüm oyunlarının beta sürecinde çok daha iyi , sahip olduğu gelişmiş içerikleri mevcut. Donanım kısıtlamaları , süre ve ea in baskılarından dolayı galiba bunlar oyundan kaldırılmış. Hani şu downgrade muhabbeti.

    Hâlâ bahsettiğim efsane dönemin oyunlarını widescreen fix ve çeşitli modlarla oynuyorum. Birkaç ay önce yeniden underground a başlayıp bitirdim. Sırayla gittim ara verdim, şu an most wanted ile devam etmekteyim. Yakında carbon u da tekrar bitirip nostalji yapacağım.

    Son nfs yi de 10 yıllık nfs hasretini bastırmak için aldım ama tam bir hayal kırıklığı oldu. 70 levele geldim, saatlerce oynadım 10 küsür yıl önceki dönemdeki nfs keyfinin zerresi yoktu.
    Yeni nfs geleceği ea play 2017de listesinde belirtilmiş. Beklentim yok ama yeni nfs oyunu ibaresini görünce yine ufak bir heyecana kapıldım. Umarım 10 yıldır yaptıkları hataları tekrarlamazlar.
    Hocam mesajınız eski ama benzer duyguları yaşayan birisi olarak bir kaç kelime de ben karalamak istedim.

    Need for Speed Underground aslında bir devrimdi. Süperspor otomobilleri bir kenara bırakıp sokakta görebileceğimiz daha "içimizden" olan otomobilleri bize sunmuştu. Tam da Hızlı ve Öfkeli'nin üzerine gelince patladı gitti.
    Underground ve Underground 2 sürüş dinamikleri konusunda zirvedir. Hatta UG2 bu işin ustalık eseridir diyebilirim. Herkes UG2'yi basit bir Arcade oyun olarak görür ama benim diyen simülasyonda olmayan ayar, detay ve hissiyat vardı. Sürüşe zaten oyun hiç müdahale etmiyordu, tamamen safkan ve içgüdüsel bir sürüşü vardı. Hele kullandığım araca biraz alışınca refleks olarak gözüm kapalı kullanmaya başlıyordum. Viraja girmeden önce el freni ve direksiyon manevrası yapıp virajın apexini aracın burnu ile silip geçebiliyordum. Öyle organik, öyle hisli, öyle rahat bir sürüşü vardı.
    Tuning kısmında mesela motorun 4000 devirde üreteceği güçten feragat edip 5000 devirdeki gücü artırıp (Yazılıma müdahale ederek), vites geçişlerini de her bir vites dişlisinin oranını tek tek ayarlayarak mesela bir üst vitesin başlangıcını 5000 devir civarına denk getirip aynı modifiye parçaları ile daha fazla performans elde etmek mümkündü. Aerodinami, süspansiyon, fren, turbo, lastik hepsine ince ayar çekmek mümkündü. Araba sayısına zaten laf eden çarpılır, her arabaya müthiş modifiye imkanları vardı. Bir de hocam motorun gücünü hissedebiliyordunuz mesela son hız değeri belirlenmiş bir limit değil de motorun yapabileceği son hız olarak hissediyordunuz, son hıza yakın hızlarda yokuşa gelince mesela araba hız kaybediyordu v.b bunlar basit gibi duran ama bir yarış oyunun yarış oyunu yapan detaylardı. Yine mesela diyeceğim 6000 devirde 220 yapan bir araba 3000 devirde 110 yapıyor. Most Wanted'da mesela bu orantı bile yanlıştı.

    Most Wanted aslında serinin düşüşe geçmeye başladığı; ama senaryosu, iç açıcı grafikleri, Mia ve M3 gibi etmenler dolayısıyla başarılı olan bir oyundu. Modifiye seçenekleri azaldığı gibi sürüş dinamikleri çok bozulmuştu. Hem UG'daki safkan sürüş yoktu, kodlanmış belli bir kalıpta sürüyorduk arabaları hem de bir tuhaftı, kalkışta gaz kesince lap diye duruyordu araba falan. Bir de Catch Up sistemi vardı, rekabeti koruyacağım derken oyunun "Yarış" kısmını baltalamıştı. Şöyle ki, AI çok geride kalınca, virajları fiziksel olarak mümkün olmayan hızlarla dönerek size yetişiyordu. Bu da can sıkıcı bir durum. Yine de Most Wanted iyi oyundu. Carbon birebir aynı motorla yapılmış, grafikleri kasvetli ve iç karartıcı olduğu için Most Wanted kadar olamamış bir oyundu.

