Şimdi Ara

Netmaster Infinity 401 yeni modem (75. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.808
Cevap
45
Favori
299.633
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ping konusunda ben de şikayetçiyim ama bunda modem in bir günahı olduğunu düşünmüyorum. PingPlotter ile baktığımda bende (İstanbul) ping i şişirenin maalesef TTelekom un her iki yakadaki (Gayrettepe ve Acıbadem) santralları olduğunu görüyorum. Bir ara Gayrettepe berbattı şimdi o daha düzgün fakat Acıbadem santralının çok yüksek ping li olduğu görülüyor. Bu sebeple ping için ne modemi ne de Türksat ı suçlayamam.
  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    mehmetkara3457 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba benim modemin arayüzünde bu şekilde gözüküyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İbo954

    Ping konusunda ben de şikayetçiyim ama bunda modem in bir günahı olduğunu düşünmüyorum. PingPlotter ile baktığımda bende (İstanbul) ping i şişirenin maalesef TTelekom un her iki yakadaki (Gayrettepe ve Acıbadem) santralları olduğunu görüyorum. Bir ara Gayrettepe berbattı şimdi o daha düzgün fakat Acıbadem santralının çok yüksek ping li olduğu görülüyor. Bu sebeple ping için ne modemi ne de Türksat ı suçlayamam.
    Peki sizi TT'nin 2.-3. seviye çıkışlarına maruz bırakan Türksat'ı bundan sorumlu tutamaz mısınız?
  • Atalante. A kullanıcısına yanıt
    Modemim Netmaster Infinity 401 ( 4 lan girişli ) onun resmini atmıştım. yardımcı olamadığım için üzgünüm.
  • Atalante. A kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Size daha önce göndermiş olduğumuz Bridge Mod ile ilgili bilgiler, Kablonet firmasında çalışan modemler için geçerlidir. Vodafone veya Superonline firmasına ait modemlerde ise Bridge Mod özelliği bulunmamaktadır.
    Konu ile ilgili Destek Hattımızı da arayabilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ataman5

    Peki sizi TT'nin 2.-3. seviye çıkışlarına maruz bırakan Türksat'ı bundan sorumlu tutamaz mısınız?

    Alıntıları Göster
    Ben realist düşünüyorum. Farzedin sorumlu tuttum, ne gibi bir hakkım var değiştirtecek/ düzeltecek? En fazla aboneliğimi iptal ettirmek le zorlarım o da hiç etkili olmayacaktır eminim. Vazgeçtim santral sıkıntısını benim Türksat Kabloya ilk abone olduğum 2002 veya 2003 senesinde apartman merkez panosundan evime elleriyle çektikleri koaksiyal sinyal kablosu o yıllardan bu yana hem TV hem internet sinyalleri birkaç standart değiştirerek çok daha kaliteli, farklı teknik ve farklı yapılara evrimleşmesine ve buna bağlı olarak taşıyıcı hattın en son standartta olması gereğine istinaden senelerdir bütün ısrarlarıma rağmen Türksat topu topu en fazla 10/15 metre yeni standartta koaksiyal kablo döşemeyi defalarca reddetti. Benim kendim o kabloyu değiştirmem gerekiyormuş. Buyrun bunlara santral bağlantısı düzelttirin. Tabii aslında bunlar hep bütün altyapının TürkTelekom malı olması ve de diğer bütün sağlayıcıların neticede buna bağımlı olmasının tabii sonucu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertcangokgoz

    Arkadaşlar modem hakkında deneyimlerimi yazmak istiyorum

    Öncelikli olarak sabit IP adresi kullanıyorsanız ve bridge mod ile routerin IP adresi almasını istiyorsanız. Sisteme 2 adet Mac adresi kayıt ettirmeniz gerekiyor. Ankara bölgesinde bu işi Ezgi diye bir kadın yapıyor. Müşteri hizmetlerine firewall devreye alacağınızı ve sabit ip mac adresi kayıt ettirmek istediğinizi özellikle belirtin. Yoksa CM Mac değiştirme işlemi yapıyor çoğu çalışan.

    1- Sabit IP için Router Mac
    2- İnternet erişimi için CM Mac

    Bu işlemi yaptıktan sonra Router DHCP üzerinden Türksat sisteminden size tanımlı olan IP adresini alacak, sakın ola elle IP tanımlamayın. Hemen sonra modem üzerinde bütün kablosuz özellikleri kapatılacak ve güvenlik duvarı devre dışı bırakılacak modemin sadece çevirici kafasında çalışması ve interneti direk routera teslim etmesini sağlayacaksınız.

    ---

    Modeme gelecek olursak uzun zamandır kullanıyorum(ilk çıktığından beri), piyasadaki diğer netmaster modemlerden kat ve kat iyi wifisini hiç denemedim bile Unifi AC Pro kullandığım için gerek duymadım açıkçası. 24 kanal birleştirme ile muhteşem bir modem kendileri, Benim ayrıca dikkatimi çeken modem içerisinde kullanılan koaksiyel bağlantı aparatlarının hepsi docsis 3.1 destekliyor ancak kutuda docsis 3.0 olduğu yazıyor.

