Şimdi Ara

Netmaster Infinity 401 yeni modem (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.808
Cevap
47
Favori
298.550
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • insomniac212 İ kullanıcısına yanıt
    Sayın insomniac212,
    Bahsettiğiniz durum ile ilgili olarak tekrar Destek Hattımız ile görüşmenizi rica ederiz.
    Dilerseniz iletişim bilgilerinizi ve müsait saat aralığınızı iletebilirsiniz; arkadaşlarımız sizi arayabilirler.

    Saygılarımızla,
  • Herkes Merhaba,
    Buradaki birkaç arkadaş gibi bende 25 mbit kablonet internet aboneligi aldım. Netmaster Infinity 401 modemle kurulum yapmışlar.Eve geldigimde diğer odadan bağlanmak istediğimde bağlantı çok zayıftı ve internete girmiyordu.modem ile mesafe 15 metre falandır.Bu kadar yakın mesafede çekmemesinin bir durumu var mıdır? Modem arayüzünden modemin yanındayken 2.5ghz ve 5ghz için sinyal seviyeleri resimlerini paylaştım.Bu konularda bilgim çok yok o yüzden fikirlerinizi almak isterim.Değerler nasıl ve çekim gücünü arttırmak için neler yapabilirim.


    Netmaster Infinity 401 yeni modemNetmaster Infinity 401 yeni modem




  • Netmaster Infinity 401 yeni modem

    Infinity 401 modemin arayüzünü web tarayıcımızla gezerken boş sayfa (blank) sorununa denk gelen var mı?

    F5 yapmak zorunda kalıyorum. Modemde arıza mı var yoksa?

    Ping sorunu çektiğim zamanlarda oluyor bu. Modem zorlanıyor da ondan mı yanıt veremiyor acaba arayüze?
  • Selamlar,

    Ben de yeni başvuru yaptım kurulum için randevu bekliyorum.
    aslında evimde duvar yok 1+1 sanırım merkezi uydu hattını kullanıyorlar onun evdeki yeri de gayet merkezi ama bu cihazdaki 2 port bence de yetersiz..
    acaba CBW-383ZN mi istesem en başından?

    iki modeli de aynı ortamda kullanıp test edebilmiş kimse var mı?
  • ben 383z4 modemi kullaniyorum. evin her yerinde aynı hız. 1080p videoları akıcı bir şekilde izleyebiliyorum. gece gündüz fark etmiyo. yer antalya. masallah

    Speedtest.net
    Speedtest by Ookla - The Global Broadband Speed Test
    http://www.speedtest.net/my-result/a/2566029757



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Comcast -- 23 Ocak 2017; 17:47:35 >




  • Merhaba, ben kablonet basvurusunda bulundum

    Binamizdada merkezi sistem uydu var.ben hem merkezi sistemi hemde kablonet internetini ayni koaksiyel kablo uzerinden kullanabilirmiyim.olurssada nasil yapmam gerekir
  • omergorur O kullanıcısına yanıt
    Sayın omergorur,
    Yaşadığınız problem tarayıcı kaynaklı olabilir. Bu problem olduğunda farklı bir tarayıcı ile denemenizi rica ederiz.
    Ayrıca bağlantınızın kablolu mu kablosuz mu olduğu hakkında bilgi verir misiniz?
    Konu ile ilgili olarak Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız sorunun çözümü için yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,
  • The-Difference T kullanıcısına yanıt
    Sayın The-Difference,
    Konu ile ilgili olarak Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,
  • geçen hafta infinity modemimin 2.4Ghz bandındaki hız düşüklüğünden dolayı netmaster'a göndermiştim, test yapmışlar hiç bir sıkıntı yokmuş, aynı modemi tekrar göndermişler. Şimdi uydunet servisi modemi getircekmiş, aynı sorun tekrar olursa (ki olucak, 2 günlük modemi keyfimden göndermedim) tekrar gönderirsiniz bakarız diyorlar. Çoçuk oyuncağı sanki, 144 tl para verdik, paramızla rezil oluyoruz, vaktimiz çok değersizmiş gibi evde saatlerce servis bekliyoruz bir de. Almaz olaydım şu modemi, z4 kötüydü ama stabildi hiç değilse. Birde modemi kutuya koyalım öyle gönderin dedim yok gerek yok dediler, şimdi kargoyla falan ne hale gelmiştir o modem allah bilir.
  • Çözüm yok alın kullanin para harcayin modem alin bridge yapi n diyorlar iste , 2.4 ghz de suan 2-3 mbit hiz aliyorum rezil bir durum
  • aliakin_288 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba ben 100Mbit lik baglantiyi aynen dediginiz gibi kullaniyorum. Uydu santraliniz ile turksat kutusu ayni yerdeyse hic problem olmayacaktir. aksi durumda merkez santrale turksat kutudan hat cekmek gerekir. uydunet kablosunu ve uydu santralinden size ayrilmis porttan cikan kabloyu combiner dedikleri bir cihazla birlestiriyorlar (kendisini gorme sansim olmadigi icin tam olarak tarif edemiyorum ancak switchin yaptigi isin tersini yapiyor) eve gelen kabloyu bu combinerin cikisina bagliyorlar. evdeki cikistan da splitter ile tekrar böluyorlar. Bendeki splitter 5-2500Mhzlik. Kurulum ekibine bu isteginizi belirtmeniz durumunda sizi yonlendireceklerdir.
  • dün hiç bir sorun yok dedikleri modemi ben evde yokken gelip kurmuşlar, sorundan vazgeçtim modemin kasası açılmış kargoda git gel. değişim isteyeceğim bakalım ne diyecekler ya da iade alsınlar daha modemi alalı 3 hafta oldu. zaten 2 haftası yolda serviste geçti
    Netmaster Infinity 401 yeni modem