    Lafı uzattım biliyorum ama birazdan Undercover'a giydireceğim, ondan önce Pro Street'e giydireceğim. İçimi dökmek diyeyim.

    Pro Street aslında Carbon'un kasvetli havasından sonra cıvıl cıvıl atmosferi ile iyi gelmişti. Pist yarışları çok sorun değildi ama oyunun "Sürüş" kısmı çok kötüydü. Hem bazı tuhaf hatalar (Mesela arabaların ön tekerlerinin ikisi de farklı yönlere bakıyordu, yarış oyunu yahu bu bu kadar basit bir detay nasıl hatalı yapılır? Yine mesela frene basınca stop lambaları bile bazen yanıyor bazen yanmıyordu, başka hiç bir yarış oyununda görmediğim tuhaflık) hem de tuhaf sürüş dinamikleri yüzünden sadece Drag ve Speed modunu sevebilmiştim. Hadi onu geçtim şimdi Undercover'ı fena gömeceğim.
    Dediler Most Wanted gibi olacak, hikaye olacak, şu olacak bu olacak. Oyun çıktı, hikaye kısmına bir şey demeyeceğim de, arkadaş yaptığınız oyun "Yarış" oyunu. Sürüş dinamikleri o kadar kötüydü ki, yüksek hızlarda yapay zeka bile baş edemiyordu arabayla. Son hız deseniz, mesela 308 km/sa şu anki sürdüğüm M3'ün son hızı, arkadaş araba 308'e o kadar rahat tırmanıyor ki, sanki 340-350 yapacak, ama 308'e gelince sanki limitör varmış gibi pat diye kalıyor o hızda, rampa yukarı aşağı fark etmiyor, 308 km/sa çakılı. Yahu motorun gücü yetiyor da gitmiyormuş hissi var. Yine onu da geçtim, yahu yarış oyunu yapıyorsun, o devir saati sırf "var" demek için yapılır mıı ya? Sayıların olmamasını anladım boş bir devir saati ama 5000 devir çevirebilen Amerikan V8 ile 9000 devir çevirebilen bir Wankell motor için tıpatıp aynı devir saati, aynı redline nedir ya? İnsan birazcık özenir, koskoca EA bünyesinde NFS isminde bir oyunun yarış ögeleri bu kadar mı kötü olur? Arabalar zaten yolda gitmiyor, uçak kullanıyoruz sanki.

    Sözün özü, Underground 2 candır, canandır.
  • Valla nostalji.
  • Evet hocam, Vakit nasıl hızlı geçiyor ki anlayamıyoruz...
  • Serinin efsane döneminin efsane oyunlarından. 2003-2006 sonrası benim için nfs tam bir hayal kırıklığı olmuştu. Blackbox keşke tekrar EA bünyesine katılsa, o şahane nfslerin güncel hâlleri yapılsa. 11 yıldır adam gibi bir nfs çıkmadı.

    Çok şey istemiyorum. Bildiğimiz underground, most wanted & carbon (en azından biri) sadece gece-gündüz döngüsüyle hd remake yapılsın sevinçten ağlarım. Şu efsane oyunlara benzeyen, o altyapıyı biraz olsun kullanan yeni nfs gelsin benden mutlusu olmaz herhalde. Hele yapım konsept aşamsında oyunda olup sonradan silinen içerikler, özellikler, karakter ve ara sahneleri de eklerlerse var ya of diyorum. Bu dönemin hatta nfsnin hemen hemen tüm oyunlarının beta sürecinde çok daha iyi , sahip olduğu gelişmiş içerikleri mevcut. Donanım kısıtlamaları , süre ve ea in baskılarından dolayı galiba bunlar oyundan kaldırılmış. Hani şu downgrade muhabbeti.

    Hâlâ bahsettiğim efsane dönemin oyunlarını widescreen fix ve çeşitli modlarla oynuyorum. Birkaç ay önce yeniden underground a başlayıp bitirdim. Sırayla gittim ara verdim, şu an most wanted ile devam etmekteyim. Yakında carbon u da tekrar bitirip nostalji yapacağım.

