Şimdi Ara

Netmaster Infinity 401 yeni modem (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.808
Cevap
46
Favori
298.987
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yan odada çekmeme sorunu ben de de var. Mobil cihazlarda daha fazla sıkıntı oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunsuz modem yok mu ki, vazgececegim ya da diger modemlerden alinabilecek olan var mi arkadaslar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rimm -- 30 Ocak 2017; 22:19:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnfininty modemi bugun hard reset attim.reset tusuna bastim sanki 2.4ghz de daha hizli oldu ilginc

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GobliN kullanıcısına yanıt
    merhabalar. infinity modemi bu gün aldım. 6 tl taksit ile faturaya yansıtılacak. ben daha öncede 383 ile sorun yaşamadım 5 sene boyunca. sıkıntım, vaat edilen hızın hep bir kaç mb altında kalıyordum. şimdi bu sorunda çözülmüş oldu. 49970 aldığım test sonucum. bu hep 46000 küsürlerde kalırdı. modem antensiz olması bakımındanda artı. ayrıca kendi sabit ayağı var. eski modemin ayağı döner beni uyuz ederdi. biraz daha kalın ve keskin hatları var cihazın. kutudan birde cd çıkıyor. henüz bakmadım içinde ne olduğuna ama işe yarar bir şey olacağını pek sanmıyorum. alacak olan arkadaşlarımada hayırlı olsun şimdiden.
  • oea77 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    12 Ocakta abone oldum, birebir aynı sorunu yaşadım. süreci özet geçiyorum.
    13 Ocak arızalı modemin teşhisi konuldu. Modem alınmadı tes modemi tanımlanmadıgı için.
    bir kaç gün sonra test modem kavgalarım sonucu tanımlandı ve nihayet 17 ocakta internete kavuştum.

    getirdikleri modemde kopma ve hız düşüklüğü oldugu için arıza kaydına devam ettim(100 Mbit/s olması gereken yerde 3-20 arası değişiyordu ve stabil değildi.)

    bu süreç boyunca arıza kaydı bıraktım benden ekran görüntüsü istediler hız testinin. yolladım teknik servis geldi ondan hız testinin ekran görüntüsünü istediler. o da yolladı bir sonraki gün arıza kaydınız alındı teknik servis gönderiyoruz dediler. ve tabiki hız testinin ekran görüntüsünü yollayın dediler ve bu böyle bi hafta devam etti.

    artık sorunu çözmekten ziyade trajikomik bi döngüye girdik.

    en son sizin arızanızı internet direktörlüğüne ilettik dediler. hala direktörlükte heralde. takibe almışlardı en son arızayı.
    bu gecen hafta basıydı. ben de bu hafta başına kadar en büyüğünden en küçüğüne herkesi andım maillerde.
    arada arıyorum öyle ne olucak diye.
    bugün netmasterı aradım artık bunlardan ümidi kesince. Onlar sizin cihazı gönderdik dediler.
    bu arada teknik servis elemanı 20 kere geldiği için cep numarası var ordan aradım.
    kardeş bi bakıver modeme dedim. şimdi aradı abi almaya gidiyorum bu akşam takıcam inşallah dedi.
    ben almanyadan arkadaşımdan fritzbox modem siparişi verdim 126 euroya, bugün modemi sırf meraktan bekliyorum.
    muhtemelen çalışmaz, ben de genel merkezlerine bir kutu vazelin ile yollayacağım.

    hala taahhüt süresi dolmadıgından TTNET baglantım var yoksa bu mesajı da yazamam. ttnet pahalıdır yavaştır ama şaşmayın. ite köpeğe çevirmez kimseyi.

    bu arada teknik servisteki arkadaş canımdan bezdim her gittiğim yerde küfür yemekten diyor.

    Hayatımda ilk defa foruma abone oldum siz düşünün.
    hepinize saygılar.




  • Az önce ben de yeni modem siparişi verdim mh aracılığıyla. Hala Docsis 2.0 modemi kullanıyorum. Bilmem kaç yıllık hala çalışıyor. Tabi tek antenli bu ihtiyarın wifi'yi berbat. Router olarak da başka bir ihtiyar olan airties rt-205 kullanıyordum başka bir odada. Bu da ttnet ten kalma idi.

