Şimdi Ara

Netmaster Infinity 401 yeni modem (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.808
Cevap
47
Favori
298.508
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcımız,
    Yeni modemlerin çoğunda sorun olduğu bilgisini nereden aldığınızı öğrenebilir miyiz?

    Modeminizle ilgili yaşadığınız sorunlar için en hızlı şekilde yardım alabileceğiniz yer Netmaster Destek Hattı'dır.
    Konu ile ilgili olarak Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız sorunun çözümü için yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,



    Bu bilgiyi nereden aldığımdan ziyade doğru mu ? yanlış mı ? hatta anten kablosu kısa devre yapıyormuş, arızalıların hepsi aynı sorundan gidiyormuş, bu sorun çözülüp geri gönderiliyormuş. Beni sinirlendiren kısım böyle genel bi sorun varsa ne diye bana montaja gelirken test edilmemiş cihazı getiriyorlar.

    7 ocakta kurulum yapıldı , 16 ocağa kadar arızayı gidersinler diye her gün uğraştım. test modem bırakıldı , şuan sorun yok. Yeni modemin teknık servisten gelmesini bekleyeceğim. ''yeni'' ilk gün arıza kaydı açılıp servise giden ''yeni modem'' ne kadar hoş.

    Tavsiye üzerine size geçtim, tv olayı güzel sadece bu modem olayı biraz canımı sıktı. ve ilerde sorun yaşarsam yavaş bir teknik ekip beni beklıyor olacak bunu anladım. ilk izlenimler bende bu şekilde.




  • Ben de arkadasla ayni seyleri dusunuyorum, yeni modemlerde kronik bir sorun olma olasiligi yuksek, hic memnun kalmadim kapsama alanindan bir yan odada resmen cekmiyor, uzaktan telefonla yapilmasi gereken tum ayarlar yapildi, test modemi istedim getirilmedi. Sirket olarak kendinizi sorgulamaniz bu kadar insan neden sikayetci uzeeine dusunmeniz daha iyi olacaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı marka modem kullanıyorum, formu baltalamak veya firmayı baltalamak istesem aman aman netmaster mı uzak durun derim. 6 Yıllık Türksat abonesiyim ve bütün modemlerim netmaster serileri hiç birinde böyle major bir sorun ile karşılaşmadım. Çağrı merkezini aradığımda da sizin verdiğiniz yanıtı aldım hayır modemlerimizde seri olarak bir sorun yoktur.

    O zaman bizler yalan söylüyoruz infinty dediğiniz modem de çok ciddi wifi üzerinden kopmalar sinyal dalgalanmaları ve çekim gücü problemi yaşıyorum.
    sikayetvar.com, uydunetturkey, donanimhaber ilgili siteleri göz atmanızı tavsiye edebilirim, bu kadar insan psikopatlaşamaz sanırım. Son kullanıcıyı eleştirileceğine bu kadar şikayete çözüm odaklı yazılım vb, bu model hakkında sorunlara eğilmeniz bence daha mantıklı bir seçenek olur.

    Netmaster Infinity 401 yeni modemNetmaster Infinity 401 yeni modem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi insomniac212 -- 17 Ocak 2017; 21:14:3 >




  • En sorunsuz deneyim için sadece modem olan modelleri tavsiye ederim. Kaliteli bir router alıp onunla kullanın. Gördüğüm kadarı ile sorunlar genelde modemden değil bütünleşik routerdan çıkıyor.
  • Neden ekstra masraf yapmak zorundayiz ki 2.modemi alip, duzgun ve stabil modem cikarsinlar artik yada yazilim gelsin duzeltsinler bir de yukardaki gibi sorun olup olmadigini bilmeyen netmaster yetkilisi hic okumuyor galiba konulari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcfreakky

    Neden ekstra masraf yapmak zorundayiz ki 2.modemi alip, duzgun ve stabil modem cikarsinlar artik yada yazilim gelsin duzeltsinler bir de yukardaki gibi sorun olup olmadigini bilmeyen netmaster yetkilisi hic okumuyor galiba konulari

    Ekstra masraf olarak düşünmeyin, ayrı kaliteli bir router çok daha fazla fonksiyon içeriyor. Hatta Xiaomi 'nin oldukça ucuz routerları var, toplamda daha ucuza bile gelir hem de daha çok fonksiyonu olur.
  • Hayir efendim biz router almak zorunda degiliz ama turksat kendini, eksiklerini gidermek zorunda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayyldzmurat -- 18 Ocak 2017; 13:27:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abuzerkurt A kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,
    Yaşadığınız sorun ile ilgili olarak Destek Hattımız ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Arkadaşlarımız sorunun giderilmesi için yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,
  • Değerli Kullanıcımız,
    Bahsettiğiniz işlemi ancak "IP bazlı bant genişliği kontrolü" özelliğini destekleyen bir Router ile yapabilirsiniz. Infinity401'de bu özellik bulunmamaktadır.

