Şimdi Ara

NetWork Uzmanlari Yardim...! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
1.398
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • telekoma git.Cıngar çıkar
    Ellerinde modemle Teknik ekipleri gelsin..
    Onlar anca bağırmaktan, cıngar çıkarmaktan anlıyorlar.Gelmeye üşeniyorlar.
    Dostum tekrar ediyorum.
    %90 Telekom , %10Modem
    %10 Modem(Modem Ayarlarından değil, Network ayarlarından da değil. bozuk olabilir)
  • gecenlerde bir internet cafedeydim.bütün bilgidayarlara kurdum yeniden windows'u.
    hepsine elle ip numarası vererek çalışma gruplarını aynı yaparak birbirlerini ağda görmesini sağladım.hepsininin varsayılan ağ gecidini modemin adresini yazdım.modem zoomx4. fakat internet bağlantım 1 saat vardı 1 saatten sonra gitti ne yapsam olmadı.daha sonra bütün bilgisayarların DNS sunucu adreslerinide elle girdim.yeniden baslattım hepsini.ve bağlantım geldi.modem huba bağlı.
    sadece başıma geleni anlatıyorum.senin problemin farklı olabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi throe -- 26 Ağustos 2004, 16:33:27 >
  • Leon, vardır bir arkadaşın.. alırsın modemini denersin.

    olmadı işini kaybetmemek için cepten alırsın.
  • alla alla az once net geldi tum networke 1 saat sonra yani simdi gitti bende cikardim modemden switch kablosunu ve kendi bilgisayarimin kablosunu taktim simdi giriyo switchi takinca girmiyo alla alla peki bu nedendir sizce?
  • olum verin bi network uzmanmına bikac yuz dolar hallediversin evladiyelik boylke urasıp duracanıza
  • abicim ben yeterince bilgiliyim ztn bu konuda ben sadece sizden sorunun neden olabilecegini soruyorum buraya dunyanin en iyi netwokcusude gelse bu isi yapamaz cunku modem bozuk sanirim...ve bunu sirkete solemem icin kesin emin olmam lazim sonra modemden degil switchdense neden bosuna aldirdin o zmn modemi diyebilirler o yuzden ben burda bunlari yazdim sen yanlis anlamisin neyse onm degil su an sorun cozuldu gibi turk telekomun muduru ile gorustum portlari kontrol edin dedim bende bi sorun var dedim dun simdi sorunum ortadan kalkti gibi sabahtan bu saate kadar hic nette dusmedi insallah tam anlamiyla sorun gitmistir...ilgilenen tum arkadaslara sonsuz tesekkur ediyorum...
  • durumun cidden çok vahim.bi de işyerinde olunca bu patron gözünün içine bakınca insanın eli ayağı dolaşır.
    zannedersem sorun ağ içerisinde olabilir.yani ağını internet paylaşımı vermeden bir kaç gün dene.eğer ağ sorunsuz çalışıyorsa diğer arkadaşların dediği gibi sorun modem yada switch`de olabilir.modemi switch`e vermeden direk olarak sabit bir bilgisayara bağla.oradan zoom modem için internetten abone olman gerekiyor.bunun için telekomdan kullanıcı adı ve şifresi vermişlerdir zaten.bunları doğal olarak yapmışsındır zaten.bu işlemi bitirdikten sonra modemden gelen kaployu switch`in uplink portuna bağlaman gerekiyor.
    ama enterasan taraf 1 saat bağlanıp tekrar bağlantının kesilmesi.eğer ağda tek bilgisayarda sorunsuz çalışabiliyorsan büyük ihtimal sorun diğer bilgisayarlarındadır.bunun içinde tek tek hepsinde modemi bağlayıp sorunlu bilgisayarı tespit edebilirsin.tabi bu biraz zahmetli bir iş.doğrusu senin durumunda olmak istemezdim.ama başa gelen çekilir.şimdiden kolay gelsin.




  • Selam..

    Umarim sorun cozulmustur..