    Dün itibariylen rt-205 kapandı ve bir daha açılmadı. Haliyle yeni bir router ihtiyacı doğdu. Yeni bir router a 100 lira bayılmaktansa 144 liraya docsis 3.0 modeme geçeyim dedim. En azından nitro vs. alırım artık.

    En son ZN vardı wifi problemsiz deniliyordu onu alırım derken, bu son çıkan infinity i gördüm. Maşallah AC wifi ve gigabit ethernet süper olmuş. İnşallah kopma vs. yaşatmaz. Range olarak şu ankinden bir tık iyi olsa bile yeter çok şey beklemiyorum. Eskisini router yapacağım zaten.

    Tek sıkıntı İnfinity'de sadece 2 adet ethernet olması. Modem salonda. 3 ethernet kullanıyorum. Biri smart tv biri apple tv diğeri odaya masaüstü pc ye giden ethernet. Artık smart tv veya apple tvden birini kablosuz yapacağım ama 2 ethernet gerçekten çok az keşke 4 port yapsalarmış.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: magdur555

    Merhabalar,

    12 Ocakta abone oldum, birebir aynı sorunu yaşadım. süreci özet geçiyorum.
    13 Ocak arızalı modemin teşhisi konuldu. Modem alınmadı tes modemi tanımlanmadıgı için.
    bir kaç gün sonra test modem kavgalarım sonucu tanımlandı ve nihayet 17 ocakta internete kavuştum.

    getirdikleri modemde kopma ve hız düşüklüğü oldugu için arıza kaydına devam ettim(100 Mbit/s olması gereken yerde 3-20 arası değişiyordu ve stabil değildi.)

    bu süreç boyunca arıza kaydı bıraktım benden ekran görüntüsü istediler hız testinin. yolladım teknik servis geldi ondan hız testinin ekran görüntüsünü istediler. o da yolladı bir sonraki gün arıza kaydınız alındı teknik servis gönderiyoruz dediler. ve tabiki hız testinin ekran görüntüsünü yollayın dediler ve bu böyle bi hafta devam etti.

    artık sorunu çözmekten ziyade trajikomik bi döngüye girdik.

    en son sizin arızanızı internet direktörlüğüne ilettik dediler. hala direktörlükte heralde. takibe almışlardı en son arızayı.
    bu gecen hafta basıydı. ben de bu hafta başına kadar en büyüğünden en küçüğüne herkesi andım maillerde.
    arada arıyorum öyle ne olucak diye.
    bugün netmasterı aradım artık bunlardan ümidi kesince. Onlar sizin cihazı gönderdik dediler.
    bu arada teknik servis elemanı 20 kere geldiği için cep numarası var ordan aradım.
    kardeş bi bakıver modeme dedim. şimdi aradı abi almaya gidiyorum bu akşam takıcam inşallah dedi.
    ben almanyadan arkadaşımdan fritzbox modem siparişi verdim 126 euroya, bugün modemi sırf meraktan bekliyorum.
    muhtemelen çalışmaz, ben de genel merkezlerine bir kutu vazelin ile yollayacağım.

    hala taahhüt süresi dolmadıgından TTNET baglantım var yoksa bu mesajı da yazamam. ttnet pahalıdır yavaştır ama şaşmayın. ite köpeğe çevirmez kimseyi.

    bu arada teknik servisteki arkadaş canımdan bezdim her gittiğim yerde küfür yemekten diyor.

    Hayatımda ilk defa foruma abone oldum siz düşünün.
    hepinize saygılar.


    Az önce infinity 401 modem geldi ve hala 10 Mbps hızla indiriyorum diye bu sefer Netmaster ı aradım.

    Uzaktan baglanıp testler ayarlar yaptı değerlere baktı görevli arkadaş. Evet modemde sorun var bi daha yollayın dedi.

    Trajikomik tarafı ise modemi tamir eden personel ile görüştüm. Oraya arıza tespit edilmedi yazılmış.

