Şimdi Ara

Netmaster WDS-150 SAKIN ALMAYIN !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
1
Favori
899
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar benim yaşadığım talihsizlik değil kesinlikle bu cihaz sorunludur 50 cihazın 50 side wifi si sürekli kilitleniyorsa almakta ısrarcıysanız karar sizin. netmaster servisi sorunumu çözemedi standart laflar gönderin bakalım kardeşim gördermeme gerek yok sen ordan al bitane aynı cihazı test et diyorum gönderin bakalım diyorlar ne diyeyim demek ki kendileri de biliyorlar cihazda sorun olduğunu bence de KENDİLERİNE YEDİREMİYORLAR.

    YAZIKLAR OLSUN KAYBETTİGİM MÜŞTERİYEMİ YANAYIM
    BOŞA GİDEN ZAMANIMAMI YANAYIM
    50 CİHAZI NE YAPACAM ONAMI YANAYIM
    AMA BEN KARAR VERDİM CİHAZLARI MUSAYİT BİR YERE GÖRÜTÜP BENZİN DÖKÜP YAKACAM VE BUNUDA TÜM PLATFORMLARDA PAYLAŞACAM.
    YAZIKLAR OLSUN SANA NETMASTER...



  • Merhabalar,

    Servisimizle görüştüğünüzde bahsettiğiniz cihazlardan herhangi birinin yanında olmadığınızdan ayar kontrolü yapılamamış, cihazlar servise gönderilmemiştir. Bu nedenle sorunun neden kaynaklandığına ilişkin bir açıklama yapmamız mümkün değil. WDS-150 ürünü yurt çapında en çok satılan ve kullanılan ürünlerimizden biri olmakla birlikte, arıza oranı da normal sınırlardadır.

    Aldığınız cihazlar hangi koşullarda depolandı, kargolandı, herhangi bir darbeye maruz kaldı mı, ayarları nasıl yapılandırıldı bilmemekle birlikte, garanti koşullarımızı tekrar hatırlatmak isteriz.http://netmaster.com.tr/p/6/garanti

    Bu çerçevede sizin için elimizden geleni yapabilmemiz için sorunlu cihazlardan örnek göndermenizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER




  • DURUMU İZAH EDEN VİDEO YORUM SİZN ... HALA MADURİYETİMİZ DEVAM ETMEKTEDİR MUSTERİLERİMİZDEN CİHAZLARI DA SOKEMİYORUZ YERİNE CİHAZ ALIP CEBİMİZDEN TAKMAMIZLAZIM. MAGDURUZDA MAGDURUZ. :(

    http://www.youtube.com/watch?v=qdreCEjNbLc



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turbulence42 -- 26 Kasım 2013; 11:36:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbulence42

    DURUMU İZAH EDEN VİDEO YORUM SİZN ... HALA MADURİYETİMİZ DEVAM ETMEKTEDİR MUSTERİLERİMİZDEN CİHAZLARI DA SOKEMİYORUZ YERİNE CİHAZ ALIP CEBİMİZDEN TAKMAMIZLAZIM. MAGDURUZDA MAGDURUZ. :(

    http://www.youtube.com/watch?v=qdreCEjNbLc

    Sayın @turbulence42,

    Video paylaşımı için teşekkür ederiz. Kurulum hatalıdır. Modemden gelen kablo router ürünün 4 Nolu "LAN" portuna takılmış durumda; bu cihazda sistem kilitlenmesine neden olabilir. Modemden gelen kablo her zaman "WAN" portunda takılı olmak zorundadır.

    Kabloları doğru bağladıktan sonra tekrar kontrol etmenizi rica ederiz. Ayrıca, cihazı fabrika ayarlarına döndürüp tekrar kablosuz ağ adı ve şifre oluşturulmalıdır.

    Düzenli olarak forumları ve web / sosyal mecraları takip etsek de direkt bize ulaşmak istediğiniz bu gibi durumlarda 0216 366 66 96 numaralı destek hattımızı aramanız sorununuzun daha hızlı çözülmesini sağlayacaktır. NetMASTER cihazlarıyla ilgili tüm soru ve sorunlarınız için bizi arayabilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    NetMASTER



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NetMASTER_ -- 4 Aralık 2013; 12:53:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbulence42