    Saygılarımızla,
  • Pollux_ kullanıcısına yanıt
    Sayın Pollux,
    Aldığınız bilgi doğru değildir. Her elektronik cihazda bir arıza olması olasılığı vardır; cihazlarımız ile ilgili yaşanabilen sorunlar da bir olasılık dahilinde olup, oranı günlük olarak takip edilmektedir. Mesajınızda bahsettiğiniz gibi bir kısa devre problemi yaşanıyor olsa modemde bir enerji sorunu oraya çıkar ki böylesi bir sorun bulunmamaktadır.
    Aldığınız bilginin kaynağını sormamızın nedeni, aslen genelleşmemiş/genelleşmeyecek bir problemin hangi nedenle ve hangi kişi/kurumlar tarafından gereksiz şekilde yaygınlaştırıldığını öğrenmek ve yanlış yönlendirmelerin önüne geçebilmektir.
    Hızlı destek almak istediğiniz durumda mutlaka Netmaster Destek Hattı ile görüşmenizi tavsiye ederiz. Bu sayede en hızlı ve güvenli şekilde destek alabilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,




  • insomniac212 İ kullanıcısına yanıt
    Sayın insomniac212,
    Bahsettiğiniz tüm mecralar tarafımızca takip edilmektedir. Şu ana kadar yaklaşık 25.000 adet Infinity401 modem online olmuş durumdadır. Bu sayı ile şikayet sayısını kıyaslayabilirsiniz. Her şikayet tarafımızca takip edilmekte ve çözümü için iletişim kurulmaktadır. Ancak salt forum sayfası üzerinden mesajlaşarak çok hızlı ve sağlıklı bir çözüm yakalanamayabilir.
    Görüştüğünüz Çağrı Merkezi Türksat'a mı Netmaster'a mı ait? Netmaster ise Çağrı merkezimiz ile yaptığınız görüşmede arkadaşlarımız sorunun giderilmesi için yardımcı olmadılar mı? Eğer öyle ise iletişim bilgilerinizi bize iletmenizi rica ederiz.
    Ayrıca ürünle ilgili yazılım geliştirimleri ve testleri elbette devam etmektedir; bunda en önemli katkı siz kullanıcılarımızın öneri ve eleştirileri olmaktadır.
    İlginiz ve eleştirileriniz için teşekkür ederiz.




  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    Cihazı farklı nedenlerle modem olarak kullanmak yerine bridge modda kullanayım dedim ancak bridge moda aldıktan sonra cihazın elektriği kesildiği anda cihaz kendini default ayarlara geri yüklüyor.Bu normal bir durum mu sizce?
  • Charmlander kullanıcısına yanıt
    Sayın Charmlander,
    Bahsettiğiniz durum normal değildir. İletişim bilgilerinizi iletirseniz, sizi arayarak sorunun en hızlı şekilde giderilmesi için yardımcı olabiliriz.

    Saygılarımızla,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NetMASTER_ -- 18 Ocak 2017; 15:4:32 >
  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    PM attım.

    Edit: Bu aradada Türksat beni arıyor MAC kaydını yaptırmak için.Bende kendilerine işimi görmeyecek cihaza para vermem dedim ve bugün saat 18:00'e kadar sizden gelecek cevaba göre iade edeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Charmlander -- 18 Ocak 2017; 15:26:8 >
  • Merhabalar. Kablonet internet ile infinity 401 modeminizi kullanmaktayım. Bu modem wifi özelliğini kapatıp, kendi routerımla interneti yaymak istiyorum.Routerımda da 5GHZ özelliği mevcut. Cihazları ethernet kablosuyla bağladım ama 2.4G ve 5G ağlarından sadece birer makine internete çıkabiliyor. Nasıl bir ayar yapmam gerek? Teşekkürler şimdiden.
  • Charmlander kullanıcısına yanıt
    Sayın Charmlander,
    Destek Hattımız'dan aldığımız bilgiye göre probleminiz çözülmüş.
    Yardımcı olabileceğimiz başka bir konu var mıdır?

    Saygılarımızla,
  • Değerli Kullanıcımız,
    Konu ile ilgili olarak Destek Hattıız ile görüşmeniz durumunda arkadaşlarımız yardımcı olacaklardır.
    Dilerseniz iletişim bilgilerinizi paylaştığınız durumda bir arkadaşımız sizi arayabilir.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayyldzmurat

    Hayir efendim biz router almak zorunda degiliz ama turksat kendini, eksiklerini gidermek zorunda.

    Ben de sizin gibi kullanıcıyım, bilgi paylaşımı olarak yazdım.

    Doğrusunu söylemek gerekirse Turksat modem sorununu çözmek zorunda router temin etmek zorunda değil. En sorunsuz kullanım için modem+router combo cihazları değilde router ve modemi ayrı ayrı kullanmak gerek. Hem daha fonksiyonel hem daha sorunsuz bir kullanım. Ancak kullanıcının tercihi tabii.
  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Forumda sıklıkla dile getirilen durum bende de bulunmakta.
    Bugün 100MBps hızında kablonet ve TV kurulumum yapıldı. Kurulum yapılan oda da hem 5GHz hemde 2.4 GHz sinyal var. İkisi de 98MBps ancak sadece yan odada bu hız 20MBps ve maalesef bir yan oda da -A olan 5Ghz hiç sinyal olarak cihazlarda alınmazken -G 2.4 Ghz sinyalinden ise 2MBps hız alınmakta :(
    Haliyle kullanamamaktayız. Sabit PC kullanılmaz durumda ve telefon tablette yavaşladı. Evde 2 kişiyiz total cihaz 5.
    Bu sinyali özellikle 5Ghz olanı tüm eve yaymak için bir Access Point mi almam lazım ? Eğer gerekliyse hangi cihazı almam önerilmekte ?
    Cihaz almadan çözmem lazım ise ne yapmalıyım? Cihaz bugün çözüldü kablolama ev içi sıfır. Ev dikdörtgen ve ara da kapı yok temiz hol bu kadar sinyal kaybı DSL üzerinde neredeyse hiç yok.
    Şimdiden desteğiniz için teşekkürler.

    Not: Destek hattından telefonda AP gerekli mi soruma cevap alamadım ?




  • kaiserclown K kullanıcısına yanıt
    Sorunun DSL veya Kablointernet olması ile ilgisii yok. Modemle bütünleşik routerın yetersizliğinden çıkıyor bu sorunlar.

    En temiz çözümü sadece modem özelliği olan bir model alıp, kendi routerınızı kullanmak.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.