Şimdi Ara

Netmaster Infinity 401 yeni modem (74. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.808
Cevap
45
Favori
299.648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7273747576
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İbo954 İ kullanıcısına yanıt
    Evet biliyorum. Bosta duruyordu belki ise yarar diye taktim ama tam olarak nereye takmam gerektigini bilemedim :)

    Netmaster ve Router dipdibe. Adaptorleri uclu prize takili. Adaptorlerin kablosunu elimle birlestirip tek bir ferite taktim.
    Diger ferriti ise iki cihaz aradindaki ethernet kablosuna taktim.

    Sizce bu sekilde olmus mu? Netmaster’a takilan hat kablosuna takmaya gerek var mi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alierr -- 25 Mayıs 2020; 15:52:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Netmaster Infinity 401 yeni modem

    Browserdanhttp://192.168.100.1 veya http://192.168.0.1 yazarak modem arayüzüne gir
    görseldeki gibi önce GELİŞMİŞ yazan yere sonra KURULUM yazan menünün altında göreceksin
    "tanımlı DNS'i kullan" kutucuğunu aktif ettikten sonra kullanmak istediğin DNS adreslerini yazabilirsin.

    ------------------------------------------------------------------

    Bu arada unutmadan yüksek ping değerleri alan arkadaşlar IP'sini bir kontrol etsinler CGN IP havuzunda olmasalar bile
    174 ve 176 ile başlayan IP'lerde download veya upload'da sorun olmasa bile torrent uygulamaları ve oyunlarda ping problemi var.En azından bende vardı.IP değişim talebinde bulununca 24.133.*.* ile başlayan IP verdiler.
    Battlefield 1-5 CD warzone gibi oyunlarda ping değerim 50-90 arası değişiyordu IP değişiminden sonra 33 ile 37 arasında değişiyor.Umarım böyle de gider
    Bilginize..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi niedre -- 25 Mayıs 2020; 22:7:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: niedre



    Browserdanhttp://192.168.100.1 veya http://192.168.0.1 yazarak modem arayüzüne gir
    görseldeki gibi önce GELİŞMİŞ yazan yere sonra KURULUM yazan menünün altında göreceksin
    "tanımlı DNS'i kullan" kutucuğunu aktif ettikten sonra kullanmak istediğin DNS adreslerini yazabilirsin.

    ------------------------------------------------------------------

    Bu arada unutmadan yüksek ping değerleri alan arkadaşlar IP'sini bir kontrol etsinler CGN IP havuzunda olmasalar bile
    174 ve 176 ile başlayan IP'lerde download veya upload'da sorun olmasa bile torrent uygulamaları ve oyunlarda ping problemi var.En azından bende vardı.IP değişim talebinde bulununca 24.133.*.* ile başlayan IP verdiler.
    Battlefield 1-5 CD warzone gibi oyunlarda ping değerim 50-90 arası değişiyordu IP değişiminden sonra 33 ile 37 arasında değişiyor.Umarım böyle de gider
    Bilginize..
    Yazınızdan sonra kontrol ettim bende de IP 24.133.. şeklinde. ne zamandır böyle bilemiyorum. Ama ben Hollanda tesisli WO.Tanks oyununda/ serverinde birkaç ay evveline kadar 50-60 ping ler görebiliyordum şimdi maalesef 90 larda geziniyor hatta ara ara 100 lerin üzerine çıkıyor. Yukarda da yazdığım gibi ben bunu hatların/ sinyallerin son zamanlarda iyice kalite kaybı yaşamasına bağlıyorum. Epeydir modem arayüzüne bakınca bolca paket kayıpları görüyorum. Evvelden böyle birşey olmazdı bende.
    DNS ayarlarına gelince: Ben de DNS ayarlarını kendi tercihime göre değiştirdim ama DNS üzerinden otoritenin yasaklarına hiçbir faydası olmuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İbo954 -- 26 Mayıs 2020; 9:4:40 >




  • Merhaba,

    infinity 401 modemin router özelliğini kapatıp, bridge moduna alıp, air 5650 yi router olarak kullanmak istiyorum. Ne yaptıysam olmadı. Başarabilen var mı?

    1. Infinity 401'den gelen etherneti Airties 5650'nin wan girişine taktım.
    2. Infinity 401 üzerinden firewallu ve wifi yayınlarını kapattım. Bridge moduna aldım.