    Son nfs yi de 10 yıllık nfs hasretini bastırmak için aldım ama tam bir hayal kırıklığı oldu. 70 levele geldim, saatlerce oynadım 10 küsür yıl önceki dönemdeki nfs keyfinin zerresi yoktu.
    Yeni nfs geleceği ea play 2017de listesinde belirtilmiş. Beklentim yok ama yeni nfs oyunu ibaresini görünce yine ufak bir heyecana kapıldım. Umarım 10 yıldır yaptıkları hataları tekrarlamazlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulkane -- 8 Nisan 2017; 2:22:4 >




  • Carbon da Lan desteği olsa süper olurdu...kendi online serverini çok kısa sürede kapattılar...multiplayer için başka çözüm bilen yazarsa çok sevinirim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • sefer33 kullanıcısına yanıt
    Youtubeda yakın zamanda önerilen videolarda denk gelmiştim hocam. speedyheart, 379felipe gibi nfs serisini derinlemesine araştırıp modlayan, gizli şeyleri bulan kullanıcıların online oynadığını görmüştüm. Bir tanesinde orijinal oyun mevcut ama diğerlerinde var mı onu bilmiyorum. Araştırmak lazım.

    Yine bu nfs serilerine extra options u yapan nlgzlgrn kullanıcı isimli bir Türk de var youtubeda. Eminim bu işlere kafa yoran dahası da vardır. Nfscars, nfstheories yabancı gibi topluluklar var. Nfs ile ilgili bu ortamda da yama, mod, yama araçları, çeşitli fixler vb bir ana konusu olsa şahane olurdu.

    Benim mesele en büyük ilgi duyduğum olay, most wanted ile carbon un yapım konsept aşamasında (beta sürümlerinde) olup final sürümde kesilen, silinen özellikler. Beta hud, beta texture, gizli ve bonus araçlar. Daha detaylı modifiye seçenekleri. Bir kısmını uzun süre oraya buraya bakarak bulmaya çalıştım ama yeterli gelmedi. Nfs modlamaktan anlasam kendim birşeyler bulup entegre etmeye çalışırdım ama bu çok zaman , bilgi & emek isteyen bir olay. Beta sürümleri & ps2 demo sürümlerini bulup derince incelemek lazım.
    Most wanted için community patch 1.4 yapacaklar 2-3 yıldır yapım aşamasında hâlâ. Bir bitiremediler gitti. Beta hâlini bile yayınlamıyorlar. O bittiğinde harika birşey olacak.
    Carbon için de beta mod yapım aşamasında. Ara ara takip ediyorum hiçbir ilerleme yok.

    Most wanted & carbon bugünün nfslerinden bin kat daha iyi. 10 yıldır düzgün nfs gelmedi. Birkaç ufak mod ve widescreen fix ile çok keyifli oluyor. Blackbox firması zamanında harika iş çıkarmış. Keşke yeniden ea ile bir araya gelip eski efsane nfs ruhunu canlandırsalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulkane -- 11 Nisan 2017; 3:11:10 >




  • Bugün bu konu vasıtasıyla Carbonun Lan üzerinden nasıl oynacağını araştırdım..sanırım bir sitede çözüm buldum..uygulayan kişi %100 çalıştığını ve multiplayer oynandığını iddia ediyor ve konuyu kasım 2016 da açmış..linki aşağıda veriyorum..tunngle programı ile oynuyor..ingilizce yazmış..araştıralım ve beraber oynayalım derim.


    Link:https://www.tunngle.net/community/topic/211477-need-for-speed-carbon-working-multiplayer/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sefer33 -- 9 Nisan 2017; 23:09:59 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • sefer33 kullanıcısına yanıt
    Paylaşım sahibi kesin dille çalıştığını söylüyor.

    İlk adımda aşağıdaki linki veriyor. Oyunu 1.4 sürümüne güncellememiz gerektiği belirtilmiş.
    Sizde hangi sürüm bilmiyorsanız ya da emin olayım diye indirmek isterseniz ea in resmi indirme linki var;
    http://largedownloads.ea.com/pub/patches/NFS/carbon/

    Buradan ilk sıradaki 1.4 patch in altında english i seçip direkt indirebilirsiniz. Sizde collector's edition varsa zaten 1.4 tür sürümü. İndirmeye gerek kalmayacaktır.