  • Yaklaşık 10 günlük bir kullanımın ardından artık kesin konuşabilirim. Bu alet çok enteresan çalışıyor. Anlam veremediğim, garip ani kesintiler yaşanıyor sürekli. Bu durumun wifi sinyaliyle bir alakası yok.



    Mümkünse router özelliğini tamamen kapatıp, başka bir cihazla wifi işinizi halledin. Koskoca Uydunet bu olayı yıllardır çözemedi.
  • oea77 kullanıcısına yanıt
    Sayın Kullanıcımız,
    İletişim bilgilerinizi tarafımıza iletmenizi rica ederiz. Konu ile ilgili olarak sizinle görüşmek ve mağduriyetinizi gidermek isteriz.

    Saygılarımızla,
  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Müşteri hizmetlerinden Mesut Bey sağolsun çok ilgilendi, müşteri memnuniyeti adına yeni modem göndereceklerini söyledi; dün akşam da kablonet servis gelip modemi aldı.
    Şimdilik test modemi ile idare ediyorum, yeni modem haftaya elime ulaşır heralde.

    ilginiz için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pollux_


    quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcımız,
    Yeni modemlerin çoğunda sorun olduğu bilgisini nereden aldığınızı öğrenebilir miyiz?

    Modeminizle ilgili yaşadığınız sorunlar için en hızlı şekilde yardım alabileceğiniz yer Netmaster Destek Hattı'dır.
    Konu ile ilgili olarak Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız sorunun çözümü için yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,



    Bu bilgiyi nereden aldığımdan ziyade doğru mu ? yanlış mı ? hatta anten kablosu kısa devre yapıyormuş, arızalıların hepsi aynı sorundan gidiyormuş, bu sorun çözülüp geri gönderiliyormuş. Beni sinirlendiren kısım böyle genel bi sorun varsa ne diye bana montaja gelirken test edilmemiş cihazı getiriyorlar.

    7 ocakta kurulum yapıldı , 16 ocağa kadar arızayı gidersinler diye her gün uğraştım. test modem bırakıldı , şuan sorun yok. Yeni modemin teknık servisten gelmesini bekleyeceğim. ''yeni'' ilk gün arıza kaydı açılıp servise giden ''yeni modem'' ne kadar hoş.

    Tavsiye üzerine size geçtim, tv olayı güzel sadece bu modem olayı biraz canımı sıktı. ve ilerde sorun yaşarsam yavaş bir teknik ekip beni beklıyor olacak bunu anladım. ilk izlenimler bende bu şekilde.



    Al işte servisten gelen modem yine gitti. Ya gerçekten ne kadar kötü bir hizmet bu ? birde tavsiye ile başladım. başladığım güne lanet olsun!

    Bilgi doğru değil diyosun ama bu bilgiyi senin arızaya gelen ekibin söylüyor. sen şimdi operatör gibi temiz cümleleri seç yaz, sizin ekibinizdeki adamın ağzından çıkan laf bu!

    Ya gerçekten ben hayatımda bu kadar rezillik görmedim. yaz yaz bunun altınada mail adresi , destek hattı yaz. 1 aydan beri 50 kere aradım, 2 günde bir sorun var.

    Tek Kelime ; '' NetMASTER '' dan uzak durun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Sayın omergorur,
    Yaşadığınız problem tarayıcı kaynaklı olabilir. Bu problem olduğunda farklı bir tarayıcı ile denemenizi rica ederiz.
    Ayrıca bağlantınızın kablolu mu kablosuz mu olduğu hakkında bilgi verir misiniz?
    Konu ile ilgili olarak Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız sorunun çözümü için yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,

    Kablosuz ağ üzerinden deniyorum. Chrome kullanıyorum. Bir daha denk gelirsem başka tarayıcı ile de denerim.
  • arkadaslar kablonete yeni geçtim. haliyle bu modemden verdiler. 50mbit hız alıyorum ama modemden yan odaya geçince hız inanılmaz düşüyor. çekim gücü de oldukça düşük. bu problem hakkında ne yapmam gerekir? router mi edineyim?




  • hagi10best kullanıcısına yanıt
    Sayın Kullanıcımız,
    Konu ile ilgili olarak Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız sorunun çözümü için yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.