    DURUMU İZAH EDEN VİDEO YORUM SİZN ... HALA MADURİYETİMİZ DEVAM ETMEKTEDİR MUSTERİLERİMİZDEN CİHAZLARI DA SOKEMİYORUZ YERİNE CİHAZ ALIP CEBİMİZDEN TAKMAMIZLAZIM. MAGDURUZDA MAGDURUZ. :(

    http://www.youtube.com/watch?v=qdreCEjNbLc

    videonuza baktım benim bulunduğum site de de herkese netmaster modemler verilmiş hatta eski kullanıcıların bir çoğunda docs2 modemler mevcut ve hepsinde de sorun mevcut, komşumda uydunet alacaktı sakın ha alma dedim, gitti ttnet ten aldı ve kullanıyor,
    forumda bende kaç kez yazdım ve şikayet edip konularımı kapattırdılar.
    insanlar sorun yaşadığında önce çevresinde bilen birisine soruyor gidiyorum bakıyorum sorun modem kaynaklı ve uydunete haber veriyoruz gelen eleman bir kaç yeri karıştırıyor bağlantıyı sağlanırsa çekip gidiyor.

    bana da kaç kez eleman geldi hatta ayda - 2-3 kez geldikleri oldu ama sornu çözemediler en sonunda paraya kıydım gidip TPLinK TL-WR1043ND aldım 3-4 gündür sorun yaşamıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: turbulence42

    DURUMU İZAH EDEN VİDEO YORUM SİZN ... HALA MADURİYETİMİZ DEVAM ETMEKTEDİR MUSTERİLERİMİZDEN CİHAZLARI DA SOKEMİYORUZ YERİNE CİHAZ ALIP CEBİMİZDEN TAKMAMIZLAZIM. MAGDURUZDA MAGDURUZ. :(

    http://www.youtube.com/watch?v=qdreCEjNbLc

    videonuza baktım benim bulunduğum site de de herkese netmaster modemler verilmiş hatta eski kullanıcıların bir çoğunda docs2 modemler mevcut ve hepsinde de sorun mevcut, komşumda uydunet alacaktı sakın ha alma dedim, gitti ttnet ten aldı ve kullanıyor,
    forumda bende kaç kez yazdım ve şikayet edip konularımı kapattırdılar.
    insanlar sorun yaşadığında önce çevresinde bilen birisine soruyor gidiyorum bakıyorum sorun modem kaynaklı ve uydunete haber veriyoruz gelen eleman bir kaç yeri karıştırıyor bağlantıyı sağlanırsa çekip gidiyor.

    bana da kaç kez eleman geldi hatta ayda - 2-3 kez geldikleri oldu ama sornu çözemediler en sonunda paraya kıydım gidip TPLinK TL-WR1043ND aldım 3-4 gündür sorun yaşamıyorum.


    Sayın Kullanıcımız,

    Yaşadığınız sıkıntıdan ötürü üzgünüz. Kablosuz hız düşüklüğü için harici bir router ile çözüm bulduğunuzu görüyoruz.

    Modem+harici router çözümü her zaman kombo cihazlardan daha yüksek performans gösterir. Kimi kullanıcılarımız için çevresel etmenlerden ötürü bu en uygun çözüm olmaktadır. Hiçbir donanımsal sorunu olmayan, merkezi yerde konumlanmış, arayüz üzerinden destek hattımızla birlikte kablosuz yapılandırılması yapılmış modemiyle hala yeterli performansı alamayan kullanıcılarımıza biz de router kurulumunu öneririz.

    Siz de destek hattımızla görüşüp cihazınızın performansını artırmıştınız. Sorununuz tekrarlayınca Türksat’tan ekip çağırıp yedek modem talep etmenizi, modemi servisimize göndermenizi istedik. Bildiğimiz kadarıyla cihazınız servisimize hiç gelmedi. Bu nedenle cihazınızda gerçekten bir sorun olup olmadığını bilemiyoruz. Kimi zaman gerçekten cihazda bir problem de olabiliyor, bu durumda garanti kapsamında kullanıcılarımıza yardımcı olabiliyoruz.

    Diğer taraftan, ilgili videodaki sorun sizinkinden farklıdır. Bu cihaz bir router’dır ve hatalı bağlantıdan kaynaklanan kesinti söz konusudur.

    NetMASTER olarak, kullanıcılarımızın olumlu ve olumsuz tüm görüşlerini dinlemekten, kendileriyle iletişimde bulunup yardımcı olmaktan ve hizmetimizi, ürünlerimizi iyileştirmek için öneriler almaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Ancak, marka ismine yapılan hakarete varan söylemler bilişim hukuku açısından hem yazar, hem de platform açısından sorun oluşturuyor. Bu nedenle ilgili mecra ile bu tür içeriğin editöryel bir revizyondan geçirilmesi ya da yayından kaldırılması üzerine iletişime geçmek zorunda kalıyoruz. Sert bir dil kullanmış olsanız da hakaret içermeyen olumsuz mesajlarınız asla tarafımızca şikayet konusu edilmemektedir.