    2. adımdaki dosyayı direkt indirip arşiv içindeki exe yi oyunun ana dizinine çıkarıyoruz. Bun dosyası da GLOBAL klasörüne atılacak. Orada belirttiğine göre oyunun exe si 1.2 sürümüne patchleniyor & oyunda da girişte 1.2 sürümü gözüküyor.
    1.4 te neden olmuyor acaba ona kafam takıldı. Neyse onun da belki yöntemi vardır. Linkini paylaştığınız yöntemi bi deneyelim.

    Oynayacağınız kişinin arkadaş listenizde olduğundan emin olun diyor 6. adımda.
    Sonrasında custom match kısmından ea hesabı oluşturup giriş yapın demiş. unranked seçeceğiz.
    7 ve 8deki belirttiği seçeneklere tıklayıp custom yarış , lobi gibi birşey açabileceğiz galiba. Deneyip göreceğiz.

    Deneyip sonucu burada paylaşırım. Çalışırsa elbette birlikte oynayabiliriz.

    Ekleme: EA hesabı oluşturdum elemanın anlattığı gibi. Birçok platformda olduğu gibi yine ID: bulkane benim. Tek başıma online yarış deneyeceğim bakalım nasıl olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulkane -- 10 Nisan 2017; 1:19:9 >




  • Sonucu merakla bekliyorum dostum..ilgin ve açıklamalar için teşekkür ederim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • sefer33 kullanıcısına yanıt
    Hocam sonuç olumlu. Birkaç denemenin ardından bir oturum buldum, odada 2 kişi ekledi hemen arkadaş olduk 10-15 yarış yaptık.
    Baya sıkı rakipler buldum karşımda. Benim profilde level1 yazıyor, bir tanesi vardı level88. 1 yarış zor kazandım o da teke tek speedtrap yapmıştık. Odaya 2 kişi daha katıldı hep fark yedim sonraki yarışlarda. :) Ama çok keyifliydi.

    Asıl ben teşekkür ederim. Araştırıp o linki bulmanız ne güzel bir sonuç getirdi. Hep diyorum bu 2003-2006 dönemindeki nfs efsanedir ama onlineının bu kadar keyifli olduğunu hiç bilmiyordum. İlk deneyimimi sürekli geride kalarak da olsa yaşadım güzel oldu. Bu yöntemi bilseydim çok önceden kullanır oynardım.
    İyi arabaları açmak için kariyeri oynayıp bitirmek şart. Elemanlarda supra, lancer, audi, lotus, corvette vb vardı bende baktım hiçbiri yok. %100 savegame de indirebilirdim ama uğraşmadım şimdilik. Kendim kariyeri bitireceğim asıl zevki orada zaten.

    Tekrar belirteyim. Custom match bölümünden create ea account a tıklayıp yeni hesap açmak lazım. Ben açtım, yukarıda belirttiğim gibi ID: bulkane.
    Bu yöntemi uygulayıp online a erişebilenler de hesap açıp IDlerini eklesin. Birlikte keyifli yarışlar yapalım. Uzun bir aradan sonra ilk kez bu konuda heves ettim.




  • Güzel oldu bu,oyunu yükleyip gelmek istiyorum..çalışmasına sevindim..sanırım dh dan da katılmak isteyenler olacaktır..hatta yeni bir konu açıp resimli anlatım yaparsan yeniler için çok iyi olur...sağolasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sefer33 -- 11 Nisan 2017; 16:25:11 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • U2 ile mw nin tadını hiç biri vermedi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kanyon yarışları çok güzeldi..
  • Geçen gün yeniden yükledim, baştan sona 240SX kullanıp boss arabalarını kapmayı özlemişim :D
    Bu defa hile hurda olmadan "reward card"lara kasacağım.
    Tunngle'da lobi falan yapabiliyor muyuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulkane

    Serinin efsane döneminin efsane oyunlarından. 2003-2006 sonrası benim için nfs tam bir hayal kırıklığı olmuştu. Blackbox keşke tekrar EA bünyesine katılsa, o şahane nfslerin güncel hâlleri yapılsa. 11 yıldır adam gibi bir nfs çıkmadı.