    Yollayın ben çözücem sizin işinizi dedi de cidden bıktım usandım.

    150 liralık modemleri var 1000 liralık zahmet verdiler bana.

    Bunca zaman kablonete saydırdık üzüldüm valla.






  • Arkadaşlar modemi bugün itibariyle teslim aldım, daha önceden CBW-383ZN kullanıyordum, bir kere bile teklemedi cihaz, bu cihaz geldiğinde iyi dedim, konvaksiyonel bağlantılı modemlerde a.c desteği olan ve bu fiyata sahip bir ürün f/p değerlendirilebilir diye düşünmüştüm, lakin bazı sorunlar yaşıyorum. Öncelikle konuda herkesin belirttiği gibi çekim kalitesi inanılmaz derecede düşük, 383ZN ye göre malzeme kalitesini basitleştirmişler, plastikler sert, ayaklar sağlam ama malzeme kalitesi çok ucuz özellikle düğmeler ve portlar. 2 tane port koyulması tamamen saçmalık, hayır madem koydun yanyana koyma şunları, kilitli RJ45 sığmayabiliyor, iyice sıkıştırmanız lazım, ama bu sefer de kiliti kırma ihtimali var. Hadi bunları da geçtim, WPS düğmesi çalışmıyor var mı aranızda bu problemi yaşayan ? 126 yı aradım, teknik servise yönlendirdiler, teknik servisten aradılar, dangalağın biri zerre bilgisi yok, her modemde kilitli dedi. Arkadaşım, daha önceden böyle bir sorun yoktu, yeni moda mı dedim, değiştirin şunu deyince de değiştiremeyiz dediler geçiştirdiler. Netmasterın saçmalıkları nereye kadar varacak bilmiyorum, uyduneti herkese tavsiye ederdim, lakin şu nakilden sonra farklı bir ilçeye taşındım, aşırı derecede bozulduklarını görmüş oldum böylelikle. Hayırlısı bakalım.




  • https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=122810750&fromzero=yes



    Bu ayarlarda çoklu yayını 54 MBS ye alıp denedim. 5 ghz epey düzeldi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • arquerox kullanıcısına yanıt
    Sayın Kullanıcımız,
    WPS düğmesinin işlevini modem arayüzünden aktif hale getirebilirsiniz. Türksat'ın talebiyle fabrika ayarı olarak WPS "pasif" gelmektedir.
    Detaylı bilgi ve yardım almak için Destek Hattımız ile görüşebilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Sayın Kullanıcımız,
    WPS düğmesinin işlevini modem arayüzünden aktif hale getirebilirsiniz. Türksat'ın talebiyle fabrika ayarı olarak WPS "pasif" gelmektedir.
    Detaylı bilgi ve yardım almak için Destek Hattımız ile görüşebilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,

    Sayın yetkili, kutu içerisinden kullanım klavuzu çıkmadığı gibi ne yazık ki internet sitenizde modeme dair en ufak bir bilgi dahi bulunmamakta. WPS olayını kendi imkanlarımla halletmiş bulunmaktayım lakin, modeminizde mevcut olan düşük hız ve sinyal kalitesi sorunları ben dahil çoğu kullanıcı da devam etmekte. Bu duruma türksat sessiz kalmakta, teknik servisteki arkadaşların zerre bilgisi yok ve bizler mağdur oluyoruz. Sizlerden ricam bu konuda yapabileceğiniz bir şey var mı ? Hayır bunca kullanıcı şikayet etmiş, kronik bir sorun olduğu belli, eğer bu modemin kronik bir sorunu varsa söyleyin iade edelim başka modem bakalım, bizim gibi yüzlerce insanı da mağdur etmeyin.