    Yoksa kart üzerindeki broadcom çipler ve koaksiyel giriş docsis 3.1 desteği olan parçalar çoğunlukla var. Bu güzel bir şey turksat istese geçebilecez gibi

    Benim tek derdim hala 2 kanal upload olması, keşke 4 çıkartılsa güzel olurdu :)
    Merhaba hocam, netmaster modemde (383z4) kablo ile internet alıp airties 5650 ile kablosuz olarak dağıtmak istiyorum. Nette bilgiler çok karışık. Bir dökümanda 5650 yi köprü moduna alarak yapılıyor ancak bu şekilde bende ip vermedi bilgisayara 5650 . (Sanırım iki modemin ip blokları farklı olduğu için) Başka bir yerde netmaster modem köprü moduna alınıyor. Pingi de hesaba katarak hangi yöntemi yapmalıyım yardımcı olur musunuz. Bu arada statik ip hizmeti almıyorum ama cng havuzundan çıktım geçen gün . Bununla konunun bir alakası var mı tam bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • selamlar sayın arkadaşlar bu modem ile VPN kullanabiliyormuyuz? herhangi bir kısıtlama var mı? kullanan arkadaşlar varsa önereceği bir vpn var mı?
  • outlander O kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Var olan VPN bağlantısı için geçiş desteği vardır. Bunun için modem ara yüzünde Gelişmiş seçeneğinin altın yer alan Ip-Sec ve PPTP sec geçiş kısımlarının işaretli olması yeterlidir.

    Noktadan noktaya VPN IP-Sec bağlantı özelliği mevcuttur. Modem arayüzünde VPN seçeneği ile cihazdan cihaza ilgili ayalar yapılandırılarak bu özelliği kullanabilirsiniz.

    VPN server özelliği bulunmamaktadır. . Diğer soru ve bilgi için Destek Hattımız ile irtibata geçebilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • Sayın yetkili;
    İki hafta önce kablonete başvuruda bulundum ancak yerli ürün dediğimiz Netmaster modemler Çin de üretildiği için pandemiden dolayı yerli modemleriniz ülkeye şthal edilememektedir, tekel çalışma yaptığınız için Linksys veya Netgear gibi docsis modem ürünler de Türkiye de satış yapılmamamaktadır, böyle bir iş anlayışı olmaz, hem rekabetı tekel olarak ortadan kaldırıp hemde modem sıkıntısını giderememektesiniz, daha nekadar yerli modemlerinizin Çin den gelmesini beklemek zorundayız? Hiç bir yetkili de gelip şu tarihte problem çözülecek demememektedir, insanları madur etmektesiniz, lütfen bu konuda yardımcı olun, işim gereği internet üzerinden çalışmak zorundayım ve sayenizde telefon internetine ödediğim internet faturasının haddi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atraban

    Sayın yetkili;
    İki hafta önce kablonete başvuruda bulundum ancak yerli ürün dediğimiz Netmaster modemler Çin de üretildiği için pandemiden dolayı yerli modemleriniz ülkeye şthal edilememektedir, tekel çalışma yaptığınız için Linksys veya Netgear gibi docsis modem ürünler de Türkiye de satış yapılmamamaktadır, böyle bir iş anlayışı olmaz, hem rekabetı tekel olarak ortadan kaldırıp hemde modem sıkıntısını giderememektesiniz, daha nekadar yerli modemlerinizin Çin den gelmesini beklemek zorundayız? Hiç bir yetkili de gelip şu tarihte problem çözülecek demememektedir, insanları madur etmektesiniz, lütfen bu konuda yardımcı olun, işim gereği internet üzerinden çalışmak zorundayım ve sayenizde telefon internetine ödediğim internet faturasının haddi yok
    Maalesef sıkıntınız Türksat ın yarı devlet işletmesi olmasıyla da bağlantılı. Nasıl olsa batmak yok. Bu arada bildiğim kadarıyla Türksat müşterinin kendi modemine de bağlantı yapabiliyor. Yanılıyor olabilirim ama siz koaksiyal sinyal girişli (Türksat ın kablosuna uygun)/kablo tipi bir modem satın alırsanız Türksat size internet bağlayabilecek. Bir danışın, illa Netmaster bekleyerek zaman kaybetmeyin.




