Şimdi Ara

NetMASTER Wifi Görünmüyor artik ''ÇÖZÜLDÜ''

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
16
Cevap
1
Favori
8.901
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar netmaster cbw 383z4 model modemim var. Bugune kadar hic bir sorun yasamadim fakat dun birden butun aletlerim wifi da modemi gormez oldu. Acip kapattim kac kere ama cozum olmadi. Evdeki router i kablo ile bagladim modeme o zaman router a interneti aktariyor ve internete girebiliyorum. Sorun ne olabilir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Birder -- 15 Eylül 2014; 0:33:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Düğmesinin olduğu tarafta küçük nokta gibi bir delik var. Oraya bir kalemin ucuyla 5-10 saniye basılı tutup reset atmayı deneyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam dünden beri bendede aynı sorun var, bir anda tüm wi-fi gidiyor. şu an bilgisayar bağlanabiliyor evde bulunan cep telefonları bağlanamıyor wi-fi'den mesela, değişik değişik sorunlar yaşıyorum hızımı 25mbit'e çıkardığımdan beri, uydunetten memnundum resmen pişman olmaya başladım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lacheros -- 14 Eylül 2014; 21:47:47 >
  • İlk olarak teekkürler cevap için fakat reset işe yaramadı.

    Bende wifi hiç görünmüyor hiç bir cihazda. Fakat router veya kablo ile bağlanabiliyorum.

    Modemin Wifi yayıcısı bozulmuş olabilir mi ? Servise mi vermek lazım Garantisi bitmedi çünkü daha. Birde garantiye verilince kullanmam için o süre boyunca başka modem veriyorlar mı ?
  • ya oturduğunuz bölgede sıkıntı var yada sizin modeminizde bir problem var.hizmet nonuzu arayın en iyi orası bilir genelde duzeltiyorlar problemleri hizmet numaranizi isterler ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim modemde sorun var gibi çünkü sadece wifi olarak yyın yapmıyor sanırım. Uydunet i mi yoksa netmaster ı mı aramak gerek.
  • Kablo ile bağlanıp router arayüzünde wifi özelliklerini kontrol edebilirsiniz. Router yazılımını uzaktan otomatik olarak güncelledikleri zaman bazen böyle saçmalıklar olabiliyor. Kablosuz bağlantı ayarlarını yeniden yapmak gerekebiliyor. Kablolu bağlantı yapıp router arayüzüne girip kontrol edebilirsiniz.
  • Çok teşekkürler, dediğiniz gibi kablo ile bağlantı yapıp arayüze girdim ve orada wifi devre dışı bırakıp tekrar etkin yaptım daha sonra güvenlik ayarlarını düzenleyip çıkınca eski haline döndü.
  • Değerli Kullanıcılarımız,

    Uydunet tarafından modemlerinize otomatik yazılım güncellemesi yapılmaktadır. Bu nedenle modeminize bağlantı sağlayamıyor, değiştirmiş olduğunuz wifi adınızı göremiyor olabilirsiniz.

    Bu durumda, öncelikle modemin arka tarafında, Ethernet portlarının sağında bulunan yuvaya ince bir uç ile 20 saniye basılı tutarak cihazı resetlemeniz gerekmektedir. Modemin ışıkları sönüp tekrar yandığında resetleme işlemi tamamlanmış olur. Modem resetlendikten sonra, modemin altında bulunan orijinal ağ adı kablosuz ağlarda görülmektedir.
    Yine modemin altında yazılı olan kablosuz şifresini kullanarak bağlanabilirsiniz. Ardından, tarayıcınızın adres çubuğuna 192.168.0.1 yazıp "admin" kullanıcı adı ve "password" şifresi ile arayüze giriş yaparak kablosuz şifrenizi ve diğer ayarlarınızı yapılandırabilirsiniz.

    Yukarıdaki işlem sorununuzu çözmez ise ve destek hattımıza ulaşamazsanız destek@netmaster.com.tr adresine mail atmanızı rica ederiz. Destek uzmanlarımız en kısa sürede size dönüş yapacaktır.

    Saygılarımızla,

    NetMASTER




  • Bir router güncellemesini özel kullanıcı ayarlarını bozmadan yapamıyorsunuz, bu anlaşılabilir. Ancak kullanıcıyı haberdar etmeden böyle güncellemeler yapmanız da çok mantıksız.

    @NetMASTER_

    @Oculomotorius
    Rica ederim. Daha önce başına gelmemiş standart bir kullanıcı için anlaması çok zor olan, saçma sapan bir problem gerçekten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pablo Vader -- 15 Eylül 2014; 11:29:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Definitive©

    Bir router güncellemesini özel kullanıcı ayarlarını bozmadan yapamıyorsunuz, bu anlaşılabilir. Ancak kullanıcıyı haberdar etmeden böyle güncellemeler yapmanız da çok mantıksız.

    @NetMASTER_

    @Oculomotorius
    Rica ederim. Daha önce başına gelmemiş standart bir kullanıcı için anlaması çok zor olan, saçma sapan bir problem gerçekten.

    Sayın Kullanıcımız,

    Güncellemeler firmamız tarafından değil, Uydunet tarafından gerçekleştirilmektedir. Konuyla ilgili herhangi bir ayar problemi yaşıyorsanız destek hattımızdan yardım alabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER
  • Çözüldü denmiş te nasıl çözüldü problem? Ben de pc den bağlanamıyorum bi var bi yok ama telefonda sorun yok. Kullanılabilir ağlarda birçok ağ görünüyor benim netmaster yok. Aynı problemi pc mi götürdüğüm bi arkadaşımın ofisinde yaşadım. Orada da aynı modem vardı.

  • hani çözülmüştü

  • neden insanların gururlarıyla oynuyosunuz yeter artık şikayet edicem

  • ben bu güncelleme saçmalığından bıktım.


    mülkiyete bana ait bir cihaza benim haberim ve rızam olmadan müdahalede bulunabilmesinin hukuki durumunu ayrıca araştıracağım.


    haftada 4-5 kere reset atar hale geldim.


    bilgisayar modeme reset atmadan modeme bağlantı sağlayamıyor.


    bir çözüm üretebilen var mı?

  • Sorununuz kanallar olabilir.

    Bu modem yayın kanalını otomatik ayarlıyor.

    Bazı cihazlar her kanalı desteklemeyebilir.

    Örnek olarak benim Wi-Fi antenimde sadece 1 - 11. kanallar açıktı. Ayarlardan 1 - 14 olarak ayarladım.

    Eğer alıcınızı ayarlayamıyorsanız, modem ayarlarından kanalı manuel olarak ayarlayabilirsiniz.


    Modem kanalını manuel olarak ayarlamayı bilmiyorsanız bu size yardımcı olabilir: https://ademocut.com/modem-kanal-frekansi-nasil-degisir//


    Eğer sorununuz çözülmezse modeme bir router bağlamak en iyi çözüm.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.