Şimdi Ara

NetSpeed Hizmet İptal Süreci

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba,

    Bağlantısı 2 gün içinde hemen yapılan hattımın iptal sürecini buradan paylaşacağım. Umarım yeni gelecek müşterilere veya iptal ettirmek isteyenlere faydalı bir bilgi sağlanmış olur.

    24.04.2020: İkametgah adresimdeki interneti dondurmak üzere müşteri hizmetlerini aradım. Dondurmak için minimum bir süre kullanmak gerekiyormuş ve ben o süreyi henüz sağlamamışım. İnternet sitelerinde böyle bir bilgi yok, sadece dondurmak için aradığınızda telefonda söylüyorlar. Dolayısıyla dondurma işlemini gerçekleştiremedik.

    25.04.2020: Sözleşmeyi detaylıca okuyup önceki gün telefonda bahsettikleri şartın olmadığını görmem üzerine kendilerine sözleşmedeki ilgili maddeleri de referans göstererek hizmetimi dondurmalarını rica eden bir e-posta yolladım. Bir de verecekleri karar hakkında tarafımın bilgilendirilmesini istedim.

    27.04.2020: Tarafıma herhangi bir bilgilendirme yapılmadığı için dondurmak yerine hattın iptaline karar verdim. İmzalı dilekçeyi faks numaralarına gönderdim. Bu arada iptal için gönderilmesi gereken faks numarasını da buraya yazayım da benim gibi web sitesinde olmayan bilgiye ulaşmaya çalışanlar bulsunlar: 0850 840 69 62.
    Netspeed faks numarası: 0850 840 69 62

    28.04.2020: İnternet sitelerinde 24 saat içinde iptal talebi sahibine bilgilendirme yapılacağı söylendiği halde yapılmadığı için ikinci bir faks gönderdim.

    01.05.2020: Fatura geldi. Beklendiği gibi tüm ayı fatura etmişler. Yani ne dondurma ne iptal hiç bir başvuru dikkate alınmamış. Müşteri Hizmetleri ile konuşularak telefonda da iptal talebi tekrarlandı. Talebin ilgili birime iletildiği söylendi. İlgili birim tarafıma dönüş yapacak(mış).

    05.05.2020: Beklenildiği gibi tarafıma herhangi bir dönüş yapılmadı. NetSpeed'e 3. ve son iptal dilekçesini içeren faks gönderildi.

    06.05.2020: Bugün NetSpeed tarafından arandım. İlk talebimle ilgili yaptıkları olumsuz dönüşün yanlışlıkla olduğunu, hat dondurma gerçekleştirebileceğimi söylediler. Ben de tekrar açtırma ihtimalim yüksek olduğu için kabul ettim. Mayıs ayı için de yansıtılan ücret geri alınmış görünüyor (zaten herhangi bir kullanım yoktu).

    Tecrübem TürkNet ile daha önce yaşadığıma benzemek üzereyken bireysel olarak ilgilenen Murat Bey ile sorun çözüldü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi herdem09 -- 6 Mayıs 2020; 20:44:42 >







  • 01.05.2020 Güncel.
  • Az önce bend eiptsl ettirdm vdsl geçiş yapmiyolar sinir oldum..
  • Geçen yaz ben aboneliğimi dondururken ücret almışlardı. Bu tamam ücretli olduğunu biliyordum, faturası geldi ve ödedim. Sonra hat donuk haldeyken normal paket ücretini faturalandırmışlar. Aradım kayıt oluşturdum, sorun bulamadılar. Biraz daha uğraştım olmayacağını anlayınca başka şirkete geçiş için başvurdum. Geçiş sürecini uzatmak için ellerinden geleni yaptılar. Taşıma başvurusu reddettiler, tekrar hat donuk haldeyken 2. faturayı çıkardılar. Faturaları ödemeden talebimi geçiş talebini onaylamayacaklarını söylediler. Diğer firmaya geçişimi yaptıktan sonra yine aradım paramı iade etmeleri için fakat yapmadılar. Hakem heyeti yoluyla faturaların iadesini sağladım.

    Hem hat donuk haldeyken fatura çıkarıp, bunu yapmakta bir sorun görmediler hem de diğer sağlayıcıya geçişte süreci uzattılar. İptal sürecinde gerçekten çirkefleşiyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi piyuv -- 1 Mayıs 2020; 19:51:29 >
  • 04.05.2020 Güncel.
  • konuyu takip ediyorum haziranda bende iptal etmeyi düşünüyorum
  • 05.05.2020: Beklenildiği gibi tarafıma herhangi bir dönüş yapılmadı. NetSpeed'e 3. ve son iptal dilekçesini içeren faks gönderildi.
  • Hocam Kimlik fotokopisi + iptal dilekçesini şu emaile atarsan sorunsuz bir şekilde iptal gerçekleşir. iptal@netspeed.com.tr
    Kendi tahminim evden çalışma süreci ile ilgili fax işlemi daha geç kontrol ediliyor olabilir. Ama Netspeed iptal sürecini genelde sorunsuz ve uğraştırmadan gerçekleştiriyor.
  • bu kadar sorun yaşamanıza üzüldüm. işyerinde kullanıyorduk çok ta memnundum 50 megabit hız alıyordum. işyerini kapattıktan sonra iptal dilekçesi yolladım 1 haftada sorgusuz sualsiz kapattılar. faturayı da kullandığım gün kadar kestiler. umarım kısa zamanda sonuç alırsınız.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.