  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    Sayın yetkili arkadaş, online oyun oynadığımda band genişliği düşüklüğü nedeniyle sıkıntı yaşıyorum.100mbs olan hız aşağıdaki gibi oluyor. Kablo ile bağlanıyorum ve yinede düşük olıyor. Bunu artırmanın yolu varmı acaba.? İnf 401 modem kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, yukarılarda bahsettiğim 2.4GHz’de aşırı hız düşmesi modem değişikliği ile giderildi.
    Şimdi farklı bir problemim var.
    Evimde Wi-Fi destekli alarm sistemi var. Kablonet’e geçtiğimden beri alarm sistemi sürekli wifi’den kopuyor. Tam 3 kez alarm cihazı değiştirildi. Desi marka, fabrika ile görüşüyorum, ilk kez böyle bir sorun görüyoruz diyorlar.
    Bana pek mantıklı gelmese de, 3 kez alarm cihazı değiştiği halde halen kopma sorunu olduğu için ve kablonet’e geçmeden önce böyle bir sorun olmadığı için alarm cihazının sürekli internetten kopmasının İnternet servis sağlayıcısı ile ilgili olabileceğini düşünmeye başladım.
    Fikri olan varsa çok sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • korsan067 K kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Bahsetmiş olduğunuz kablolu bağlantıda da sorun yaşamanız hat kaynaklı olup,konu ile ilgili bağlı bulunduğunuz servis sağlayıcınız ile (Kablonet, Vodafone veya Turkcell) görüşmeniz gerekmektedir.

    Saygılarımızla.
  • atraban kullanıcısına yanıt
    Sayın atraban,

    Mesajınızda belirttiğiniz tüm hususlar yanlıştır.
    1. Netmaster modemler yerli üretim değildir. Bugüne asla böyle bir beyanımız olmamıştır. Netmaster, %100 yerli sermaye ile kurulmuş olan Teknotel Bilişim A.Ş.’nin tescilli markası olup, ürünleri anlaşmalı üreticilerinde üretilmektedir.
    2. Netmaster modemler Çin’de üretilmemektedir. Anlaşmalı üreticimiz Tayland’da bulunmakta olup, ürünlerimizn ambalajında da Made in Thailand ibaresi yer almaktadır.
    3. Netmaster bir tekel oluşum değildir. Şirketimiz operatörlerin açtığı ihalelere katılmaktadır. Bu ihaleler sonucunda kazandığı projelere modem satmaktadır. Bu ihaleleri açan/gerçekleştiren/satın almayı yapan kurumlar teknik ve idari şartnamelerini şeffaf olarak yayınlamakta olup yeterlilik sağlayan tüm firmalar ihalelere katılmaktadır.
    4. Pandemi dolayısı ile ürün sevklerinde yaşanan gecikme firmamız açısından kısa süreli idi. Tüm dünyada çok daha kötü sevk problemleri yaşanmaktadır. Cümlenizde de belirttiğiniz üzere yaşanan durum “PANDEMİ”dir.
    5. Teknotel Bilişim A.Ş. herhangi bir kuruma bağlı olmayıp, herhangi bir sosyal sorumluluk projesini de sahiplenmemiştir. Kar amaçlı bir şirket olarak herhangi bir sosyal sorumluluğumuz bulunmamaktadır.
    6. Çeşitli dedikodular üzerinden yapılan yanlış bilgilendirmeler nedeniyle edindiğiniz bu kanıdan dolayı üzgünüz, ancak konunun çıkış noktası da sonucu da bizimle ilgili değildir. Bilgi almak istediğinizde direkt olarak tarafımıza soru sorabilirsiniz. İletişim kanallarımız daima açık olup, binlerce kullanıcımızla bu kanallardan sürekli iletişim halindeyiz.
    7. Sonuç olarak Türksat’a sevk etmiş olduğumuz binlerce modeme rağmen halen modem stok sorunu yaşanması da mümkün değildir. Bilgi edindiğiniz kaynakları tekrar sorgulamanızı tavsiye ederiz.

    Saygılarımızla,




  • Merhaba modem arayüzünde hat değerlerim aşağıda paylaştığım gibi gözüküyor. düzeltilebilir düzeltilmiş ve düzeltilmemiş sekmelerinde yer alan rakamlar neyi temsil ediyor ?

  • sserkany28 S kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Göndermiş olduğunuz tablo, hat üzerinden gelen frekans ve sinyal bilgilerinin bulunduğu sayfadır. Bahsetmiş olduğunuz düzeltilebilir ve düzeltilmemiş tablolar ise hat üzerinde oluşan sinyal dalgalanmasında oluşan değerler ile ilgili bilgilendirme sağlar. Hat değerleriniz normal olup herhangi bir sorun bulunmamaktadır. Diğer soru ve bilgiler için Destek Hattımız ile de irtibata geçerek bilgi alabilirisiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    Merhaba bende yeni üyelik alıyordum ancak modemi kendiniz bulmalısınız dendi ellerinde modem yokmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Modemim arızalandı. Bu modemi sıfır olarak verdiler ama WİFİ çekim gücü leş ötesi. 3-4 sene kullandığım NETMASTER modem daha iyi çekiyordu.
  • coolfighter C kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Modeminizin kablosuz ayarlarının yapılandırılması ve genel kontrolü için modeminizin yanında olduğunuzda Destek Hattımız ile irtibata geçmenizi rica ederiz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • 
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.