30 Haziran 2020 tarihinde Network internet sitesinden takım elbise satın almıştım. Ekte de görüleceği üzere online satın alınan ürünlerin tadilatlarının mağazalarda ücretsiz olarak yapıldığı açık ve net bir şekilde belirtiliyor. Pandemi sürecinden ötürü AVM'de satılan hiç bir şey hayati önem taşıyacak ihtiyaçlarım olmadığı için AVM'lere gitmiyordum, bu tür tadilat işlerini dışarıdan terziye 3 liraya yaptırıyordum. Fakat gönderilen takım elbisenin ceketinde alarmı sökmeyi unutmuşlar, mecburen bu alarmı çıkarttırmak için Antakya Palladium Network mağazasına gittim. Pantolonun paça boyunun yapılmasını da talep ettim ve bu talebime aldığım cevap beni resmen aptal yerine koymakla eş değer oldu: "Efendim corona virüsü sebebiyle online alışverişlerinizin tadilatlarını maalesef mağazalarımızdan yapamıyoruz." şeklindeydi. Durumu hemen müşteri hizmetlerine bildirdim, güya kayıt oluşturmuşlar gereğini yapacaklarmış. Madem ki corona virüsüne karşı bu denli bir önlem aldınız, neden takım elbisenin alarmını sökmeye yeltendiniz? (Tabii ki söktürmedim, fotoğraflarını burada paylaşmak için). Aynı takım elbiseyi mağazadan alsam tadilatını yapmayacaklar mıydı gerçekten? Eğer ki böyle bir uygulamaya gidildiyse neden bu durum online sitede belirtilmiyor ve hâlâ tadilatların mağazada yapılacağına dair bilgilendirme metni yer alıyor? Meselemin 3 liralık tadilat olmadığını, virüsü böylesine aptalca bir şekilde bahane olarak kullanmalarına olduğunu belirtmek isterim. Artık karşımıza çıkartacakları her olumsuzluğu virüse bağlamalarına müsaade etmemek adına yaptıkları bu aldatmacayı nereye şikayet etmeliyim sizce? |
Bildirim