    Bu konuda hassasiyetinizi rica ederiz.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER




  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için teşekkürler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • sayın netmaster ben cihazı her modda denedim 1997 yılından bu yana bilişim özellikle ağ sistemleri üzerine çalışmakta olup halen koç sisteM saha teknikeri olarakda çalışmaktayım neden onlarca cihazda sorun yaşamamayıpta sadece bu cihazlarda sorun yaşıyoruz ?

    benbi hata yapyım bu cihazlardan test etmeden adatli olarak aldım marka güvenipte. en ucuzu die tabir ettigim bu benim şahsi görüşümdür tplink bile daha iyi çalışmaktadır. musterilere cihazlarını baglanamadıkları zaman kapatıp açmalarını rica ettik rezil olduk. cok sorun cıkaran musterilerinde cihazlarını degiştiriyoruz konfigurasyon HATASI DEMİŞSİNİZ HADİ ORDAN DİYORUM SİZE o kadar emin hodri meydan uzakdan erişim vereyim AP olarak kullanacam siz konfigure edin ben kaç saat stabil kullanabilecem bakalım VARMISINIZ ??????????



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turbulence42 -- 12 Aralık 2013; 20:18:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    quote:

    Orijinalden alıntı: turbulence42

    DURUMU İZAH EDEN VİDEO YORUM SİZN ... HALA MADURİYETİMİZ DEVAM ETMEKTEDİR MUSTERİLERİMİZDEN CİHAZLARI DA SOKEMİYORUZ YERİNE CİHAZ ALIP CEBİMİZDEN TAKMAMIZLAZIM. MAGDURUZDA MAGDURUZ. :(

    http://www.youtube.com/watch?v=qdreCEjNbLc

    Sayın @turbulence42,

    Video paylaşımı için teşekkür ederiz. Kurulum hatalıdır. Modemden gelen kablo router ürünün 4 Nolu "LAN" portuna takılmış durumda; bu cihazda sistem kilitlenmesine neden olabilir. Modemden gelen kablo her zaman "WAN" portunda takılı olmak zorundadır.

    Kabloları doğru bağladıktan sonra tekrar kontrol etmenizi rica ederiz. Ayrıca, cihazı fabrika ayarlarına döndürüp tekrar kablosuz ağ adı ve şifre oluşturulmalıdır.

    Düzenli olarak forumları ve web / sosyal mecraları takip etsek de direkt bize ulaşmak istediğiniz bu gibi durumlarda 0216 366 66 96 numaralı destek hattımızı aramanız sorununuzun daha hızlı çözülmesini sağlayacaktır. NetMASTER cihazlarıyla ilgili tüm soru ve sorunlarınız için bizi arayabilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    NetMASTER

    CİHAZI SADECE ap OLARAK kullanmak istiyorum DHCP kapalı ve benim agımdaki routerdan dagıtılacak hadi öyle olsun dedim wan girişini kullandım onuda denedim ayarlarını yeniden yaptım ama gene aynı sorun bazen 5 saat bazen 30 saat sonra bihaza artık baglanamıyorsunuz !!!!

    KAPATIP AÇINCA DÜZELİYOR !!!!

    aynı müşterilere tplink WR740N takıyoruz iter lan a takıp kabloyu cihazı sadece AP olarak kullanıyoruz istersekde kablomuzu WAN girişinden takıp router olarak SORUNSUZ kullana bilmekdeyiz.

    YORUM SİZİN.

    alt tarafı az bilgisayar bilgisine sahip son kullanıcının bile 10 dk içinde ayarlaya bilecegi bir cihazdan bahsediyorum NE bir Cisco routerden ne bir Fortigate den Ne bir ZyWall dan ne bir Mikrotik Routerboard dan nede bir Unixde firewall tablosundan bahsediyoruz. LÜTFEN ...




  • turbulence42 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Belirttiğimiz şekilde bağlantı sağladıktan sonra da problem yaşadıysanız ürünü destek merkezimize göndererek garanti kapsamında kontrolünü, gerekli tamir/değişimi sağlayabilirsiniz.http://netmaster.com.tr/p/6/garanti


    Saygılarımızla,
    NetMASTER
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.