  • GobliN kullanıcısına yanıt
    arkadaşlar merhaba. bu modemi bende bağlattım. ama bağlattığım günden beri hız sorunu yaşıyorum. gereken ne varsa yaptım ama sonuç değişmiyor.bana sorun yok diyorlar. modemin ara yüzünde indirme 20 yükleme 2 mb görünüyor. benim hızım 50 mbps. önceki modemimimde böyle sorunlar yaşamazdım. gelip modemin kablolarını takıp gittiler bi ayar falan yapmadılar. bu durumu nasıl çözebilirim? yapabileceğim bir ayar vs bir şey varmıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cinezre

    arkadaşlar merhaba. bu modemi bende bağlattım. ama bağlattığım günden beri hız sorunu yaşıyorum. gereken ne varsa yaptım ama sonuç değişmiyor.bana sorun yok diyorlar. modemin ara yüzünde indirme 20 yükleme 2 mb görünüyor. benim hızım 50 mbps. önceki modemimimde böyle sorunlar yaşamazdım. gelip modemin kablolarını takıp gittiler bi ayar falan yapmadılar. bu durumu nasıl çözebilirim? yapabileceğim bir ayar vs bir şey varmıdır?

    Arıza kaydı oluşturun. Hemen geliyorlar. Bina kutusundaki hıza bakın servisle beraber. Kutuda 50 ise sorun sizin tesisattadır. Burdakilerin çoğunda modemin bulunduğu yerde hız sorunu pek yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arquerox


    quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Sayın Kullanıcımız,
    WPS düğmesinin işlevini modem arayüzünden aktif hale getirebilirsiniz. Türksat'ın talebiyle fabrika ayarı olarak WPS "pasif" gelmektedir.
    Detaylı bilgi ve yardım almak için Destek Hattımız ile görüşebilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,

    Sayın yetkili, kutu içerisinden kullanım klavuzu çıkmadığı gibi ne yazık ki internet sitenizde modeme dair en ufak bir bilgi dahi bulunmamakta. WPS olayını kendi imkanlarımla halletmiş bulunmaktayım lakin, modeminizde mevcut olan düşük hız ve sinyal kalitesi sorunları ben dahil çoğu kullanıcı da devam etmekte. Bu duruma türksat sessiz kalmakta, teknik servisteki arkadaşların zerre bilgisi yok ve bizler mağdur oluyoruz. Sizlerden ricam bu konuda yapabileceğiniz bir şey var mı ? Hayır bunca kullanıcı şikayet etmiş, kronik bir sorun olduğu belli, eğer bu modemin kronik bir sorunu varsa söyleyin iade edelim başka modem bakalım, bizim gibi yüzlerce insanı da mağdur etmeyin.

    bencede modemleri iade alın, 1 ay önce aldığım modem kargolarda sürünüyor, gidiyor geliyor. İnsanları da daha fazla mağdur etmeyin, iade talep edenleri kabul edin, paraları geri ödeyin.




  • arquerox kullanıcısına yanıt
    Sayın arquerox,
    Modem ambalajı içersinde bir CD yer almaktadır. Detaylı Kullanım Kılavuzu pdf formatında bu CD içersindedir.
    Yaşadığınız kablosuz performans sorunu ile ilgili olarak iletişim bilgilerinizi iletirseniz bir uzman arkadaşımız sizi arayarak konu ile ilgili yardımcı olacaktır.

    Saygılarımızla,
  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    Bir hafta önce destek@netmaster.com.tr adresine aşağıdaki e-postayı atmama rağmen ses seda çıkmadı. Bir de size sorayım sevgili @NetMASTER_

    ---------------

    Selamlar,

    Netmaster Infinity 401 Modem kullanmaya başladım. SNMP ile modeme bağlanıp bandwidth graphing yapmak istiyorum. Teknik özelliklerinde SNMP v1/2/3 desteklendigi söyleniyor ancak arayüzünde SNMP ile ilgili herhangi bir ayar ne yazık ki yok. Community public veya private olarak baglanamadım. telnet ile de bağlanmama izin vermiyor. SNMP v3 icin security name ve auth key, v1/2 icin community bilgisi ögrenebilir miyim? Aynı zamanda telnet ile bağlanmak için gerekli credentialları da rica ediyorum.