    Çok şey istemiyorum. Bildiğimiz underground, most wanted & carbon (en azından biri) sadece gece-gündüz döngüsüyle hd remake yapılsın sevinçten ağlarım. Şu efsane oyunlara benzeyen, o altyapıyı biraz olsun kullanan yeni nfs gelsin benden mutlusu olmaz herhalde. Hele yapım konsept aşamsında oyunda olup sonradan silinen içerikler, özellikler, karakter ve ara sahneleri de eklerlerse var ya of diyorum. Bu dönemin hatta nfsnin hemen hemen tüm oyunlarının beta sürecinde çok daha iyi , sahip olduğu gelişmiş içerikleri mevcut. Donanım kısıtlamaları , süre ve ea in baskılarından dolayı galiba bunlar oyundan kaldırılmış. Hani şu downgrade muhabbeti.

    Hâlâ bahsettiğim efsane dönemin oyunlarını widescreen fix ve çeşitli modlarla oynuyorum. Birkaç ay önce yeniden underground a başlayıp bitirdim. Sırayla gittim ara verdim, şu an most wanted ile devam etmekteyim. Yakında carbon u da tekrar bitirip nostalji yapacağım.

    Son nfs yi de 10 yıllık nfs hasretini bastırmak için aldım ama tam bir hayal kırıklığı oldu. 70 levele geldim, saatlerce oynadım 10 küsür yıl önceki dönemdeki nfs keyfinin zerresi yoktu.
    Yeni nfs geleceği ea play 2017de listesinde belirtilmiş. Beklentim yok ama yeni nfs oyunu ibaresini görünce yine ufak bir heyecana kapıldım. Umarım 10 yıldır yaptıkları hataları tekrarlamazlar.
    Hocam mesajınız eski ama benzer duyguları yaşayan birisi olarak bir kaç kelime de ben karalamak istedim.

    Need for Speed Underground aslında bir devrimdi. Süperspor otomobilleri bir kenara bırakıp sokakta görebileceğimiz daha "içimizden" olan otomobilleri bize sunmuştu. Tam da Hızlı ve Öfkeli'nin üzerine gelince patladı gitti.
    Underground ve Underground 2 sürüş dinamikleri konusunda zirvedir. Hatta UG2 bu işin ustalık eseridir diyebilirim. Herkes UG2'yi basit bir Arcade oyun olarak görür ama benim diyen simülasyonda olmayan ayar, detay ve hissiyat vardı. Sürüşe zaten oyun hiç müdahale etmiyordu, tamamen safkan ve içgüdüsel bir sürüşü vardı. Hele kullandığım araca biraz alışınca refleks olarak gözüm kapalı kullanmaya başlıyordum. Viraja girmeden önce el freni ve direksiyon manevrası yapıp virajın apexini aracın burnu ile silip geçebiliyordum. Öyle organik, öyle hisli, öyle rahat bir sürüşü vardı.
    Tuning kısmında mesela motorun 4000 devirde üreteceği güçten feragat edip 5000 devirdeki gücü artırıp (Yazılıma müdahale ederek), vites geçişlerini de her bir vites dişlisinin oranını tek tek ayarlayarak mesela bir üst vitesin başlangıcını 5000 devir civarına denk getirip aynı modifiye parçaları ile daha fazla performans elde etmek mümkündü. Aerodinami, süspansiyon, fren, turbo, lastik hepsine ince ayar çekmek mümkündü. Araba sayısına zaten laf eden çarpılır, her arabaya müthiş modifiye imkanları vardı. Bir de hocam motorun gücünü hissedebiliyordunuz mesela son hız değeri belirlenmiş bir limit değil de motorun yapabileceği son hız olarak hissediyordunuz, son hıza yakın hızlarda yokuşa gelince mesela araba hız kaybediyordu v.b bunlar basit gibi duran ama bir yarış oyunun yarış oyunu yapan detaylardı. Yine mesela diyeceğim 6000 devirde 220 yapan bir araba 3000 devirde 110 yapıyor. Most Wanted'da mesela bu orantı bile yanlıştı.

