Şimdi Ara

Netflix’in reklam destekli abone sayısı 1 milyonu geçti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
516
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Netflix’in reklam destekli abone sayısı 1 milyonu geçti
    Netflix, gelirini çeşitlendirmek için farklı arayışlar içerisinde. Popüler akış hizmeti şifre paylaşımını sınırlandırmayı ve kaldırmayı hedeflerken geçtiğimiz kasım ayında getirdiği reklamlı abonelik modeliyle de gelirini çift yönlü olarak artırmayı planlıyor. İlk aylarda bu paketin beklenen ilgiyi yaratmadığına dair bilgiler ortaya çıksa da yayınlanan son verilere göre Netflix’in reklamlı paketi ivmelenmiş gibi duruyor.



    Netflix'in reklamlı planına ilgi artıyor



    Bloomberg tarafından elde edilen bilgilere göre şu anda ABD’de Netflix'in reklam destekli abonelik modelinin kullanıcı sayısı 1 milyonu aşmış durumda. Netflix’in reklamlı paketi ABD’nin yanı sıra Avustralya, Brezilya, Kanada, Fransa, Almanya, İtalya, Japonya, Kore, Meksika, İspanya ve Birleşik Krallık’ta bulunuyor. Dolayısıyla gerçek kullanıcı sayısının daha yüksek olduğunu söyleyebiliriz.



    Netflix’in reklam destekli abone sayısı 1 milyonu geçti
    Bununla birlikte, analiz firması Antenna'ya göre ocak ayında ABD’deki yeni abonelin yüzde 19’u aylık 6,99 dolar olan reklamlı paketi tercih etti. Ek olarak Netflix görünüşe göre hedeflerine ulaşmayı başarmış görünüyor. Zira temel abonelik paketini satın alan yeni abonelerin oranı son üç ay içerisinde yüzde 41’den yüzde 16’ya gerilemiş vaziyette.



    Netflix’in reklam destekli abone sayısı 1 milyonu geçti
    İnsanların artık standart ve premium paketlere yöneldiği görülüyor. Ancak Netflix’in reklamlı paketi her ne kadar ivmelense de Disney+ ve HBO Max’in reklamlı paketlerinden halen geride olmaya devam ediyor. Antenna'ya göre Netflix’in tüm abonelerinin yalnızca yüzde 1’i reklam destekli planı kullanıyor. Bu anlamda da Netflix yine diğer tüm rakiplerinin gerisinde.



    Ayrıca Bkz.Netflix, Oscar Ödülleri’nin en büyük kazananı oldu



    Netflix’in reklamlı abonelik paketi henüz Türkiye’de bulunmuyor ancak bu yıl içerisinde gelmesi bekleniyor. Fiyatı konusunda da bir bilgi yok. Bunun yanında mevcut Netflix Türkiye fiyatları şu şekilde:




    • Temel plan: 63,99 TL

    • Standart plan: 97,99 TL

    • Özel Plan: 130,99 TL




    Kaynak:https://www.theverge.com/2023/3/20/23648081/netflix-ad-supported-tier-growth-usa-momentum
    Kaynak:https://www.antenna.live/post/the-launch-of-ad-supported-disney-and-the-rise-of-avod







  • Arkadaşlar böyle haberlere itibar edilmemeli*. Sebebini açıklayacağım.

    *Yalnız hemen belirteyim, itibar edilmemeli derken, Donanımhaber'e değil kaynak haberi dünyaya yayanları kastediyorum, yanlış anlaşılmasın, editörlerimize laf yok :)

    En aşağıda yazacağım Kanıksanmış-yaygınlaşmış REKLAMLI SİSTEM: 'in yaygınlaşması için basına böyle yansıtılıyor.

    En optimal durumda söz gelimi:

    REKLAMSIZ SİSTEM:

    - Üye: 10 birim öder, reklama maruz kalmaz.
    - Firmalar: 0, reklam veremez, konusu bile geçmez.
    - Platformun gün sonunda kazancı: 10 birim

    REKLAMLI SİSTEM:
    - Üye: 5 birim öder, reklama maruz kalır.
    - Firmalar: 5 birim öder, reklamını yapar.
    - Platformun gün sonunda kazancı: 10 birim

    Buraya kadar her şey normal. İsteyen Reklamsız isteyen Reklamlı üyelik alır. Ama işte olay şurada kopuyor:

    Reklam veren firmaların derdi alım gücü yüksek profilli hesaplara hitap edebilmek. Ama o yüksek profilli hesapları reklama ikna etmek çok zor. Çünkü o profillerin konfor alanı daha geniş. Çare ise akıl oyunları, reklamsız üyeliği gizleme çabası, reklamlı üyeliği normalleştirme çabaları, herkes alıyor algısı.

