|
NISSAN ALMERA KLÜBÜ (1409. sayfa)
-
-
Nissan almera 2004 n16 için iç klima radyatörünü nereden bulabilirim? evaporatör diye geçiyr
bulması cok zor 1 aydır bulamadım
-
Aisin marka baskı balata sakin kullanıma rağmen 30 bin km de bitti. Çevremde benzer şikayetlerde duydum. Piyasada sahte ürün dolaşıyor dikkat edin.
Bu kez Luk denemek istiyordum bulamadım. Japon otocularda Aisin ve Valeo markaları var. Aisin sahtesinden emin olmadığım için almadım. Valeo nun yeşil kutu olanını bulamadım, mavi yeşil kutuyu tercih etmeyin.
Japon otocularda bulunmayan yerli üretim Mapa aldım, en azından orjinal ürün. Uzun kullanım sonucunu yazarım.
Fiyatlar: Aisin 1800-2000. Valeo yeşil mavi 1500. Mapa 1200 tl. -
Mapa baskı balata ilk izlenim: Ş.içi ve ş.dışı karma 200 km yol yaptım. Yol bilg. ortalama yakıt tüketimi 7.2 seviyesine düştü (Lpg). Araç fabrika çıkışı orjinal Aisin kullanıyordu. Mapa ilk kullanımda benzer sonuçlar verdi. Bu performansı uzun sürer İnşallah. Sahte Aisin ve Valeo (mavi) ilk kullanımda bu değerleri yakalayamamıştı.
-
selamınaleyküm bizde Almera 2005 tekna var arabaya teyp takmak istiyorum nasıl takabilirim yardımcı olabilirmisiniz -
arkadaşlar merhaba. 2005 model tekna satın aldım. 123bin km de. alırken eksper "ön takım yapılması lazım" dedi. fiyat almak için ustaya götürdüğümüzde de "sadece rot ayarı bozuk" dedi. şuan herhangi bir sorunu yok. Ankarada yaşıyorum. tavsiye ettiğiniz bir usta var mı göstermek genel kontrol için?
-
hocam nasıl takılacağını bilmiyorum fakat çakmaklıktan yapsan daha iyi olur gibi. çünkü yol bilgisayarı klima göstergeleri falan ekranda
-
hocam çakmaklık çalışmıyor sigortası atmış sanırım sanayiye girecek araba -
Üşenmeden neler yapmışız zamanında :))
-
arkadaşlar nissan almera 2001 var ,direksiyon birden sertleşti,yağ eksilmiş ,ustaya gittik direksiyon hortumundan kaçırıyormuş yağı onu değiştirdi yağı tamamladı,direksiyonun sertliği vs düzeldi ama her çevirdiğimde uğultu şeklinde ses geliyor,direksiyonu çevirip tuttugumda ses devamlı geliyor direksiyonu salınca gidiyor,uzun kullanım sonrası kaportayı açtım hafif hafif hortumun oradan duman atıyordu,anlamadıgım için başka bi ustaya daha gösterdim ,sesin hortumdan kaynaklandıgını söyledi yan sanayi oldugu için,normal dedi,duman içinse önceden akan yağ egzozun borusa geliyodur odur dedi,başına gelen var mı bu durum pek anlamıyorum,bu seste aşırı rahatsız edici bir ses yav :D sanki direksiyonda öncekine göre çok hafifte olsa sertleşti
-
aynı sertlik olayı bende de var. araba hareket etmeden sert, hareket edince yumuşuyor; sanki mekanik direksiyon gibi. ustaya göstereceğim ben de. çevirmek için gücü koldan almak gerekiyor. ustaya gidince sebebini, dediklerini yazarım hocam. alırken eksper de bana aynı şeyi dedi "direksiyon hortumu az da olsa kaçırıyor" diye.
-
Arkadaşlar, 2006 Tekna krank mil sensörü bozulmuş. Köydeyim, kargo ile getirteceğim, Valeo ve Delphi için ne dersiniz? Kesin uyar mı, orijinaline 4000 TL dediler Ankara'da bir parçacıdan. Kesin uyan OEM parça bilen var mı?
-
slm
depo kapağını açınca hava çıkması normaldir.
yakıt deposu içerisinde, yakıt pompası üzerinde, yakıt çıkışında minicik bi oring var.
zamanla o parça sertleşerek kaçırıyor
elinizden biraz iş geliyorsa, 1 ₺ yenisini alacağınız o minik oringi değiştirin. başka bi yerde sorun yoksa tek dokunuşta çalışır almera.
bu değişimin resimli anlatımı sayfada geçmiş tarihlerde vardı.
bulup oradan bakarak değiştirebilirsiniz
-
hocam sanayide rotlardaki plastik keçe ve takozların yıprandığını söylediler. onları değiştireceğim. kıtırtı hissinin de gideceğini söylediler
-
ben bi çözüme varamadım,en son gittiğim ustada bi 20-25 gün kullan o ses gidecek dedi,şimdilik pes ettim :D
-
550 TL'ye Blueprint ADN17201 Krank Mil Sensörü aldım, taktım. Eskiden anahtarı çevirince hemen çalışan, sensör bozulunca yaklaşık 6 saniyede çalışan ve hızlanma sorunu yaşayan, en ufak yokuşu çıkamayan araba, normale döndü.
-
Forumda hala aktif olup soru cevapliyacak olan arkadaşlar varmı
-
-
Hortumu orjinal hortum alıp degisirseniz bence ugultunuz gecer
-
merhabalar. 2005 almera da ustaya tamir için verdiğimde bujileri değiştirdiğini ve motoru temizlediğini söyledi. tamirden sonra önceden olmayan silkeleme-irkilme-tekleme(artık hangisi doğruysa) olmaya başladı. ustaya tekrar gittiğimde bobinden olduğunu söyledi ve bobini çıkardığında içinden resmen su çıktı. bir süre böyle kullandım. 3bin devire kadar bu silkelemeyi yapıyordu, kalkışlarda zorlanıyordu araç. başka bir ustaya gittiğimde ilk önce bujileri değiştirelim dedi. bujiyi söktüğünde paslanmıştı. bujileri ngk marka ile değiştirdi. tekleme yok denecek kadar azaldı ama rölantide hala bir miktar yapıyor. bunun sebebi nedir? sürekli değil arada sırada yapıyor. Bir de araba rölantideyken farları açınca devri yükseliyor. bu normal mi?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X