    Most Wanted aslında serinin düşüşe geçmeye başladığı; ama senaryosu, iç açıcı grafikleri, Mia ve M3 gibi etmenler dolayısıyla başarılı olan bir oyundu. Modifiye seçenekleri azaldığı gibi sürüş dinamikleri çok bozulmuştu. Hem UG'daki safkan sürüş yoktu, kodlanmış belli bir kalıpta sürüyorduk arabaları hem de bir tuhaftı, kalkışta gaz kesince lap diye duruyordu araba falan. Bir de Catch Up sistemi vardı, rekabeti koruyacağım derken oyunun "Yarış" kısmını baltalamıştı. Şöyle ki, AI çok geride kalınca, virajları fiziksel olarak mümkün olmayan hızlarla dönerek size yetişiyordu. Bu da can sıkıcı bir durum. Yine de Most Wanted iyi oyundu. Carbon birebir aynı motorla yapılmış, grafikleri kasvetli ve iç karartıcı olduğu için Most Wanted kadar olamamış bir oyundu.

    Lafı uzattım biliyorum ama birazdan Undercover'a giydireceğim, ondan önce Pro Street'e giydireceğim. İçimi dökmek diyeyim.

    Pro Street aslında Carbon'un kasvetli havasından sonra cıvıl cıvıl atmosferi ile iyi gelmişti. Pist yarışları çok sorun değildi ama oyunun "Sürüş" kısmı çok kötüydü. Hem bazı tuhaf hatalar (Mesela arabaların ön tekerlerinin ikisi de farklı yönlere bakıyordu, yarış oyunu yahu bu bu kadar basit bir detay nasıl hatalı yapılır? Yine mesela frene basınca stop lambaları bile bazen yanıyor bazen yanmıyordu, başka hiç bir yarış oyununda görmediğim tuhaflık) hem de tuhaf sürüş dinamikleri yüzünden sadece Drag ve Speed modunu sevebilmiştim. Hadi onu geçtim şimdi Undercover'ı fena gömeceğim.
    Dediler Most Wanted gibi olacak, hikaye olacak, şu olacak bu olacak. Oyun çıktı, hikaye kısmına bir şey demeyeceğim de, arkadaş yaptığınız oyun "Yarış" oyunu. Sürüş dinamikleri o kadar kötüydü ki, yüksek hızlarda yapay zeka bile baş edemiyordu arabayla. Son hız deseniz, mesela 308 km/sa şu anki sürdüğüm M3'ün son hızı, arkadaş araba 308'e o kadar rahat tırmanıyor ki, sanki 340-350 yapacak, ama 308'e gelince sanki limitör varmış gibi pat diye kalıyor o hızda, rampa yukarı aşağı fark etmiyor, 308 km/sa çakılı. Yahu motorun gücü yetiyor da gitmiyormuş hissi var. Yine onu da geçtim, yahu yarış oyunu yapıyorsun, o devir saati sırf "var" demek için yapılır mıı ya? Sayıların olmamasını anladım boş bir devir saati ama 5000 devir çevirebilen Amerikan V8 ile 9000 devir çevirebilen bir Wankell motor için tıpatıp aynı devir saati, aynı redline nedir ya? İnsan birazcık özenir, koskoca EA bünyesinde NFS isminde bir oyunun yarış ögeleri bu kadar mı kötü olur? Arabalar zaten yolda gitmiyor, uçak kullanıyoruz sanki.

    Sözün özü, Underground 2 candır, canandır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goodorevil -- 14 Ağustos 2018; 0:34:57 >




  • nfs serisi benim için 2005'te çıkan most wanteddan sonra bitti malesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: torkema61

    nfs serisi benim için 2005'te çıkan most wanteddan sonra bitti malesef.
    hocam nfs carbonu yükledim açılmıyor( windows 10 ) bir bilginiz var mı? yönetici olarak çalıştırmayı ve uyumluluk sorunlarını gidermeyi denedim.
  • carbon yüklediğimde bilgisayarım xp idi inan hiçbir bilgim yok. crack sıkıntılı olabilir. başka crack denedin mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: torkema61

    carbon yüklediğimde bilgisayarım xp idi inan hiçbir bilgim yok. crack sıkıntılı olabilir. başka crack denedin mi
    orjinal cd var elimde hocam ama açılmıyor
  • uyumluluk modu mu ne bişey vardı onu xp yapıyolardı özellikler kısmından. onu denedin mi peki
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.