    Çünkü böyle olursa;

    Kanıksanmış-yaygınlaşmış REKLAMLI SİSTEM:

    - Üye: 5 birim öder, reklama maruz kalır.
    - Firmalar: Değil 5 birim, artık 15 birim bile öder, çünkü reklamdan getirisi çok daha yüksek olacaktır, bununla ilgili raporları vardır.
    - Platformun gün sonunda kazancı: 20 birim.

    Youtube, Netflix, Exxen büyük küçük hepsinin aklı buna çalışıyor.

    Makul düzeyde reklamlı/reklamsız üyeliği normal buluyorum. Ama ötesini kurcalamak sınırları zorlamaktır, topluluğu illegal bilince geri sürükleyebilir.
  • Hem para verip hemde reklam izleyecekler allah akıl mantık versin

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar böyle haberlere itibar edilmemeli*. Sebebini açıklayacağım.

    *Yalnız hemen belirteyim, itibar edilmemeli derken, Donanımhaber'e değil kaynak haberi dünyaya yayanları kastediyorum, yanlış anlaşılmasın, editörlerimize laf yok :)

    En aşağıda yazacağım Kanıksanmış-yaygınlaşmış REKLAMLI SİSTEM: 'in yaygınlaşması için basına böyle yansıtılıyor.

    En optimal durumda söz gelimi:

    REKLAMSIZ SİSTEM:

    - Üye: 10 birim öder, reklama maruz kalmaz.
    - Firmalar: 0, reklam veremez, konusu bile geçmez.
    - Platformun gün sonunda kazancı: 10 birim

    REKLAMLI SİSTEM:
    - Üye: 5 birim öder, reklama maruz kalır.
    - Firmalar: 5 birim öder, reklamını yapar.
    - Platformun gün sonunda kazancı: 10 birim

    Buraya kadar her şey normal. İsteyen Reklamsız isteyen Reklamlı üyelik alır. Ama işte olay şurada kopuyor:

    Reklam veren firmaların derdi alım gücü yüksek profilli hesaplara hitap edebilmek. Ama o yüksek profilli hesapları reklama ikna etmek çok zor. Çünkü o profillerin konfor alanı daha geniş. Çare ise akıl oyunları, reklamsız üyeliği gizleme çabası, reklamlı üyeliği normalleştirme çabaları, herkes alıyor algısı.

    Çünkü böyle olursa;

    Kanıksanmış-yaygınlaşmış REKLAMLI SİSTEM:

    - Üye: 5 birim öder, reklama maruz kalır.
    - Firmalar: Değil 5 birim, artık 15 birim bile öder, çünkü reklamdan getirisi çok daha yüksek olacaktır, bununla ilgili raporları vardır.
    - Platformun gün sonunda kazancı: 20 birim.

    Youtube, Netflix, Exxen büyük küçük hepsinin aklı buna çalışıyor.

    Makul düzeyde reklamlı/reklamsız üyeliği normal buluyorum. Ama ötesini kurcalamak sınırları zorlamaktır, topluluğu illegal bilince geri sürükleyebilir.





  • winuae kullanıcısına yanıt

    Amin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olay şurada kopuyor; öncelikle ABD'deki eğlence sektörü, stratejiler, rekabet ortamı ve insanların alışkanlıkları, kafa yapısı farklı. Habere eklenen görseldeki plan tier tablosunun neden öyle platformlar arası farklı olduğunu ABD'deki sektör hakkında bilgisi olmayan insanlar anlamayacaktır. Disney ve Netflix diğerlerinden geride diyerek haber yapılması bence yanlış çünkü sebepleri var. Bir diğer konu ise batı kafasında olan bir toplumun hareketlerini/davranışlarını doğu kafasını yaşayan toplumlarla karşılaştıramazsınız. Tutar olayları kendi kafa yapısından değerlendirir ama haber senin ülkene ait değil kardeşim, oradaki insanlar o kafada değiller. Ama haberin altına saçma sapan yorumların gelmesinde tamamen forum yönetimi ve editör hatalı çünkü haber bahsettiğim gibi Türkiye'ye ait değil ve insanlar haliyle anlamakta zorlanıyorlar.

  • Bence saçmalık hem para ver hem reklam izle

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Netflixin hala 3 aşamalı paketin olması akıl alır gibi değil. Rakipleri tek paketten 4k atmos hdr ne ararsan veriyor. Uygun ücrete. Netflixin hala direnmesi garip.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • iyi diyosunda şuan en zengin çeşitli içerik uygulama dahil netflixte diğer platformlarıda kullanıyorum netflix kadar zengin değil o yuzden bu paralar gayet normal..zamanında digitürk hemen hemn bütün film studyoları elindeydi dün dünya ligleri dahil 130 140 lira gibi bir fiyata izliyorduk seneler önce şimdi bu fiyatlar gayet normal bence eve pahalımı pahalı ama bu sektör böyle.netflix geldikten sonra digitürkü arar olduk..

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.