    3. Airties modem üzerinde de aşağıdaki dokümana göre DHCP seçerek gerekli ayarları yaptım.http://www.airties.com.tr/_supportdocs/2/117/2_117_20130104085245.pdf


    Ama 5650 WAN IP almıyor bir türlü. YArdımcı olabilecek biri var mı?




  • Vodafone üzerinden hizmet alanlar için arayüzde birçok şey kısıtlı. Daha öncesinde senelerdir Netmaster marka modemler kullandığım için bilgim var. Bu kısıtlamayı kaldırmak için ne yapmak gerek? Ne DNS tanımlaması yapılabiliyor ne de Bridge moda alınabiliyor...
  • FrecoB kullanıcısına yanıt
    Kısıtlamayı kaldırmak mümkün değil.
  • aXaray68 kullanıcısına yanıt
    Ben o sekilde kullaniyorum:

    https://forum.donanimhaber.com/airties-5650-router-olarak-kullanma--143092762

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba herkese ,
    Netmaster Infinity 401 yeni modem için router önerisi olan var mı , teşekkür ederim
    wifi performansım kötü ve hızında cok gelgitler oluyor, bir 20 alırken bir 90 oluyor,
    kiralık modem kullanıyorum , router alarak sorunlarımı çözebilir miyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcımız,

    Yaşamış olduğunuz sorun ile ilgili Vodafone Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmeniz gerekmektedir. Modeminizin tüm desteği Vodafone tarafından sağlanmaktadır. Vodafone Çağrı Merkezine 0542 542 00 00 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

    Saygılarımızla.
    hala sorunla ilgili bir cevap alamıyorum kimseden gördüğünüz gibi modem üreticisinden bile....

    Netmaster Infinity 401 modemim günde 5-6 kez wifiden kaybolup geri geliyor bi 5 dakika bağlantı kesiliyor. Hatta sıkıntı yok türksat ekipleri bi sorun bulamadı modemi değiştirdiler ama aynı sorun devam ediyor. modem ışıkları çoğunlukla hiç değişmeden oluyor bu anlattığım olay. bazen iki mavi ışık yanıyor

    bu sorunu nasıl aşabilirim. ne vodafone ne türksat sorunu tespit edemediler hatta anlayamadılar bile sorunun kendisini.




  • fatih delibalta F kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Modeminizin kablosuz ayarlarının yapılandırılması ve genel kontrolü için modeminizin yanında olduğunuzda Destek Hattımız ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spesifikasyon

    hala sorunla ilgili bir cevap alamıyorum kimseden gördüğünüz gibi modem üreticisinden bile....

    Netmaster Infinity 401 modemim günde 5-6 kez wifiden kaybolup geri geliyor bi 5 dakika bağlantı kesiliyor. Hatta sıkıntı yok türksat ekipleri bi sorun bulamadı modemi değiştirdiler ama aynı sorun devam ediyor. modem ışıkları çoğunlukla hiç değişmeden oluyor bu anlattığım olay. bazen iki mavi ışık yanıyor

    bu sorunu nasıl aşabilirim. ne vodafone ne türksat sorunu tespit edemediler hatta anlayamadılar bile sorunun kendisini.

    Alıntıları Göster
    Benzer problemi ben de yaşıyorum. Bu durumun modem den kaynaklanmadığı kanaatindeyim. Bu çok muhtemelen Türksat sinyalinden. Ben ethernet kablosuyla bağlı PC kullanıyorum.Eski modemim bu tip kısa süreli kopmalarda modem ışıkları hemen kopmayı gösterirdi. zaten en fazla 10 sn. içinde otomatikman tekrar bağlanırdı. Türksat ekipleri kabahati modeme yükleyerek Infinity 401 le deiğştirdiler fakat problem düzelmedi. Tek fark eski modem LED lerden hemen belli ederken bu Infinity LED leri hala bağlı gösteriyor. Fakat kesinlikle bağlantı gidiyor. Kısa süre sonra tekrar sayfalar açılmaya başlıyor. Mavi yanan LED ler zaten modem in bağlantısının koptuğunu ve yeniden bağlanmaya çabaladığını gösteriyor. Modem arayüğsünü açarsanız zaten muhtemelen SNR oranının 40 dan düşük ve paket kayıpları olduğunu göreceksiniz. Download kanalını paket kaybı göstermeyen ve SNR en yüksek değer gösteren i seçmeniz belki fayda eder. Bir de evdeki bağlantı noktalarını kontrol ederek ev içinden kaynaklanma ihtimalini elemeniz lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İbo954 -- 4 Haziran 2020; 20:35:3 >