    Genelde uyguladigim bir yontemi paylasayim dedim.. Belki baska bir gun faydasi olur..

    TTNET DNS IP'leri zaman zaman calismaz hale geliyor ve link isigi oldugu halde internete girilemiyor. Sebebi DNS sunuculari calismazsa adresler cozulemez..

    Kendime guvenilir bir IP belirledim. Baglanti kesildiginde bu IP adresine ping atiyorum. Eger yanit geliyorsa DNS adreslerimi degistiriyorum ve sorun cozuluyor...

    Ornegin sende google.com ve bir iki yerin daha adresinin IP'lerini bir kenara not al.. Birgun baglanti yeniden gittiginde DNS adreslerini hemen degistirirsin ve sorun cikmaz.

    Sendeki sorun cok bambaska... Bence gercekten de TTNET .. Modemden olsa baglanti ya olur yada olmaz.. Gun icinde 1 saat saglam sonra bozuk modem olmaz sanirim.. Ama yine her ihtimale karsi keski 2 gunlugune modem alabilsen veya elindekini 2 gunlugune degistirebilsen.

    Bu arada TTNET'ten gelenler ellerindeki modemi sadece hatta takip link isigi varmi - yokmu diye bakip gidiyorlarsa yani IP alabiliyormu, internete ping atabiliyormu vs.. gibi kontrolleri yapmiyorlarsa yaziklar olsun derim..

    Sende sunu yapabilirsin.. Modeminin Status ve log kisimlarini iyi incele.. En buyuk yardimcilardan biri bu log ve status kisimlari..
    WAN kisminda internet IP'si varsa ve loglari normalse, DNS'ler calisiyorsa buna ragmen baglanti yoksa buyuk kaos demektir..

    Baglantiyi denemenin en akillica yolu modemi direkt ethernet yolu ile sadece bir bilgs. baglamak.. ki bunu da yapmissin..

    Bu arada ilginctir.. Gecenlerde bazi adreslere girilip bazilarina girilemiyordu.. modemi kapatip acinca.. yani IPleri degisince bu sefer girilen yerlere girilemiyor.. Girilemeyen yerlere giriliyordu..

    TTNET ise standart olarak bizde sorun yok dedi..

    Tesaduf bir baskasinin da bir iki gun sonra ayni sorunu oldu.




  • cuma gunu isyerine gittim hattida kontrol ettiler persembe gunu artik tek sorun modem kalmisti neti kesiyor olabilir dedim olusum bilgisayari aradim burasi zoom un turkiye disb'ü sorunu soledim gelin elinizde baska bir x5 modem ile bide ole deneyelim dedim olmaz dediler dedim garantisi var modemi degistirin olmaz dediler cok sinirlendim artik...ve actim hotmaili zoom@support.com'a yani amerika zoom fabrikasina mail attim bole bole diye aradan 1 saat gecti ve cevap yolladilar modeminizin seri no su alindi gidip yeni modem almaniz icin olusum bilgisayarla gorusuldu dilediginiz an yeni modeminizi alabilirsiniz diye..dumur oldum acayip sasirdim bi anda bu kadar ilgilenmeleri cok hosuma gitti acikcasi..neyse sonra olusumu aradim modemin seri no sunu verdim gelin degistirelim dediler (dot korkusu) sonra son anda bi arkadas alcatel modem getirdi hemen onu taktim tum networke yine net yok bende yine sinirlendim turk telekom genel mudurunu aradim (no sunu 163 den aldim) sorunumu anlattim 444 0 375 ilgilenmiyor bi de tersliyolar ne bicim is fln dedim tamam beyfendi biz portlarinizi kontrol edicez yarin dediler ok dedim...Yarin ise gittim net var yine 1 saat sonra gider gozuyle bakiyodum ama gitmedi tum gun sorunsuz calisti...iste yani bu kadar sacma bi sorunun bu kadar sacma bir cozumu oldu yani sanirim portlarda bi sorun vardi onu giderdiler eger bole bi sorununuz varsa ve kimse yardimci olamiyosa arayin tt genel mudurunu ne bicim hizmet veriyosunuz fln deyin hic bir sey diyemiolar cunku buyuk koltukta oturanlar alacagi her bir sikayet siciline ekleniyor o yuzden cok ilgileniyolar...Herkeze ilgilendigi icin tesekkur ederim insallah bi daha ayni sorun cikmaz....Kendinize iyi bakin...