    Teşekkürler.
  • Arkadaşlar gerekse uydunetin, gerekse üretici firmanın modemin bu sorunlarıyla zerre kadar ilgilendikleri yok. Uydunet iyice bozmuş, resmen Türk Telekom haline gelmiş. Telekom da bile bu kadar rezillik çekmemiştim, şu son 2 haftada başıma gelmeyen kalmadı. Sözde teknik ekipleri taşeron firma elemanları, firmanın değişikliği yapılıyormuş, mobil bölgede değilim, iç anadolunun göbeğinde merkez semt de olmama rağmen, sözde en geç 5 saat de arızaya müdahale diyen türksat, 6 günde lütfetti de geldi. Hayır gelse de sorunu çözseler ne ala, gelen teknik servislerin zerre kadar bilgisi yok. Defalarca şikayetlerimi ilettim ama nafile, halen çözüm beklemekte. Benden size tavsiye, uydunet kullanmayı düşünen arkadaşların biraz çekimser yaklaşmaları ve özellikle bulundukları bölgedeki hizmetlerini araştırmaları kendi yararlarına olacaktır. Ayrıca İnfinity 401 modemin den de uzak durun. Gidin sıfır bulamıyorsanız ikinci el CBW383ZN alın, keyfinize bakın. Ben pazartesi günü zora yanaşsalar da ne yapıp ne edip iade edeceğim, bir haftam dolmadı daha. İlk işimde farklı bir modem bakmak olacak. Eğer sizde forumdaki onlarca kullanıcı gibi aynı sorunu yaşıyorsanız, ve iade hakkınız geçtiyse bir dakika doldurmayın, tüketici hakem heyetine gidin hakkınızı arayın, hizmet alamıyorum deyin kuruşu kuruşuna alırsınız paranızı. Firmalar devlet destekli dahi olsa, bu devirde başka türlüsünden anlamazlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darch

    CBW-383ZN, CBW3843G4S'in kırpılmış haliydi.

    Bu ise direkt CBW3843G4S gibi duruyor. Kutunun üzerindeki resim gibiyse gene CBW3843G4S satacaklar yani. CBW-383ZN'den tek farkı Wireless AC desteği olacak.

    Bu yeni modelde CBW ve önceki serilerde süregelen rezalet Wifi stabilitesi ve yavaşlık sorunu çözülmüş mü hocam?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 5 Şubat 2017; 21:0:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ankara bahçelide 50 mb hız alanlar var mı? Memnun musunuz bahçelievlerde kullananlar?
  • Arkadaşlar daha önceki mesajlarda yaşadığım problemleri yazmıştım, yapılan sözleşmeye göre uydunetden alınan yeni cihazların max. 7 gün içerisinde iadesi söz konusu. Ben pazartesi günü (ne kadar zorluk çıkarsalar da) iade etmeyi başardım, ilk işim CBW383ZN almak oldu. Uydunetin stoklarında bu cihaz artık yok, ancak netmasterın kendisinden veya sahibinden vs. gibi sitelerden alabilirsiniz. Aldığım cihaz bugün elime ulaştı, aktivasyonunu yaptırıp hemen kullanmaya başladım ve yaşadığım kablosuz performansı dahil olmak üzere birçok sorunum kalıcı olarak çözüldü. Ciddi derecede sinyal gücü ve performans sorunu yaşayan arkadaşlar, repeater alsanız dahi çaresi olmuyor, sorun modemle alakalı bir sorundur. Her ne kadar uydunet ve netmaster bu sorunu inkar etse de, ben kronik bir sorun olduğunu düşünüyorum. Bu sorun sırf benle sınırlı değil, forumu ve interneti az kurcalarsanız aynı sorunu yaşayan onlarca kullanıcı olduğu rahatlıkla görülebilir. İmkanı olan arkadaşlar CBW383ZN modelini alıp kullanabilirler, yaşadıkları bu sorunların çözüldüğünü göreceklerdir. Önceki mesajlarımda da belirttiğim gibi sayın Netmaster yetkilileri, iade durumu mümkün olmayan garantili cihazlarla ilgili müşteri memnuniyeti adına bir işlem yapmanız gerektiğini düşünüyorum. İnsanların ciddi şekilde mağduriyeti söz konusu. Umarım kablonet ve netmaster bu konuda gerekli adımları atar.




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.