  • Merhaba,
    Kısa süre önce Kablonete geçtim, bu modem verildi. Esasen bunu kullanmayı düşünmüyorum, Asus n66u modemi Router olarak kullanacağım. Ancak problem var. 5Ghz’de 45-47 mbps hız gelirken, 2,4’te 1-2 mbps geliyor. İlk bir kaç gün böyle değildi, ikisinde de gayet güzel hız geliyordu. 5 ve 2,4 arasındaki farkı biliyorum. Tüm testleri modemin yanında yapıyorum. Zaten modeme bağlanacak tüm cihazlar modem ile aynı odada. 5ghz desteklemeyen 2 cihaz var dolayısı ile 2,4 kullanmak istiyorum.
    Bir kaç defa arıza kaydı açtım, herşey normal dediler, netmaster’ı aramamı istediler, aradım modem gayet normal dediler. Bugün kablonetten birisi geldi eve kontrol için, 5ghz’de test yaptı; hız normal, 2,4’te kullanmayın gibi saçma bir cevap verdi. Yeni bağlattım diyince, cayma hakkınız var, isterseniz iptal edin dedi.
    Hat değerlerim iyi.
    Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz?
    Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dederoid kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Modeminizin kablosuz ayarlarının yapılandırılması ve genel kontrolü için modeminizin yanında olduğunuzda Destek Hattımız ile irtibata geçmenizi rica ederiz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    Sayın NETMASTER_ , Yaklaşık son 50ye yakın mesajınızda sürekli olarak "Değerli Kullanıcımız,

    Modeminizin kablosuz ayarlarının yapılandırılması ve genel kontrolü için modeminizin yanında olduğunuzda Destek Hattımız ile irtibata geçmenizi rica ederiz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla."

    şeklinde cevap veriyorsunuz, En son yazacağımı en başta yazayım ,

    Bu yazıyı copy - paste yapmak için mi bu forumda varsınız ?

    Farkındaysanız mesajını cevapladığınız kullanıcı arkadaşımız, Netmasteri aradığını belirtmiş, Okudunuz mu? Gözünüzden kaçmış olabilir mi? VE farkındaysanız sizde cevap olarak bizi arayın diyorsunuz !

    Ya da copy - paste ile dolaylı yoldan mecburen modemlerinizi kullanan kullanıcılarınıza yardımcı olduğunuzu mu düşünüyorsunuz ?

    Ya da copy - paste ile mağdur durumda olan , dolaylı yoldan mecburen modemlerinizi kullanan kullanıcılarınızın hiç bir mesajını boş bırakmayacak , ilgili bir müşteri temsilcisi yada firma olduğunuzu mu zannediyorsunuz?

    Sadece ve sadece son 50 mesajınıza bakın ve cevaplayın. Eskiden üşenmeden en azından hazır copy paste listeniz arasından 5 - 6 ayrı mesajlardan seçerdiniz, Şimdi tek bir copy paste cevapla yetiniyorsunuz. Size yazmayayım diyorum ancak her forumda kablonet bölümüne girdiğimde bir gelişme olmuş diyerek konuyu açtığımda sizin sıradan cevabınızla karşılaşıyorum ve hiç hoş olmuyor.

    Cevap olarak tüm müşterilerimize yardımcı olmak istiyoruz, Tüm müşterilerimizin sorunlarını çözmek için burdayız diyecekseniz bu hiç tatmin edici bir cevap değil.

    Böyle yardım da olmaz.