  • Tebrikler, umarım tekrar sorun yaşamazsın. Tt'nin genel müdürünün adını ve telefonunu yayınlasana biz de bilelim.

    Saygılar
  • adsl 128k alalı bir ayı geçti. son bir haftadır sık sık kesilmeler oluyordu. bazen link ışığı yanıp sönüyordu.. bazen de ışık varken de bağlantı sağlanmıyordu (benzer problem).

    benden olabilir diye her şeyi denedim. format bile çektim :) norton, firewall hepsini kaldırdım kurdum.. ama yine de çözemedim. bazen modem sürücülerini kaldırıp yenden kurduğumda bağlantı geliyordu. ama sonradan yine aynı problem.

    son çare olarak :) müşteri hizmetlerini aradım. anlattım anlattım.. siz de bir problem var mı dedim. görevli bayan yok dedi. :) (tabi benim soru saçmaydı.) numarayı aldı. teknik görevlilere iletirim dedi. e bi zahmet dedim (içimden tabi)

    (bu arada dsl mail e de giremiyordum. aramışken id mi kontrol ettiriyim dedim. meğer geçen aradığımda onun da son numarasını yanlış vermişler. oysa iki kere sormuştum.)

    dün sabah evi aramışlar ben uyurken. telefonda sorun varmış demişler. annem yok demiş :) neyse...

    şu ana kadar bağlantı sorunu yaşamadım.. ama rahatım da kaçtı hani!!

    benzer sorun yaşarsanız telekom ihtimalini en başa koyun diye anlattım bunları.. gerçi zaten öyle yapıyorsunuzdur ya neyse..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: _png_

    Tebrikler, umarım tekrar sorun yaşamazsın. Tt'nin genel müdürünün adını ve telefonunu yayınlasana biz de bilelim.

    Saygılar

    abi su an isyerinde degilim ama ismini veriim no yu da isyerine gidince bu msg yi editler yazarim ismini tam bilmiyorum beni mudur yardimcisi baglamisti onun adini veriim o cikincada mudur ile gorusmek istiyorum dersiniz isim Mustafa...
    Genel Mudur yardimcisi :Mustafa

    Bu arada eger 444 0 375 sizi terslerse mustafa beyin yigeniyim ben fln deyin siz benle ne bicim konusyorsun o kim dicekler tt genel muduru deyin direk yalaklaniyolar...
  • Sorunun çözüldüğüne sevindim.İnşallah bizim sorunumuzda hallolur.
  • kardeş aynı olay benimde başıma geldi
    1.ethernet driver den ola biliyor
    2.modem ayarların dan
    3.ıp lerden olabilir
    sen bunları konturpl et belki işine yarar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ecmel

    kardeş aynı olay benimde başıma geldi
    1.ethernet driver den ola biliyor
    2.modem ayarların dan
    3.ıp lerden olabilir
    sen bunları konturpl et belki işine yarar


    abi saol tavsiyelerin icin de benim sorun kendi kendine duzeldi sanirim portlardan kaynaklaniyodu su an her sey normal ama arada bi gidiyor bi 5 dk modemi restart atiyorum tekrar geliyor fln sanirim o da modem fazla isindigi icindir cunku 24 saat acik modem ve bi fan yok icinde sogutan masayi bile isitiyor valla modem :)
  • sana ben en baştan %90 telekom %10 modem demiştim.
    o zaman dikkate alsaydın 3,5 gün kara geçerdin
    herneyse sonuç olatak sorununun çözülmesine sevndim
    şaka maka 1 yaş yaşlandın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: enverss

