Şimdi Ara

Netmaster Modem Arayüzü Sorunu!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
2
Favori
54.944
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 20 dk'dır durum bu. 2 gündür modem arayüzüne giremiyorum. Her türlü tarayıcıyı denedim. Var mı önerisini olan?

    Netmaster Modem Arayüzü Sorunu!



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Netmaster Modem Arayüzü Sorunu: Nedenleri ve Çözümleri

    Netmaster arayüzüne giremiyorum veya Kablonet modem arayüzüne giremiyorum gibi sorunlar yaşıyorsan, bunun birkaç nedeni olabilir. İşte bu sorunları gidermek için deneyebileceğin adımlar:

    • Infinity 401 modem arayüzüne giremiyorum: Bu modem modeli için varsayılan IP adresi genellikle 192.168.0.1'dir. Ancak, hizmet sağlayıcın bunu değiştirmiş olabilir. Modem arayüzüne girmek için doğru IP adresini kullandığından emin ol.

    • Netmaster modem arayüzü şifre kabul etmiyor: Varsayılan şifre, "admin" veya "password" olabilir. Bunlar işe yaramazsa, hizmet sağlayıcınla iletişime geçerek şifreyi sıfırlamasını isteyebilirsin.

    • Tarayıcını kontrol et: Bazen tarayıcı önbelleği veya çerezleri arayüz erişimini engelleyebilir. Tarayıcının önbelleğini temizlemeyi veya farklı bir tarayıcı kullanmayı dene.

    • Modemi yeniden başlat: Modemi kapatıp 30 saniye sonra yeniden açmak, geçici sorunları çözebilir.

    • Donanımı kontrol et: Ethernet kablolarının ve güç kaynağının düzgün şekilde takılı olduğundan emin ol.

    • Hizmet sağlayıcına başvur: Bu adımlar sorunu çözmezse, yardım için hizmet sağlayıcınla iletişime geç.

    Yukarıdaki çözümleri uygulayarak Netmaster modem arayüzüne giremiyorum veya Kablonet arayüze giremiyorum sorununu giderebilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Modemi resle kablo ile bağlan modemin kablosuz ayarlarını sıfırla en iyi duruma gelene kadar ayar çek. Bide kontrol kanalını bölgende en az kullanılan kanala al.
  • bende 2 gündür giremiyorum arayüze. acaba nasıl çözdünüz bu problemi? yardım plzzz
  • r0ket kullanıcısına yanıt
    Sağ alta bakarsanız bağlantım kabloluydu, kabloyu çıkarıp kablosuz bağlantı yaptığımda kolayca giriş yaptım sonra yaptığım testler sonucu sonucun kabloda olduğunu anladım.

    Yani çözüm kabloyu değiştirmek oldu, tabi bazen internet kablo girişinde de sorun olabiliyor kablosuz denemek gerek.
  • Kablosuz deneyemem masaüstü benim bilgisayar. Kabloyu şök tak değiştiri bi deneyeyim.
  • r0ket kullanıcısına yanıt
    Bunlar işini görür hem kablo derdinden kurtulmuş olursun.
    www.hepsiburada.com
    En Ucuz ve Kaliteli Wireless Adaptör Ürünleri - %37 İndirim
    http://www.hepsiburada.com/wireless-adaptorler-c-103939
  • yok artık. arayüze girecem diye bide paramı harcıyım durduk yere. çözümü yokmu bunun kafayı yiyecem yav 3 gün önceye kadar 1 senedir girdiğim arayüz durup duruken girmez oldu. format bile attım yok arkadaş girmiyor.
  • r0ket kullanıcısına yanıt
    Arayüze telefondan girseniz? Ben öyle yapıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: runorunoruno

    Arayüze telefondan girseniz? Ben öyle yapıyorum.

    malesef ordanda girmiyor. modemi resetlemeye çalışıyorum. reset tuşuna 10 -20 saniye neyse basılı tutuyorum ama sadece yeniden başlatıyor oda olmuyor. ne yapacağımı bilemiyorum sinirden kendimi ....
  • Merhaba;

    Muhtemelen browser cache' in den kaynaklanıyor. Ya browser ın cache ini temizle yada cache tutmayan Chrome veya Firefox un gizli sekmesinden giriş yapabilirsin.