    Benim bir problemim yok ancak buradan bir soru sorsam ve sürekli aynı şekilde herkese vermiş olduğunuz bu cevabı verseniz ,Sizinle çalışmamak için , Sizden kurtulmak için her yolu ararım, Kusura bakmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _ahmet_ -- 9 Haziran 2020; 1:6:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dederoid

    Merhaba,
    Kısa süre önce Kablonete geçtim, bu modem verildi. Esasen bunu kullanmayı düşünmüyorum, Asus n66u modemi Router olarak kullanacağım. Ancak problem var. 5Ghz’de 45-47 mbps hız gelirken, 2,4’te 1-2 mbps geliyor. İlk bir kaç gün böyle değildi, ikisinde de gayet güzel hız geliyordu. 5 ve 2,4 arasındaki farkı biliyorum. Tüm testleri modemin yanında yapıyorum. Zaten modeme bağlanacak tüm cihazlar modem ile aynı odada. 5ghz desteklemeyen 2 cihaz var dolayısı ile 2,4 kullanmak istiyorum.
    Bir kaç defa arıza kaydı açtım, herşey normal dediler, netmaster’ı aramamı istediler, aradım modem gayet normal dediler. Bugün kablonetten birisi geldi eve kontrol için, 5ghz’de test yaptı; hız normal, 2,4’te kullanmayın gibi saçma bir cevap verdi. Yeni bağlattım diyince, cayma hakkınız var, isterseniz iptal edin dedi.
    Hat değerlerim iyi.
    Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz?
    Teşekkürler.
    Aklıma tek bir ihtimal geliyor belki hiç ilgisiz çıkacak ama bir deneme zarar vermez. Modemin "kablosuz" ayarlarında 2,4 GHz için kanal seçimi opsiyonu var. Önce şimdiki seçili kanalda sonra da bundan uzak bir kanal seçerek test etmenizi tavsiye ederim. Bir ihtimal mevcut kanaldaki komşu paraziti yüzünden sıkıntı çıktığını umalım.




  • Wi fi Analyzer ile tarama yapıp en boş kanalı seçiyorum. Değişen bir şey olmuyor.
    Bugün tekrar bir ekip geldi Türksat’tan, yarın yeni modem getirip deneyeceğini söyledi.
    Anlayamadığım soruna bakamaya gelen kişilerde ne modem var ne PC. Kablolu test yapmak İçin benden PC istediler. Komik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar bende bu modam var modemi köprü moduna alamıyorum ayarını bulamadım yardımcı olabilecek birisi var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atalante. A kullanıcısına yanıt
    Buraya bakarmısınız

    Netmaster Infinity 401 yeni modem
  • Atalante. A kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Aşağıdaki adımları sırasıyla uygulamanız Bridge modu özelliği kullanımı için yeterli olacaktır.

    Dikkat edilmesi gereken önemli hususlar,

    • Bağlantı yapıcak Access Point, Firewall, Router vs. cihazının WAN portunun DHCP(otomatik IP) modunda olması gerekmektedir.
    • Modem brigde moduna alındıktan sonra kesinlikle 2. bir cihaz bağlantısı yapılmamalıdır.
    • Daha öncesinde statik IP var ise bu IP adresi bridge modunda alındığında değişir ve farklı bir IP adresi atanır. Kablonet ile irtibata geçerek tekrardan statik IP işleminin yapılması gerekmektedir.
    Kablolu bir şekilde modeme bağlantı sağlayıp, Web arayüzüne giriş yaptıktan sonra;

    1. Kablosuz seçeneğini tıklayıp kablosuz özelliğini devre dışı bırakarak uygula butonuna tıklayınız.( Kullanmış olduğunuz modemin modeli Infinity-401 ise üst kısımda yer alan “Kablosuz Bağlantı Tipi” seçeneğini 5Ghz seçerek aynı şekilde bu kablosuz özelliğinide devre dışı bırakarak uygula butonuna tıklayınız.)
    2. Daha sonra üst kısımdan Durum/Güvenlik seçeneklerini seçerek açılan sayfada Bridge özelliğini seçip uygula butonuna tıklayınız.
    3. Bilgisayar bağlantısını keserek sadece tek bir etherent kablosu ile bağlantı yapılmak istenen cihazın (Router, Firewall vs. ) WAN portuna takınız. Modem ve diğer cihazınızı yeniden başlatarak bağlantı kurmasını bekleyiniz.

    Saygılarımızla,




  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    netmasterin resmi temsilcisi misiniz bilmiyorum ama netmaster infinity 401 modem yüzünden firmanızdan tabiri caiz ise igne almayı düşünmem her türlü sohbet ortamındada modemin rezilliğini anlatıp netmaster modemin her çeşit ayara ragmen dibinden bile çekmediğinden bahsediyorum,mobil oyunlar ping in uçtuğunu evin içinde mobil veri açık gezdiğim için hem kablonet hem netmasterı tavsiye etmiyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7273747576
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.