    sana ben en baştan %90 telekom %10 modem demiştim.
    o zaman dikkate alsaydın 3,5 gün kara geçerdin
    herneyse sonuç olatak sorununun çözülmesine sevndim
    şaka maka 1 yaş yaşlandın


    abi tmam dedin bisey demiyorum ama bende yapmadim degil aradim ama ilgilenmiyolar allah korusun bi gun sizde ellerine duserseniz anlarsiniz benim derdimi :) neyse sorun simdilik cozuldu arada 1 dk lik kopmalar oluyo bazen 1-2 gunde 2 defa fln oda sanirim modem cok isindigindan inşallah oledir..ona da bi fan ayarlicam...neyse sorunun cozuldugune cok sevindim valla sayisal cikmis gibi oldum :) o kadar degilde ona yakin...

    bu arada 1 yaş muhabbetine gelince bence 3 yaş giti yer gunu bi yil olarak sayarsak...




  • 2 günde 1-2 defa sorun çıkması gayet normal sanırım o sorunlarda maximumum 30-45 dakkika sürüyordur. O da telekomdan kaynaklanıyor. bakım tadilat dns lerin değişimi vs. Gayet normal tabi. Bendede oluyor çünki.
  • Bizim Sorunda haloldu bunu sizinle paylaşmak istiyorum.Neleri denedik önce onları yazayım.

    1) Ben kendim bilgisayarıma bir format attım.

    2) Zoom X5'i ALCATEL 510 Modem ile değiştirdik.

    3) Her makineye bir IP numarası verdik.

    IP Adresi = 10.0.0.Ev No

    Alt Ağ Maskesi = 255.0.0.0

    Varsayılan Ağ G = 10.0.0.138

    Yeğlenen DNS Sun.= 212.175.13.34

    Diğer DNS = 212.156.4.10

    Şu anda hiçbir sorunumuz yok 16 Ev rahatlıkla ve sorunsuz bir şekilde internete girebiliyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mirbey -- 9 Eylül 2004, 9:22:49 >
  • Sizlere mükemmel bir problem hala çözülmüş değil

    45 PC ile internete giriliyor Zoom X5 var
    Modem sürekli data göndermesi yapıyor
    Modem web configrasyon'dan anlayanlar için
    Anormal _________Normal
    Tx : 50000 ______Tx : 1500
    Rx : 1500 _______Rx : 50000

    Normal şartlarda bunun tam tersi olması gerekiyor
    Modem bu şekilde çalışmaya en fazla 5 dk dayanailiyor ve modem kilitleniyor
    45 pc ye Fdisk atıldı yeniden Windows 2000 Professiyonel yüklendi
    Ağ Kablolarından modeme kadar herşey yenilendi
    Swich ler edimax 24lü
    Ağ içerisinde hiçbir sorun yok internet bağlantısı kurulduktan sonra sürekli resetlemeden olmuyor
    Öyle anlar oluyorki 1 tane Pc açıkken bile aynı sorun devam ediyor

    fred_coder senindediğin fan olayını aştım ben bir süre modemi korumaya alarak buzdolabında bile çalıştırdım modem serinledi ama bağlantı hiç etkilenmedi

    Sorun uzun zamandır devm ediyor modem ile ilgili yetkilere ulaştım ama hiçbiri çözüm bulamadı telefon hattı ile ilgili bir sorunda yok başka bir telefon hattını çekerek te denedim ama aynı TTnet portlarınızda bir sorun yok diyor modemi satanlar ve teknik yetkililer sorun yok diyor virüs veya trojen de yok 4 tane zoom 3 tane alcatel modem denedik yine aynı sorun var bazı günler sorunsuz bazı günler sorunlu bazen akşamakadar iyi bazen akşama kadar kötü sonra düzeliyor bütün makineleri ayırıp tek makine bağlıyorum sorun devam ediyor

    Size belkide asrın sorusu


    Sizce sorun ne ?




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.