    Kolay gelsin...
  • 192.168.100.1 adresi giriş yapmayı deneyebilir misiniz ? Bende de arayüz açılmıyordu bu adres ile sorunu çözdüm
  • r0ket kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Modemin fabrika ayarlarına dönmesi için reset bölümüne 20-25 saniye kadar basılı tutulması yeterlidir. Modem fabrika ayarlarına döndüğünde online olması daha uzun bir sürede olacaktır.
    Konu ile ilgili olarak Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız sorunun çözümü için yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    dediğinizi yaptım herhangi bir fark olmadı. 25 saniyede basılı tuttum 45 saniyede. 1 dakika içinde yenileniyor bağlantım ve hiç bir fark olmuyor. ayrıca aradım destek hattınızı konuşan görevli nerdeyse telefondan dövecekti beni reset atmayı nasıl beceremezsin diye. yok olmuyor diyorum anlattığınız gibi bir resetleme olayı olmuyor diyorum nasıl olmaz sen yapamıyorsun diyor. sanırsınki kendi eli mucize yaratıyor. kürdanla 30 saniye dürtmenin kaç farklı yöntemi olabilir?

    kısacası düzelmiyor.
  • r0ket kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız;

    Konu ile ilgili olarak Türksat Çağrı Merkezini (0 850 804 44 44) arayarak arıza kaydı oluşturup ekip talep edebilirsiniz. Reset bölümüne uzun süreli basıldığında reset olmuyor ise reset butonuna zarar verilmiş olabilir.
    Konu ile ilgili olarak Destek Hattımız ile görüşebilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    WPA2 - Güvenlik Açığı Hakkında Açıklama
    Sayın Kullanıcılarımız,
    Chipset üreticimiz Broadcom Corp.’un yaptığı açıklamayı paylaşmak isteriz.
    Broadcom, bir istemci (client) veya tekrarlayıcı (repeater) modunda çalışmadıkça AP'lerin bu güvenlik açığından etkilenmediğini doğruladı.
    Kablo modem (CBW-700, CBW-383Z4, CBW-383ZN, Infinity401) kullanıcıları da bu durumdan etkilenmemektedirler.
    Çünkü kablo modem cihazları, kimlik doğrulamanın harici bir cihaz veya istemci tarafından yapıldığı bir istemci (client) veya tekrarlayıcı (repeater) olarak çalışmazlar.
    Bu konu WDS işlevi ile ilgili olup, WDS fonksiyonunu kullanmayan kullanıcılarımız için herhangi bir risk bulunmamaktadır.
    Önümüzdeki yakın süreçte FW güncelleştirmeleri yapılacak ve buradan da duyurulacaktır.
    Saygılarımızla.
  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    infinity 401 modeme Wifi ile 192.168.0.1 adresinden arayüze ulaşamıyorum, modem fişini sök-tak yaptıktan sonra birkaç saat ulaşılabiliyor sonra yine aynı ama arayüze giremezken internet bağlantım sorunsuz şekilde çalışmaya devam ediyor. Konunun çözümü var mıdır?
  • tamerbilisim kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Modeminizin kablosuz ayarlarının yapılandırılması ve genel kontrolü için modeminizin yanında olduğunuzda Destek Hattımız ile irtibata geçmenizi rica ederiz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • Peki bu sorun çözüldü mü, çözüldü ise nasıl çözüldü? Ya da destek hattı nasıl çözdü diye soralım.
  • tamerbilisim kullanıcısına yanıt

    aynı sorunu ben de yaşıyorum. çözümünü bulabildiniz mi

  • 11 arlıkta zargana yazmış 12 aralıkta da ben yazıyorum, aynı sorunu yaşıyorum ama çözümünü bulamadım. adminadmin yazıyorum sayfayı yeniliyor ama giriş yapmıyor...

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.